Be carefull out there.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
En ik ga me gereed maken om zo weer naar werk toe te gaan.
Hou me op de hoogte Borisquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu voetbal vanuit Madrid
Je verjaardag is al voorbij, dus geen cadeautjes meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef SCH het volgende:
Wel weer mazzel voor Van Gaal dat Ajax morgen ook punten laat liggen
Hij heeft altijd geluk
Ik heb nog wat tegoedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je verjaardag is al voorbij, dus geen cadeautjes meer.
op je prepaid-telefoon zekerquote:
Lincoln? Die ligt nu daisies op te pushen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef Bjoro het volgende:
Hoe is het trouwens met Abe, SCH ?
Wel gunstig voor PSVquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef SCH het volgende:
Wel weer mazzel voor Van Gaal dat Ajax morgen ook punten laat liggen
Hij heeft altijd geluk
teletekstsupporterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ik kijk op teletekst en zie wederom dat PSV boven aan staat![]()
en wat doet Sien als psv supporter als hij naar een stadion gaat, dan gaat hij naar de ArenAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
en wat doet Sien als psv supporter als hij naar een stadion gaat, dan gaat hij naar de ArenA![]()
Ga je nu proberen om naar de CL-wedstrijden te gaan?quote:
ik zou maar gaan want het kunnen na dit seizoen wel eens de laatste zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je nu proberen om naar de CL-wedstrijden te gaan?
Tja wie weet. Ik ga sowieso, maar ik woon ook dicht bij Eindhoven en kan door de SCC-korting de kaarten stukken goedkoper krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik zou maar gaan want het kunnen na dit seizoen wel eens de laatste zijn.
1-2 gewonnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga maar eens zelf voetballen, tegen SSV'65 2.
Onder de 5 is positief denk ik>
En dat ene tussen 14:30 en 16:15 dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook tukken, morgen van 12.00 tot 01.00 werken.
Ik ben veroordeeld tot Fok! waarschijnlijk. Het is Eneco tour door de provincie, mag teletekst verslag voor de omroep doen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat ene tussen 14:30 en 16:15 dan?.
Jij bent het mietje van Hools!quote:
Vooral een slechtequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:51 schreef Bjoro het volgende:
Hoorde net dat het as van Jos over het tapijt van Frank is gestrooid ...... zodat Frank Jos nog 1 x kon zuigen.
Maar zal wel een oude grap zijn:{
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat was 1x omdat ik gratis kaartjes kreeg!!
Ben echt wel vaker bij PSV geweest
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:18 schreef pascalheister het volgende:
Terug van Huntenpop, erg geslaagd weer![]()
jammer dat ik die troep van een bavaria moest zuipen
of omdat ze de telegraaf lopen op zondagquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:01 schreef tong80 het volgende:
5 uur mooie tijd om te gaan slapen.
Trusten.
En goeiemorgen zondagnietuitslapersdoorkleinekindjesenzo
Dankjequote:Op zondag 26 augustus 2007 02:45 schreef rubbereend het volgende:oi
zo avondje pokeren ging weer uitermate lekker![]()
[..]daar kan ik getuige van zijn
ik heb niet eens gespeeldquote:
Van wie is die ?quote:Fok hé. Win ik ook eens wat.
niet verstandig bedoel jequote:Op zondag 26 augustus 2007 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]hebben ze niet eens meer Grolsch? Wordt de achterhoek dan toch verstandig?
Goeiemorgen Tong. En het was bijna half 10quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:01 schreef tong80 het volgende:
5 uur mooie tijd om te gaan slapen.
Trusten.
En goeiemorgen zondagnietuitslapersdoorkleinekindjesenzo
helaas mijn heren werden gekraakt door A7 met 77x op de flopquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:35 schreef borisz het volgende:
pokeren op de zondag morgen op party, 483 deelnemers, nu break 1 181 deelnemers over, ik sta op 5k, avg = 8k.
Je bedoelt Goedenetnietmeermorgenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef RayMania het volgende:
Goedenognetgeenmorgen.
Ja, stiekem welquote:
Alvast azijn hebben Japiequote:
Hoi!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Krakkemikkig konijn meldt zich, zo'n eerste voetbalwedstrijd van het seizoen hakt er wel in.
Planet is de 2equote:Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarvan diek?
Wat een wisseling van de wacht weerquote:
Bos ik heb je gister gemist in de Hester tentquote:
Ach ja. Klint wel aardig inderdaad dat programmaquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Bos ik heb je gister gemist in de Hester tent
net wat voor jou
Skeletor (NL)
KYU (NL)
Die Apokalyptischen Reiter (D)
Textures (NL)
Madball (USA)
Subway to Sally (D)
Soulfly (Brazilië)
ja viel wel tegen moet ik zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef rubbereend het volgende:
Mr. Blue Sky nog gezien Pascal?>
PICS!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
oja iets grappigs wat ik nog niet gepost had.....
Memento-Mori kwam dus haar tent bij onze groep opzetten op Lowlands..... maar ze had nog nooit een tent opgezet, dat werd vrij hilarisch
quote:
dat was leuk jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
hebben we t al over jouw stonecole English gehad?waarmee je iedereen de eerste nacht wakker hield
en daardoor heeft ze alle bands op de 1e dag gemist?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
oja iets grappigs wat ik nog niet gepost had.....
Memento-Mori kwam dus haar tent bij onze groep opzetten op Lowlands..... maar ze had nog nooit een tent opgezet, dat werd vrij hilarisch
bovendien heb ik jullie geholpen, dat is iets wat jullie met mn engels niet gedaan hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
hebben we t al over jouw stonecole English gehad?waarmee je iedereen de eerste nacht wakker hield
hij stond alsnog wel in een kwartiertjequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en daardoor heeft ze alle bands op de 1e dag gemist?
We zijn er zelf nog niet geweest, maar volgens Van Dam zou deze wel de moeite waard kunnen zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef sjimz het volgende:
golfer, ik ga vandaag uit eten in Amsterdan, nog enkele aanraders?
je moet niet op de 1e dag aankomen, maar de dag voor de 1e dag, dan is dat geen probleemquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en daardoor heeft ze alle bands op de 1e dag gemist?
t was veel te vermakelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heb ik jullie geholpen, dat is iets wat jullie met mn engels niet gedaan hebben
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was veel te vermakelijken je maakte je wel begrijpelijk
ojaquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
dat wel natuurlijkjust blame it on the beer
Sluit maar aan op de tap denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:04 schreef borisz het volgende:
Azijn voor Clau
voor Jaap wil ik ook wel een glaasje inschenkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sluit maar aan op de tap denk ik.
SCH wil ook.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef rubbereend het volgende:België wint van Duitsland en gaan dus ook naar de OS
België gaat ook naar de OS met voetbal hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]Belgen zijn ook erg goed geworden. Erg leuk. Je kan beter hockeyen dan voetballen in Belgie tegenwoordig.
Staat heel knap (gedeeld) 2e.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef SCH het volgende:
Hoe doet Luyten het, heb het even gemist.
Psst, 't is coal als je echt wil nitpicken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Eindelijk rust hier dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan amper praten zo verkouden ben ik
dat was de grap ja stoneskolen englischquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Psst, 't is coal als je echt wil nitpicken.
Wat is dít nou?quote:
Je hebt volgens mij iets gemist toen je in Brasil zat.quote:
wodkaquote:
in het moderne voetbal wordt ook hoofdzakelijk uit de dodespelmomenten gescoordquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:12 schreef VoreG het volgende:
Vind er niks aan dat hockey. Continue op zoek naar een strafcorner en alleen daaruit wordt gescoord, fatsoenlijke aanvallen zit er niet in.
Maar je mag zo weinig, geen bal afhouden, geen stick tegen stick, geen hoge ballen in de cirkel. En dat er bij die strafcorners geen doden vallen, snap ik ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef SCH het volgende:
De eerste goal van Nederland vanmiddag was een mooie veldgoal. En die strafcorners moet je natuurlijk ook nog maar weten te maken, en te versieren. Je zult toch eerst in de cirkel van de tegenstander moeten zijn.
Ik denk het ook ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij iets gemist toen je in Brasil zat.
Ontgroenen doen we hier welquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zeg btw doej
Voetbal kijken en naar Wageningen. Dan 4 dagen intro/ontgroening
Het reclameblok ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef Suijk het volgende:
Hey, het voetbal begint op tijd!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:04 schreef Suijk het volgende:
Ja, kijken of er weer een wedstrijd is voor elke reclame...
Het begon 'goed'quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:04 schreef Suijk het volgende:
Ja, kijken of er weer reclame is na iedere wedstrijd...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:04 schreef Suijk het volgende:
Ja, kijken of er weer reclame is na iedere wedstrijd...
quote:
En de paardensport!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig geen journaal tussendoor
maar geen voetbalquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Daarom heb ik Nederland 2 maar aangezet. Veel interessanter
Hans IJsvogelquote:
Ja leuk hequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef pascalheister het volgende:
Disturbia leuke film met een plot dat veel van Rear Window weg heeft
Klopt.quote:
Bossie, now where talkin'quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Klopt.
Freddie (en/of Queen) gaat boven voetbal, tenzij het PSV is.
Homo's gaan nooit boven voetbal!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt.
Freddie (en/of Queen) gaat boven voetbal, tenzij het PSV is.
Wat jij vindt doet allang niet meer ter zake.quote:
Nee anders had ik die terechte punten bij de Eredivisie toto gehad..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat jij vindt doet allang niet meer ter zake.
Sorry..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:05 schreef Ippon het volgende:
Euh ... jullie zijn sukkels met je Italiaans voetbal. Laf homovoetbal waar veel niet-bestaand geld in om gaat. Gedoogd door de regering.
De Serie A is inmiddels het lachertje van Europa geworden.![]()
Dank je voor je statementquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:05 schreef Ippon het volgende:
Euh ... jullie zijn sukkels met je Italiaans voetbal. Laf homovoetbal waar veel niet-bestaand geld in om gaat. Gedoogd door de regering.
De Serie A is inmiddels het lachertje van Europa geworden.![]()
Dit is meer zoals het Engels van rubbereendquote:
Ook PSV fan?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dit is meer zoals het Engels van rubbereend
Ist nu al?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:31 schreef pascalheister het volgende:
Wie nog een porsche total loss wilt zien moet nu kijken naar wegmisbruikers
wat moet het kosten?quote:
idd nu dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik gok straks na het 2e reclameblok
idd zeg en dan afspreken met een andere auto om te wisselenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:je hoort zelfs aan de stem van de agent dat hij geschrokken is
zit er garantie op?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef dndiek het volgende:
Dit is meer zoals het Engels van rubbereend
Geen idee. Ik heb de TV zoals wel vaker niet aanstaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn er zoveel leuke programma's tegerlijk op zondagavond ?
nu VIquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de TV zoals wel vaker niet aanstaan.
dan zie ik er vanaf denk ikquote:
ik zie niks op de rtl gids staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet? Vorige week was de herhaling meen ik op maandag.
Genieten ditquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
Kijktip op Ned2: nu na zomergasten de film/docu van Michiel van Erp: Pretpark Nederland.
Ja, ik moet dadelijk weer koekhappen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mogguh Bos.
Straks lekker aan de arbeid?
Krijg ik nog die twee punten bij de toto?
Beetje uitgeslapen vandaag ? ?quote:
Goed bezigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Bluezz het volgende:
Alweer een zieke doc. en een boze pat. 'afgewerkt'
mwoauh, ging best aardig. 7 uur wakker. En om 4 uur. En om 1 uur werd Axel ook nog eens wakkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Beetje uitgeslapen vandaag ? ?
Ja tussen neus en lipjes door, en op text onlyquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Goed bezig
wel prettig dat je daar ook op Fok kan
Kick ass! Dat wordt me een leuke schorsing.quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
De start van de Serie A was weer opmerkelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=-iL8rxDCjqU
http://www.youtube.com/watch?v=ZD3nRmYYHCo
Ja, ze finishen straks 2.5 kilometer verderop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, peloton de provincie weer uit.
He bah een communisten ster!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Goed opletten woensdag:
[afbeelding]
het is een omgekeerde. Fans van Sparta worden voor communisten uitgemaakt. Slavia-fans voor Joden.quote:
quote:
luiwammesquote:
Sterkte!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:15 schreef borisz het volgende:
eten en dan sporten voor het eerst sinds lange tijd![]()
Heb je een vrouwelijke tandarts?quote:
Als ze blond en 27 is (en goede humor, want ze moest om mn flauwe grappen lachen...), dan ga ik graag heenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Mag begin september weer naar de tandarts. Als ik ergens een hekel aan heb.. Dat gevroet met haakjes en borsteltjes en al die andere enge dingen, oprotten ermee!
De mondhygieniste waar ik naar toe moet is brunette, eind 20 en heeft ook humorquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als ze blond en 27 is (en goede humor, want ze moest om mn flauwe grappen lachen...), dan ga ik graag heen![]()
daarnaast heeft ze dus ook een goede baan![]()
quote:Doel: Edwin van der Sar (Manchester United, Eng), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Boy Waterman (AZ)
Verdediging: Khalid Boulahrouz (Sevilla, Spa), Wilfred Bouma (Aston Villa, Eng), Tim de Cler (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui), Mario Melchiot (Wigan Athletic, Eng) en André Ooijer (Blackburn Rovers, Eng)
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Nigel de Jong (Hamburger SV, Dui), Denny Landzaat (Wigan Athletic, Eng), Hedwiges Maduro (Ajax), Clarence Seedorf (AC Milan, Ita), Wesley Sneijder (Real Madrid, Spa), Rafael van der Vaart (Hamburger SV, Dui) en Demy de Zeeuw (AZ)
Aanval: Ryan Babel (Liverpool, Eng), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool, Eng), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, Spa), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Marruchen Zimmerman (Kozakken Boys), Arjen Robben (Real Madrid, Spa) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic, Sch).
Ajoh ieder zn fetish.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
De mondhygieniste waar ik naar toe moet is brunette, eind 20 en heeft ook humor. Alleen ze zit nog steeds met haken in m'n mond te vroeten, laat dan maar zitten hoor
.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Aardige voorselectie van Oranje!
[..]
Wat doet die speler van Kozakken Boys er tussen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Aardige voorselectie van Oranje!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |