abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2007 @ 11:56:51 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52913140
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:40 schreef Ippon het volgende:
Ok, in het Italiaans dan maar:

Due rondini non fa un'estate
Vanavond staat Milan - Fiorentina op het programma, ga jij kijken Ippon?

Misschien wel leuk, kan je je mening ook nog eens ergens op baseren!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 3 september 2007 @ 13:47:40 #252
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52915524
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:52 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe lang je dit vol gaat houden.
Ik kan tot 38 tellen in het Italiaans.
  maandag 3 september 2007 @ 13:48:15 #253
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52915538
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vanavond staat Milan - Fiorentina op het programma, ga jij kijken Ippon?

Misschien wel leuk, kan je je mening ook nog eens ergens op baseren!
Nope maar bedankt voor de uitnodiging.
pi_52916244
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:47 schreef Ippon het volgende:

[..]

Ik kan tot 38 tellen in het Italiaans.
M'n zoontje van 37 maanden ook.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 3 september 2007 @ 14:19:58 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52916491
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef DIGGER het volgende:

[..]

M'n zoontje van 37 maanden ook.

Onze vriend heeft weer een nieuw topic geopend: "De eredivisie wordt steeds sterker"

Niet naar aanleiding van uitspraken van Johan Cruijff, maar ditmaal naar aanleiding van Bassie.

Twee personen die beide geweldig waren in het verleden, maar tegenwoordig de dwangbuis verdienen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 3 september 2007 @ 14:26:10 #256
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52916675
Ik word argwanend gevolgd door MONTANA, zie ik.
  maandag 3 september 2007 @ 14:33:12 #257
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52916847
Prachtig atletiekstadion in Rome.

Uitstekend geschikt voor een potje hamerslingeren of hink-stap-springen.
  maandag 3 september 2007 @ 14:37:46 #258
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 3 september 2007 @ 14:38:24 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 3 september 2007 @ 14:39:02 #260
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 3 september 2007 @ 14:42:25 #261
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 3 september 2007 @ 14:43:30 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52917119
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef Ippon het volgende:
Prachtig atletiekstadion in Rome.

[afbeelding]

Uitstekend geschikt voor een potje hamerslingeren of hink-stap-springen.
So? Snap het probleem niet echt?

Nog wat foto's:

Over het algemeen vind ik een sintelbaan om het veld ook niets, maar Stadio Olimpico is gewoon schitterend.
pi_52918372
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef DIGGER het volgende:
Ik moest wel lachen om de onrust toen Zoetebier bij Feyenoord een roze keepers tenue zou krijgen.

En in Italie speelt Palermo gewoon in het roze, liep de beste keeper ter wereld op dat zelfde moment in een roze tenue en niemand die er moeilijk over deed. Maar in NL was dat direct een "flikker kleur"
Misschien zit daar wel de aard van het zeiken van Nederlanders op Italianen. Lelijke homofobe Hollandse voetbalfans in Twinlife kleding zien natuurlijk niet graag goed verzorgde Italianen de aandacht van hun vrouwen stelen tijdens de vakantie naar Milaan, dus beginnen ze maar over verwijfde voetballers.
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:26:49 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52931526
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Misschien zit daar wel de aard van het zeiken van Nederlanders op Italianen. Lelijke homofobe Hollandse voetbalfans in Twinlife kleding zien natuurlijk niet graag goed verzorgde Italianen de aandacht van hun vrouwen stelen tijdens de vakantie naar Milaan, dus beginnen ze maar over verwijfde voetballers.
Zoiets zal Ippon ook wel zijn overkomen, de aandacht van zijn vriend zal wel gestolen zijn door een goedgeklede Italiaanse voetbalfan, want anders kan ik zijn frustratie echt niet begrijpen.
pi_52932463
Zijn maar 2 mooie stadions in Italie, San Siro en Olympico
pi_52933534
No way, mooiste Italiaanse stadion is onbetwist Marassi (Luigi Ferraris).

En ondanks de sintelbaan, San Paulo is ook geweldig, die enorm grote, steile 2e ring en mooie dakconstructie.
Palermo heeft ook een mooi, traditioneel stadion.
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:55:02 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52933692
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:46 schreef DIGGER het volgende:

En ondanks de sintelbaan, San Paulo is ook geweldig, die enorm grote, steile 2e ring en mooie dakconstructie.
Luigi Ferraris is na Stadio Olimpico ook mijn persoonijke favoriet, heerlijk stadion, ook van buitenkant.

Sowieso snap ik niet dat Ippon de Italiaanse stadions afkraakt, wat vind hij dan wel mooi?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:06:43 #268
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52933894
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Luigi Ferraris is na Stadio Olimpico ook mijn persoonijke favoriet, heerlijk stadion, ook van buitenkant.

Sowieso snap ik niet dat Ippon de Italiaanse stadions afkraakt, wat vind hij dan wel mooi?
Nou, niet ovedrijven... De stadions in GB en met name Spanje zijn over het algemeen wel veel mooier dan de Italiaanse.
Na Luigi Ferraris natuurlijk.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:12:03 #269
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52934007
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou, niet ovedrijven... De stadions in GB en met name Spanje zijn over het algemeen wel veel mooier dan de Italiaanse.
Na Luigi Ferraris natuurlijk.
Old Trafford is groot, maar een betonnen bak, hetzelfde geldt voor Stamford Brigde en dat Emirates-stadion vind ik al helemaal niets! Stadion van Manchester City vind ik prachtig en ook WHL mag er zijn, maar structureel mooier dan de Italiaanse stadions? Niet echt.

In Spanje zijn Nou Camp en Santiago Bernabeu imponeren en Vicente Calderon vind ik fantastisch, maar ook hier kan ik niet zeggen dat de stadions gemiddeld mooier zijn dan in Italië.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:57:42 #270
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52935141
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoiets zal Ippon ook wel zijn overkomen, de aandacht van zijn vriend zal wel gestolen zijn door een goedgeklede Italiaanse voetbalfan, want anders kan ik zijn frustratie echt niet begrijpen.
Die Italiaanse onderdeurtjes met hun wilde armgebaartjes als ze praten zijn echt geen concurrentie voor mij.
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:13:53 #271
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52935501
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:46 schreef DIGGER het volgende:

Stadions met sintelbaan zijn per definitie ruk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:14:44 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52935521
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Old Trafford is groot, maar een betonnen bak, hetzelfde geldt voor Stamford Brigde en dat Emirates-stadion vind ik al helemaal niets! Stadion van Manchester City vind ik prachtig en ook WHL mag er zijn, maar structureel mooier dan de Italiaanse stadions? Niet echt.
Ik neem aan dat je in al die stadions geweest bent?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52935550
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Montana's waarheid is wet.
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:16:37 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52935560
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nope, maar op basis van de mij bekende informatie (naar aanleiding van foto's, videomateriaal) is dit mijn mening, die van jou kan natuurlijk verschillen.
pi_52935612
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In Spanje zijn Nou Camp en Santiago Bernabeu imponeren en Vicente Calderon vind ik fantastisch, maar ook hier kan ik niet zeggen dat de stadions gemiddeld mooier zijn dan in Italië.
Je vergeet Mestalla.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:19:57 #276
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52935622
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nope, maar op basis van de mij bekende informatie (naar aanleiding van foto's, videomateriaal) is dit mijn mening, die van jou kan natuurlijk verschillen.
Meningen kunnen uiteraard verschillen maar in dit geval LIJKT het je niets.

Mijn mening is dat je pas over een stadion kan oordelen als je er geweest bent.
Zo vind iedereen het oude Wembley geweldig maar als ik 1 pauper stadion heb bezocht is het dat wel maar omdat iedereen met de meute meelult is het geweldig.

Ben in verschillende stadions geweest met sintelbaan, Olimpico, Olympia (ook met een geweldige dakconstructie) en nog wat andere maar stadions waar je minimaal 20 meter van het veld afzit zijn geen voetbalstadions, maar goed, dat is mijn mening.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:21:44 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52935669
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Meningen kunnen uiteraard verschillen maar in dit geval LIJKT het je niets.

Mijn mening is dat je pas over een stadion kan oordelen als je er geweest bent.
Zo vind iedereen het oude Wembley geweldig maar als ik 1 pauper stadion heb bezocht is het dat wel maar omdat iedereen met de meute meelult is het geweldig.

Ben in verschillende stadions geweest met sintelbaan, Olimpico, Olympia (ook met een geweldige dakconstructie) en nog wat andere maar stadions waar je minimaal 20 meter van het veld afzit zijn geen voetbalstadions, maar goed, dat is mijn mening.
En gelukkig kunnen meningen verschillen, zou een saaie boel zijn.

Highbury vond ik overigens wel schitterend, ben ik ook ingeweest.
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:18:12 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52947140
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef Ippon het volgende:
Ik ben anderhalve dag even weggeweest en ik hoopte bij terugkomst een zweem van doorgebroken inzicht. Helaas, de neptifosi van fok.nl terroriseren nog steeds dit topic.
8 minuten en 43 seconden genieten: http://www.youtube.com/watch?v=GO5tNhSnmwE
pi_52957651
Fransen en voetbal, wat moeten we ermee?

(Doc, open jij even een "Portugese variant"?)
  zondag 9 september 2007 @ 14:29:17 #280
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53049123
De homo's van Italië staan nu slechts derde in hun poule na het gelijke spel tegen de froggies.
  maandag 10 september 2007 @ 09:51:42 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53067507
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:29 schreef Ippon het volgende:
De homo's van Italië staan nu slechts derde in hun poule na het gelijke spel tegen de froggies.
Dacht dat de stelling meer te maken had met de Serie A als competitie?

Daarbij zal Italië uiteindelijk beter presteren op het EK dan Spanje, Engeland en Nederland.
pi_53070130
Ik zit vandaag met 4 sterren op m'n borst
pi_53070281
Italiaanse competitie is alleen leuk omdat Argentijnen het er goed doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53070767
Ippon en DAM lijken me wel een leuke match.

pi_53070797
Geile wijven op de tribune is ook een goede reden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53074467
Ik ben benieuwd of meneer de stomme TS ooit een Serie A wedstrijd gezien heeft... dan had je denk ik wel een andere mening gehad. Dat het Italiaans elftal catenaccio hanteert (is ook aan het veranderen maar aan de andere kant kan dit erg mooi zijn om te zien) wil niet zeggen dat de Serie A ook hierop gebaseerd is. Ga maar eens naar een wedstrijd in Italie toe en doe jezelf dan ook meteen tegoed aan de geweldige sfeer in de stadions.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:56 schreef Roberto258 het volgende:
In Nederland heb je ook anti-voetbal ploegen als psv en vitesse, maar daar hoor je niemand over
Vitesse? Kerel.. ga jij eens meer wedstrijden kijken dan alleen Vitesse tegen AZ... prutser
pi_53084624
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:29 schreef Ippon het volgende:
waar staan Engeland en Spanje ?
pi_53086862
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:30 schreef Smeich het volgende:
Ik ben benieuwd of meneer de stomme TS ooit een Serie A wedstrijd gezien heeft... dan had je denk ik wel een andere mening gehad. Dat het Italiaans elftal catenaccio hanteert (is ook aan het veranderen maar aan de andere kant kan dit erg mooi zijn om te zien) wil niet zeggen dat de Serie A ook hierop gebaseerd is. Ga maar eens naar een wedstrijd in Italie toe en doe jezelf dan ook meteen tegoed aan de geweldige sfeer in de stadions.
[..]

Vitesse? Kerel.. ga jij eens meer wedstrijden kijken dan alleen Vitesse tegen AZ... prutser
vitesse - NEC?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_54585918
quote:
KAKA: "GEWELD SCHRIKT TOPVEDETTES AF"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Het geweld in Italië biedt de toppers
stof tot nadenken. Milan-vedette Kaka:
"Als dit blijft duren, dreigen de grote
sterren Italië de rug toe te keren."

"Spelers van wereldklasse willen voor
grote ploegen uitkomen, dus lijkt Ita-
lië geknipt met z'n prestigieuze clubs.
Maar die spelers zijn ook op zoek naar
vreugde en enthousiasme. Italië ver-
liest momenteel zijn geloofwaardigheid.
De lijst van incidenten wordt te lang."

"Zondag hing een ijzige stilte in onze
kleedkamer. Iedereen dacht na. Ik vrees
dat het geweld 's werelds beste spelers
afschrikt om naar Italië te verhuizen."
Zei ik toch al maar de nep-tifosi hier lachten me uit.
Het Italiaans voetbal is stervende, de grote spelers keren de Serie a de rug toe.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54586041
Logisch natuurlijk, niemand heeft daar zin in
pi_54588990
Weet iemand van jullie welke zender Schotland-Italie uitzend?
pi_54590748
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Weet iemand van jullie welke zender Schotland-Italie uitzend?
ZDF. Dat gaat genieten worden. Ik hoop sowieso dat Schotland doorgaat. Italië en Frankrijk is me om het even.

Het Italiaanse voetbal vond ik vroeger altijd erg leuk om te volgen. Lekker Studio Italia kijken. Interesse is in de loop der jaren wat afgenomen, maar nu Napoli terug is op het hoogste niveau is het toch weer wat toegenomen dit seizoen. Als stadionliefhebber kan Italië me niet echt bekoren met die sintelbanen allemaal, maar ik kijk erg uit naar mijn bezoekje aan San Siro volgende maand. Dat lijkt me wel een leuk stadion.
pi_54592919
quote:
Italiaanse club denkt aan stoppen vanwege fans
www.voetbalonline.nl, 14 november 2007 02:32 -

De leiding van de voetbalclub Taranto heeft aangekondigd om zich terug te trekken uit de competitie als gevolg van herhaaldelijk vandalisme van de eigen fans. Van deze club uit de grootste stad in Italie, die nog nooit in de Serie A heeft gespeeld, werd zondag de wedstrijd in de derde klasse tegen Massese gestaakt als gevolg van de ongeregeldheden van de eigen fans als reactie op de dood van een Lazio-supporter.

Voorzitter Luigi Blasi, die de club een paar jaar geleden een nieuw leven inblies, voelt zich gedwongen om de club uit de competitie nemen. 'Ik snap de consequentie want dan is het voetbal in Taranto dood, maar in feite hebben we geen andere keuze. Buiten ons om hebben vandalen de kleedkamer van de scheidsrechter bezocht met als eis om de wedstrijd niet door te laten gaan. Toen daar geen gehoor aan werd gegeven, hebben ze voor zoveel geweld gezorgd dat de veiligheid van de spelers in het geding was. Op ons niveau moet helemaal nooit sprake zijn van een Mobiele Eenheid rondom het veld.

Bij onze wedstrijden komen nauwelijks 2000 mensen. Dit is complete waanzin. De club wordt gechanteerd of geterroriseerd door een kleine groep. Deze week moeten we een beslissing nemen over de toekomst, maar als het aan mij ligt houden we er nu maar mee op,' aldus de voorzitter. Taranto staat in de middenmoot van de derde klasse.
Heerlijk, het Italiaanse voetbal in verval. Dat is de straf voor tientallen jaren afzichtelijk en laf voetbal.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  woensdag 14 november 2007 @ 06:50:14 #294
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54592931
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

ZDF. Dat gaat genieten worden. Ik hoop sowieso dat Schotland doorgaat. Italië en Frankrijk is me om het even.

Het Italiaanse voetbal vond ik vroeger altijd erg leuk om te volgen. Lekker Studio Italia kijken. Interesse is in de loop der jaren wat afgenomen, maar nu Napoli terug is op het hoogste niveau is het toch weer wat toegenomen dit seizoen. Als stadionliefhebber kan Italië me niet echt bekoren met die sintelbanen allemaal, maar ik kijk erg uit naar mijn bezoekje aan San Siro volgende maand. Dat lijkt me wel een leuk stadion.
Voor het stadion moet je dan ook langs Genova natuurlijk...
  woensdag 14 november 2007 @ 06:52:22 #295
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54592941
quote:
Op woensdag 14 november 2007 06:47 schreef Bakf het volgende:

[..]

Heerlijk, het Italiaanse voetbal in verval. Dat is de straf voor tientallen jaren afzichtelijk en laf voetbal.
Alsof ook maar iemand om Taranto geeft...
pi_54592956
quote:
Op woensdag 14 november 2007 06:52 schreef pfaf het volgende:

[..]

Alsof ook maar iemand om Taranto geeft...
Tuurlijk niet maar er zullen meer clubs dit voorbeeld volgen.
  woensdag 14 november 2007 @ 06:58:28 #297
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54592972
quote:
Op woensdag 14 november 2007 06:55 schreef Bakf het volgende:

[..]

Tuurlijk niet maar er zullen meer clubs dit voorbeeld volgen.
Want? En welke?
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2007 @ 07:04:10 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_54592997
De Italiaanse bond heeft voor komend
weekend alle wedstrijden in de Serie B
en Serie C geschrapt.Aanleiding voor de
maatregel vormen de rellen die volgden
op de dood van een Lazio Roma-fan die
door de politie werd doodgeschoten.

In de hoogste divisie,de Serie A,was er
al geen programma omdat Italië zaterdag
met Schotland een EK-kwalificatieduel
afwerkt.

De Italiaanse regering had de bond om
de afgelasting gevraagd.Premier Prodi
kondigde een onderzoek aan naar de dood
van de man die volgens de politie door
een verdwaalde kogel is geraakt.Begin
dit jaar werd de competitie stilgelegd
na de gewelddadige dood van een agent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54593036
quote:
Op woensdag 14 november 2007 06:58 schreef pfaf het volgende:

[..]

Want? En welke?
Geen idee maar zit er dik in. Ik verwacht zelfs dat de Italiaanse regering de noodtoestand uitroept en alle voetbalwedstrijden tot onbepaalde tijd verbiedt. Als ze niks doen zal het alleen maar erger worden met meer doden. Geen enkele natie - behalve een bananenrepubliek - kan dit accepteren.
  woensdag 14 november 2007 @ 07:15:31 #300
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54593063
quote:
Op woensdag 14 november 2007 07:11 schreef Bakf het volgende:

[..]

Geen idee maar zit er dik in. Ik verwacht zelfs dat de Italiaanse regering de noodtoestand uitroept en alle voetbalwedstrijden tot onbepaalde tijd verbiedt. Als ze niks doen zal het alleen maar erger worden met meer doden. Geen enkele natie - behalve een bananenrepubliek - kan dit accepteren.
Kan wat accepteren? Je loopt een beetje met krachttermen en aannames te strooien, maar enige onderbouwing of logica ontbreekt in je betoogjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')