Top cap!quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:00 schreef ricofromrio het volgende:
go Dennis
versier alle vrouwen in het zwembad
Top capquote:
En ik tot dat hij haar mee neemt naar de slaapkamerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:03 schreef avonne het volgende:
Is die man bij Nadia Double L?
Hoedanook, ik zit te wachten op een zoen, hoor.
Ik lig ook in een deuk, bang dat zijn haar nat wordt en kruipt heel langzaam naar Jaap toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:04 schreef avonne het volgende:
hahaha, Remy
Ik wou eerst posten "tot hij het douchewandje wil laten rammelen"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
[..]
En ik tot dat hij haar mee neemt naar de slaapkamer
zo loop je toch nog eens tegen een verkrachting op? denk ik danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:06 schreef riri het volgende:
Als moeder zou je bij zo'n kind als Nadia denken...mijn hemel......zou mijn hart vasthouden met zo'n kind
die wwet volgens mij ook niet meer wanneer ze een vaste vriend heeft en ze is op een feestje wie nou precies haar vriend is...ze behandeld alle mannen gelijk alsof ze met allemaal een vaste relatie heeft
Hij weet zich geen raad.quote:
Maar durft hij het ook?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef maril het volgende:
Ach ze geeft Dennis een vrijbrief nu om morgen zn gang te gaan.
"Remy" is van het boek "Alleen op de wereld" = Dennis die vaak in zijn eentje staatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
zou de kus tussen Remy en nadia nog komen?
Gokje: Huub is nog nuchter??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub houden alles in de gaten.Fijn dat hun samen blijven en niet met andere flirten.
Ik vraag me af of Manada na vandaag nog zo trots is op haar dochter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:11 schreef akveor het volgende:
Piranha's in het water...?
[afbeelding]
Een glaasje champie, heel verstandig. Mooi de boel ophitsenquote:
Gaat hij down the drain?quote:
maar volgens mij heet hij ook Remyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:11 schreef avonne het volgende:
[..]
"Remy" is van het boek "Alleen op de wereld" = Dennis die vaak in zijn eentje staat
Ze doet toch niet veel... ze voert weer haar opgeilscenaria op... beetje kerels 'onder de ballen kietelen' maar verder niet thuis.... Nog niet.... volgend flesje champagne....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Manada na vandaag nog zo trots is op haar dochter.
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
Dennis is net die sketch van Rowan Atkinson in de disco![]()
beetje debiel met de handjes dansen aan de zijkant van de dansvloer
oh, verwarrend!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
[..]
maar volgens mij heet hij ook Remy
Heeft ie stiekum in het water gepist dat er niemand bij hem wil zijn.... ?quote:
Misschien willen haar 3 navels niet meer loslaten van zijn buik of iets anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:17 schreef Borga het volgende:
Nada heeft zichzelf vacuum genapt aan de ''zangert''
http://nl.youtube.com/watch?v=DBtTjFM7uGEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
Dennis is net die sketch van Rowan Atkinson in de disco![]()
beetje debiel met de handjes dansen aan de zijkant van de dansvloer
Collect Call of de redactie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:20 schreef Dreamboy het volgende:
telefoon voor Nadia die krijg op de donder het zal tijd worden zeg.
Dan maar actiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:22 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. we mogen niet te veel praten.
Hoofdrol.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af waarom men zoveel opnames van Brian maakt. Nu ook weer in de private.
Thanxquote:
Ik weet uiteraard niet wat ze in het zwembad allemaal te horen kreeg maar Nada was heel veel aan het ''ja knikken''.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:22 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. we mogen niet te veel praten.
playen.. 't is gewoon een ordinaire hoer...!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:35 schreef Desii het volgende:
Ergens is Nada nu wel lachen..... ze playt Nix niet te krap
Staat misschien in het contract onder "promotie campagnes"?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:34 schreef Casshern het volgende:
haha die gast wil met nadia daten
RTL wil stoppen dus de toneelhaken lijken me niet meer te kunnen.... of het moet zijn zonder vervanging.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:29 schreef Darklight het volgende:
wat een gezeik tussen die 2
ik zeg toneelhaak
Ik ook al de hele dag niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:36 schreef Carlaa het volgende:
ik heb geen sound op stream 1
klopt, is al zo de hele tijd, helaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:36 schreef Carlaa het volgende:
Heb ik mijn computer opneiuw voor opgestard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:36 schreef Carlaa het volgende:
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Wat wil nadia nu eigenlijk?
Wil ze dat Dennix zijn date afzegt?
1 niet 2 wel geluidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:57 schreef droomkoningin het volgende:
geluid op stream 1 en 2 doen het niet.. ik vraag me af of er meer zijn die hier last van hebben?
gelukkig mis ik niks.. tis nada op die streams
Nou zitten je letters niet meer goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Heb ik mijn computer opneiuw voor opgestard.
Cariere maken... voordat de bom valt.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:59 schreef Varen het volgende:
Naatje wil cariere maken
Pffff zeg datquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
Kan Brian niet even de muziek uitzetten.
zover ik weet, niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:31 schreef Borga het volgende:
Is het al benkend met wie Dennix morgen gaat daten???
Luke is die kale frust die gelukkig is met niks (of was het nou kennis? of zelfkennis?)?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:58 schreef Varen het volgende:
Luke is niet tegen Huub
Yeahhh Soccah Boyzz all over againquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Dennis gaat helemaal op in de muziek
De crew vindt het echt gezellig. Hoop dat ze blijven vanavond!
Met Dennis en Nadia in de rol van Brian en Amandaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhh Soccah Boyzz all over again![]()
dat zijn gewoon de sneakerz feesten waar het eigenlijk gewoon een beetje een mode show is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:10 schreef tipsch het volgende:
Dennis houdt van de stijl "Bloemendaal" wat dat ook moge zijn - En ik maar denken dat hij van de smartlappen is![]()
sta eens op en probeer hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Zou dat kontdansen nou echt lekker zijn, voor mij is het nieuw?![]()
k ken het niet zoals het nu is. heb er natuurlijk wel eens van gehoord, de GHB vergiftigde meisjes enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat zijn gewoon de sneakerz feesten waar het eigenlijk gewoon een beetje een mode show is.
de hype van dit moment...
![]()
Ik zoek nog een andere kontquote:
Je hebt wel meegekeken vanmiddag? SOA boys nivo zit ik niet echt op te wachten maar het is wrs toch RTL waardig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:19 schreef akveor het volgende:
Echt leuk dat er weer iets feestelijks te beleven is in de villa. Ik snap niet waarom dat niet vaker gebeurt.
Ik heb niet alles gezien.... maar er was veel vrolijkheid... en da's positief. Iets wat ik mis in DGK op dit moment het is alleen maar liefdes gemekker. En na wat ik gezien heb staat ons vanavond weer gemekker tussen Nadia en nix te wachten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekeken vanmiddag? SOA boys nivo zit ik niet echt op te wachten maar het is wrs toch RTL waardig.
Hij was weer aardig aan het initimiderenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:30 schreef akveor het volgende:
Streamlock:
[afbeelding]
Wat deed Huub? Weer gedronken?
Eerste woorden van Huub tegen nix: Dat je je achter de computer aftrekt op Amanda....quote:
Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef Dreamboy het volgende:
21.00 uur daten morgen avond met Dennix.
Of hou jij je mond maar met je manwijfquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:36 schreef Mokum020 het volgende:
Iedereen lacht Dennix uit en het enige antwoord dat Dennis heeft:
"Ik maak mij niet druk..."
![]()
Ik hoorde hem weeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr voorbij komen jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:37 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Of hou jij je mond maar met je manwijf...
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:39 schreef akveor het volgende:
War Huub inhoudelijk een dish geeft aan nix komt nix niet verder dan ordinair schelden.... Te zielig voor woorden. Ik word er zo pissed over dat zo'n loser kans op miljoenen mag maken.
Ik ben benieuwd hoeveel streamlocks ons vanavond te wachten staan.
Als we Huub niet hadden, hadden we ook nooit meer een streamlockquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezig![]()
![]()
![]()
Van nix hoorde ik wat immitaties van een kikker en beledigen van Huub en Lieke.... verder heb ik niets inhoudelijks gehoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezig![]()
![]()
![]()
Volgens mij dat hij hem de villa uit zou krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
waar wilde Huub 100.000 euro op zetten???
Dat Dennis eerder weg zou gaan dan Huub??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
waar wilde Huub 100.000 euro op zetten???
Idd, geef 'm een paar glaasjes.. Eikel...!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij houdt het niet bij woorden, maar zoekt fysiek contact op
hij is weer strontlazerus en gaat als een kamper tekeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef Darklight het volgende:
Huub is fantastisch bezig, thumbs up![]()
Het woord kankerlijer viel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef JohnFoK het volgende:
wat gebeurde er op het laast?
handschudden met spuug er op, dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
En streamers zouden sterven achter hun pc door de ongelooflijke saaiheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Als we Huub niet hadden, hadden we ook nooit meer een streamlock![]()
Hij spuugt in zijn hand en wil vervolgens Dennis de hand schudden op de weddenschap. Dennis duwt Huub weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja uitlokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
hij is weer strontlazerus en gaat als een kamper tekeer.
Volgens mij dat Dennis eerder de villa gaat verlaten dan Huub.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
handschudden met spuug er op, dus.
(als in weddenschap)
zou ik ook een stap voor terug doen, ja.
Maar wat was die weddenschap nou?
Dat doet Huub niet, die zit niet aan de knopjes, maar dat doet "achter"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed gedaan Huub, leuke fontein.![]()
Zou zomaar kunnen.. mag niet meer uit de hand lopen hè..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou trekt ome Fons de stekker eruit...
Owww dan moet ie eruit.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan hebben wij ook weer ons leven terug...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou trekt ome Fons de stekker eruit...
daar kan je toch geen 100.000 euro die je niet hebt op zetten:?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat Dennis eerder weg zou gaan dan Huub??
Bij de eerste streamlock deed hij hetzelfde, ging hij heel dicht in het oor van Dennis dreigen. Echt zeer triestquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww dan moet ie eruit.....
Ik zou trouwens ook helemaal gek worden van die nix dat ie nooit inhoudelijk reageert.
Wat dacht je van Huub..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:46 schreef Darklight het volgende:
Dennix zal wel weer aggressief zijn geworden
deed die paar dagen geleden ook al bij Brain, ook een streamlock
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan hebben wij ook weer ons leven terug...
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
huub deed niks, Dennix werd weer handtastelijk
Tja, wie naderde met een hand vol spuug..!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
huub deed niks, Dennix werd weer handtastelijk
Lijk me sterk, denk niet dat de redactie zit te wachten op nieuwe miljonairs..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:47 schreef Darklight het volgende:
En Dennix is exit, duwen mag niet meer
Geef jij graag mensen een handje als er zo'n lekkere roggel op zit..!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:50 schreef Darklight het volgende:
Wat deed huub dan? hand met spuug, dat mag
Dennix werd handtastelijk, dat mocht niet meer, Huub werd niet handtastelijk
Op de veemarkt doen ze niet anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tja, wie naderde met een hand vol spuug..!?
Huub zocht hem bij de eerste streamlock al fysiek op door heel dicht tegen Dennis aan te staan bleren in z'n oor. Niet toegestaan, uitlokking. Niet meer dan logisch als Denis hem dan even naar achter corrigeerd. Zo ook bij de tweede lock. Huub zoekt het fysieke gewoon overduidelijk op. Zeer zwak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:50 schreef Darklight het volgende:
Wat deed huub dan? hand met spuug, dat mag
Dennix werd handtastelijk, dat mocht niet meer, Huub werd niet handtastelijk
over 4 maanden mogen ze allemaal vertrekkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub zocht hem bij de eerste streamlock al fysiek op door heel dicht tegen Dennis aan te staan bleren in z'n oor. Niet toegestaan, uitlokking. Niet meer dan logisch als Denis hem dan even naar achter corrigeerd. Zo ook bij de tweede lock. Huub zoekt het fysieke gewoon overduidelijk op. Zeer zwak.![]()
Da's jammer ja... de rest moet kunnen vind ik....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Dennis zei dat hij nooit om Huub de villa zou verlaten en Huub wilde met hem daarom wedden..hij spuugde op zijn hand en bood zijn hand aan aan Dennis..maar Dennis zei weg met die hand en Huub weer "wedden om 100.000 euro"...en bleef zijn hand aanbieden..100.000 euro is meer dan je moeder kan verdienen op haar rug (jammer dat Huub dat zei) Dennis duwde zijn hand steeds weg ofzo want Huub zei een paar keer ..niet aan me zitten..niet aan me zitten..dennis duwde ook een keer Huub tegen zijn borst weg...en op het laatst zei Huub.."wedden kankerlijer"..( jammer ook weer dat Huub dat woord zei) iets van die strekking en ging hard roepen in Dennis zijn oor...en toen ..streamlock..
Huub is echt sterk in het dissen van Dennis..Dennis komt niet verder dan wat scheldwoorden als kikker en dat Lieke een manwijf is..jammer dat Huub de moeder van Dennis erbij haalde en kankerleijer gebruikte..dat heeft hij echt niet nodig..
Ik vond Huub ook leuk bezig (al was er weinig inhoudelijk) maar hij presenteerde het leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:51 schreef Ricard0j het volgende:
Mss herleven wel oude tijden [afbeelding]
Kan er wel van genieten soms, om een relletje te zien
jawel, zat op het muurtje samen met Liekequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub exit? Was niet in beeld?
o, even terugkijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:54 schreef blomst het volgende:
[..]
jawel, zat op het muurtje samen met Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |