Yeahhh Soccah Boyzz all over againquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Dennis gaat helemaal op in de muziek
De crew vindt het echt gezellig. Hoop dat ze blijven vanavond!
Met Dennis en Nadia in de rol van Brian en Amandaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhh Soccah Boyzz all over again![]()
dat zijn gewoon de sneakerz feesten waar het eigenlijk gewoon een beetje een mode show is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:10 schreef tipsch het volgende:
Dennis houdt van de stijl "Bloemendaal" wat dat ook moge zijn - En ik maar denken dat hij van de smartlappen is![]()
sta eens op en probeer hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Zou dat kontdansen nou echt lekker zijn, voor mij is het nieuw?![]()
k ken het niet zoals het nu is. heb er natuurlijk wel eens van gehoord, de GHB vergiftigde meisjes enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat zijn gewoon de sneakerz feesten waar het eigenlijk gewoon een beetje een mode show is.
de hype van dit moment...
![]()
Ik zoek nog een andere kontquote:
Je hebt wel meegekeken vanmiddag? SOA boys nivo zit ik niet echt op te wachten maar het is wrs toch RTL waardig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:19 schreef akveor het volgende:
Echt leuk dat er weer iets feestelijks te beleven is in de villa. Ik snap niet waarom dat niet vaker gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |