quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
De Kuip is op dit moment altijd goed voor een begravenis als je het mij vraagt.
??quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
12 goals in 2 wedstrijden dus al komop eroverheen
Kan je de 4 euro 50 cent niet missen?quote:
En twee tegengoals.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
12 goals in 2 wedstrijden dus al komop eroverheen
Ja hoorde het, beetje triest.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Sensation89 het volgende:
Gaat lekker met die Suarez, alleen die schwalbes moet ie echt afleren.
Ik wil deze quote voor de mensen die het gemist hebben in vorige topic niet onthouden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:44 schreef BonJovi het volgende:
PSV are yo uwatching?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef jeehaa het volgende:
2-0 graafschap!!!!!
En net mocht Ajax in vorm wel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:49 schreef dndiek het volgende:
#11 + objectieve TT
Ja, wat een pauper is het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil deze quote voor de mensen die het gemist hebben in vorige topic niet onthouden.
woensdag is ook belangrijk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tis nu al jammer wanneer Suarez gewisseld wordt, op de schwalbes enzo na echt geweldige voetballer
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wil deze quote voor de mensen die het gemist hebben in vorige topic niet onthouden.
Sparen voor de voorronde CL he.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tis nu al jammer wanneer Suarez gewisseld wordt, op de schwalbes enzo na echt geweldige voetballer
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Sensation89 het volgende:
EXCELSIOR ARE YOU WATCHING?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Sensation89 het volgende:
EXCELSIOR ARE YOU WATCHING?
Gewoon terecht als je zulke beperkte middelen hebt, zolang het maar niet zo erg is als Excelsior.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef Slilen het volgende:
de graafschap speelt 8 - 0 - 2 op de counter
Heldenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef Slilen het volgende:
de graafschap speelt 8 - 0 - 2 op de counter
Neuh had dit wel verwacht...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Suarez, die presteert tegen verwachting goed
die jongen loopt een beetje naast zn schoenen vind ik. Meer iemand voor centraal ipv rechtsback.quote:
Toen Groningen Suarez nog had hoorde je iedereen over Groningen en nu niemand meer....quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef Slilen het volgende:
voordat de graafschap voorstond hoorde je niemand over de graafschap nu zit iedereen.........
Hofs is nog productiever.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dan Hofs hem mocht nemen als De Guzman nog in het veld staat.
Paar spelers van graafschap kopen bedoel je?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef rubbereend het volgende:de GRaafschap gaat lekker, maar een troost voor Groningen, ze hebben nog iets van 5 miljoen is kas
Gisteren vooral, met het verlies van AZ.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef sjimz het volgende:
De top 3 is vandaag tenminste voor even weer in ere hersteld
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef Cheiron het volgende:
Nac heeft echt belachelijk slechte zaken gedaan deze zomer.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Paar spelers van graafschap kopen bedoel je?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef rubbereend het volgende:de GRaafschap gaat lekker, maar een troost voor Groningen, ze hebben nog iets van 5 miljoen is kas
Vitesse is de nieuwe topclubquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:58 schreef knnth het volgende:
Zou er dit seizoen weer een traditionele topdrie komen? AZ, jammer maar helaas
Laat die paupers eens degraderen, wat een kutclub. Pauperspelers, sneue trainer, veel te veel pretenties en afkomstg uit een kutdorp.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:58 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Potentieele spelers.
Ja want de competitie is al maanden onderwegquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef Sensation89 het volgende:
Nac heeft de hele competitie nog niet gescoord
Hele competitiequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef Sensation89 het volgende:
Nac heeft de hele competitie nog niet gescoord
is toch bij elke ploegquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:00 schreef Malibu-06 het volgende:Die kneuzen die nou lopen te zingen 'Feyenoord we worden kampioen'.
Walgelijk![]()
Beslis jij in een marathon ook al de winnaar naar aanleiding van de eerste kilometer?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:58 schreef knnth het volgende:
Zou er dit seizoen weer een traditionele topdrie komen? AZ, jammer maar helaas
Wat sjimz zegt, dus
Dat zongen ze ook de laatste comp. wedstrijd vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:00 schreef Malibu-06 het volgende:Die kneuzen die nou lopen te zingen 'Feyenoord we worden kampioen'.
Walgelijk![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit worden leuke toppers binnenkort!!!!
Graafschap - Feyenoord?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit worden leuke toppers binnenkort!!!!
ik heb ook liever dat ze zeggen dat Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:00 schreef Malibu-06 het volgende:Die kneuzen die nou lopen te zingen 'Feyenoord we worden kampioen'.
Walgelijk![]()
Wat is dat nou weer voor domme opmerking, het seizoen is pas net begonnen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef rubbereend het volgende:
het lijkt erop alsof het dit jaar weer op doelsaldo gaat aankomen met het kampioenschap![]()
hehequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Kan ik het ook nog eens niet zien wegens computer problemen.
Hoerendag![]()
Ehh bij lange na niet gek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef dvdfreak het volgende:
noog 1 doelpunt en we staan bovenaan
Wat zou Johan Derksen dit keer over zijn geliefde AZ te zeggen hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef knnth het volgende:
Dat wordt een leuke tv-uitzending vanavond
Snelle conclusie na 2 wedstrijdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef rubbereend het volgende:
het lijkt erop alsof het dit jaar weer op doelsaldo gaat aankomen met het kampioenschap![]()
1973quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef TC03 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Feyenoord met van die grote cijfers won?
3quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef dvdfreak het volgende:
noog 1 doelpunt en we staan bovenaan
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat zou Johan Derksen dit keer over zijn geliefde AZ te zeggen hebben![]()
![]()
![]()
En dat op gelijkheid voor vrouwen-dagquote:
Nou, AZ is gewoon een team dat heel erg hard zijn best moet doen om wedstrijden tot een goed einde te laten brengen, hier bewijst van Gaal maar weer eens dat ze hard aan het werk moeten gaan om de weinige concurentie die AZ nog heeft afgetroefd moet worden tijdens onderlingen wedstrijden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik neem een trend waarquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor domme opmerking, het seizoen is pas net begonnen.
Dat zien we over 32 wedstrijden wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV, Ajax en Feyenoord hebben een grote afstand genomen van de subtop
Ik denk in 2004/05 tegen De Graafschap. Of 2005/06 tegen Heracles.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef TC03 het volgende:
juist, inclusief AZ.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV, Ajax en Feyenoord hebben een grote afstand genomen van de subtop
Net als de mensen die AZ afschrijven omdat ze 1 wedstrijd hebben verloren. Met die beredenering ligt Ajax nu al uit de Champions League en hoeft de terugwedstrijd niet meer gespeeld te worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snelle conclusie na 2 wedstrijden.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef knnth het volgende:
Dat wordt een leuke tv-uitzending vanavond
Ik denk iets in de trend van slecht ingekocht en Koevermans moet in de basisquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
8 + 3 = 11?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax 12-2
Feyenoord 8-0 nu, dus nog 3 goals.
12-2 = +10quote:
Het is Van Gaal, met een hoofdletter V.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou, AZ is gewoon een team dat heel erg hard zijn best moet doen om wedstrijden tot een goed einde te laten brengen, hier bewijst van Gaal maar weer eens dat ze hard aan het werk moeten gaan om de weinige concurentie die AZ nog heeft afgetroefd moet worden tijdens onderlingen wedstrijden.
Dat laatste wel ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk iets in de trend van slecht ingekocht en Koevermans moet in de basis
Was wel een perfect breekijzer. Maarja, ego van de trainer > teambelangquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk iets in de trend van slecht ingekocht en Koevermans moet in de basis
tis toch een nec-fan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze leren het nooit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is Van Gaal, met een hoofdletter V. [afbeelding]
quote:
De ene bedoelt Ajax voorbij streven, de ander bedoelt op gelijke hoogte komen.quote:
Aap?quote:
Woonachtig in nijmegen e.o? Wat een trieste postingquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laat die paupers eens degraderen, wat een kutclub. Pauperspelers, sneue trainer, veel te veel pretenties en afkomstg uit een kutdorp.
27-11-2005.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef TC03 het volgende:
quote:
Amsterdamse arrogantiequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Pff al zulke uitslagen terwijl Feyenoord zeker niet echt goed speeltVraag me af wat dit team gaat doen als ze meer op elkaar ingespeeld zijn en echt gaan voetballen.
Nijmegen... bijna net zo triest als Arnhem.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Woonachtig in nijmegen e.o? Wat een trieste posting
tot zondag......dan praten we wel weer verder
Ze worden opgewonden van Huntelaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zingt het Ajax-publiek over tieten?
Om op exact dezelfde hoogte te komen moet Feyenoord eerst nog twee tegengoals krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
De ene bedoelt Ajax voorbij streven, de ander bedoelt op gelijke hoogte komen.
Juist.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Neuh, aantal gescoorde goals weegt zwaarder. Kan ik me nog herinneren van een of ander seizoen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Neh, hij is gewoon een ito die niet weet hoe 't werkt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Goeie comeback lowbrainquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:08 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ze worden opgewonden van Huntelaar
Wow Asskicker. Zowaar een slimme opmerking van jouquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als de mensen die AZ afschrijven omdat ze 1 wedstrijd hebben verloren. Met die beredenering ligt Ajax nu al uit de Champions League en hoeft de terugwedstrijd niet meer gespeeld te worden.![]()
Opzich wel lachen, heel stadion vol mannen die blijkbaar nogal droog staanquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Hij is niet te benijden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is Van Gaal, met een hoofdletter V. [afbeelding]
ja wordt wel een keer weer tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:09 schreef TC03 het volgende:
Wordt er nog een keer gescoord?
Wie wil er dan ook met een Ajacied?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Opzich wel lachen, heel stadion vol mannen die blijkbaar nogal droog staan
heerenveen speelt net zo zwak als nac hoor....zonder alves stelt t niets voorquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef heiden6 het volgende:
Ajax maakt wel indruk met dit pak slaag tegen Heerenveen. Feyenoord - NAC zegt me niet zo hee veel, in Breda gaan ze het heel moeilijk krijgen dit jaar.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Feyenoord er lustig op los scoort en ''kampioenuh!'' lopen te scanderen, maar het is wachten op de échte testcase. Dan zien we wel hoe sterk dit Feyenoord is![]()
Waarom kijk jij naar Ajax?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Hetzelfde kan toch gezegd worden over Ajax?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Feyenoord er lustig op los scoort en ''kampioenuh!'' lopen te scanderen, maar het is wachten op de échte testcase. Dan zien we wel hoe sterk dit Feyenoord is![]()
Vrouw van Sneijder moet nog (in stijl) afscheid nemen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:
dat is nog geen antwoord op de vraagquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:11 schreef toma het volgende:
[..]
diep in zn hart houdt hij van mooi voetbal
Inderdaad. Dan zou hij wel naar De Graafschap kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:12 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat is nog geen antwoord op de vraag
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zou hij wel naar De Graafschap kijken.
??quote:
In mindere mate, wij hebben het team op het vertrek van Sneijder en Babbel na grotendeels kunnen behouden. Een beter ingespeeld team dan Feyenoord op dit moment, alhoewel ik heb wel de vertrouwen heb dat dit Feyenoord er straks staat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hetzelfde kan toch gezegd worden over Ajax?
Sinds wanneer spelen die in de eredivisie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef masterforlive het volgende:
Middlesbrough 2 - 2 Newcastle U.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef masterforlive het volgende:
Maar het vertrek van Sneijder heeft wel een grote impact. Dat was toch vaak de spelmaker bij Ajax, en was ook erg vaak belangrijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In mindere mate, wij hebben het team op het vertrek van Sneijder en Babbel na grotendeels kunnen behouden. Een beter ingespeeld team dan Feyenoord op dit moment, alhoewel ik heb wel de vertrouwen heb dat dit Feyenoord er straks staat.
Met als enige verschil dat jullie je eerste testcase gelijk verloren met 0-1.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In mindere mate, wij hebben het team op het vertrek van Sneijder en Babbel na grotendeels kunnen behouden. Een beter ingespeeld team dan Feyenoord op dit moment, alhoewel ik heb wel de vertrouwen heb dat dit Feyenoord er straks staat.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef knnth het volgende:
[..]
die commentator bij fcg-graafschap? hij klinkt nogal teleurgesteld ja
Alweer? Je valt in herhalingquote:
Live eredivisieverslagenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef masterforlive het volgende:
Die ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef knnth het volgende:
[..]
die commentator bij fcg-graafschap? hij klinkt nogal teleurgesteld ja
Als ze weinig blessure's en schorsingen hebben komt het wel goed, maar d'r hoeven maar 3 man te missen en het kan zo instorten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ja sorry titel verkeerd gelezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.
Ajax is gewoon veel minder kwetsbaar in de breedte, vooral in de aanval. Kennedy, Huntelaar, Suarez, Urzaiz, Rommedahl... wat heeft Feyenoord nu helemaal behalve Makaay en Slory, die nog 3 maanden niet kan spelen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:13 schreef knnth het volgende:
[..]
??
Ik weet ook wel dat hij steeds roept dat AZ dit keer echt kampioen gaat worden, maar het is niet zijn geliefde club ofzo, want toen twente opeens mooi ging voetballen, vond hij twente ook opeens prachtig.
Vinckenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ajax is gewoon veel minder kwetsbaar in de breedte, vooral in de aanval. Kennedy, Huntelaar, Suarez, Urzaiz, Rommedahl... wat heeft Feyenoord nu helemaal behalve Makaay en Slory, die nog 3 maanden niet kan spelen?
Precies, helemaal niets dus.quote:
ja moeten ze verbieden............verslaggevers die niet neutraal zijn.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef toma het volgende:
ow die vriendin van Luque mag er ook wel wezen
Ja, weet ik. Daarom moet er ook wel haast gemaakt worden met nog een aankoop vind ikquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek? Ik ben een jaar lang gekweld met Harry in de spits, en nu ineens dit.
fotoquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef toma het volgende:
Jammerquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord klaar.
Han is het inderdaad ipv Henk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:17 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja moeten ze verbieden............verslaggevers die niet neutraal zijn.
Zal ldl wel reiskosten schelen dat ze die han kok elke keer bij groningen inzetten
Ja ik zeg toch ook "dit keer echt", omdat hij het al drie seizoenen roept. En ik weet ook wel dat hij geilt van AZ, maar dat maakt hem nog geen AZ-fan. Half Nederland geilt op AZ. Ik niet, in ieder geval.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
JIj hebt overduidelijk zijn voorspellingen niet gelezen. Die gast komt zowat iedere week klaar bij VI tv en Voetbal Insite
![]()
Hij is er dit keer heilig van overtuigd dat AZ kampioen gaat worden. Nou is dat zijn voorspelling, maar laten we niet vergeten dat hij er vorig seizoen ook al mis zat
.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef toma het volgende:
Euroborgquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Slilen het volgende:
fc groningen stadion loopt een beetje leeg ...
Dat ontken ik ook nergens ( Sneijderquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar het vertrek van Sneijder heeft wel een grote impact. Dat was toch vaak de spelmaker bij Ajax, en was ook erg vaak belangrijk.
Totdat Makaay geblesseerd raaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Halen we wel in binnen 2 wedstrijdjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |