meldt....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog een jaartje, als je 20 bent mag je het laten zitten en een bierbuik ontwikkelen.
Ook planten groeien niet vanzelf en mocht je door welke reden dan ook een periode niet in staat zijn om te sporten (vakantie, blessure, werk etc.) dan moet je gewoon rustig beginnen...sim-pel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:06 schreef Mr.J het volgende:
Gewoon doortrainen in de vakantie dus volgend jaar.
Welke sport TS?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:06 schreef Knekwurst het volgende:
Godverdomme wat haat ik het toch om dit weer op te moeten bouwen. Afgelopen week 3x getraint en 1 maal wedstrijd.
Bah, arme spieren. Kuitspierpijn, bilspierpijn, bovenbeenspierpijn. Kutzooi!
Oh en kramp in wedstrijd!![]()
kramp
Pfft... Kansloze bezigheden ????quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Magereheinus het volgende:
Pff ik ken het. In de vakantie vooral bier gedronken en andere kansloze bezigheden.
Waar maak jij op dat hij sex heeft gehad ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Pfft... Kansloze bezigheden ????
Sex en bier en strand/zon zou ik niet kansloos durven noemen
Er moet wel seks in het spel zijn geweest. Anders kan 'ie nooit in zo'n korte tijd zo'n belabberde conditie hebben gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar maak jij op dat hij sex heeft gehad ?laat staan op het strand / in de zon heeft gelegen !
Rustig opbouwen kan niet als zaterdag de eerste competitiewedstrijd al op 't schema staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:15 schreef AcidBurner het volgende:
No pain no gain + als het echt altijd pijn doet dan doe je gewoon teveel in 1X
Rustig opbouwen, en dan gaat het vanzelf![]()
Klopt maar de trainingsvelden waren nog niet klaar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef Panic_A het volgende:
Eerder gaan trainen is de oplossing.
Voetbal.quote:
Precies dat ja. En operatie gehad 4 maandjes terug. Weg conditie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Magereheinus het volgende:
Pff ik ken het. In de vakantie vooral bier gedronken en andere kansloze bezigheden. Weinig hard gelopen of iets aan mn lichaam gedaan. Merk je inderdaad!
Van sex krijg je toch een beetje conditie ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er moet wel seks in het spel zijn geweest. Anders kan 'ie nooit in zo'n korte tijd zo'n belabberde conditie hebben gekregen.
Vooral veel bier, weinig sex, geen strand en nog minder zon. En ook drugsquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Pfft... Kansloze bezigheden ????
Sex en bier en strand/zon zou ik niet kansloos durven noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |