Dat zongen ze ook de laatste comp. wedstrijd vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:00 schreef Malibu-06 het volgende:Die kneuzen die nou lopen te zingen 'Feyenoord we worden kampioen'.
Walgelijk![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit worden leuke toppers binnenkort!!!!
Graafschap - Feyenoord?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit worden leuke toppers binnenkort!!!!
ik heb ook liever dat ze zeggen dat Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:00 schreef Malibu-06 het volgende:Die kneuzen die nou lopen te zingen 'Feyenoord we worden kampioen'.
Walgelijk![]()
Wat is dat nou weer voor domme opmerking, het seizoen is pas net begonnen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef rubbereend het volgende:
het lijkt erop alsof het dit jaar weer op doelsaldo gaat aankomen met het kampioenschap![]()
hehequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Kan ik het ook nog eens niet zien wegens computer problemen.
Hoerendag![]()
Ehh bij lange na niet gek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef dvdfreak het volgende:
noog 1 doelpunt en we staan bovenaan
Wat zou Johan Derksen dit keer over zijn geliefde AZ te zeggen hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef knnth het volgende:
Dat wordt een leuke tv-uitzending vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |