Yeahhh Soccah Boyzz all over againquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Dennis gaat helemaal op in de muziek
De crew vindt het echt gezellig. Hoop dat ze blijven vanavond!
Met Dennis en Nadia in de rol van Brian en Amandaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhh Soccah Boyzz all over again![]()
dat zijn gewoon de sneakerz feesten waar het eigenlijk gewoon een beetje een mode show is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:10 schreef tipsch het volgende:
Dennis houdt van de stijl "Bloemendaal" wat dat ook moge zijn - En ik maar denken dat hij van de smartlappen is![]()
sta eens op en probeer hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Zou dat kontdansen nou echt lekker zijn, voor mij is het nieuw?![]()
k ken het niet zoals het nu is. heb er natuurlijk wel eens van gehoord, de GHB vergiftigde meisjes enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat zijn gewoon de sneakerz feesten waar het eigenlijk gewoon een beetje een mode show is.
de hype van dit moment...
![]()
Ik zoek nog een andere kontquote:
Je hebt wel meegekeken vanmiddag? SOA boys nivo zit ik niet echt op te wachten maar het is wrs toch RTL waardig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:19 schreef akveor het volgende:
Echt leuk dat er weer iets feestelijks te beleven is in de villa. Ik snap niet waarom dat niet vaker gebeurt.
Ik heb niet alles gezien.... maar er was veel vrolijkheid... en da's positief. Iets wat ik mis in DGK op dit moment het is alleen maar liefdes gemekker. En na wat ik gezien heb staat ons vanavond weer gemekker tussen Nadia en nix te wachten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt wel meegekeken vanmiddag? SOA boys nivo zit ik niet echt op te wachten maar het is wrs toch RTL waardig.
Hij was weer aardig aan het initimiderenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:30 schreef akveor het volgende:
Streamlock:
[afbeelding]
Wat deed Huub? Weer gedronken?
Eerste woorden van Huub tegen nix: Dat je je achter de computer aftrekt op Amanda....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |