Hoezo ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
wil je echt elk topic een keer openen Tong?
maargoed Keegan zat er natuurlijk allang aan te komen.
helemaal nix hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Ik open altijd een nieuw topic als er nog 1 of 2 posts geplaatst kunnen worden.Dan kan ik een linkje plaatsen naar het nieuwe topic zoals ik nu ook heb gedaan.
Wat is daar verkeerd aan ?
quote:Real ontslaat trainer Luxemburgo
Zoals verwacht heeft Real Madrid zijn
coach Wanderley Luxemburgo ontslagen.De
Spaanse grootmacht maakte de beslissing
openbaar op het tv-station van de club.
Eerder op de dag had Real bekendgemaakt
dat het 's avonds zou vergaderen over
de positie van de 53-jarige Braziliaan.
Luxemburgo had de Madrileense club elf
maanden onder zijn hoede en loodste de
'Galacticos' het voorbije seizoen naar
de tweede plek in de Primera Division.
Dit seizoen staat de club vierde.
Toen Luxemburgo elf maanden geleden het
stokje van Mariano Garcia Remon overnam
was hij de vijfde trainer in 2,5 jaar.
Juan Ramon Lopez Caro,trainer van het
tweede,neemt de taken voorlopig waar.
Veel trainers hebben daar ook gefaald. Del Bosque deed het eigenlijk nog het beste van allemaal.quote:Op zondag 4 december 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ja ga er maar aan beginnen, maar wie weerstaat de lokroep van dit wespennest. Dat kunnen alleen de allergrootsten dus wordt het weer een trainer van de tweede garnituur.
Leo deed het netjes, 3 landskampioenschappen en een bekertjequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker ook wel, hij vergat alleen de EC-1 te winnen.
Zijn "lieve" dochter Tessa heeft bij mij in de brugklas gezetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Aad is trouwens regelmatig op ons jeugdcomplex te vinden. Hij is nu bezig in de voetbalmakelaardij samen met zijn dochter.
als je tessa de mos op google intikt en dan plaatjes gaat kijken krijg je voornamelijk honden, is dat toepasselijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn "lieve" dochter Tessa heeft bij mij in de brugklas gezeten![]()
En raad eens wie hem opvolgt ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:03 schreef Radegast het volgende:
Dolf Roks ontslagen?
Zou je dat nou wel doen Tong?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |