Ik denk iets in de trend van slecht ingekocht en Koevermans moet in de basisquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat zou Johan Derksen dit keer over zijn geliefde AZ te zeggen hebben![]()
![]()
![]()
8 + 3 = 11?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax 12-2
Feyenoord 8-0 nu, dus nog 3 goals.
12-2 = +10quote:
Het is Van Gaal, met een hoofdletter V.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou, AZ is gewoon een team dat heel erg hard zijn best moet doen om wedstrijden tot een goed einde te laten brengen, hier bewijst van Gaal maar weer eens dat ze hard aan het werk moeten gaan om de weinige concurentie die AZ nog heeft afgetroefd moet worden tijdens onderlingen wedstrijden.
Dat laatste wel ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk iets in de trend van slecht ingekocht en Koevermans moet in de basis
Was wel een perfect breekijzer. Maarja, ego van de trainer > teambelangquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk iets in de trend van slecht ingekocht en Koevermans moet in de basis
tis toch een nec-fan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat zou Johan Derksen dit keer over zijn geliefde AZ te zeggen hebben![]()
![]()
![]()
Ze leren het nooit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is Van Gaal, met een hoofdletter V. [afbeelding]
quote:
De ene bedoelt Ajax voorbij streven, de ander bedoelt op gelijke hoogte komen.quote:
Aap?quote:
Woonachtig in nijmegen e.o? Wat een trieste postingquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laat die paupers eens degraderen, wat een kutclub. Pauperspelers, sneue trainer, veel te veel pretenties en afkomstg uit een kutdorp.
27-11-2005.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef TC03 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Feyenoord met van die grote cijfers won?
quote:
Amsterdamse arrogantiequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Pff al zulke uitslagen terwijl Feyenoord zeker niet echt goed speeltVraag me af wat dit team gaat doen als ze meer op elkaar ingespeeld zijn en echt gaan voetballen.
Nijmegen... bijna net zo triest als Arnhem.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Woonachtig in nijmegen e.o? Wat een trieste posting
tot zondag......dan praten we wel weer verder
Ze worden opgewonden van Huntelaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zingt het Ajax-publiek over tieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |