Dat gaat je nog vies tegenvallen denk ik zo. Bedrijven sturen namelijk wél heel veel post (maar inderdaad relatief weinig echte kerstkaartjes) voor de kerstdagenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:05 schreef ruben3123 het volgende:
Ben benieuwd hoe druk het zal worden op de Buba met de kerstpost. Bedrijven zullen vast niet zoveel kerstpost versturen als personen, dus ik verwacht dat het wel mee zal vallen.
Niet zoveel, volgens de CAO van postbezorgers krijgt een 18-jarige EUR 3,58 per uur! Dan kun je beter zaterdagbesteller worden, een zaterdagbesteller van 18 krijgt EUR 6,12 per uur.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef marcosandman het volgende:
Ik wil deze winter als postbezorger gaan werken bij tnt, maar heeft iemand eenig idee wat verdient per uur als 18 jarige?
Yup, als je een bijbaantje zoekt moet je zorgen dat je nooit postbezorger wordt maar altijd gaan voor zaterdagpostbode. Als dat niet kan raad ik je sterk aan een ander bijbaantje te zoeken.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Niet zoveel, volgens de CAO van postbezorgers krijgt een 18-jarige EUR 3,58 per uur! Dan kun je beter zaterdagbesteller worden, een zaterdagbesteller van 18 krijgt EUR 6,12 per uur.
Zo, dat is wel een groot verschil. Maar wat moet ik me voorstellen bij een zaterdagbesteller? en is dat alleen op zaterdag?quote:Op donderdag 22 november 2007 15:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Niet zoveel, volgens de CAO van postbezorgers krijgt een 18-jarige EUR 3,58 per uur! Dan kun je beter zaterdagbesteller worden, een zaterdagbesteller van 18 krijgt EUR 6,12 per uur.
Kijk dat zijn nog eens voordelenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:14 schreef Bartaz het volgende:
Er zit wel een bon voor 40% korting voor de TNT-kadowinkel bij de loonstrook, stel, je besluit voor de ruimtereis te gaan, dan heb je toch al snel zo'n 8 miljoen euro korting. Dat is de moeite waard
Een zaterdagbesteller heeft idd in principe een contract voor alleen op zaterdag te werken, maar als je meer dagen in de week kunt werken, dan wordt daar vaak gretig gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:57 schreef marcosandman het volgende:
Zo, dat is wel een groot verschil. Maar wat moet ik me voorstellen bij een zaterdagbesteller? en is dat alleen op zaterdag?![]()
Mmm, dan ga ik wel ff mailen naar de tnt of ze nog zaterdagpostbodes zoeken en dan proberen of ik meer dagen in de week kan werken. (want ik zoek eigenlijk een baan voor minimaal 4 dagen in de week, gestopt met studiequote:Op donderdag 22 november 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, als je een bijbaantje zoekt moet je zorgen dat je nooit postbezorger wordt maar altijd gaan voor zaterdagpostbode. Als dat niet kan raad ik je sterk aan een ander bijbaantje te zoeken.
Zaterdagbestellers zijn zelf ook weer een stuk goedkoper dan reguliere postbodes. En je krijgt op den duur méér ervaring dan een postbezorger omdat je ook binnen activiteiten moet doen en je een groter gedeelte van het logistieke postproces meemaakt. Waardoor je betrouwbaarder bent, maar tóch goedkoper dan een normale postbode.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:23 schreef marcosandman het volgende:
[..]
Mmm, dan ga ik wel ff mailen naar de tnt of ze nog zaterdagpostbodes zoeken en dan proberen of ik meer dagen in de week kan werken. (want ik zoek eigenlijk een baan voor minimaal 4 dagen in de week, gestopt met studie)
Maar denken jullie dat tnt wel extra dure mensen gaat aannemen voor werk dat ook door goedkopere krachten gedaan kan worden? En wat is het verschil in functie tussen zaterdagbesteller en postbezorger?
LOL, is het eigenlijk noodzakelijk om een rijbewijs te hebben?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:46 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wat ik op zich niet erg vind, na een lang dag op school is het toch ook wel weer verfrissend om lekker door het platteland te skeuren in een Ford Transit...
Denk dat je gelijk zult krijgen Carport. We beginnen namelijk vanaf 7 december niet om half 7 met het opzetten van de post voor de sorteermachine, maar om 6 uur. En vanaf 17 december beginnen we vanaf 5 uur. Dus het zit er dik in dat het lekker druk zal worden. Vandaag waren we ook tot 22.20 uur bezig met het opzetten, terwijl het streven altijd 21.45 uur is. Maar ja het is goed voor mijn portomonnee, dus ik klaag niet.quote:Op zondag 18 november 2007 14:50 schreef Carport het volgende:
[..]
Dat gaat je nog vies tegenvallen denk ik zo. Bedrijven sturen namelijk wél heel veel post (maar inderdaad relatief weinig echte kerstkaartjes) voor de kerstdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |