ik rook...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
betekent dat dat je zelf rookt? A kappen!!! ,
betekent dat je bij de rook staat? B valt niet veel aan te doen
betekent dat je soms een sigaret op steekt? Zie A
Betekent dat je je leven wil verkloten C ga je gang![]()
mijn hele familie woont in het oosten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef covie het volgende:
[..]
Ja ik woon lekker ook in het oosten![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik rook.....dus hij indirect ook....
![]()
![]()
duur maar goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Pheno het volgende:
Nu even vw checken.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Aarti het volgende:
mn auto is lichtelijk kapotgereden door een familielid
watsgebeurd?????quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Aarti het volgende:
mn auto is lichtelijk kapotgereden door een familielid
Betalen zal dat familielid!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
die peugeot heeft zo een lage neus. hij is ermee tegen een stoep geschuurd en nu zit er een rubberding los
Nah ja... das klotequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
die peugeot heeft zo een lage neus. hij is ermee tegen een stoep geschuurd en nu zit er een rubberding los
Betalen? Sterven!quote:
Maar dan kan 'ie niet meer betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
Betalen? Sterven!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
Het houdt kinderen tegen. Soms dan.quote:
wie is ap?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nah ja... das kloteRubbers op auto's zijn ook klote..
bij de lampen bij AP moest dan het hele rubber vervangen of aangedrukt worden
moet dat dan bij auto's ook ?
zoja een hele klus![]()
Levensverzekeringquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar dan kan 'ie niet meer betalen.
ik zou niet vrolijk worden als er kinderen uitkwamenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het houdt kinderen tegen. Soms dan.
Lampen, in elkaar zet bedrijf. "Assmbling Partner Nederland "quote:
Uit een rubbertje? ERhmz.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
ik zou niet vrolijk worden als er kinderen uitkwamen [afbeelding]
behoorlijk vage vergelijkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lampen, in elkaar zet bedrijf. "Assmbling Partner Nederland "
1000 watt lampen voor in de kassen , hadden ook rubbers * ja vage vergelijking * maar als die stuk waren moest het helemaal vervangen worden of los zaten![]()
Mja, jullie zouden via dat staafje van jullie in staat moeten zijn om kinderen te baren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
neen, uit hetgeen het rubber omheen zit
de uitgang die daarop zit, is wel aanzienlijk kleiner dan jullie uitgangquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, jullie zouden via dat staafje van jullie in staat moeten zijn om kinderen te baren.
SPAMquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bent u een ochtend- of avondtypje?
http://chrono.biol.rug.nl/meq-nl.html
Nou én, gewoon oprekken die handel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
de uitgang die daarop zit, is wel aanzienlijk kleiner dan jullie uitgang![]()
![]()
A: Nooit gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
betekent dat dat je zelf rookt? A kappen!!! ,
betekent dat je bij de rook staat? B valt niet veel aan te doen
betekent dat je soms een sigaret op steekt? Zie A
Betekent dat je je leven wil verkloten C ga je gang![]()
Dat is zoeen mooie smilie!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou niet vrolijk worden als er kinderen uitkwamen [afbeelding]
Je begint trouwens gebruik te maken van manieren (interpunctie, ed.) om teksten leesbaar te maken!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lampen, in elkaar zet bedrijf. "Assmbling Partner Nederland "
1000 watt lampen voor in de kassen , hadden ook rubbers * ja vage vergelijking * maar als die stuk waren moest het helemaal vervangen worden of los zaten![]()
Een peugeot met een los rubberdingquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Aarti het volgende:
Een baby uit een piem0l?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, jullie zouden via dat staafje van jullie in staat moeten zijn om kinderen te baren.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou én, gewoon oprekken die handel.
Uw MEQ score is 63. U bent een redelijk vroeg typequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
Uw MEQ score is 47. U bent een neutraal type.
topsmilie idd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is zoeen mooie smilie!!![]()
[afbeelding]
[..]
Je begint trouwens gebruik te maken van manieren (interpunctie, ed.) om teksten leesbaar te maken!![]()
MEQ?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
Uw MEQ score is 47. U bent een neutraal type.
ik moet alleen altijd denken aan dat ouwe model jettaquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
Jetta is wel cool
Sowieso!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
topsmilie idd.
Ik vind al die huillach dingen wel goed eigenlijk.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ohja, die zijn er ook nog.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik moet alleen altijd denken aan dat ouwe model jetta
Maar deze is wel tof idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |