abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52724735
quote:
Urby Emanuelson staat in de belangstelling van Arsenal. De Londenaren hebben de verdediger in de laatste wedstrijden van Ajax gevolgd. (The People)
pi_52724791
Als ze hem de laatste wedstrijden hebben gevolgd snap ik sowieso niet dat hij nog in de belangstelling staat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52724821
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef kevin6188 het volgende:
Als ze hem de laatste wedstrijden hebben gevolgd snap ik sowieso niet dat hij nog in de belangstelling staat.
Wilde net zeggen dat we ons dan geen zorgen dat hij weggaat hoeven te maken nee
pi_52724889
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wilde net zeggen dat we ons dan geen zorgen dat hij weggaat hoeven te maken nee
Arsenal heeft ook genoeg verdedigers/middenvelders dus hij blijft wel bij Ajax
  Redactie Games maandag 27 augustus 2007 @ 13:38:13 #105
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52725065
De kans is groot dat Ajax woensdag tegen Slavia Praag gewoon over Gabri en Hedweges Maduro kan beschikken. Het tweetal is nog niet geheel fit, maar lijkt wel speelklaar voor de return in de voorronde van de Champions League.
Gabri was afgelopen zondag tegen sc Heerenveen afwezig. De Spanjaard heeft last van een knieblessure. Henk ten Cate vreesde zelfs voor een operatie, waarna de middenvelder enkele maanden uit de roulatie zou zijn. Gabri had maandag echter geen problemen op de training.

Collega-Ajacied Maduro liep tegen Heerenveen een lichte hersenschudding op. De international deed vandaag ook moeiteloos mee op de training en lijkt derhalve ook inzetbaar.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_52725144
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:38 schreef Fathom het volgende:
De kans is groot dat Ajax woensdag tegen Slavia Praag gewoon over Gabri en Hedweges Maduro kan beschikken. Het tweetal is nog niet geheel fit, maar lijkt wel speelklaar voor de return in de voorronde van de Champions League.
Gabri was afgelopen zondag tegen sc Heerenveen afwezig. De Spanjaard heeft last van een knieblessure. Henk ten Cate vreesde zelfs voor een operatie, waarna de middenvelder enkele maanden uit de roulatie zou zijn. Gabri had maandag echter geen problemen op de training.

Collega-Ajacied Maduro liep tegen Heerenveen een lichte hersenschudding op. De international deed vandaag ook moeiteloos mee op de training en lijkt derhalve ook inzetbaar.
Hebben we allemaal weer geschreeuwd voor we geslagen werden Het loopt wel los voorlopig.
pi_52725270
Wat is dat nou voor een bericht over D´allesandro waar overal de bron Eurosport wordt gebruikt maar iedereen doet alsof het echt concreet is...
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:48:07 #108
52871 Blight
Supersized.
pi_52725332
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dat nou voor een bericht over D´allesandro waar overal de bron Eurosport wordt gebruikt maar iedereen doet alsof het echt concreet is...
Dat is ook al een Baquette Bokito. Die jongen heeft net deze zomer tot 2011 getekend bij Zaragoza. Niet haalbaar dus.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52725345
Goed nieuws van Gabri maar ik zou het geeneens zo heel erg vinden als Delorge zou moeten spelen i.p.v. Gabri. Ik denk dat Delorge voetballend misschien wel meer brengt maar daarentegen is Gabri meer een bikkel en verdedigend beter.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52725358
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:48 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat is ook al een Baquette Bokito. Die jongen heeft net deze zomer tot 2011 getekend bij Zaragoza. Niet haalbaar dus.
Daar ging ik alwel vanuit, eurosport als bron gebruiken
pi_52725466
Frank Kramer zeker
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:54:15 #112
52871 Blight
Supersized.
pi_52725495
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Daar ging ik alwel vanuit, eurosport als bron gebruiken
Als het wel waar is ben ik trouwens wel een held. Net als Luque opperde ik de naam van D'Alessandro hier namelijk enige maanden geleden al. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52725515
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Blight het volgende:

[..]

Als het wel waar is ben ik trouwens wel een held. Net als Luque opperde ik de naam van D'Alessandro hier namelijk enige maanden geleden al. .
Chill, misschien ben jij wel de lang verloren zoon van Jomanda!
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:04:07 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_52725793
Van Geel hecht gewoon veel waarde aan mijn geweldige visie en inzicht, dunkt me.
pi_52725797
Goed nieuws wat betreft Maduro en Gabri
pi_52725808
pi_52725815
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
was het niet zo dat een of anders gast een mailtje steurde naar voetbal insite dat hij voor 7 miljoen naar Ajax kwam? Hoe komen ze bij eurosport dan? ik zie niets op de site staan.
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:08:00 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52725916
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52725923
Woensdag dan maar zo spelen
Stekelenburg
v.d. Wiel - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Heitinga - Maduro
Kennedy - Huntelaar - Suarez

Eventueel nog Kennedy een linie terug laten zaken en dan Suarez nog meer vrijheid geven.
Alleen zal Henk waarschijnlijk weer zijn vriendje Colin opstellen helaas. Hoewel hij het gister wel aardig deed trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2007 14:11:06 ]
pi_52725945
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[afbeelding]
humor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:11:08 #121
52871 Blight
Supersized.
pi_52726001
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[afbeelding]
.
pi_52726018
Colin deed het inderdaad niet onaardig maar volgens mij had hij nauwelijks een directe tegenstander. Heb de wedstrijd met een half oog gezien dus ik zou het mis kunnen hebben.
pi_52726039
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

was het niet zo dat een of anders gast een mailtje steurde naar voetbal insite dat hij voor 7 miljoen naar Ajax kwam? Hoe komen ze bij eurosport dan? ik zie niets op de site staan.
Ja, maar in dat mailtje stond dat ie het op eurosport had gehoord...
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:14:08 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52726083
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
PRAAG (ANP) - De Ajacieden Gabri en Hedwiges Maduro zijn vrijwel
zeker beschikbaar voor de uitwedstrijd tegen Slavia Praag
woensdagavond. Dat liet de Amsterdamse club maandag weten. Ajax
speelt tegen Slavia in de laatste voorronde van de Champions League
en kijkt tegen een achterstand van 1-0 aan.
Gabri ontbrak zondag in het competitieduel met Heerenveen (4-1)
vanwege een knieblessure. De Spanjaard werkte maandag probleemloos
een training af en zal dinsdag nog een laatste test doen, maar
trainer Ten Cate rekent erop dat hij de middenvelder kan opstellen.
Hetzelfde geldt voor Maduro, die tegen Heerenveen uitviel met
een pijnlijk hoofd, maar geen letsel heeft.
pff gelukkig
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52726098
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
Van Geel hecht gewoon veel waarde aan mijn geweldige visie en inzicht, dunkt me.
pi_52726128
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, maar in dat mailtje stond dat ie het op eurosport had gehoord...
Oke dat had ik dan niet gehoord.
Verder weet ik niet wat ik van hem moet denken. Het is een goede voetballer dat zeker, maar het komt er vaker niet uit dan wel. Dan zie ik liever een Engelaar of Medujanin komen (ervan uitgaande dat die een stuk goedkoper zijn)

Waarom speelt Verthongen eigenlijk niet? en zit hij niet eens op de bank? hij heeft wel al 2x meegedaan met jong Ajax

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2007 14:18:11 ]
pi_52726155
Colin is echt niet CL waardig hoor, ik vind dat Ten Cate Colin eigenlijk direkt voor de leeuwen gooit
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:19:47 #128
52871 Blight
Supersized.
pi_52726244
Tja, dat hele D'Alessandro verhaal lijkt mij uit de lucht gegrepen te zijn. Het is totaal onlogisch dat die jongen eerst deze zomer zijn krabbel zet onder een contract wat hem tot 2011 aan Zaragoza verbindt, om vervolgens meteen te verkassen. Als Zaragoza het niet in hem ziet zitten, waarom hebben ze dan in hemelsnaam die optie tot koop uit dat huurcontract gelicht?

Daar komt dan nog eens bij dat Ten Cate aangaf dat Ajax opzoek is naar een all-round middenvelder. Andres is een fantastische voetballer, maar all-round wil ik hem niet noemen. Het moge duidelijk zijn dat hij een tien is, en niet bijvoorbeeld een centrale, of zelfs verdedigende middenvelder.

Wat mij betreft is hij gezien zijn kwaliteiten altijd welkom, maar ik zie het niet gebeuren. Niet dit jaar.
pi_52726311
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Oke dat had ik dan niet gehoord.
Verder weet ik niet wat ik van hem moet denken. Het is een goede voetballer dat zeker, maar het komt er vaker niet uit dan wel. Dan zie ik liever een Engelaar of Medujanin komen (ervan uitgaande dat die een stuk goedkoper zijn)

Waarom speelt Verthongen eigenlijk niet? en zit hij niet eens op de bank? hij heeft wel al 2x meegedaan met jong Ajax
verthongen is toch geblesseerd?
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:24:44 #130
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52726367
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:22 schreef Archiee het volgende:

[..]

ja
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52726379
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:22 schreef Archiee het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar ik las dat hij al twee wedstrijden bij Jong Ajax heeft gespeeld.
pi_52726397
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:

[..]

ja
Dacht dat hij alweer hersteld was. Heeft hij weer een nieuwe blessure opgelopen?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52726552
-------------------Stekelenburg-----------------
-vdWiel-----Stam----Vermaelen-----Emanuelson-
-------------------Heitinga----------------
---------Gabri---------------Maduro---------
-Kennedy--------Huntelaar-------Suarez-

1-8 moeten we kunnen overtreffen woensdag
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:33:28 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52726632
1-2 is voldoende, maar wat een spannende slotfase weer dan .

Ik hoop echt op een ontketend Ajax dat Slavia vanaf minuut 1 vastzet.

En Suarez, doe het alsjeblieft niet met een Schwalbe ofzo, ik zie hem een rode kaart ervoor pakken nu .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52726660
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef toma het volgende:
-------------------Stekelenburg-----------------
-vdWiel-----Stam----Vermaelen-----Emanuelson-
-------------------Heitinga----------------
---------Gabri---------------Maduro---------
-Kennedy--------Huntelaar-------Suarez-

1-8 moeten we kunnen overtreffen woensdag
Ja gewoon een nieuw champions league record vestigen.
lollig
pi_52726698
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef andre347 het volgende:
Colin is echt niet CL waardig hoor, ik vind dat Ten Cate Colin eigenlijk direkt voor de leeuwen gooit
Hij kan de Graafschap uit al niet aan
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:39:16 #137
52871 Blight
Supersized.
pi_52726774
.
pi_52726938
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:34 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja gewoon een nieuw champions league record vestigen.
Doen we gewoon effe.
pi_52727059
Eerst maar eens plaatsen. Dan gaan we daarna wel weer eventueel roepen dat we de beste zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52727160
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Goed nieuws wat betreft Maduro en Gabri
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:57:43 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52727276
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst maar eens plaatsen. Dan gaan we daarna wel weer eventueel roepen dat we de beste zijn.
Ljkt me wel zo slim ja. De voortekenen zijn goed met 2 gewonnen potjes, maar ook V Halst gaf het aan gisteren, we zijn kwetsbaar. En als de 0-1 lang uitblij... nou ja, je snapt hem .

Maar het moet, zal en KAN gebeuren Woensdag en dat moet dan ook maar eens een keer. Heb geen zin om me meteen weer kut te voelen na 2 toch wel leuke wedstrijden.

Dit Ajax zal de CL niet winnen, maar als we een beetje mazzel hebben qua blessures en schorsingen moeten we best een beetje leuk mee kunnen ballen.

Eeuwig zonde van de 0-1 hier weer, waarom heeft Ajax toch vaak pech met afronden in dit soort wedstijden?
Get woke, go broke!
pi_52727344
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:

Eeuwig zonde van de 0-1 hier weer, waarom heeft Ajax toch vaak pech met afronden in dit soort wedstijden?
Waarom heeft Ten Cate Perez van de hand gedaan? KLOOTZAK
lollig
pi_52727377
Met de offensief ingestelde spelers die we nu hebben, heb ik niet het idee van 'godverdomme hadden we Perez maar'.
pi_52727424
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef kevin6188 het volgende:
Met de offensief ingestelde spelers die we nu hebben, heb ik niet het idee van 'godverdomme hadden we Perez maar'.
Misschien is Perez een uitstekende nummer 10? En wat staat er komende woensdag op het middenveld: Heitinga, Gabri en Maduro.
lollig
pi_52727511
Ach, Perez lag zelf natuurlijk ook niet goed in de groep (vraag dat ook maar in Alkmaar na). Bovendien vind ik Kennedy op 10 hetzelfde overzicht hebben als Perez, en is Kennedy bovendien meer een teamspeler.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:06:59 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52727526
Perez is weg, jammer. Sneijder is ook weg, ook jammer. Maar daar valt nu niets meer aan te doen.

Deze ploeg moet het echt wel aankunnen, voor nu. Maar ben blij met Luque en wil er eigenlijk nog wel een naam bij.

Zal lastig worden, maar we zijn te licht voor 3 fronten...
Get woke, go broke!
pi_52727562
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Misschien is Perez een uitstekende nummer 10? En wat staat er komende woensdag op het middenveld: Heitinga, Gabri en Maduro.
De creativiteit zit bij Ajax momenteel meer in de voerhoede. Dat is niet per se erg. Het biedt meer defensieve zekerheid en het voegt onvoorspelbaarheid in de buurt van het doel toe.
pi_52727563
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Perez is weg, jammer. Sneijder is ook weg, ook jammer. Maar daar valt nu niets meer aan te doen.

Deze ploeg moet het echt wel aankunnen, voor nu. Maar ben blij met Luque en wil er eigenlijk nog wel een naam bij.

Zal lastig worden, maar we zijn te licht voor 3 fronten...
Dan laten we de beker vallen dit jaar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52727579
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef TornadoDK het volgende:
Woensdag dan maar zo spelen
Stekelenburg
v.d. Wiel - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Heitinga - Maduro

Eventueel nog Kennedy een linie terug laten zaken en dan Suarez nog meer vrijheid geven.
Alleen zal Henk waarschijnlijk weer zijn vriendje Colin opstellen helaas. Hoewel hij het gister wel aardig deed trouwens.
Draai het vierkant Vermaelen - Urby - Maduro - Heitinga een kwartslag en je hebt de Urby als middenvelder variant:

Stekelenburg
v.d. Wiel/Colin - Stam - Heitinga - Vermaelen
Gabri - Maduro - Emanuelson

1 van die 2 zal het wel worden (met helaas Colin ipv. van der Wiel).

Optimisten kunnen Heitinga uit de as van het veld of Gabri van het middenveld halen om Colin eruit te kunnen laten, maar dat zal HtC niet doen.
Write a wise saying and your name will live forever
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:08:55 #150
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52727592
Perez zou de creatieve speler kunnen zijn die je op het middenveld mist. Vraag zou alleen geweest zijn of Ten Cate hem 10 had gezet, aangezien hij in hem een aanvaller zag en geen middenvelder. Daarnaast heeft ook Perez vorig seizoen meermaals laten zien niet de briljante 10 te zijn die velen in hem zien.
We zullen het nooit weten.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')