dat is nog geen antwoord op de vraagquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:11 schreef toma het volgende:
[..]
diep in zn hart houdt hij van mooi voetbal
Inderdaad. Dan zou hij wel naar De Graafschap kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:12 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat is nog geen antwoord op de vraag
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zou hij wel naar De Graafschap kijken.
??quote:
In mindere mate, wij hebben het team op het vertrek van Sneijder en Babbel na grotendeels kunnen behouden. Een beter ingespeeld team dan Feyenoord op dit moment, alhoewel ik heb wel de vertrouwen heb dat dit Feyenoord er straks staat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hetzelfde kan toch gezegd worden over Ajax?
Sinds wanneer spelen die in de eredivisie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef masterforlive het volgende:
Middlesbrough 2 - 2 Newcastle U.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef masterforlive het volgende:
Maar het vertrek van Sneijder heeft wel een grote impact. Dat was toch vaak de spelmaker bij Ajax, en was ook erg vaak belangrijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In mindere mate, wij hebben het team op het vertrek van Sneijder en Babbel na grotendeels kunnen behouden. Een beter ingespeeld team dan Feyenoord op dit moment, alhoewel ik heb wel de vertrouwen heb dat dit Feyenoord er straks staat.
Met als enige verschil dat jullie je eerste testcase gelijk verloren met 0-1.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In mindere mate, wij hebben het team op het vertrek van Sneijder en Babbel na grotendeels kunnen behouden. Een beter ingespeeld team dan Feyenoord op dit moment, alhoewel ik heb wel de vertrouwen heb dat dit Feyenoord er straks staat.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef knnth het volgende:
[..]
die commentator bij fcg-graafschap? hij klinkt nogal teleurgesteld ja
Alweer? Je valt in herhalingquote:
Live eredivisieverslagenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef masterforlive het volgende:
Die ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef knnth het volgende:
[..]
die commentator bij fcg-graafschap? hij klinkt nogal teleurgesteld ja
Als ze weinig blessure's en schorsingen hebben komt het wel goed, maar d'r hoeven maar 3 man te missen en het kan zo instorten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ja sorry titel verkeerd gelezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.
Ajax is gewoon veel minder kwetsbaar in de breedte, vooral in de aanval. Kennedy, Huntelaar, Suarez, Urzaiz, Rommedahl... wat heeft Feyenoord nu helemaal behalve Makaay en Slory, die nog 3 maanden niet kan spelen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:13 schreef knnth het volgende:
[..]
??
Ik weet ook wel dat hij steeds roept dat AZ dit keer echt kampioen gaat worden, maar het is niet zijn geliefde club ofzo, want toen twente opeens mooi ging voetballen, vond hij twente ook opeens prachtig.
Vinckenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ajax is gewoon veel minder kwetsbaar in de breedte, vooral in de aanval. Kennedy, Huntelaar, Suarez, Urzaiz, Rommedahl... wat heeft Feyenoord nu helemaal behalve Makaay en Slory, die nog 3 maanden niet kan spelen?
Precies, helemaal niets dus.quote:
ja moeten ze verbieden............verslaggevers die niet neutraal zijn.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef toma het volgende:
ow die vriendin van Luque mag er ook wel wezen
Ja, weet ik. Daarom moet er ook wel haast gemaakt worden met nog een aankoop vind ikquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek? Ik ben een jaar lang gekweld met Harry in de spits, en nu ineens dit.
fotoquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef toma het volgende:
Jammerquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord klaar.
Han is het inderdaad ipv Henk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:17 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja moeten ze verbieden............verslaggevers die niet neutraal zijn.
Zal ldl wel reiskosten schelen dat ze die han kok elke keer bij groningen inzetten
Ja ik zeg toch ook "dit keer echt", omdat hij het al drie seizoenen roept. En ik weet ook wel dat hij geilt van AZ, maar dat maakt hem nog geen AZ-fan. Half Nederland geilt op AZ. Ik niet, in ieder geval.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
JIj hebt overduidelijk zijn voorspellingen niet gelezen. Die gast komt zowat iedere week klaar bij VI tv en Voetbal Insite
![]()
Hij is er dit keer heilig van overtuigd dat AZ kampioen gaat worden. Nou is dat zijn voorspelling, maar laten we niet vergeten dat hij er vorig seizoen ook al mis zat
.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef toma het volgende:
Euroborgquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Slilen het volgende:
fc groningen stadion loopt een beetje leeg ...
Dat ontken ik ook nergens ( Sneijderquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar het vertrek van Sneijder heeft wel een grote impact. Dat was toch vaak de spelmaker bij Ajax, en was ook erg vaak belangrijk.
Totdat Makaay geblesseerd raaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Halen we wel in binnen 2 wedstrijdjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |