ik zou daar vanuit gaan idd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Inruil wordt dus max. iets van 3500 ofzo...![]()
Particulier is wellicht niet eenvoudig...![]()
Stel dat ik deze inruil bij de Citroendealer en daar een andere koop dan gaat de inruilwaarde er vanaf, maar dan moet het vast wel mogelijk zijn om er meer af te krijgen, of wat dingen gratis te krijgen..![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mantouxtestquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zelfde vraag is hier. Wat doet/is een mantoux?
Jij ook goeiemorgenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:57 schreef covie het volgende:
fuckzooi, daarnet naar de GGD geweest om de mantoux af te laten lezen en het was dus helemaal niet goed.
Vanmiddag moet ik foto's laten maken bij de longarts.
zodoendequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mantouxtest
Om te kijken of je tbc hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
covie [afbeelding]
klinkt niet goed.
Wat doet een mantoux dan?
lekker volgepropt met extras. Als het mij toch geen drol kostquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
auto's![]()
snap niet hoe een man dat leuk kan vinden![]()
* ben er zelf ook 1 maar business auto's*
Kijk zo mag IK het horenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
lekker volgepropt met extras. Als het mij toch geen drol kost
Anders ook maar een C1 hoor, dure autos zelf betalen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
auto's![]()
snap niet hoe een man dat leuk kan vinden![]()
* ben er zelf ook 1 maar business auto's*
even afwachten dan maar. Longfotos zijn iig altijd meteen duidelijk. Ik heb er van mezelf ook 1 mogen aanschouwen (zonder witte uitslag). Leuk als ze longkanker even willen checken, toch even spannendquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef covie het volgende:
nou ja waarschijnlijk heb ik t tijdens mijn stage in Curacao opgelopen daar heb ik namelijk bij een polikliniek voor hart en long gewerkt waar heel veel mensen met tbc lopen.
Maargoed eerst maar even vanmiddag de longarts afwachten, maar het is wel kut want ik had t niet verwacht.
Lol. Hij zit achter een "peer".quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
waarom liegen als garfield het voor jedoet
Mja.. particulier via een autotrader bijv?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou daar vanuit gaan idd.
Wat je ook kunt doen, is je auto particulier verkopen, krijg je er vaak meer voor, en bij een dealer kan je meer aan opties afdingen, dan dat je aan inruilwaarde van je auto krijgt.
Zo schijnt het vaak te werken
Ik ben stiekem ook wel benieuwd...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
even afwachten dan maar. Longfotos zijn iig altijd meteen duidelijk. Ik heb er van mezelf ook 1 mogen aanschouwen (zonder witte uitslag). Leuk als ze longkanker even willen checken, toch even spannend
apples zuigen dat vind zelfs garfieldquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lol. Hij zit achter een "peer".. [afbeelding]
ik rook niet, dus bij mij zag je niets. Ik neem aan dat je dat soort dingen wat kan zien, maar als leek zal ik het wel niet kunnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel benieuwd...
Kan je ook zien dat ik rook op zoeen foto?mss dat dat gelijk dan de sleutel is om te stoppen .
weet je waar je toekomstige collega's in rijden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
lekker volgepropt met extras. Als het mij toch geen drol kost
Anders ook maar een C1 hoor, dure autos zelf betalen
je kunt advertenties op internet zetten ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. particulier via een autotrader bijv?
Ik heb absoluut 0,0 ervaring met iets via internet kopen/verkopen...Althans, wat betreft zulke sites..
je bent niet wijs.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
apples zuigen dat vind zelfs garfield![]()
Hmm ik hoop dat ik geen tbc heb, maar dat ik wel goed kan zien dat ik rook. En ik hoop dat ik dan denk GATVERDAMME zijn DAT mijn longen???quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik rook niet, dus bij mij zag je niets. Ik neem aan dat je dat soort dingen wat kan zien, maar als leek zal ik het wel niet kunnen
Whehe, ja lol.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
apples zuigen dat vind zelfs garfield![]()
Nou, sterkte maar?! Spanning,...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
even afwachten dan maar. Longfotos zijn iig altijd meteen duidelijk. Ik heb er van mezelf ook 1 mogen aanschouwen (zonder witte uitslag). Leuk als ze longkanker even willen checken, toch even spannend
Bij mij zag je minimale aanslag na 5 jaar roken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef covie het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat ik geen tbc heb, maar dat ik wel goed kan zien dat ik rook. En ik hoop dat ik dan denk GATVERDAMME zijn DAT mijn longen???![]()
![]()
En dat ik dan gelijk stop.
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je kunt advertenties op internet zetten ja.
Zijn er dingen kapot aan je wagen eigenlijk?
Hmm nou ja dan moet ik waarschijnlijk meer mijn best doen om te stoppenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij zag je minimale aanslag na 5 jaar roken.
zou het je boeien trouwens?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef covie het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat ik geen tbc heb, maar dat ik wel goed kan zien dat ik rook. En ik hoop dat ik dan denk GATVERDAMME zijn DAT mijn longen???![]()
![]()
En dat ik dan gelijk stop.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wehhehe - *hap hap hap*
[afbeelding]
Bij mijn oma zag je ook nauwelijks iets na 50 jaar zwaar stomen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij zag je minimale aanslag na 5 jaar roken.
maar uiterlijke dingen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
Nou ja... de koppelingsplaten moeten vervangen worden.... schakelen en koppelen is echter (nog) geen probleem, maar het piept als een gek....
Dat laten we verhelpen tijdens de vakantie, krijgt ie ook meteen een APK keuring en een grote beurt.
We zitten er wel aan te denken om er nog max. een half jaar (~25.000 km) in te rijden.
Zichtbaar is er niets aan het handje...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar uiterlijke dingen.
Gebroken roostertje hier, gescheurd plaatje daar, weet ik 't
Dat soort dingen vervangen, en je wagen goed schoonmaken voordat ge 'm verkoopt, kan ook nog aanzienlijk schelen.
Zichtbare schades zorgen altijd voor een negatievere indruk
Ja maar ik denk wel dat het bij mij zou helpen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou het je boeien trouwens?
Als je longen wat zwartig zouden zijn?
Ik ben bij die tentoonstelling in a'dam geweest, bodies.
Supervet.
Ten eerste hadden ze bíjna alleen maar mensen staan die gerookt hadden.
Was goed te zien.
Verder, hadden ze de longen van een roker, en de longen van iemand die veel in de stad fietste, naast elkaar gelegd. geen verschil te ontdekken.
Allebij even zwart, en dat stadsfiguur, had dus ook nog nooit gerookt.
Gezelligheidsroker zijn is het bij mij ook mee begonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:23 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar ik denk wel dat het bij mij zou helpen.
Ik ben al eens een paar maanden gestopt en ik rook echt veel beter en ik voelde me ook fijner.
Aan mijn vaders kant ben ik ook aardig wat familie kwijtgeraakt aan roken/longkanker. Maar mij lukt het elke keer maar een paar maand om te stoppen. Het smaakt me gewoon te goed.![]()
Maar als het mij zou lukken om gewoon een gezelligheid roker te zijn dan teken ik daar gelijk voor.![]()
heleboel zwarte plekkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel benieuwd...
Kan je ook zien dat ik rook op zoeen foto?mss dat dat gelijk dan de sleutel is om te stoppen .
ik weet niet of ik wel, of niet wou stoppen maar ik ben nu gestopt. een paar websites hebben de doorslag gegeven om te stoppen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gezelligheidsroker zijn is het bij mij ook mee begonnen.
Je moet het eigenlijk óf wel, óf niet doen.
En je moet écht willen stoppen, anders heeft het ook geen zin.
Dan ben je zo weer overgehaald om wel te gaan roken.
Dit speelde twee jaar geleden. Ik had iig geen kanker, nog geen miniscuul dingetje op die fotos te zien. Mijn longen zijn dus gezond. Lang leve het oosten des lands. Randstadsmogquote:
betekent dat dat je zelf rookt? A kappen!!! ,quote:
Ja ik woon lekker ook in het oostenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit speelde twee jaar geleden. Ik had iig geen kanker, nog geen miniscuul dingetje op die fotos te zien. Mijn longen zijn dus gezond. Lang leve het oosten des lands. Randstadsmog
Het is wel altijd zonnig in de randstad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit speelde twee jaar geleden. Ik had iig geen kanker, nog geen miniscuul dingetje op die fotos te zien. Mijn longen zijn dus gezond. Lang leve het oosten des lands. Randstadsmog
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Het is wel altijd zonnig in de randstad.
Voor de rest: zie mij sig....![]()
ik vraag me af of er statistieken zijn, die bewijzen dat mensen buiten de randstad, ouder wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik rook...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
betekent dat dat je zelf rookt? A kappen!!! ,
betekent dat je bij de rook staat? B valt niet veel aan te doen
betekent dat je soms een sigaret op steekt? Zie A
Betekent dat je je leven wil verkloten C ga je gang![]()
mijn hele familie woont in het oosten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef covie het volgende:
[..]
Ja ik woon lekker ook in het oosten![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik rook.....dus hij indirect ook....
![]()
![]()
duur maar goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Pheno het volgende:
Nu even vw checken.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Aarti het volgende:
mn auto is lichtelijk kapotgereden door een familielid
watsgebeurd?????quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Aarti het volgende:
mn auto is lichtelijk kapotgereden door een familielid
Betalen zal dat familielid!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
die peugeot heeft zo een lage neus. hij is ermee tegen een stoep geschuurd en nu zit er een rubberding los
Nah ja... das klotequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
die peugeot heeft zo een lage neus. hij is ermee tegen een stoep geschuurd en nu zit er een rubberding los
Betalen? Sterven!quote:
Maar dan kan 'ie niet meer betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
Betalen? Sterven!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
Het houdt kinderen tegen. Soms dan.quote:
wie is ap?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nah ja... das kloteRubbers op auto's zijn ook klote..
bij de lampen bij AP moest dan het hele rubber vervangen of aangedrukt worden
moet dat dan bij auto's ook ?
zoja een hele klus![]()
Levensverzekeringquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar dan kan 'ie niet meer betalen.
ik zou niet vrolijk worden als er kinderen uitkwamenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het houdt kinderen tegen. Soms dan.
Lampen, in elkaar zet bedrijf. "Assmbling Partner Nederland "quote:
Uit een rubbertje? ERhmz.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
ik zou niet vrolijk worden als er kinderen uitkwamen [afbeelding]
behoorlijk vage vergelijkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lampen, in elkaar zet bedrijf. "Assmbling Partner Nederland "
1000 watt lampen voor in de kassen , hadden ook rubbers * ja vage vergelijking * maar als die stuk waren moest het helemaal vervangen worden of los zaten![]()
Mja, jullie zouden via dat staafje van jullie in staat moeten zijn om kinderen te baren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
neen, uit hetgeen het rubber omheen zit
de uitgang die daarop zit, is wel aanzienlijk kleiner dan jullie uitgangquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, jullie zouden via dat staafje van jullie in staat moeten zijn om kinderen te baren.
SPAMquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bent u een ochtend- of avondtypje?
http://chrono.biol.rug.nl/meq-nl.html
Nou én, gewoon oprekken die handel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
de uitgang die daarop zit, is wel aanzienlijk kleiner dan jullie uitgang![]()
![]()
A: Nooit gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
betekent dat dat je zelf rookt? A kappen!!! ,
betekent dat je bij de rook staat? B valt niet veel aan te doen
betekent dat je soms een sigaret op steekt? Zie A
Betekent dat je je leven wil verkloten C ga je gang![]()
Dat is zoeen mooie smilie!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou niet vrolijk worden als er kinderen uitkwamen [afbeelding]
Je begint trouwens gebruik te maken van manieren (interpunctie, ed.) om teksten leesbaar te maken!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lampen, in elkaar zet bedrijf. "Assmbling Partner Nederland "
1000 watt lampen voor in de kassen , hadden ook rubbers * ja vage vergelijking * maar als die stuk waren moest het helemaal vervangen worden of los zaten![]()
Een peugeot met een los rubberdingquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
Een baby uit een piem0l?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, jullie zouden via dat staafje van jullie in staat moeten zijn om kinderen te baren.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou én, gewoon oprekken die handel.
Uw MEQ score is 63. U bent een redelijk vroeg typequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
Uw MEQ score is 47. U bent een neutraal type.
topsmilie idd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is zoeen mooie smilie!!![]()
[afbeelding]
[..]
Je begint trouwens gebruik te maken van manieren (interpunctie, ed.) om teksten leesbaar te maken!![]()
MEQ?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
Uw MEQ score is 47. U bent een neutraal type.
ik moet alleen altijd denken aan dat ouwe model jettaquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
Jetta is wel cool
Sowieso!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
topsmilie idd.
Ik vind al die huillach dingen wel goed eigenlijk.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ohja, die zijn er ook nog.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik moet alleen altijd denken aan dat ouwe model jetta
Maar deze is wel tof idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |