Hoofdletter, Sjors.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
leer tellen Johan.
New York is ontzettend opgeknapt vergeleken met een decennium geleden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De grap van de eeuw. In New York heb je complete no-go area's. Daar worden de agenten opgeruimd en niet de "schaduwzijden".
Heel Brooklyn? Ben je wel eens in New York geweest? Mijn ervaringen daar komen overeen met die van Napalm.quote:Er zijn bepaalde stukken waar men niet durft te komen, zoals the Bronx/Brooklyn.
maar gij zijt een breed gespierde kick-boxer met melaatsheid ratel en geen lekker wijf.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Angsthazen. Ik heb m'n hele leven nog nooit bang gevoeld ergens in Nederland.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:58 schreef Napalm het volgende:
Sarkozy heden in het AD "De waarheid is onbelangrijk, enkel de perceptie ervan telt"!
Vet stoer natuurlijk, maar dan ben je gewoon nog nooit ergens geweest. Ja, misschien in de binnenstad van A'dam, daar hoef je inderdaad niet bang te zijn, nee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Angsthazen. Ik heb m'n hele leven nog nooit bang gevoeld ergens in Nederland.
Ik zeg niet dat heel Brooklyn zo is. Maar goed, er zijn dus weldegelijk no-go areas in New York. Hier in Nederland kennen we dergelijke gebieden totaal niet. Ik heb in mijn hele leven door de meest ongure buurten van Nederland gelopen, maar heb nooit iets "engs" meegemaakt. Mensen van buiten de stad ervaren de steden vaak als eng en vies omdat ze niet gewend zijn aan het individualisme op een dergelijke schaal. Maar goed, Wolffenstein gaat dus direct beroofd worden als ie zich een beetje netjes kleed, ik zou zeggen leef vooral je hele leven lang met dergelijke gedachtes, dan heb je een leuk leven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
New York is ontzettend opgeknapt vergeleken met een decennium geleden.
[..]
Heel Brooklyn? Ben je wel eens in New York geweest? Mijn ervaringen daar komen overeen met die van Napalm.
Dat is geheel juist, maar ik zei ook niet dat dergelijke gebieden niet meer bestonden in New York. Ze worden alleen voortvarender aangepakt, heb ik het idee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat heel Brooklyn zo is. Maar goed, er zijn dus weldegelijk no-go areas in New York. Hier in Nederland kennen we dergelijke gebieden totaal niet. Ik heb in mijn hele leven door de meest ongure buurten van Nederland gelopen, maar heb nooit iets "engs" meegemaakt. Mensen van buiten de stad ervaren de steden vaak als eng en vies omdat ze niet gewend zijn aan het individualisme op een dergelijke schaal.
Aha, het kwam zo in ieder geval over. Mijn fout dan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is geheel juist, maar ik zei ook niet dat dergelijke gebieden niet meer bestonden in New York. Ze worden alleen voortvarender aangepakt, heb ik het idee.
Zolang jij degene bent die de klappen uitdeelt is het niet "eng", nee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb in mijn hele leven door de meest ongure buurten van Nederland gelopen, maar heb nooit iets "engs" meegemaakt.
Het is een muis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een nieuwe hond gekocht...
Eik0lquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zolang jij degene bent die de klappen uitdeelt is het niet "eng", nee.
Hij heeft wel een hondekop.quote:
Helaas, ik leg het af tegen Voorspelbaarheidsman.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eik0lIk wist dat iemand die grap zou maken, ik dacht eerst dat het Apropos zou zijn.
![]()
Niemand weet dit nog, maar ik ben .. Voorspelbaarheidsman!quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eik0lIk wist dat iemand die grap zou maken, ik dacht eerst dat het Apropos zou zijn.
![]()
Ben je weer met je Stinger bezig geweest, moslim?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
Hey, er land een traumahelikopter hier net 50 meter vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |