Ja dat klopt,quote:Op maandag 24 september 2007 14:53 schreef DeHovenier het volgende:
k wissel m'n keeper en m'n budget is gedaald van 303.400 naar 242.600 terwijl die keeper goedkoper was?

Ikke 100 of 102 punten (volgens mij 100), dus ik blijf wel top10quote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef Bouncer_Bone het volgende:
80 punten... op zich wel redelijk, alleen jammer van mijn Roda verdedigers die in totaal -1 en 1 hebben gehaald... die gaan er deze ronde meteen uit!

Laat het dan maar 100 zijn. Dan staan wij gelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ikke 100 of 102 punten (volgens mij 100), dus ik blijf wel top10

Erg goede scorequote:Op zondag 30 september 2007 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
114 punten volgens mij. Ik krabbel langzaamaan omhoog.

Ik heb precies dezelfde 2 in men teamquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:41 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Godverdomme, heb ik De Fauw en Kah vervangen door Wilkshire en Braafheid omdat ze niet zo goed presteerden

quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef leroytje het volgende:
Ik durf niet te tellen deze week, volgens mij echt slecht namelijk
maarja ik doe et toch maar ff

Bradley mist ook een kans 1 op 1 met de keeperquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef SnuggLe het volgende:
Same, ook zoiets.
Ben aan het bouwen naar een basiself, maar het lukt niet helemaal met de punten. De Cler en Bruins moeten toch eens een keer wat op gaan leveren. Beetje balen met Steinsson, en helemaal met Bradley die niet EEN assist geeft van de 9.

!
! 

Had ik niet verwacht na een matige start in het eerste deel van de afgelopen ronde.
 Had ik niet verwacht na een matige start in het eerste deel van de afgelopen ronde. 

.. O.a. dankzij Koevermans
 .. O.a. dankzij Koevermans 

Ben jij dan Thijs_HA?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:50 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Hé, wat leuk, ik sta eerste.

.
. 

Denk ik Bradly te hebben, was ik vergeten dat ik hem had weggedaanquote:Op zondag 9 december 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk ik echt een flutmanager te hebben deze week, scoort Bradley er 3 vandaag. Dat tikt lekker aan.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |