Je zal echt de eerste niet zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Mogen zeer amateuristische clubs zich ook melden?
Ik speel in de 6e klasse, lage senioren. Kom je daar overheen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Mogen zeer amateuristische clubs zich ook melden?
Uhm ik speel 3e klasse, B2quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik speel in de 6e klasse, lage senioren. Kom je daar overheen?
Hier ook. 1e wedstrijd voor de beker tegen een 4e klasser (wij zijn zelf 5e klasser) Dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef Grulez het volgende:
Zaterdag wordt de grote dag. Heb er nu al zin in
http://www.voetbalnoord.nl/Comp/Klasse_Stand.aspx?KNr=200703604quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap werk Grulez, jullie komen op stoom.
Wij waren ons vanmiddag aan het omkleden. Komt de leider van de tegenstander lachend binnen en zegt: 'Jullie hebben geluk, we hebben maar 5 man en kunnen niet voetballen, wie is de leider dan vullen we de papieren even in'. Die man was dus vanuit Almelo even hierheen gereden om alles rond te maken en tabee ermee te zeggen. Ik vond het wel jammer. We zijn toen met z'n allen gaan trainen.
-->quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
http://www.voetbalnoord.nl/Comp/Klasse_Stand.aspx?KNr=200703604
viel me idd niks tegen... dit schijnt een titelkanditaat te zijn geweest (waren vorig jaar kampioen geworden door alles te winnen).
haha ja mooie actie van die kerel (Stanley_C heeft dat geschreven). Kost een paar bier maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
-->
Absoluut hoogtepunt van de eerste helft was een door opstomende rechtsachter [Grulez] uitgevoerde dubbele schaar als onderdeel van een zeer dreigende actie. Helaas stierf dit verrassende initiatief in schoonheid.
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 14:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
haha ja mooie actie van die kerel (Stanley_C heeft dat geschreven). Kost een paar bier maar dan heb je ook wat.
Ik bedoel dat de actie zelf niet echt de moeite waard was, maar dat Stanley_C er een mooi verhaal van heeft gebreid...quote:Op maandag 3 september 2007 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Hoe zag de actie er dan uit? Of is dat niet het beantwoorden waard.
Vaagjes.. Laten we zeggen dat hij een groot inbeeldingsvermogen heeft.quote:Op maandag 3 september 2007 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik, maar misschien weet je op welk moment hij doelt.
Wat voor?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat jullie al allemaal bezig zijn.
Wij hebben vandaag de eerste training, eerste wedstrijd is pas 23 september. Wel nieuwe voetbalschoenen gekocht vandaag
.
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
23 september, wat is dat voor een gekkigheid.
Bekerwedstrijden voor mij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat jullie al allemaal bezig zijn.
Wij hebben vandaag de eerste training, eerste wedstrijd is pas 23 september. Wel nieuwe voetbalschoenen gekocht vandaag
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |