Leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef Dreamboy het volgende:
21.00 uur daten morgen avond met Dennix.
Of hou jij je mond maar met je manwijfquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:36 schreef Mokum020 het volgende:
Iedereen lacht Dennix uit en het enige antwoord dat Dennis heeft:
"Ik maak mij niet druk..."
![]()
Ik hoorde hem weeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr voorbij komen jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:37 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Of hou jij je mond maar met je manwijf...
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:39 schreef akveor het volgende:
War Huub inhoudelijk een dish geeft aan nix komt nix niet verder dan ordinair schelden.... Te zielig voor woorden. Ik word er zo pissed over dat zo'n loser kans op miljoenen mag maken.
Ik ben benieuwd hoeveel streamlocks ons vanavond te wachten staan.
Als we Huub niet hadden, hadden we ook nooit meer een streamlockquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezig![]()
![]()
![]()
Van nix hoorde ik wat immitaties van een kikker en beledigen van Huub en Lieke.... verder heb ik niets inhoudelijks gehoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezig![]()
![]()
![]()
Volgens mij dat hij hem de villa uit zou krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
waar wilde Huub 100.000 euro op zetten???
Dat Dennis eerder weg zou gaan dan Huub??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
waar wilde Huub 100.000 euro op zetten???
Idd, geef 'm een paar glaasjes.. Eikel...!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij houdt het niet bij woorden, maar zoekt fysiek contact op
hij is weer strontlazerus en gaat als een kamper tekeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef Darklight het volgende:
Huub is fantastisch bezig, thumbs up![]()
Het woord kankerlijer viel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef JohnFoK het volgende:
wat gebeurde er op het laast?
handschudden met spuug er op, dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
En streamers zouden sterven achter hun pc door de ongelooflijke saaiheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Als we Huub niet hadden, hadden we ook nooit meer een streamlock![]()
Hij spuugt in zijn hand en wil vervolgens Dennis de hand schudden op de weddenschap. Dennis duwt Huub weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja uitlokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
hij is weer strontlazerus en gaat als een kamper tekeer.
Volgens mij dat Dennis eerder de villa gaat verlaten dan Huub.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
handschudden met spuug er op, dus.
(als in weddenschap)
zou ik ook een stap voor terug doen, ja.
Maar wat was die weddenschap nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |