abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:48:00 #51
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52696638
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:45 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat zou dus ook heel anders moeten. Doe nu maar niet zo paternalistisch met je "welkom in de echte wereld ." Daarvoor moet je toch echt met wat meer aankomen .
dat kán helemaal niet anders. Dat is simpelweg wat een samenleving inhoudt.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_52696649
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat kán helemaal niet anders. Dat is simpelweg wat een samenleving inhoudt.
Natuurlijk kan dat anders .
pi_52696653
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

3e keer ofzo

Alleen Beatrix, WA en Maxima krijgen centjes vanuit onze beurs.. De rest niet
Toch krijgen ze genoeg om hun hele familie mee op vakantie te nemen en de kinderen te voederen.
pi_52696683
Ik wens niet te betalen voor de kleding van Amalia en haar zusjes om maar eens een voorbeeld te noemen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:50:09 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52696705
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef floris.exe het volgende:
Ik wens niet te betalen voor de kleding van Amalia en haar zusjes om maar eens een voorbeeld te noemen.
ow.. dus jij wilt ook nog bepalen hoe WA en Max hun salaris besteden
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_52696712
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef floris.exe het volgende:
of aan de benzine van hun vliegtuig waarmee ze op vakantie gaan
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:50:31 #57
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52696716
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Toch krijgen ze genoeg om hun hele familie mee op vakantie te nemen en de kinderen te voederen.
ze hebben geen slecht salaris nee... so?
pi_52696748
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

ow.. dus jij wilt ook nog bepalen hoe WA en Max hun salaris besteden
Hun salaris wordt deels van mijn geld betaald. Ik heb er helemaal geen belang bij om aan hun salaris bij te dragen, dus als ik daartoe wordt verplicht, dan vind ik dat ik op zijn minst het recht heb om inspraak te krijgen in de besteding daarvan.
pi_52696774
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

of aan de benzine van hun vliegtuig waarmee ze op vakantie gaan
Of aan het wc papier dat ongetwijfeld van een duur en kwalitatief hoogwaardig merk is. Want ja, die koninklijke billetjes moeten natuurlijk wel zoveel mogelijk worden ontzien... daar zit men namelijk al lang genoeg op.
pi_52696825
quote:

[..]

Er zijn mensen die rond moeten komen van weinig geld en die betalen mee aan dat enorme salaris van de Oranjes. Dat is een kromme verhouding.
pi_52696839
quote:

[..]

Waarom betalen wij er dan aan mee?

Maar dat ze dikke banen hebben is best logisch.
Overal conectie's en ze kunnen dure prive scholen betalen wat gelijk staat aan een diploma kopen.
Als ze nou eens naar een openbare school gingen dan eindigen ze misschien nog als fabrieksarbeider !

Zijn we mooi van dat koningshuis af
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:56:11 #62
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52696850
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Hun salaris wordt deels van mijn geld betaald. Ik heb er helemaal geen belang bij om aan hun salaris bij te dragen, dus als ik daartoe wordt verplicht, dan vind ik dat ik op zijn minst het recht heb om inspraak te krijgen in de besteding daarvan.
voer dat dan wel even consequent door Dan ook inspraak bij iedereen die het salaris van de overheid krijgt
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:57:02 #63
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52696874
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Er zijn mensen die rond moeten komen van weinig geld en die betalen mee aan dat enorme salaris van de Oranjes. Dat is een kromme verhouding.
en ik betaal mee aan de uitkering van mensen die te beroerd zijn om te werken.... again.. welkom in de echte wereld
pi_52696901
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:56 schreef teamlead het volgende:

[..]

voer dat dan wel even consequent door Dan ook inspraak bij iedereen die het salaris van de overheid krijgt
Dat is best een goed idee.
maar je hebt uitzonderingen bij mensen die niet kunnen werken

Kunnen we de mensen aanpakken die zonder werk wel 2 BMW's voor de deur hebbe staan
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:59:44 #65
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52696932
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Waarom betalen wij er dan aan mee?
omdat dat salaris niet aan een boompje in de paleistuin groeit misschien
quote:
Maar dat ze dikke banen hebben is best logisch.
Overal conectie's en ze kunnen dure prive scholen betalen wat gelijk staat aan een diploma kopen.
Als ze nou eens naar een openbare school gingen dan eindigen ze misschien nog als fabrieksarbeider !

Zijn we mooi van dat koningshuis af
ehm
quote:
Prins Friso ging naar het Eerste Vrijzinnig Christelijk Lyceum, koos er de B-kant en haalde er zijn VWO-diploma. De prins volgde aansluitend een technische opleiding aan het College of Engineering in Berkeley in Californi, waar hij in 1994 nog eens terugkwam om stage te lopen. In 1988 ging hij in Delft wonen om in die plaats aan de Technische Universiteit lucht- en ruimtevaarttechniek te studeren. Hij koos luchtvaarttechnische bedrijfskunde en schreef een scriptie onder de titel 'Doorlooptijdverkorting van vliegtuigleverantie'.

Aan de Erasmus Universiteit Rotterdam studeerde de prins gelijktijdig ook bedrijfseconomie. In de jaren '94 en '95 studeerde hij af, waarop hij in oktober 1995 in dienst trad bij onderzoeksbureau McKinsey en naar Amsterdam verhuisde.
lijkt me stug dat hij anders aan de lopende band geeindigd zou zijn . En allemaal gewone, standaardopleidingen die iedereen (met de juiste capaciteiten) kan volgen op kosten van de samenleving
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:00:15 #66
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52696943
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat is best een goed idee.
maar je hebt uitzonderingen bij mensen die niet kunnen werken

Kunnen we de mensen aanpakken die zonder werk wel 2 BMW's voor de deur hebbe staan
precies
  PR/Manusje van alles zondag 26 augustus 2007 @ 14:00:33 #67
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52696950
Bea, WA en Maxima krijgen samen 5.908.000 euro voor heel 2007

Functionele kosten Koninklijk Huis 8 864.000
(*kosten die gemaakt worden zodat de leden van he koninklijk huis hun werk kunnen doen)

Verder nog 30 miljoen voor het onderhoud aan paleizen die van de staat zijn. En nog een paar posten maar dat is niet zo intressant, in totaal word er dit jaar ongeveer 97 miljoen euro uitgegeven aan zaken die met de monarchie te maken hebben.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52696967
je hebt altijd uitzonderingen
pi_52697003
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:56 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat is van latere zorg. Laten we eerst dit punt eens afhandelen. Het is erg flauw om een discussie met onnodige zaken te verbreden. Dat is overigens ook een vorm van drogredeneren... ik zal het precieze type eens opzoeken. Je hebt in principe wel gelijk, maar dat is in dit verhaal (nog) niet aan de orde.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:05:32 #70
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52697062
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

(*kosten die gemaakt worden zodat de leden van he koninklijk huis hun werk kunnen doen)

Verder nog 30 miljoen voor het onderhoud aan paleizen die van de staat zijn. En nog een paar posten maar dat is niet zo intressant, in totaal word er dit jaar ongeveer 97 miljoen euro uitgegeven aan zaken die met de monarchie te maken hebben.
waarbij aangetekend moet worden dat onderhoud van paleizen ook gaat over paleizen die niet in gebruik zijn door het koningshuis ('t loo, soestdijk)

Valt de beveiliging onder functionele kosten trouwens?
pi_52697065
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Dat is toch een huizenhoog bedrag?
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:05:55 #72
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_52697079
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:03 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat is van latere zorg. Laten we eerst dit punt eens afhandelen. Het is erg flauw om een discussie met onnodige zaken te verbreden. Dat is overigens ook een vorm van drogredeneren... ik zal het precieze type eens opzoeken. Je hebt in principe wel gelijk, maar dat is in dit verhaal (nog) niet aan de orde.
Lol. Het is niet in je straatje, dus mag het niet behandeld worden. Nee dat is lekker discussieren.

Verder snap ik niet wat er af te handelen valt. Jij zal nooit overtuigd worden waarom je moet mee betalen aan het koningshuis en je krijgt heus ook niemand overtuigd van jouw standpunt. laat het lekker rusten, je kan er toch geen fuck aan doen door hier op fok te huilen dat je centjes worden afgepakt.
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Nee? Dat is een schijntje. Koniningedag alleen maakt verdient het salaris van het koningshuis al terug aan extra omzet voor de horeca.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:07:04 #73
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_52697113
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:47 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je bent er dus voor om bepaalde mensen bepaalde vrijheden te ontnemen met het idee dat andere mensen het recht en het verstand hebben om over die vrijheden te beschikken? Best een eng uitgangspunt eigenlijk.
Daar heb je ook zeker gelijk in! Het is echter zo dat de globalisatie en daarmee totale controle over de mensheid stapsgewijs uitgevoerd wordt. De massa zal het pas zien als het veel te laat is.

In Amerika houdt dit al enkele stappen in die niet echt mensvriendelijke zijn. Denk bijvoorbeeld aan de bijde Patriot Acts. Of denk aan soepele ontslagrechten, of het verbod op bepaalde vakbonden. Dit is echter nog niet het toppunt. Landen waar de globalisten echt aan de macht zijn (Indonesie bijvoorbeeld) daar werken mensen voor 6 - 14 cent per uur en vanaf 10 jarige leeftijd. Dat zijn de landen waar de grote jongens als Nike en Reebok de skepter zwaaien.

Wat voor ons belangrijk is in mijn ogen, is dat de oranjes een overweldigende invloed hebben in de wereld. Zoveel invloed, dat zij de Nederlandse macht kunnen uitoefenen op andere landen en zelfs op de globalisatie zelfe. Doordat de oranjes bijvoorbeeld de Bilderberg hebben opgericht, een samenwerkingsverband tussen de grootsten van Europa, voorkomen zij bijvoorbeeld ook de invloed van de corporatie en wereldbanksystemen op ons.
Opvallend voorbeeld misschien, wat het verschil overduidelijk maakt, is de bescherming van mensen hier tegen het nemen van leningen. In Amerika staat de gemiddelde Amerikaan een halve ton of meer in de schuld. Ze hebben 3 / 4 creditcards, en dan heb k het niet eens over de echte patsers met een 50 tal plastic pasjes. De gewone Amerikaan wordt bestuurd door de corporatieve machthebber. Als ze zouden willen, dan zou Visa of Mastercard de rente verhogen naar 50% per jaar. En zou elke Amerikaan failliet zijn. Dit is maar een simpel voorbeeld.
Doordat de Oranjes in stand gehouden worden, en hun invloed op onze staat, zullen ook HUN waardes en onze vrijheden behouden worden. Sterker nog, wanneer de globalisten ook hier de macht krijgen, en meer en meer imperialistische leiders in onze politiek zullen opstaan (Wouter Bos, Maxime Verhagen) dan zal Beatrix altijd nog de mogelijkheid hebben om al die vals opgesloten mensen snel gratie te geven!
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:07:56 #74
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52697134
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef floris.exe het volgende:

[..]

veel geld ja

maar ik ben vooral benieuwd waar die 52 miljoen (en wat kleingeld) blijven die onder de "niet interessante" posten vallen
pi_52697135
Nog een dubieus voorbeeld. Een jaar of 3 geleden ben ik eens naar Paleis 't Loo gegaan. Je moet daar betalen voor entree en je mag alleen maar lopen waar men zegt dat je mag lopen. Dan denk ik: wie betaalt hier aan mee om dit alles in stand te houden? Is het niet mijn recht om één van de aanwezige bedden te liggen om te voelen hoe zo'n koninklijk bed nu eigenlijk ligt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')