"Remy" is van het boek "Alleen op de wereld" = Dennis die vaak in zijn eentje staatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
zou de kus tussen Remy en nadia nog komen?
Gokje: Huub is nog nuchter??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub houden alles in de gaten.Fijn dat hun samen blijven en niet met andere flirten.
Ik vraag me af of Manada na vandaag nog zo trots is op haar dochter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:11 schreef akveor het volgende:
Piranha's in het water...?
[afbeelding]
Een glaasje champie, heel verstandig. Mooi de boel ophitsenquote:
Gaat hij down the drain?quote:
maar volgens mij heet hij ook Remyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:11 schreef avonne het volgende:
[..]
"Remy" is van het boek "Alleen op de wereld" = Dennis die vaak in zijn eentje staat
Ze doet toch niet veel... ze voert weer haar opgeilscenaria op... beetje kerels 'onder de ballen kietelen' maar verder niet thuis.... Nog niet.... volgend flesje champagne....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Manada na vandaag nog zo trots is op haar dochter.
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
Dennis is net die sketch van Rowan Atkinson in de disco![]()
beetje debiel met de handjes dansen aan de zijkant van de dansvloer
oh, verwarrend!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
[..]
maar volgens mij heet hij ook Remy
Heeft ie stiekum in het water gepist dat er niemand bij hem wil zijn.... ?quote:
Misschien willen haar 3 navels niet meer loslaten van zijn buik of iets anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:17 schreef Borga het volgende:
Nada heeft zichzelf vacuum genapt aan de ''zangert''
http://nl.youtube.com/watch?v=DBtTjFM7uGEquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef avonne het volgende:
Dennis is net die sketch van Rowan Atkinson in de disco![]()
beetje debiel met de handjes dansen aan de zijkant van de dansvloer
Collect Call of de redactie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:20 schreef Dreamboy het volgende:
telefoon voor Nadia die krijg op de donder het zal tijd worden zeg.
Dan maar actiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:22 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. we mogen niet te veel praten.
Hoofdrol.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af waarom men zoveel opnames van Brian maakt. Nu ook weer in de private.
Thanxquote:
Ik weet uiteraard niet wat ze in het zwembad allemaal te horen kreeg maar Nada was heel veel aan het ''ja knikken''.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:22 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. we mogen niet te veel praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |