Ja, maar in dat mailtje stond dat ie het op eurosport had gehoord...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
was het niet zo dat een of anders gast een mailtje steurde naar voetbal insite dat hij voor 7 miljoen naar Ajax kwam? Hoe komen ze bij eurosport dan? ik zie niets op de site staan.
pff gelukkigquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
PRAAG (ANP) - De Ajacieden Gabri en Hedwiges Maduro zijn vrijwel
zeker beschikbaar voor de uitwedstrijd tegen Slavia Praag
woensdagavond. Dat liet de Amsterdamse club maandag weten. Ajax
speelt tegen Slavia in de laatste voorronde van de Champions League
en kijkt tegen een achterstand van 1-0 aan.
Gabri ontbrak zondag in het competitieduel met Heerenveen (4-1)
vanwege een knieblessure. De Spanjaard werkte maandag probleemloos
een training af en zal dinsdag nog een laatste test doen, maar
trainer Ten Cate rekent erop dat hij de middenvelder kan opstellen.
Hetzelfde geldt voor Maduro, die tegen Heerenveen uitviel met
een pijnlijk hoofd, maar geen letsel heeft.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
Van Geel hecht gewoon veel waarde aan mijn geweldige visie en inzicht, dunkt me.
Oke dat had ik dan niet gehoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, maar in dat mailtje stond dat ie het op eurosport had gehoord...
verthongen is toch geblesseerd?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Oke dat had ik dan niet gehoord.
Verder weet ik niet wat ik van hem moet denken. Het is een goede voetballer dat zeker, maar het komt er vaker niet uit dan wel. Dan zie ik liever een Engelaar of Medujanin komen (ervan uitgaande dat die een stuk goedkoper zijn)
Waarom speelt Verthongen eigenlijk niet? en zit hij niet eens op de bank? hij heeft wel al 2x meegedaan met jong Ajax
jaquote:
Dacht dat hij alweer hersteld was. Heeft hij weer een nieuwe blessure opgelopen?quote:
Ja gewoon een nieuw champions league record vestigen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef toma het volgende:
-------------------Stekelenburg-----------------
-vdWiel-----Stam----Vermaelen-----Emanuelson-
-------------------Heitinga----------------
---------Gabri---------------Maduro---------
-Kennedy--------Huntelaar-------Suarez-
![]()
1-8 moeten we kunnen overtreffen woensdag
Hij kan de Graafschap uit al niet aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef andre347 het volgende:
Colin is echt niet CL waardig hoor, ik vind dat Ten Cate Colin eigenlijk direkt voor de leeuwen gooit
Doen we gewoon effe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja gewoon een nieuw champions league record vestigen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Goed nieuws wat betreft Maduro en Gabri
Ljkt me wel zo slim ja. De voortekenen zijn goed met 2 gewonnen potjes, maar ook V Halst gaf het aan gisteren, we zijn kwetsbaar. En als de 0-1 lang uitblij... nou ja, je snapt hemquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef kevin6188 het volgende:
Eerst maar eens plaatsen. Dan gaan we daarna wel weer eventueel roepen dat we de beste zijn.
Waarom heeft Ten Cate Perez van de hand gedaan? KLOOTZAKquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Eeuwig zonde van de 0-1 hier weer, waarom heeft Ajax toch vaak pech met afronden in dit soort wedstijden?
Misschien is Perez een uitstekende nummer 10? En wat staat er komende woensdag op het middenveld: Heitinga, Gabri en Maduro.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef kevin6188 het volgende:
Met de offensief ingestelde spelers die we nu hebben, heb ik niet het idee van 'godverdomme hadden we Perez maar'.
De creativiteit zit bij Ajax momenteel meer in de voerhoede. Dat is niet per se erg. Het biedt meer defensieve zekerheid en het voegt onvoorspelbaarheid in de buurt van het doel toe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Misschien is Perez een uitstekende nummer 10? En wat staat er komende woensdag op het middenveld: Heitinga, Gabri en Maduro.
Dan laten we de beker vallen dit jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Perez is weg, jammer. Sneijder is ook weg, ook jammer. Maar daar valt nu niets meer aan te doen.
Deze ploeg moet het echt wel aankunnen, voor nu. Maar ben blij met Luque en wil er eigenlijk nog wel een naam bij.
Zal lastig worden, maar we zijn te licht voor 3 fronten...
Draai het vierkant Vermaelen - Urby - Maduro - Heitinga een kwartslag en je hebt de Urby als middenvelder variant:quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef TornadoDK het volgende:
Woensdag dan maar zo spelen
Stekelenburg
v.d. Wiel - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Heitinga - Maduro
Kennedy - Huntelaar - Suarez
Eventueel nog Kennedy een linie terug laten zaken en dan Suarez nog meer vrijheid geven.
Alleen zal Henk waarschijnlijk weer zijn vriendje Colin opstellen helaas. Hoewel hij het gister wel aardig deed trouwens.
Precies. Perez heeft het een jaar goed gedaan maar hij is weg. Terecht, onterecht, duidelijkheid zul je nooit krijgen. Ajax moet nu verder met de spelers die er wel zijn. Voorlopig bevalt Ajax nieuwe stijl me wel, mede dankzij een goede Suarez.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef BoNi het volgende:
Perez zou de creatieve speler kunnen zijn die je op het middenveld mist. Vraag zou alleen geweest zijn of Ten Cate hem 10 had gezet, aangezien hij in hem een aanvaller zag en geen middenvelder. Daarnaast heeft ook Perez vorig seizoen meermaals laten zien niet de briljante 10 te zijn die velen in hem zien.
We zullen het nooit weten.......
Dan zal het zeer waarschijnlijk nog eerder het volgende worden:quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Draai het vierkant Vermaelen - Urby - Maduro - Heitinga een kwartslag en je hebt de Urby als middenvelder variant:
Stekelenburg
v.d. Wiel/Colin - Stam - Heitinga - Vermaelen
Gabri - Maduro - Emanuelson
Kennedy - Huntelaar - Suarez
1 van die 2 zal het wel worden (met helaas Colin ipv. van der Wiel).
Optimisten kunnen Heitinga uit de as van het veld of Gabri van het middenveld halen om Colin eruit te kunnen laten, maar dat zal HtC niet doen.
Haha, wat een held.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef BoNi het volgende:
Zat trouwens koningdavid gister naast mij in het stadion?
Die gozer gebruikte gewoon constant de volgende bijnamen: Hunty, Stekel, Rommy, Bakky en Heity... Ongelofelijk.
Hij zag ook Urzaiz aan voor Vertonghen. Verschrikkelijk zulke mensen...!![]()
Je kan het ook overdrijven, als Ogararu weer terug is zal hij gewoon spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb het idee dat Ten Cate de naam van Colin als eerste invult op het wedstrijdformulier tegenwoordig.
Bovendien viel Colin gisteren nog niet eens tegen. Al zegt dat natuurlijk ook wel weer wat over Heerenveen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven, als Ogararu weer terug is zal hij gewoon spelen.
Ik hoop het. Voorlopig heeft Colin dit seizoen in de vier officiele wedstrijden en de twee wedstrijden op het AT altijd een basisplaats gehad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven, als Ogararu weer terug is zal hij gewoon spelen.
Het eerste halfuur zeker niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bovendien viel Colin gisteren nog niet eens tegen. Al zegt dat natuurlijk ook wel weer wat over Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |