Ongetwijfeld ja, met users als Ippon, DAM, DIGGER enzquote:Op maandag 10 september 2007 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind het nog steeds niet nodig om te sluiten. Een lemming hoeft niet altijd gelijk dicht, en het topic kan nog best een leuke discussie opleveren.
Hopelijk snel, maar ik heb nog geen FA online gezien vanmiddag, helaasquote:Op maandag 10 september 2007 16:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de draad weer redelijk opgepikt, maar voorlopig zitten we nog steeds in die negatieve topic... Maar inmiddels heeft de topicstarter zelf ook al min of meer toegegeven dat zijn titel niet toepasselijk is en heb ik me neergelegd bij jullie merge-oplossing... Alleen moet dat dan wel gebeuren!
[..]
Ik snap jouw postieve insteek van het topic, maar het gaat niet werken. Kijk maar naar de reacties van M0NTANA en DiegoArmandoMaradona etc. Er komen argumenten langs waarom MvB geen goede bondscoach is, hetzelfde wordt al 23 delen gepost in de reeks van M0NTANAquote:ok, duidelijk... Maar ik ben het er niet mee eens dat er in twee topics dezelfde discussie loopt... Mijn hele punt is dat juist door die insteek het twee hele andere discussies zijn en dat we nu gedwongen in die ene vastzitten... En dát is het probleem
Of de TT wordt aangepast denken we nog even over naquote:Nou, als ze ge-merged worden en er komt een neutrale titel dan neem ik daar genoegen mee... Ik had er de voorkeur aan gegeven twee threads te hebben maar jullie zijn de baas... Ik vind wél dat inmiddels is aangetoond dat die huidige titel niet op zijn plaats en storend is....
Hier begrijp ik niks van, sorry... Wat moet ik zien aan de reacties van MONTANA? Hoe hij zegt dat zijn enige reden dat hij vindt dat Van Basten ontslagen moet worden is dat hij minder ervaring heeft dan Hiddink had in '96? MONTANA lult zichzelf helemaal klem in zijn eigen thread en in de mijne, maar de mijne moet dicht en hij kan met zijn titel de hele discussie over Van Basten op Fok! naar zijn hand blijven zetten en dan moeten jullie er nog over nadenken of er misschien een "neutrale titel" moet komen? Leg het me maar uit want it makes no sense to me weetjewel...quote:Op maandag 10 september 2007 17:15 schreef RayMania het volgende:
Ik snap jouw postieve insteek van het topic, maar het gaat niet werken. Kijk maar naar de reacties van M0NTANA en DiegoArmandoMaradona etc. Er komen argumenten langs waarom MvB geen goede bondscoach is, hetzelfde wordt al 23 delen gepost in de reeks van M0NTANA. Die discussies horen gewoon in één topic te lopen.
Is het nou zo moeilijk? Er lopen twee topics met dezelfde discussies over MvB; hij is een goede coach / hij is geen goede coach enzovoort enzovoort. Dat wordt teruggebracht naar één topic door te mergen. En over een TT-change naar neutraal (en dus het stoppen van de reeks) wacht ik nog op de mening van dndiek en rubbereend, maar dat heb ik al gezegd.quote:Op maandag 10 september 2007 17:26 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hier begrijp ik niks van, sorry... Wat moet ik zien aan de reacties van MONTANA? Hoe hij zegt dat zijn enige reden dat hij vindt dat Van Basten ontslagen moet worden is dat hij minder ervaring heeft dan Hiddink had in '96? MONTANA lult zichzelf helemaal klem in zijn eigen thread en in de mijne, maar de mijne moet dicht en hij kan met zijn titel de hele discussie over Van Basten op Fok! naar zijn hand blijven zetten en dan moeten jullie er nog over nadenken of er misschien een "neutrale titel" moet komen? Leg het me maar uit want it makes no sense to me weetjewel...
quote:Op maandag 10 september 2007 21:41 schreef Adothehague het volgende:
Jo raymania wat is een lemming?
http://wiki.fok.nl/index.php/Lemmingquote:Topic dat als persiflage bedoeld is op een ander topic, vaak met kleine verandering in topictitel, doorgaans met curieuze inhoud; bedacht door ThE_ED. Een variant is de Sluiplemming, welke een grotere verandering in de topictitel kent om mod's te misleiden. Een Sluiplemming kan ook een topic gebaseerd op een ander topic zijn dat toch bestaansrecht heeft doordat het toch origineel en leuk cq. nuttig is.
Jij zou mod moeten wordenquote:Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee de TS en zijn Italiaanse vriendjes kunnen het in het "italie wat moeten we er mee" topic niet winnen. En hebben ze dit nodig om anderen te bashen... Daarnaast roept de TS ook nog anderen op om nog meer lemmings te maken... Italiaans voetbal, wat moeten we ermee?
Volstrekt normaal![]()
Dicht, dank je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
FIFA Women World Cup China 2007 + WK Vrouwen-voetbal 2007. China.
Hoe moet dat gezien worden? Ik snap niet echt wat je bedoelt eigenlijk? De colums kunnen toch zonder enkel probleem in het Marco van Basten topic of het Column topic geplaatst worden? Of wil je de columns op de Frontpage plaatsen oid?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef Tennessee het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #21
Marco van Basten moet ontslagen worden! #22
Marco van Basten moet ontslagen worden! #23
Deze topicreeks is uitgelopen op een uitdaging van mij aan MONTANA, de topicstarter en MONTANA heeft geaccepteerd. De uitdaging bestaat uit een column op Fok! waar MONTANA en ik met een nader te bepalen frequentie op elkaar zullen reageren met als onderwerp; Het Nederlands Elftal, EURO2008 en vooral Marco van Basten. De column zal lopen tot één van ons is bekeerd of totdat er een nieuwe bondscoach is. Kunnen jullie ons vertellen of dit uitgevoerd zou kunnen worden en zo ja hoe?
HeatWave al gedaanquote:
Er IS géén "Marco van Basten topic"!!!! Alleen een "ANTI-Marco van Basten topic"... Dát is nou het hele probleemquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef RayMania het volgende:
Ik snap niet echt wat je bedoelt eigenlijk? De colums kunnen toch zonder enkel probleem in het Marco van Basten topic of het Column topic geplaatst worden?
Dan moet eerst mijn "tegenstander" ophouden met opmerkingen als dat hij al jaren alle affiniteit met het Nederlands elftal kwijt is want daarmee maakt hij het wel erg makkelijk voor me, maar, bijvoorbeeld, ja... Ik weet niet of je dat serieus als optie bedoelde, maar why not?quote:Of wil je de columns op de Frontpage plaatsen oid?.
Als je doelt op de topictitel, dat is gewoon standaard voor elke trainer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Er IS géén "Marco van Basten topic"!!!! Alleen een "ANTI-Marco van Basten topic"... Dát is nou het hele probleem
Nee, dat is alleen jouw probleem. Titel blijft zoquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Er IS géén "Marco van Basten topic"!!!! Alleen een "ANTI-Marco van Basten topic"... Dát is nou het hele probleem
Ik wist totaal niet wat je bedoelde met 'Kunnen jullie ons vertellen of dit uitgevoerd zou kunnen worden en zo ja hoe?', dus ik giste maar wat je wilde. Waarom zou het niet uitgevoerd kunnen worden? Om colums te posten in een topic hoef je geen toestemming te hebben hoorquote:Ik weet niet of je dat serieus als optie bedoelde, maar why not?
onzin!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je doelt op de topictitel, dat is gewoon standaard voor elke trainer.
Ten Cate moet ontslagen worden #1 werd geopend bij zijn aanstelling etc etc.
Anders spreek je jezelf hier even tegenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
onzin!
Aad de Mosje krijgen, Deel 2.
Wel toepasselijk, die draaiende smiley, aangezien je eerder had gezegd dat er een neutrale titel zou komen... Als ik over omkoping begin krijg ik zeker een kaart he?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen jouw probleem. Titel blijft zo.
quote:Op maandag 10 september 2007 17:15 schreef RayMania het volgende:
Of de TT wordt aangepast denken we nog even over na. Merge komt er wel.
ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik gaf met die vier topics aan dat het helemaal niet standaard is dat topics over trainers "x moet ontslagen worden" heten... Als die over Aad de Mos negatief is doet dat niets af aan mijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anders spreek je jezelf hier even tegen
Om maar met een quote van mijn grote vriend te komen: "Jij hebt er duidelijk geen verstand van."quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik gaf met die vier topics aan dat het helemaal niet standaard is dat topics over trainers "x moet ontslagen worden" heten... Als die over Aad de Mos negatief is doet dat niets af aan mijn voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |