abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54061921
Maar om in het NEC(!) topic "Ajax " te posten is belachelijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54062011
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 23:26 schreef denthemen het volgende:
Maar om in het NEC(!) topic "Ajax " te posten is belachelijk
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Ik moet lachen om het resultaat van Ajax tegen NEC(!) en mag dat best doen als NEC-supporter in een NEC-topic. Als ik opruiende teksten zou plaatsen in een Ajax-topic mag je terugkomen.
Jij zou het dus ook belachelijk vinden als een Ajax-supporter in een Ajax-topic "Feyenoord " zou schrijven als Ajax punten heeft gepakt tegen Feyenoord? Kom nou toch.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_54062357
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef denthemen het volgende:
@ -J-D-, is het de bedoeling dat een moderator in verschillende topics gaat provoceren?
Dat mag gewoon hoor, vraag maar aan Heatwave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 oktober 2007 @ 01:40:50 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54065160
de NECers die naar Amsterdam zijn geweest hebben nog aardig ff in hun vak moeten wachten begreep ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54068655
Anderhalf uur in het vak en een half uur in de bus, hoorde ik.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:56:40 #206
47580 hoM3r
Our trip.
pi_54072624
Ben ik toch blij dat ik naast het uitvak zat, wat een opgefokt zooitje was het weer zeg, jezus. Verder wel genoten van de wedstrijd, NEC speelde bij vlagen best aardig.
pi_54086737

Rutger Worm
pi_54086887
Tsja deze keer verwijt ik m niks, hij schoot m namelijk goed in
Brett Holman
pi_54087207
Het is een cliche maar een goed genomen penalty is een doelpunt.

Verder een redelijk goede wedstrijd van NEC kant. Davids en Vadocs waren in vorm, nou Kivuvu nog en we hebben ineens een best aardig middenveld.
pi_54089157
Van mij mag de opstelling er zo uit zien, Vadocz heeft mij afgelopen zaterdag wel overtuigd:

Babos
Nalbantoglu Wisgerhof Olsson El-Akchaoui
Vadocz
Snoyl/Kivuvu Davids
Holman

Janssen vd Beukering

als vd Boogaart (waar ik veel van verwacht) en Otten (idem) dan weer fit zijn heb je ook weer wat breedte in de selectie..
Brett Holman
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:30:37 #211
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_54094928
hup enniesee
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_54187413
Kick , enkele nieuwtjes:
quote:
Jhon van Beukering en Tim Janssen zijn op de weg terug. Het spitsenduo van NEC trainde vandaag weer voluit mee met de groep. Of Mario Been de aanvallers komende zondag al wil laten spelen is nog niet duidelijk.

Janssen is terug na een enkelblessure die hem een maand aan de kant had gehouden. Zijn collega Van Beukering had nog langer toegekeken. De spits speelde op 16 september tegen NAC zijn laatste wedstrijd. Brett Holman is nog niet inzetbaar; de Australiër kampt nog altijd met een enkelblessure.

Of Janssen en Van Beukering komende zondag tegen FC Groningen al zullen spelen is nog niet bekend. Laatstgenoemde meent tegenover Omroep Gelderland in ieder geval dat hij er klaar voor is. "Ik heb de laatste dagen al veel getest en dat ging goed. En ook in de partij vandaag had ik geen last. Ik weet niet of ik zondag speel, ik denk dat ik op de bank zit."

Gelukkig, Alexander Prent heb ik al genoeg gezien voor dit seizoen.
quote:
Muziek top 3 van Davids

Nummer 1: 'Mama don't cry' van Gyption

Zonder mijn moeder was ik hier nu niet geweest. Dit liedje doet me altijd denken aan de steun, energie en liefde die ik van haar heb gekregen.

Nummer 2: 'Imagine that' van R. Kelly

Het doet me denken aan een gebeurtenis uit het verleden. Ik kan niet precies zeggen wat het is geweest, daar is het te persoonlijk voor maar het is wel een positieve gebeurtenis!

Nummer 3: 'Mooi Alida' van Zware Guys

Dit is muziek van mijn 'roots'. Het is één van de liedjes die mij lekker in de oren klinken. In de auto draai ik deze altijd zo hard mogelijk!
Dat wordt dus weer genieten voor de wedstrijd

[ Bericht 32% gewijzigd door EKterror op 26-10-2007 19:24:24 ]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:54:05 #213
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54194673
Tja, erger dan dat "nummer" van die supporter de laatste keer, kan het niet worden.
Kreeg spontaan zin om een zwaar metal-nummer in te sturen, wat een bagger.

Wel frappant dt Tim ineens zo snel vooruit gaat, nadat er een tijd lang niet duidelijk was wat hij nu precies mankeerde.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_54198896
Ferne Snoyl reageert zijn frustraties over zijn matige spel blijkbaar verkeerd af:

Voetballer van NEC in de cel

Door LUDO VAN DENDEREN PAUL SMITS

ROTTERDAM - Voetballer Ferne Snoyl (22) van NEC is vorige week donderdag gearresteerd en in de cel gezet op verdenking van mishandeling van zijn vriendin. De speler van de Nijmeegse club is na verloop van tijd met een proces-verbaal op zak vrijgelaten.

De voormalige speler van Feyenoord zou 18 oktober rond 18.30 uur zijn 23-jarige vriendin mishandeld hebben in haar woning aan de Groenendaal in Rotterdam. De vrouw heeft aangifte gedaan. Later op de avond is Snoyl in zijn woning in Capelle aan den IJssel aangehouden.

De zaakwaarnemer van Snoyl, Winnie Haatrecht, wil weinig over de zaak kwijt. ,,Dit is een privékwestie en daar reageer ik niet op. Er is nog niet helemaal duidelijk wat er precies gebeurd is. Ferne wil ook niet reageren.’’

Bij NEC is geschokt gereageerd. Ook de clubleiding is terughoudend met commentaar. ,,Ik kan er weinig over zeggen,’’ vertelt technisch directeur Carlos Aalbers. ,,Ik kan alleen bevestigen dat er vorige week in zijn privésfeer iets is gebeurd. De details ontbreken voor mij ook nog.’’ NEC en Snoyl hebben sinds zijn arrestatie geen contact meer gehad.

Het hele seizoen is het al onrustig rondom Snoyl. De middenvelder kreeg van de clubleiding al eens een straf voor het niet op tijd verschijnen bij trainingen en wedstrijden. Vorige maand is hij uit de selectie verwijderd, omdat hij te zwaar was. De clubleiding had hem enkele weken geleden gewezen op zijn te hoge vetpercentage, met het dringende verzoek hier iets aan te doen. Toen de club hem twee weken later weer controleerde, bleek Snoyl nóg zwaarder geworden.

Met hulp van een diëtiste is de voetballer weer op zijn streefgewicht gekomen. De afgelopen weken was Snoyl weer een vaste waarde voor trainer Mario Been, die de voormalige jeugdinternational al vele jaren kent.

Beetje lullig voor NEC en Snoyl dat het toch is uitgelekt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:53:23 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54203482
Las het vanochtend in de Gelderlander, als het waar is, is het sneu
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_54218877
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Ferne Snoyl reageert zijn frustraties over zijn matige spel blijkbaar verkeerd af:
Hij speelde de laatste 2 wedstrijden goed, hoor.
Ben bang dat je wat in het verleden leeft
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:26:41 #217
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_54218988
Vandaag maar weer eens winnen zeg ik
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_54219806
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:21 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Hij speelde de laatste 2 wedstrijden goed, hoor.
Ben bang dat je wat in het verleden leeft
Tegen Excelsior was ie anders erg slecht.
www.thuisuiteten.nl
pi_54219871
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tegen Excelsior was ie anders erg slecht.
Dan heb jij toch een andere wedstrijd gezien dan ik
Thuis tegen Willem 2 en uit bij Twente voor de beker speelde hij ook goed.
pi_54219895
Nou... Niet om het één of ander, maar Snoyl had ook in de VI (toch het blad van jouw held ) een 2(!) voor zijn optreden tegen Excelsior. En schoot voor open doel een bal Kralingen uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_54220040
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:14 schreef methodmich het volgende:
Nou... Niet om het één of ander, maar Snoyl had ook in de VI (toch het blad van jouw held ) een 2(!) voor zijn optreden tegen Excelsior. En schoot voor open doel een bal Kralingen uit.
Te onzinnig voor woorden. Maar goed, je moet Johan Derksen ook niet te serieus nemen.
Toch jammer dat ze daar alleen cijfers geven op basis van samenvattingen.
Wisgerhof een 7 in de ArenA

Ik vind de reacties op de cijfers in de VI ook altijd zo mooi. Als ze een voldoende krijgen dan voelen ze zich goed en genieten ze van de waardering. Bij een onvoldoende is het "maar" een mening van "een enkel iemand".
pi_54226143
Groningen van de mat getikt

Wat is Van Beukering toch sterk aan de bal
pi_54226419
Heerlijk! Echt genoten
Woensdag eens even Groesbeek onveilig maken.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:10:13 #224
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54226558
Met Snoyl in de bak 5-1 winnen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:18:19 #225
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_54226730
Ik had Groningen weleens met 11 man willen zien spelen
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:29:24 #226
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54226919
Eindelijk weer eens waar voor je kaart Vooral tweede helft weinig zwakke momenten.

had van tevoren niet gedacht dat we er 5 zouden maken, dat is toch al weer een tijd terug (Feyenoord, toch? )
Dommage arachide-fromage
pi_54230481
Toen maakte we er 5 ja, waarvan 1 in eigen doel
Brett Holman
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:13:00 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54232607
Overigens: niet echt slim, die actie van El Akchaoui. Wat dat betreft vond ik die Braziliaanse heupbewegingen van Worm veel grappiger
Dommage arachide-fromage
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:56:58 #229
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_54233759
worm.. wat een held.. maakt het toch altijd komisch in de goffert..
wie dacht hij dat ie was met z'n schaar

anyway.. HUP ENNIESEE!

5-1
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_54241614
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:13 schreef Mark het volgende:
Overigens: niet echt slim, die actie van El Akchaoui. Wat dat betreft vond ik die Braziliaanse heupbewegingen van Worm veel grappiger
Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.
Van mij mag Been intern best Youssouf hierover hard aanpakken, niet professioneel en onrespectvol naar de tegenstander. Maak dan nog een rush naar voren en ga voor de 6-1.

Nou, die ene goede wedstrijd dit seizoen hebben we ook weer gezien. Opvallende statistiek (vind ik): 16 schoten waarvan liefst 15 tussen de palen.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:19:19 #231
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_54241907
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:04 schreef EKterror het volgende:

[..]

Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.
Van mij mag Been intern best Youssouf hierover hard aanpakken, niet professioneel en onrespectvol naar de tegenstander. Maak dan nog een rush naar voren en ga voor de 6-1.

Nou, die ene goede wedstrijd dit seizoen hebben we ook weer gezien. Opvallende statistiek (vind ik): 16 schoten waarvan liefst 15 tussen de palen.
Onzin, fantastische actie van El Akchaoui. Er zit denk ik ook wel een stuk frustratie bij de spelers van NEC die in de eerste 8 wedstrijden geen deuk in een pakje boter schopten en dat kwam er nu even uit. Ik blijf erbij El Akchaoui
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_54241984
Ben ik niet met je eens, dat er een stuk frustratie zit ok, maar uit die dan door nog ff een extra doelpunt te maken en niet door zulke idiote acties.

Maar goed, ieder z'n mening he.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:34:30 #233
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54242153
Ik schaamde me dood voor die actie van El Akchaoui evenals de Braziliaanse scharen van Worm.

Je speelt zowat de hele wedstrijd tegen 10 man, tuurlijk heb je dan veldoverwicht...
Wanneer NEC zich breed maakt op het veld heb je een man vrij staan die alle tijd heeft om een bal hoog te houden, wat niks te maken heeft met de kwaliteiten van het team.

Desondanks een fantastische 2e helft!!
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:13:28 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54245157
Overigens zat er de hele wedstijd een Italiaanssprekende meneer naast me, die verdomd veel weg had van Cesare Maldini. Ik kon niet ongemerkt op zijn notities kijken, maar ik spreek ook geen Italiaans. Jhon van B. werd door zijn begeleider wel geintroduceerd als een "bomber classico"

Ook vond hij het wel grappig om te horen dat Davids een Davids was.

Mocht er binnenkort iemand van de Mickey Mouse-competitie naar de Serie A gaan, dan heb ik het toch goed gezien
Dommage arachide-fromage
pi_54247418
Vanmiddag heeft een gesprek plaatsgevonden tussen de clubleiding van N.E.C., selectiespeler Ferne Snoyl en zijn zaakwaarnemer betreffende de ontstane situatie rond zijn persoon.
N.E.C. heeft Ferne Snoyl tot nader order op non-actief gesteld en heeft tijd nodig om een weloverwogen beslissing te nemen aangaande de positie van de speler in kwestie.

Afgesproken is om geen inhoudelijke uitspraken te doen over dit gesprek.
pi_54292283
makkie tegen de Treffers 5-1

maar ze mogen Erik Makaay, de keeper, wel ff een bosje bloemen sturen. Zag er niet goed uit bij de eerste 4 tegengoals.

Mooie goal wel, van de treffers. Afstandsschot van 20 meter in de kruising na dom balverlies van Davids.
pi_54295291
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 23:01 schreef EKterror het volgende:
makkie tegen de Treffers 5-1

maar ze mogen Erik Makaay, de keeper, wel ff een bosje bloemen sturen. Zag er niet goed uit bij de eerste 4 tegengoals.

Mooie goal wel, van de treffers. Afstandsschot van 20 meter in de kruising na dom balverlies van Davids.
Ach, het doelpunt was van Aleh Putsila a.k.a. Oleg Poutilo. Niks mis mee dus
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:50:29 #238
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54296190
Ik vond het een gezellige avond gister, leuke sfeer
pi_54304087
Makaay had zeker net iets te lang doorgewerkt in de viszaak dan..... Die Poutilo, die scoorde tegen ons ook al. Slimme vent.
www.thuisuiteten.nl
pi_54306592
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Makaay had zeker net iets te lang doorgewerkt in de viszaak dan..... Die Poutilo, die scoorde tegen ons ook al. Slimme vent.
Ik was om 18.00 uur nog bij hem in de zaak en toen stond hij op het punt om weg te gaan.
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:10:55 #241
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54308463
Hij heeft een keer de band van mijn fiets laten leeglopen
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:33:37 #242
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54309639
Zwolle, moet te doen zijn
Dommage arachide-fromage
pi_54319902
Wéér met 5-1 gewonnen. Dat belooft voor AZ.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_54345798
Zelfs een matig AZ is veel te sterk voor NEC.
Dan vrijdag maar tegen Heracles.

Dit kalenderjaar nog thuis tegen: Heracles, Heerenveen, Feyenoord en VVV
en uit tegen: Utrecht, Sparta, Willem II en de Graafschap.

Daar moeten wel wat puntjes te sprokkelen zijn.
pi_54354187
AZ was helemaal niet matig, ik vond ze goed spelen.
pi_54359164
Wat was er nou met Lens na afloop? Ruzie met Waterman en Jaliens die hem weg wilde sleuren ofzo?
www.thuisuiteten.nl
pi_54378538
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef -J-D- het volgende:
Zelfs een matig AZ is veel te sterk voor NEC.
Dan vrijdag maar tegen Heracles.

Dit kalenderjaar nog thuis tegen: Heracles, Heerenveen, Feyenoord en VVV
en uit tegen: Utrecht, Sparta, Willem II en de Graafschap.

Daar moeten wel wat puntjes te sprokkelen zijn.
Met name uit mag er vanaf nu wel flink wat binnenkomen aan punten. En uiteraard komende vrijdag 3 punten tegen Heracles.

Ik vind het wel tijd voor een mooie serie overwinningen
  maandag 5 november 2007 @ 13:44:12 #248
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54379191
Roddel op het svnec forum:
quote:
Uit zeer betrouwbare bron is mij ten ore gekomen dat Ton van Galen op korte termijn Paes gaat vervangen. Ton van Galen werd al eerder naar voren geschoven door Marcel Boekhoorn. de hele move zal nog voor de winterstop plaats gaan vinden. dit houd dus in dat Marcel Boekhoorn de macht aan het grijpen is.
De roddel komt overigens van Jean Knipping (de sensatiezoeker)
pi_54426593
NEC neemt afscheid van Ferne Snoyl. De Nijmeegse club heeft genoeg van de randzaken waarbij de ex-Feyenoorder is betrokken.

NEC wil het contract van de 22-jarige speler nu zo spoedig mogelijk afkopen. Vorige week bracht Snoyl wegens vermeend huiselijk geweld een nacht door in een politiecel. Eerder werd de voormalige speler van onder meer FC Den Bosch en Aberdeen uit de selectie verwijderd wegens drastisch overgewicht.

Snoyl bleek verder geen man van de klok en kwam dan ook regelmatig te laat op trainingen. Zijn contract bij NEC loopt nog door tot medio 2009.
  woensdag 7 november 2007 @ 13:48:23 #250
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54428278
Nou, geen halve maatregel.
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')