quote:Urby Emanuelson staat in de belangstelling van Arsenal. De Londenaren hebben de verdediger in de laatste wedstrijden van Ajax gevolgd. (The People)
Wilde net zeggen dat we ons dan geen zorgen dat hij weggaat hoeven te maken neequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef kevin6188 het volgende:
Als ze hem de laatste wedstrijden hebben gevolgd snap ik sowieso niet dat hij nog in de belangstelling staat.
Arsenal heeft ook genoeg verdedigers/middenvelders dus hij blijft wel bij Ajaxquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat we ons dan geen zorgen dat hij weggaat hoeven te maken nee![]()
Hebben we allemaal weer geschreeuwd voor we geslagen werdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:38 schreef Fathom het volgende:
De kans is groot dat Ajax woensdag tegen Slavia Praag gewoon over Gabri en Hedweges Maduro kan beschikken. Het tweetal is nog niet geheel fit, maar lijkt wel speelklaar voor de return in de voorronde van de Champions League.
Gabri was afgelopen zondag tegen sc Heerenveen afwezig. De Spanjaard heeft last van een knieblessure. Henk ten Cate vreesde zelfs voor een operatie, waarna de middenvelder enkele maanden uit de roulatie zou zijn. Gabri had maandag echter geen problemen op de training.
Collega-Ajacied Maduro liep tegen Heerenveen een lichte hersenschudding op. De international deed vandaag ook moeiteloos mee op de training en lijkt derhalve ook inzetbaar.
Dat is ook al een Baquette Bokito. Die jongen heeft net deze zomer tot 2011 getekend bij Zaragoza. Niet haalbaar dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dat nou voor een bericht over D´allesandro waar overal de bron Eurosport wordt gebruikt maar iedereen doet alsof het echt concreet is...
Daar ging ik alwel vanuit, eurosport als bron gebruikenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is ook al een Baquette Bokito. Die jongen heeft net deze zomer tot 2011 getekend bij Zaragoza. Niet haalbaar dus.
Als het wel waar is ben ik trouwens wel een held. Net als Luque opperde ik de naam van D'Alessandro hier namelijk enige maanden geleden al.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar ging ik alwel vanuit, eurosport als bron gebruiken
Chill, misschien ben jij wel de lang verloren zoon van Jomanda!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Als het wel waar is ben ik trouwens wel een held. Net als Luque opperde ik de naam van D'Alessandro hier namelijk enige maanden geleden al..
was het niet zo dat een of anders gast een mailtje steurde naar voetbal insite dat hij voor 7 miljoen naar Ajax kwam? Hoe komen ze bij eurosport dan? ik zie niets op de site staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dat nou voor een bericht over D´allesandro waar overal de bron Eurosport wordt gebruikt maar iedereen doet alsof het echt concreet is...
quote:
humor.quote:
Ja, maar in dat mailtje stond dat ie het op eurosport had gehoord...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
was het niet zo dat een of anders gast een mailtje steurde naar voetbal insite dat hij voor 7 miljoen naar Ajax kwam? Hoe komen ze bij eurosport dan? ik zie niets op de site staan.
pff gelukkigquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
PRAAG (ANP) - De Ajacieden Gabri en Hedwiges Maduro zijn vrijwel
zeker beschikbaar voor de uitwedstrijd tegen Slavia Praag
woensdagavond. Dat liet de Amsterdamse club maandag weten. Ajax
speelt tegen Slavia in de laatste voorronde van de Champions League
en kijkt tegen een achterstand van 1-0 aan.
Gabri ontbrak zondag in het competitieduel met Heerenveen (4-1)
vanwege een knieblessure. De Spanjaard werkte maandag probleemloos
een training af en zal dinsdag nog een laatste test doen, maar
trainer Ten Cate rekent erop dat hij de middenvelder kan opstellen.
Hetzelfde geldt voor Maduro, die tegen Heerenveen uitviel met
een pijnlijk hoofd, maar geen letsel heeft.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
Van Geel hecht gewoon veel waarde aan mijn geweldige visie en inzicht, dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |