Ons Aadje is de koploper qua 'In goede harmonie uit elkaar gaan.'
Ik denk dat Bert van Marwijk de eerst volgende is die een Aadje de Mos krijgt.
Wie denk jij gaat met een afkoopsom van 3 ton vervroegd met vakantie, al dan niet met Aadje ?
Nu maar hopen dat de NOS 'm niet vraagt als 'deskundige'.
De volgende? Koeman denk ik. Maar ik heb dan ook geen verstand van voetbal
quote:guusje
Op vrijdag 09 augustus 2002 00:55 schreef tong80 het volgende:
Wie denk jij gaat met een afkoopsom van 3 ton vervroegd met vakantie, al dan niet met Aadje ?
quote:Dat kan Mechelen niet betalen, echt.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:14 schreef Vork het volgende:
misschien alsnog Leo inruilen voor Aad? Een veel grotere achteruitgang zal dat toch niet zijn
quote:Volgens mij heb je gelijk. Aad de Mos is gewoon een mythe die in de trainerswereld aan elkaar wordt verteld, om collega's bang te maken wat er allemaal met je kan gebeuren als je trainer wordt.
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:50 schreef kUWn het volgende:
Aad de Mos bestaat niet.
quote:Bingo
Op vrijdag 09 augustus 2002 04:50 schreef LoekB het volgende:
Waarom zou van Marwijk weggaan? alleen als Feyenoord dit seizoen helemaal niks wint zouden ze hem er misschien uitgooien....
quote:Hij ziet zichzelf sowieso als extreem voetbal-expert terwijl hij nog nooit echt iets noemenswaardigs gepresteerd heeft (afgezien van die Europacup 2 met Mechelen misschien). Maar ja, geniëen worden nooit tijdens hun leven begrepen he
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:12 schreef Quaresma het volgende:
Kuhhnoertig, die man kan ondertussen al een 3de huis laten bouwen met al die afkoopsommen.
Ik moet altijd heel hard lachen om Aad de Mos, de clubverzieker bij uitstek. Het mooiste voorbeeld vind ik nog wel dat hij met de volks(en top-)club Urawa Red Diamonds was gedegradeerd in Japan, en toch jezelf nog zien als Japan-kenner.
quote:Stuttgarter Kickers toch eh?
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:19 schreef Graaf_tel het volgende:
Zal Arie Haan het volgende "Mosje" krijgen
quote:Hij versloeg toen wel AJAX in de finale
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:21 schreef keeper het volgende:
Hij ziet zichzelf sowieso als extreem voetbal-expert terwijl hij nog nooit echt iets noemenswaardigs gepresteerd heeft (afgezien van die Europacup 2 met Mechelen misschien). Maar ja, geniëen worden nooit tijdens hun leven begrepen he
Zijn club Grazer AK wist in de Oostenrijkse competitie van de eerste 5 wedstrijden er niet één te winnen.
Wie volgt ?
quote:Juist.
Op vrijdag 09 augustus 2002 10:58 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij heb je gelijk. Aad de Mos is gewoon een mythe die in de trainerswereld aan elkaar wordt verteld, om collega's bang te maken wat er allemaal met je kan gebeuren als je trainer wordt.
"Aad de Mos bestaat niet" was trouwens een aantal jaar geleden een radioprogramma .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |