Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Ik moet lachen om het resultaat van Ajax tegen NEC(!) en mag dat best doen als NEC-supporter in een NEC-topic. Als ik opruiende teksten zou plaatsen in een Ajax-topic mag je terugkomen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:26 schreef denthemen het volgende:
Maar om in het NEC(!) topic "Ajax" te posten is belachelijk
Dat mag gewoon hoor, vraag maar aan Heatwave.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef denthemen het volgende:
@ -J-D-, is het de bedoeling dat een moderator in verschillende topics gaat provoceren?
quote:Jhon van Beukering en Tim Janssen zijn op de weg terug. Het spitsenduo van NEC trainde vandaag weer voluit mee met de groep. Of Mario Been de aanvallers komende zondag al wil laten spelen is nog niet duidelijk.
Janssen is terug na een enkelblessure die hem een maand aan de kant had gehouden. Zijn collega Van Beukering had nog langer toegekeken. De spits speelde op 16 september tegen NAC zijn laatste wedstrijd. Brett Holman is nog niet inzetbaar; de Australiër kampt nog altijd met een enkelblessure.
Of Janssen en Van Beukering komende zondag tegen FC Groningen al zullen spelen is nog niet bekend. Laatstgenoemde meent tegenover Omroep Gelderland in ieder geval dat hij er klaar voor is. "Ik heb de laatste dagen al veel getest en dat ging goed. En ook in de partij vandaag had ik geen last. Ik weet niet of ik zondag speel, ik denk dat ik op de bank zit."
Dat wordt dus weer genieten voor de wedstrijdquote:Muziek top 3 van Davids
Nummer 1: 'Mama don't cry' van Gyption
Zonder mijn moeder was ik hier nu niet geweest. Dit liedje doet me altijd denken aan de steun, energie en liefde die ik van haar heb gekregen.
Nummer 2: 'Imagine that' van R. Kelly
Het doet me denken aan een gebeurtenis uit het verleden. Ik kan niet precies zeggen wat het is geweest, daar is het te persoonlijk voor maar het is wel een positieve gebeurtenis!
Nummer 3: 'Mooi Alida' van Zware Guys
Dit is muziek van mijn 'roots'. Het is één van de liedjes die mij lekker in de oren klinken. In de auto draai ik deze altijd zo hard mogelijk!
Hij speelde de laatste 2 wedstrijden goed, hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Ferne Snoyl reageert zijn frustraties over zijn matige spel blijkbaar verkeerd af:
Tegen Excelsior was ie anders erg slecht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij speelde de laatste 2 wedstrijden goed, hoor.
Ben bang dat je wat in het verleden leeft
Dan heb jij toch een andere wedstrijd gezien dan ikquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tegen Excelsior was ie anders erg slecht.
Te onzinnig voor woorden. Maar goed, je moet Johan Derksen ook niet te serieus nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:14 schreef methodmich het volgende:
Nou... Niet om het één of ander, maar Snoyl had ook in de VI (toch het blad van jouw held) een 2(!) voor zijn optreden tegen Excelsior. En schoot voor open doel een bal Kralingen uit.
Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:13 schreef Mark het volgende:
Overigens: niet echt slim, die actie van El Akchaoui. Wat dat betreft vond ik die Braziliaanse heupbewegingen van Worm veel grappiger
Onzin, fantastische actie van El Akchaoui. Er zit denk ik ook wel een stuk frustratie bij de spelers van NEC die in de eerste 8 wedstrijden geen deuk in een pakje boter schopten en dat kwam er nu even uit. Ik blijf erbijquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:04 schreef EKterror het volgende:
[..]
Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.
Van mij mag Been intern best Youssouf hierover hard aanpakken, niet professioneel en onrespectvol naar de tegenstander. Maak dan nog een rush naar voren en ga voor de 6-1.
Nou, die ene goede wedstrijd dit seizoen hebben we ook weer gezien. Opvallende statistiek (vind ik): 16 schoten waarvan liefst 15 tussen de palen.
Ach, het doelpunt was van Aleh Putsila a.k.a. Oleg Poutilo. Niks mis mee dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:01 schreef EKterror het volgende:
makkie tegen de Treffers 5-1
maar ze mogen Erik Makaay, de keeper, wel ff een bosje bloemen sturen. Zag er niet goed uit bij de eerste 4 tegengoals.
Mooie goal wel, van de treffers. Afstandsschot van 20 meter in de kruising na dom balverlies van Davids.
Ik was om 18.00 uur nog bij hem in de zaak en toen stond hij op het punt om weg te gaan.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Makaay had zeker net iets te lang doorgewerkt in de viszaak dan..... Die Poutilo, die scoorde tegen ons ook al. Slimme vent.
Met name uit mag er vanaf nu wel flink wat binnenkomen aan punten. En uiteraard komende vrijdag 3 punten tegen Heracles.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef -J-D- het volgende:
Zelfs een matig AZ is veel te sterk voor NEC.
Dan vrijdag maar tegen Heracles.
Dit kalenderjaar nog thuis tegen: Heracles, Heerenveen, Feyenoord en VVV
en uit tegen: Utrecht, Sparta, Willem II en de Graafschap.
Daar moeten wel wat puntjes te sprokkelen zijn.
De roddel komt overigens van Jean Knipping (de sensatiezoeker)quote:Uit zeer betrouwbare bron is mij ten ore gekomen dat Ton van Galen op korte termijn Paes gaat vervangen. Ton van Galen werd al eerder naar voren geschoven door Marcel Boekhoorn. de hele move zal nog voor de winterstop plaats gaan vinden. dit houd dus in dat Marcel Boekhoorn de macht aan het grijpen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |