kufo oleejquote:
met oog op groningen - ajax heb ik die wissel gemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Luirink is dacht ik nog wel even geblesseerd. Dus dat geld had je beter kunnen houden.
Heb nu als het goed is inclusief de punten van de vorige ronde 102 punten (60+42). Een vrij aardige start al zeg ik het zelf.
omdat ik een newbie benquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom nu al wisselen?
quote:Er zijn nog geen punten vergeven of nog geen ronden gespeeld
Even wachten nog dus.
Neem dan van een 'oldbie' aan dat je beter kunt wachten. Straks raakt Suarez woensdag geblesseerd en dan is je spel naar de klote.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat ik een newbie ben![]()
en omdat Marcus Berg bagger speelde, en ik de centen voor Suarez had
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer worden de punten verdeeld GVD!!!!! Ik heb GEEN geduld ik wil NU wisselen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1) Zoals ik al eerder zei, ik heb geen geduld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kunnen dit soort n00bs aub uit de manager verwijderd worden?![]()
1)Heb geduld.
2) Wacht even lekker af.
3) Lees als je meedoet EERST de regels & hoe de manager werkt.
4) Steek je vinger in je neus.
5) Eet die leeg. En kijk dan nog een keer of de punten er zijn.
6) Zo niet: zie 1.
En Vaduz: niet alles verklappen![]()
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/56441quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik had Frank Broers in mijn elftal maar die blijkt ineens Exit Eredivisie te zijn. Krijg ik nu geen punten omdat ik blijkbaar niet met 11 spelers begon? Neem aan dat deze onvoorzienbare fout asap wordt hersteld.![]()
Bedankt voor het uitzoeken. Ik verwacht niet teveel van mijn punten totaal, de rest zijn namelijk bankzitters.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/56441
23e bekend geworden, kon je niet weten dus. Dan heb je een leuk aantal punten met dat team van je
.
Niet op PokerStarsquote:
1ste wedstrijd basis plaats + winst + de nul houden = puntenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef mroijjoijoi het volgende:
Vraagje, ik heb Van Loo als keepertje.. die heeft gespeeld maar heb er slechts 0 punten voor gekregen... Hoe kan dat?
PokerStars? Ik bedoel dat topicquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:46 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Niet op PokerStars
OT: Heb nu 3 mensen van FC Twente erin staan... hopen dat ze winnen van PSV en de 0 houden
Interessant blad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:46 schreef Mavcovic het volgende:
Ik heb een excel blad voor mezelf gemaakt om de tussentijdse punten wat makkelijker te berekenen. Ik weet niet of anderen er ook wat aan hebben, maar je mag het iig van me downloaden.
http://www.xs4all.nl/~maff/div
(Ingevulde spelers en punten zijn voorbeelden)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef MSNMGH het volgende:
die 53 punten nog steeds niet gerepareerd en organisatie laat ook niets meer van zich horen, spel lijkt is nu alweer naar de klote![]()
Er wordt aan gewerkt als ik Svensational mag geloven in het FOK!sport feedback topic. Maar wel hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef MSNMGH het volgende:
die 53 punten nog steeds niet gerepareerd en organisatie laat ook niets meer van zich horen, spel lijkt nu alweer naar de klote![]()
Er wordt aan gewerkt, bullshit.. 53 punten is 291 500 euro extra budget voor bepaalde mensen. En dat is echt wel uitgegeven door een aantal personen. En het interesseert me nog niet eens zoveel of die mensen wel/niet voor het klassement mee gaan doen, voor de prijzen (cadeaubonnen) hoef je het namelijk ook dit jaar niet te doen (waarom heb ik bijvoorbeeld niets gehoord over het t-shirt dat ik vorig jaar zou hebben gewonnen met mijn gedeelde 5e plek??). Het gaat me ook meer om de eer en de lol die je in het spelletje/managen hebt. Dit is echter voor de zoveelste keer op rij dat er in de manager zo'n stomme fout plaats vindt (al dan niet een menselijke fout) en dan mag het een gratis manager zijn en allemaal vrijwilligerswerk, dit KAN gewoon NIET. Kijk ook eens hier: http://sport.fok.nl/voetbal/puntenverdelingquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt als ik Svensational mag geloven in het FOK!sport feedback topic. Maar wel hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik ook. Voor Suarez.quote:Op zondag 2 september 2007 18:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat ik nou net Berg hebben gewisseld.
Zeker een goede zaak. Heb mede dankzij hem 48 punten gehaald deze ronde. Is volgens mij niet eens zo slecht.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Amrabat haalt weer punten binnen, goede zaak.
Dat is zeker netjes. Ik kom maar tot 37. Dat is middelmatig denk ik.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef ElmarO het volgende:
Zeker een goede zaak. Heb mede dankzij hem 48 punten gehaald deze ronde. Is volgens mij niet eens zo slecht.
Dan is mijn score zeker netjes. Scheelt ook dat veel mensen Groningen hebben. Zelf heb ik geen één Heerenveen-speler. Had aan het begin van het seizoen de verwachting dat die tegen zouden gaan vallen. Voorlopig lijkt het te kloppen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. Ik kom maar tot 37. Dat is middelmatig denk ik.
Schone maar rap wisselen nu hij geen basisplaats heeft, netzoals Meerdink die binnenkort verdwijnt uit de basiself. Jammer dat Heerenveen zo k*t speelde, dat kostte me veel punten.
Wat hij zegtquote:
Als je iedere week zou kunnen wisselen, dan zou het geen uitdaging meer zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Juist voor de wedstrijd tegen VVV had ik wat spelers van De Graafschap gekocht.. Jammer dat ze daarvoor tegen Utrecht moesten, maar gelukkig nog wel wat puntjes binnen sleepten. Is echt klote dat 2 weken-systeem...
Ik ben voor de Graafschap....los van alle punten eventueel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Juist voor de wedstrijd tegen VVV had ik wat spelers van De Graafschap gekocht.. Jammer dat ze daarvoor tegen Utrecht moesten, maar gelukkig nog wel wat puntjes binnen sleepten. Is echt klote dat 2 weken-systeem...
Ja, in totaal.quote:Op zondag 16 september 2007 10:13 schreef ronnygeurtsen het volgende:
In totaal bedoel je neem ik aan?
Ik zit op circa 70 nu, met Steinsson, Boutahar en Heubach die nog moeten.
quote:Op zondag 16 september 2007 10:13 schreef ronnygeurtsen het volgende:
En Roda winnen en de nul houden? Dream on!![]()
quote:19 aug 20.00 Excelsior Roda JC 0 - 1
25 aug 20.15 Roda JC ADO Den Haag 1 - 0
17 sep 12.30 Roda JC - Ajax 2 - 0
30 sep 19.30 Willem II - Roda JC 0 - 1
25 okt 20.00 NEC - Roda JC 0 - 0
24 dec 12.30 Roda JC - FC Twente 2 - 0
28 jan 14.30 Roda JC - PSV 2 - 0
10 feb 19.30 Roda JC - NEC 1 - 0
17 feb 20.00 Vitesse - Roda JC 0 - 0
24 feb 19.30 Roda JC - sc Heerenveen 1 - 0
09 mrt 20.30 Roda JC - FC Utrecht 0 - 0
07 apr 19.30 Roda JC - Excelsior 2 - 0
14 apr 19.30 ADO Den Haag - Roda JC 0 - 2
22 apr 14.30 NAC Breda - Roda JC 0 - 2
29 apr 14.30 Roda JC - Heracles Almelo 7 - 0
Weet jij ook of ik toevallig gelijk heb?quote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
En Boschker had tegen Willem II 5 punten gehaald, maar ik heb er maar 3 gekregen.
Basis: 2
Winst: 3
Penalty gestopt: 3
Geel: -2
Tegendoelpunt: -1
---
Totaal: 5
Ik had et foutquote:Op zondag 23 september 2007 15:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Weet jij ook of ik toevallig gelijk heb?
Ik heb em namelijk nog kunnen vinden bij de statestieken van de wedstrijden van Vitesse.
Straks had ik et fout
Wilkshire is inderdaad goed bezig geweest voor je manager.quote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeten te wisselen, maar gezien de scores van spelers ben ik daar niet ontevreden over.
Ja dat klopt,quote:Op maandag 24 september 2007 14:53 schreef DeHovenier het volgende:
k wissel m'n keeper en m'n budget is gedaald van 303.400 naar 242.600 terwijl die keeper goedkoper was?
Ikke 100 of 102 punten (volgens mij 100), dus ik blijf wel top10quote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef Bouncer_Bone het volgende:
80 punten... op zich wel redelijk, alleen jammer van mijn Roda verdedigers die in totaal -1 en 1 hebben gehaald... die gaan er deze ronde meteen uit!
Laat het dan maar 100 zijn. Dan staan wij gelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ikke 100 of 102 punten (volgens mij 100), dus ik blijf wel top10
Erg goede scorequote:Op zondag 30 september 2007 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
114 punten volgens mij. Ik krabbel langzaamaan omhoog.
Ik heb precies dezelfde 2 in men teamquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:41 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Godverdomme, heb ik De Fauw en Kah vervangen door Wilkshire en Braafheid omdat ze niet zo goed presteerden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef leroytje het volgende:
Ik durf niet te tellen deze week, volgens mij echt slecht namelijk
maarja ik doe et toch maar ff
Bradley mist ook een kans 1 op 1 met de keeperquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef SnuggLe het volgende:
Same, ook zoiets.
Ben aan het bouwen naar een basiself, maar het lukt niet helemaal met de punten. De Cler en Bruins moeten toch eens een keer wat op gaan leveren. Beetje balen met Steinsson, en helemaal met Bradley die niet EEN assist geeft van de 9.
Ben jij dan Thijs_HA?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:50 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Hé, wat leuk, ik sta eerste.
Denk ik Bradly te hebben, was ik vergeten dat ik hem had weggedaanquote:Op zondag 9 december 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk ik echt een flutmanager te hebben deze week, scoort Bradley er 3 vandaag. Dat tikt lekker aan.
Ik had gelukkig een goede eerste week met 54 punten, maar de tweede week is ook bij mij niet om over naar huis te schrijven. Maar haal volgens mij wel meer punten, dus met een beetje mazzel ga ik je voorbij.quote:Op zondag 9 december 2007 16:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
Denk ik Bradly te hebben, was ik vergeten dat ik hem had weggedaan
Echt bagger deze 2 weken!
Echt belachelijk weer. Je zal maar vol voor de Graafschap zijn gegaan, word je nu compleet genaaid omdat je ze niet kan wisselen. Toch jammer dat ze elke keer weer net een foute beslissing nemen.quote:Over de punten
Door Olga (Nuongirl) op maandag 24 december 2007 09:39
Bron:
We hebben lang getwijfeld over hoe we de punten van ronde 8 gingen doen in verband met de afgelastingen van de twee toppers.
We hebben besloten om de punten van ronde 8 pas door te voeren nadat de twee toppers zijn gespeeld eind januari. Dit heeft als voordeel dat we het in éénmaal kunnen doen en er op deze manier zo min mogelijk fouten kunnen worden gemaakt.
We hopen op jullie begrip.
Voor ronde 9 kun je nog wisselen tot woensdag 26 december 11:00 uur.
en stel nou dat jede Graafschap hebt, en ineens winnen ze2x achter elkaar. superwedstrijden?quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt belachelijk weer. Je zal maar vol voor de Graafschap zijn gegaan, word je nu compleet genaaid omdat je ze niet kan wisselen. Toch jammer dat ze elke keer weer net een foute beslissing nemen.
Ja, tuurlijk. Want de users met spelers van de top 4, die wisselen die spelers toch niet. Dus voor hun maakt het uit. Voor spelers die deze ronde op de Graafschap en Groningen gokte, maakt het veel uit, want zij kunnen niet wisselen en die spelen komende ronde tegen zwaardere tegenstanders.quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
en stel nou dat jede Graafschap hebt, en ineens winnen ze2x achter elkaar. superwedstrijden?
Wordt er dan nog steeds zo gezeken?
Het is natuurlijk wel erg jammer dat je niet met Berg, Huntelaar, en Perez kan spelen, terwijl in praktijk Perez vaker als middenvelder dan aanvaller speelt. Zo wel met wat meer dingen. Het zou het voor mij in ieder geval wat leuker maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat misschien ook gelijk behandeld kan worden, is misschien twee extra posities invoeren met nieuwe punten of van systeem te laten veranderen, wanneer technisch mogelijk.
Het is nu best vaak dat spelers vaker als verdediger worden opgesteld dan als middenvelder, maar als middenvelder in de manager staan (Vertonghen bijv), of andersom (Swerts). Ook Perez wordt meer als middenvelder opgesteld dan aanvaller.
Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar misschien is dit een optie: maak voor dat soort spelers en posities, die dus aantoonbaar op bijv het middenveld en verdediging spelen (Swerts, De Jong, Maduro, Vertonghen, etc) of een nieuwe positie (verdedigende middenvelder) met nieuwe punten ongeacht verdedigen / middenvelder of de optie dat de user kan kiezen of de speler als middenvelder of verdediger wordt geselecteerd met de bestaande punten of er voor zorgen dat er gevarieerd kan worden met de formaties, dus 442, 433, 424 en 343.
Ik heb Kromkamp G, Alcides A, Dzsuzsak A, Bradley G+A, Pranjic G, Lovre G en Huntelaar G+A. Kwam zo rond de 75 punten uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Schopje omhoog maar weer.. Dwarrel nog steeds in de top 100 rond.
Leuke week gehad; Huntelaar G+A, Schone G (penal helaas) + A en Bradley weer een G+A.
Jammer dat zowel Heerenveen als PSV de 0 niet konden houden. Hoe dan ook; de eerste 41 punten voor deze week zijn binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |