quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef MSNMGH het volgende:
die 53 punten nog steeds niet gerepareerd en organisatie laat ook niets meer van zich horen, spel lijkt is nu alweer naar de klote![]()
Er wordt aan gewerkt als ik Svensational mag geloven in het FOK!sport feedback topic. Maar wel hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef MSNMGH het volgende:
die 53 punten nog steeds niet gerepareerd en organisatie laat ook niets meer van zich horen, spel lijkt nu alweer naar de klote![]()
Er wordt aan gewerkt, bullshit.. 53 punten is 291 500 euro extra budget voor bepaalde mensen. En dat is echt wel uitgegeven door een aantal personen. En het interesseert me nog niet eens zoveel of die mensen wel/niet voor het klassement mee gaan doen, voor de prijzen (cadeaubonnen) hoef je het namelijk ook dit jaar niet te doen (waarom heb ik bijvoorbeeld niets gehoord over het t-shirt dat ik vorig jaar zou hebben gewonnen met mijn gedeelde 5e plek??). Het gaat me ook meer om de eer en de lol die je in het spelletje/managen hebt. Dit is echter voor de zoveelste keer op rij dat er in de manager zo'n stomme fout plaats vindt (al dan niet een menselijke fout) en dan mag het een gratis manager zijn en allemaal vrijwilligerswerk, dit KAN gewoon NIET. Kijk ook eens hier: http://sport.fok.nl/voetbal/puntenverdelingquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt als ik Svensational mag geloven in het FOK!sport feedback topic. Maar wel hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik ook. Voor Suarez.quote:Op zondag 2 september 2007 18:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat ik nou net Berg hebben gewisseld.
Zeker een goede zaak. Heb mede dankzij hem 48 punten gehaald deze ronde. Is volgens mij niet eens zo slecht.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Amrabat haalt weer punten binnen, goede zaak.
Dat is zeker netjes. Ik kom maar tot 37. Dat is middelmatig denk ik.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef ElmarO het volgende:
Zeker een goede zaak. Heb mede dankzij hem 48 punten gehaald deze ronde. Is volgens mij niet eens zo slecht.
Dan is mijn score zeker netjes. Scheelt ook dat veel mensen Groningen hebben. Zelf heb ik geen één Heerenveen-speler. Had aan het begin van het seizoen de verwachting dat die tegen zouden gaan vallen. Voorlopig lijkt het te kloppen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. Ik kom maar tot 37. Dat is middelmatig denk ik.
Schone maar rap wisselen nu hij geen basisplaats heeft, netzoals Meerdink die binnenkort verdwijnt uit de basiself. Jammer dat Heerenveen zo k*t speelde, dat kostte me veel punten.
Wat hij zegtquote:
Als je iedere week zou kunnen wisselen, dan zou het geen uitdaging meer zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Juist voor de wedstrijd tegen VVV had ik wat spelers van De Graafschap gekocht.. Jammer dat ze daarvoor tegen Utrecht moesten, maar gelukkig nog wel wat puntjes binnen sleepten. Is echt klote dat 2 weken-systeem...
Ik ben voor de Graafschap....los van alle punten eventueel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Juist voor de wedstrijd tegen VVV had ik wat spelers van De Graafschap gekocht.. Jammer dat ze daarvoor tegen Utrecht moesten, maar gelukkig nog wel wat puntjes binnen sleepten. Is echt klote dat 2 weken-systeem...
Ja, in totaal.quote:Op zondag 16 september 2007 10:13 schreef ronnygeurtsen het volgende:
In totaal bedoel je neem ik aan?
Ik zit op circa 70 nu, met Steinsson, Boutahar en Heubach die nog moeten.
quote:Op zondag 16 september 2007 10:13 schreef ronnygeurtsen het volgende:
En Roda winnen en de nul houden? Dream on!![]()
quote:19 aug 20.00 Excelsior Roda JC 0 - 1
25 aug 20.15 Roda JC ADO Den Haag 1 - 0
17 sep 12.30 Roda JC - Ajax 2 - 0
30 sep 19.30 Willem II - Roda JC 0 - 1
25 okt 20.00 NEC - Roda JC 0 - 0
24 dec 12.30 Roda JC - FC Twente 2 - 0
28 jan 14.30 Roda JC - PSV 2 - 0
10 feb 19.30 Roda JC - NEC 1 - 0
17 feb 20.00 Vitesse - Roda JC 0 - 0
24 feb 19.30 Roda JC - sc Heerenveen 1 - 0
09 mrt 20.30 Roda JC - FC Utrecht 0 - 0
07 apr 19.30 Roda JC - Excelsior 2 - 0
14 apr 19.30 ADO Den Haag - Roda JC 0 - 2
22 apr 14.30 NAC Breda - Roda JC 0 - 2
29 apr 14.30 Roda JC - Heracles Almelo 7 - 0
Weet jij ook of ik toevallig gelijk heb?quote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
En Boschker had tegen Willem II 5 punten gehaald, maar ik heb er maar 3 gekregen.
Basis: 2
Winst: 3
Penalty gestopt: 3
Geel: -2
Tegendoelpunt: -1
---
Totaal: 5
Ik had et foutquote:Op zondag 23 september 2007 15:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Weet jij ook of ik toevallig gelijk heb?
Ik heb em namelijk nog kunnen vinden bij de statestieken van de wedstrijden van Vitesse.
Straks had ik et fout
Wilkshire is inderdaad goed bezig geweest voor je manager.quote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeten te wisselen, maar gezien de scores van spelers ben ik daar niet ontevreden over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |