En daar wordt 'ie dan weer niet voor betaald.quote:
Oeh, dat heb ik jaren achter elkaar gedaan, elke dag om vijf uur opstaan om de zon zien op te komen. Misschien moet ik die traditie maar weer eens beginnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:30 schreef sigme het volgende:
Om 4 uur opstaan en niets speciaals te doen hebben vind ik eigenlijk best fijn. Het is nu half tien, ik heb al uuuuuuuuuuuuren nog níets nuttigs gedaan. Beetje fokken, zon zien opkomen, met poesjes gespeeld. En dan heb ik de hele dag nog.
Wat heb je, broertje en zusje? Rood en grijs toevallig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:37 schreef sigme het volgende:
Voorlopig zitten ze in een provisorisch hok. Niet echt idyllisch. Dat zal het hopelijk straks wel voor ze zijn. En dat het dan iets minder paradijslijk is voor de moezen hier.
Nu ja, de vorige LPT was nr 215. Maar die had jij al begin April geopend: TTK LPT 215 adresjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:26 schreef Lienekien het volgende:
Sommige illusies moet je koesteren.
Ik heb 't even twee pagina's van mijn AT teruggerekend en dan kom ik op 287 voor deze aflevering. Dus je zit nog aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, de vorige LPT was nr 215. Maar die had jij al begin April geopend: TTK LPT 215 adresjes
Ik denk dat 285 wel zo'n beetje klopt
Nee, wij hebben vroeger twee keer een rood/grijs broer/zus-duo gehad van een boerderij. Helaas redde 't eerste stel het niet (waren al ziek uit 't nest gekomen, nies- of kattenziekte) en een jaar later ging het zusje van het volgende stel dood aan vermoedelijk een vergiftiging. De rode kater heeft 't tot 14 jaar geschopt. 't Werd helaas nooit een schootkat. Hij kwam wel met een hoop prooien thuis, tot konijnen aan toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:44 schreef sigme het volgende:
Twee katertjes, zwart en zwart-met-witte-sokjes.
Heb je zojuist een paar kittens meegegeven aan iemand met muizen teveel?
Ik ben jaren achter elkaar elke dag om zeven uur 's ochtends gaan slapen- ten gevolge dat ik die zon ook op zag komen, maar dat kon me eigenlijk nooit zoveel schelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:34 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik jaren achter elkaar gedaan, elke dag om vijf uur opstaan om de zon zien op te komen. Misschien moet ik die traditie maar weer eens beginnen.
Misschien is dat eigenlijk wel een betere volgorde. Het is niet zo dat er overdag nou zo veel boeiends te doen is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben jaren achter elkaar elke dag om zeven uur 's ochtends gaan slapen- ten gevolge dat ik die zon ook op zag komen, maar dat kon me eigenlijk nooit zoveel schelen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:25 schreef Z het volgende:
Doet me denken aan een verhaal dat mijn broer romantisch met z'n vriendin de zon op wilde zien komen, gingen ze om 5:00 naar het strand
Whehee, hier aan de Noordzee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:25 schreef Z het volgende:
Doet me denken aan een verhaal dat mijn broer romantisch met z'n vriendin de zon op wilde zien komen, gingen ze om 5:00 naar het strand
Da's toch lief?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:25 schreef Z het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:54 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Het probleem is dat de zon daar niet opkomt, Maartel.
Nou ja, je kan vanaf het strand altijd nog richting oosten kijken. Maar dan kun je beter even iets verder landinwaarts lopen en op een duintop gaan staan. Dan kun je ook mooi uitzicht op de zonsopkomst hebben hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:54 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Het probleem is dat de zon daar niet opkomt, Maartel.
Ik ben een beetje jaloers op je dat jij nog aan de kust woont, ik ben opgegroeid in Velsen/IJmuiden ... Het is jammer dat Amsterdam niet aan de zee ligt ...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je kan vanaf het strand altijd nog richting oosten kijken. Maar dan kun je beter even iets verder landinwaarts lopen en op een duintop gaan staan. Dan kun je ook mooi uitzicht op de zonsopkomst hebben hoor.
Niet gelezen, want ik was alweer aan het werk. Ja, ik moet nog veel. Na het weekeinde heb ik alles op inleiding en conclusie na wel af, maar er moeten nog veel formaliseringen uitgewerkt en geïncorporeerd worden (d.w.z., uitwerking van de onderzoeksresultaten in de taal van de een logica). Alleen heb ik hier echt feedback van mijn eerste begeleider voor nodig, dus dat gaat nog véél tijd kosten. Vermoedelijk zal ik er na 1 september nog wel mee bezig zijn, maar 1 september ligt er iig een versie die naar taalkunde kan om goedgekeurd (of afgekeurd) te worden voor wat betreft het taalkundige gedeelte.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:00 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je nog veel Claudia? Qua scriptie?
Daar kun je vast kwijtschelding voor aanvragen. Elke keer dat ik maar bezwaar aan kán tekenen doe ik dat ook, en stuur ik meteen een shitload aan papieren mee. Ik heb nog elke keer m'n kwijtschelding gekregen (zelfs één keer toen ik er geen recht op had, en één keer toen ik bergumenteerde "ja ik heb er nú wel geld voor, maar in die periode had ik er geen geld voor en dus mogen jullie nu niet van me verlangen dat ik betaal", en dat werkte ook nog).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:02 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Een aanmaning van 211,56 euro van de Stichtse Rijnlanden.
Nouja, ik hoef die shit eigenlijk sowieso niet te betalen, ik huurde eens een kamer, en toen ik mijn contract tekende is op vreemde wijze dat hele huis op mijn naam komen te staan, waardoor ik alle beslastingrommel over me heen kreeg. Maar in mijn contract staat dat de huisbaas al dat belastingspul betaalt. Het zat gewoon in de kamerhuurprijs inbegrepen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kun je vast kwijtschelding voor aanvragen. Elke keer dat ik maar bezwaar aan kán tekenen doe ik dat ook, en stuur ik meteen een shitload aan papieren mee. Ik heb nog elke keer m'n kwijtschelding gekregen (zelfs één keer toen ik er geen recht op had, en één keer toen ik bergumenteerde "ja ik heb er nú wel geld voor, maar in die periode had ik er geen geld voor en dus mogen jullie nu niet van me verlangen dat ik betaal", en dat werkte ook nog).
Wow! Goed bezig!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet gelezen, want ik was alweer aan het werk. Ja, ik moet nog veel. Na het weekeinde heb ik alles op inleiding en conclusie na wel af, maar er moeten nog veel formaliseringen uitgewerkt en geïncorporeerd worden (d.w.z., uitwerking van de onderzoeksresultaten in de taal van de een logica). Alleen heb ik hier echt feedback van mijn eerste begeleider voor nodig, dus dat gaat nog véél tijd kosten. Vermoedelijk zal ik er na 1 september nog wel mee bezig zijn, maar 1 september ligt er iig een versie die naar taalkunde kan om goedgekeurd (of afgekeurd) te worden voor wat betreft het taalkundige gedeelte.
En hoe zit het met jouw scriptie?
Mij ingefluisterd door een paradijsvogel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, zeg! Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
dat wil ik ook weten!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, zeg! Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij ingefluisterd door een paradijsvogel.![]()
Ja hoor, ik zie het (weer) zitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Goed bezig!
Hoop gedoe altijd zo'n scriptie. Zie je het nog zitten?
Onderbouwing en reflectie, dat klinkt gelukkig niet zo ingrijpend! Kwestie van de juiste dingen eruit pikken en motiveren. Ik ben daar zelf nu ook mee bezig: waarom heb ik bijvoorbeeld juist deze leeftijdsgroep genomen? Niet echt leuk om te doen, maar ik vind het wel eenquote:Ik moet nog wat doen aan mijn methodologische onderbouwing en methodologische reflectie.
Dus ik heb er een dik boek bij gepakt en ga morgenmiddag weer eens naar het ding kijken.
Mijn begeleider verwacht het ding op 3 september in zijn inbox, dus dan kan ik in principe (als hij het goed genoeg vindt) nog voor 1 september afstuderen.Officieel dan.
-1 Generaliserendquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef Z het volgende:
Vis bak je in (sloten) boter.
Hier is weinig blauw (of zon) te bekennen hoor..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarom?? Het is toch lekker weer, blauwe lucht, zonnetje
Ik zal jou eens van een lekker kopje schuimende melk voorzien lekker meisje he-he-he-he-he heeehhhh hehehhhh hhhhhhhhhhh.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:36 schreef hummus het volgende:
Ik vind het vandaag een warme chocolademelk-dag.
En als je denkt dat je het echt wil - nou, dan kan ik er ook nog wel een beetje choco bij doen..! Heheheh.. Als je weet wat ik bedoel.. Hehh heh heh heh he he.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zal jou eens van een lekker kopje schuimende melk voorzien lekker meisje he-he-he-he-he heeehhhh hehehhhh hhhhhhhhhhh.
Inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:33 schreef thaleia het volgende:
Ik zou het anders zeggen: je bent nog lang niet de laatste
New York!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:43 schreef cioran63 het volgende:
Ha AR!
Ja, nee, ik zit in New York voor een tijdje, vandaar dat ik makkelijk praten heb, het is hier pas kwart voor elf. Alles goed? Moet je nou weer werken?![]()
![]()
Goed!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:44 schreef cioran63 het volgende:
En het schilderen? Hoe is het daarmee?
Nee nee nee! Hoe meer commentaar, hoe beter.quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf het bijna niet meer te overhandigenMisschien moet ik maar gewoon zeggen "Ja, leuk geschreven, maar kijk er nog eens kritisch naar..."
D'r is gewoon teveel kunst overal. Dat is het. Het valt ons al niet meer op.quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goed!!
Ik heb een tuinbank beschilderd, en die op de stoep van de drukste straat van Oss gezet, vast geketend aan het hek van ons museum. Er staat ook een email adres op vermeld.., maar nu een week later nog steeds geen enkele reactie....
Ik heb zelfs mezelf een berichtje gestuurd om te zien of het mailadres nog wel werkte
Dat is juist goed Isa! Jij ziet veel meer dingen dan degene die het ding zelf schrijft, die is echt volledig blind voor onlogische dingen en fouten na tig keer het ding doorlezen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geen man
Heb net iemands scriptie voor een HBO-opleiding nagekeken en nu voel ik me net een heel erg strenge en gemene schooljufHet hele document staat nu vol opmerkingen en doorhalingen van mij.
VanLeest.. Mythe zou ik niet zo eng vinden, daarvan heb ik inmiddels wel bewezen dat ik het kanquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:22 schreef Frollo het volgende:
Bij de Mythe of bij Van Leest?
Ah, oke, nou da's toch ook leuk?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:39 schreef Frollo het volgende:
Van Leest! Nou jong, blijkbaar was je brief dan toch nog best aardig gelukt!![]()
Ik ben blij voor je en succes straks!
Och, feestje, feestje... Het was gewoon een gezellig samenzijn om te vieren dat m'n studie erop zit én omdat iedereen weer veilig terug was van vakantie.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:17 schreef Gellius het volgende:
Je zal in ieder geval niet snel stilvallen, verwacht ik.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef Frollo het volgende:
Gewoon op de lichaamstaal letten!
Als ze met hun hoofd op tafel gaan bonken en potloden in hun neus rammen, dan weet je dat je lang genoeg aan het woord bent geweest.
Nou, ik heb het hier wel over Oss he..quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
D'r is gewoon teveel kunst overal. Dat is het. Het valt ons al niet meer op.
Nee, Gellius, er vallen in Japan geen lekkere kroketten te eten en daar staat ook niets, maar dan ook echt helemaal niets, tegenover. Men zou kunnen zeggen: 'Nee, er vallen in Japan geen lekkere kroketten te eten, maar daar staat tegenover dat je wel hele lekkere vis kan eten!', echter, de mensen die dat beweren hebben het simpelweg niet begrepen, het genot van een kroket; het genot van een kroket die je drie dagen in de zak van je oude regenjas hebt bewaard om op smaak te laten komen, even op te warmen in magnetron en dan met een likje zaanse mosterd erop in een keer door te slikken alsof het een haring is. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat best mis.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:59 schreef Gellius het volgende:
Ik zou het zo niet weten, ik heb het niet in ieder geval, maar dtb is wel een afthlezer. Hoezo?
Kan je in Japan wel lekkere kroketten eten eigenlijk, JAM?
Dan heb je waarschijnlijk meer aan De slag om de Blauwbrug, de proloog van de Tandeloze Tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben op zoek naar (de precieze locatie van) een citaat over leven in de breedte: " (...) alle gebeurtenissen zich gelijktijdig afspelen, in plaats van elkaar tijdrovend op te volgen."
Die heb ik wel, maar ik heb geen tijd om het helemaal opnieuw te lezen. Het citaat komt toch wel voor in Het leven uit een dag? Het thema komt er toch wel in aan de orde?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:10 schreef Frollo het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk meer aan De slag om de Blauwbrug, de proloog van de Tandeloze Tijd.
Geen idee, ik ben er nooit doorheen gekomen, door Het leven uit een dag. Het maakt in elk geval geen deel uit van de Tandeloze Tijd, dus ik betwijfel of het 'leven in de breedte'-thema er wel (expliciet) in zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar ik heb geen tijd om het helemaal opnieuw te lezen. Het citaat komt toch wel voor in Het leven uit een dag? Het thema komt er toch wel in aan de orde?
Ik kan je niet helpen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar ik heb geen tijd om het helemaal opnieuw te lezen. Het citaat komt toch wel voor in Het leven uit een dag? Het thema komt er toch wel in aan de orde?
Ik hoop ook een klein beetje op Lienekien, als ze dit leest.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef thaleia het volgende:
Je hebt je bij je vorige werkgevers volstrekt onmogelijk gemaakt?
Ik heb stiekem nog de hoop dat ze er alleen over begonnen om te kijken of ik er oké op reageerde (en dat deed ik)..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:39 schreef thaleia het volgende:
Hm, da's klote. Hopelijk bellen ze gewoon niet.
Het klonk uit hun verhaal alsof er maar één andere kandidaat was.. en in het gesprek bleek ook dat ze 2 vergelijkbare vacature hadden ipv 1... dus klonk het redelijk als "we vinden je nu geschikt, als we dat blijven vinden is het rond".. maarja, die referenties hè...quote:Voordeel was bij mij natuurlijk wel dat er een flink tekort is aan classici. Maar ook jouw sollicitatiecommissie heeft vast geen zin om weer een hele sollicitatieprocedure op poten te zetten. Waren er nog veel andere gegadigden? Als die geen al te beste indruk hebben gemaakt gaan ze wellicht toch voor jou ondanks een twijfelachtige referentie.
Ik ben gelijk langsgegaan bij mijn werkgever om te kijken of die wilde 'refereren' en wat ie dan zou zeggen.. Die vond me ten eerste vrij manisch dat ik nu weer aan het solliciteren was ("het gaat nu wel goed, maar je weet zelf wel dat dat bij jou nooit lang duurt.." En bedankt!quote:Hopelijk hangt jouw laatste werkgever net als bij mij ook een verhaal op als "hij bedoelde het goed en heeft in principe veel in z'n mars, maar op deze specifieke plek zat hij gewoon niet op z'n plek". Dat kan best, voor een echt negatieve referentie moet je over het algemeen veel kwaad bloed gezet hebben. Heb je dat niet maar functioneerde je gewoon niet zo best, dan gunnen ze je vaak wel de kans bij een andere werkgever en geven er een positieve draai aan.
God ja, daar ben je dan mooi klaar mee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef Maartel het volgende:
ik vrees eerder dat ie m'n sollicitatie nog zou kunnen 'saboteren' uit goede bedoelingen ('Maartel moet nu nog helemaal niet gaan werken...")
Mexicaans?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
God ja, daar ben je dan mooi klaar mee.
Hm, we hopen er het beste van, en gaan eten, of liever gezegd eerst eten halen bij de supermarkt...suggesties?
M'n schoonmoeder heeft het boek in huis, dus ik lees het aankomende maand nog wel even na om er zeker van te zijn dat ik niet iets verkeerds zeg.quote:
Gewoon aardappeltjes, boontjes, ribkarbonaadje doen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
God ja, daar ben je dan mooi klaar mee.
Hm, we hopen er het beste van, en gaan eten, of liever gezegd eerst eten halen bij de supermarkt...suggesties?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:48 schreef hummus het volgende:
M'n eindwerkstuk voor het vak "Literatuuronderwijs" is eindelijk af. op een paar taaldingetjes en linkjes die ik nog moet aanpassen na.
Klinkt goed! (dit is geen reactie op dat 'natte deeg'quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef thaleia het volgende:
Het is hartige taart geworden met broccoli, zalmsnippers, cherrytomaatjes en brie. Erg lekker altijd, maar ik geloof dat ik er werkelijk nog nooit in ben geslaagd eetbaar deeg te maken en vandaag was geen uitzondering. Ik probeer het elke keer weer dapper, maar het komt er toch steeds op neer dat ik de inhoud uit het ofwel betonachtige, ofwel veel te natte deeg eet. Ach ja![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik koop meestal kant-en-klare quiche bij de AH.![]()
Hartige taartquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef thaleia het volgende:
Het is hartige taart geworden met broccoli, zalmsnippers, cherrytomaatjes en brie. Erg lekker altijd, maar ik geloof dat ik er werkelijk nog nooit in ben geslaagd eetbaar deeg te maken en vandaag was geen uitzondering. Ik probeer het elke keer weer dapper, maar het komt er toch steeds op neer dat ik de inhoud uit het ofwel betonachtige, ofwel veel te natte deeg eet. Ach ja![]()
Nee man, hij ademt door dat rietje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:19 schreef k_man het volgende:
Een dode (verdronken) egel.
[afbeelding]
Een mueslibol en Vlens..Nee, die associatie snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Ik eet een mueslibol en denk aan Vlens.
.
quote:1·de katholieke kerk
kerk van Rome, de rooms-katholieke kerk
1·de protestantse kerk
Het is ook geen associatie. Ik moet aan Vlens denken vanwege de dode vos hierboven. Het eten van de mueslibol is een toevallige omstandigheid. Maar o! o! o! het maakt het beeld wel extra navrant hè?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:23 schreef mane het volgende:
[..]
Een mueslibol en Vlens..Nee, die associatie snap ik niet helemaal.
De vlag van Macedonië, of twee kamelen.
.quote:Getuigenis
Ze willen dat ik schrijf voor de vooruitgang
Maar ik kan niet schrijven zoals zij,
al stam ik van hen af.
Ik moet de wijken van het volk in
en mijn oor te luisteren leggen:
zo hoor je nog eens wat.
Wat wil het volk?
Niet veel goeds, dat is zeker.
Dus ga ik de straat op,
met mijn eigen vaandel waarop geschreven staat:
Vrijheid! Ziekte! Ouderdom!
Lang leve de Dood!
Gerard Reve (1983)
Oh, zie je, ik vond het beeld van dat dode vosje zo schokkend, dat ik het meteen heb verbannen. Maar nu heb ik het weer helemaal voor me. Die pootjes! Bovendien eet ik een evergreen. How sad is that.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is ook geen associatie. Ik moet aan Vlens denken vanwege de dode vos hierboven. Het eten van de mueslibol is een toevallige omstandigheid. Maar o! o! o! het maakt het beeld wel extra navrant hè?
Ik ben alweer drie weken aan het werk..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
"Wat wil het volk?
Niet veel goeds, dat is zeker."
Ook van mij. Maar hoe krijgt G. dat nu met tien eenvoudige woorden voor elkaar? Je kan het zo voor je zien...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:04 schreef Gellius het volgende:
Dat is ook één van mijn favoriete strofen, broer.
Onder dit artikel staat nog een ander artikel over de vernieling van een ruit in Nuland!!!quote:
Waar gaat dat naar toe.quote:Vernielingen aan deur en ruit Nuland en Oss
Maandag 27 augustus 2007 - OSS/NULAND - De politie heeft in Oss en Nuland aanhoudingen verricht voor vernieling. Alle verdachten zijn voor verhoor ingesloten.
Een 36-jarige vrouw en twee jongens van 17 en 19 jaar werden zaterdagnacht in de Chrysantenstraat in Oss opgepakt. Ze zouden daar een voordeurruit hebben vernield.
Wat wil het volk? Niet veel goeds, dat is zeker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar gaat dat naar toe.
Die 36-jarige vrouw vind ik er bizar tussenstaan. Binkhorst wellicht?
Tegen de junks?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:07 schreef Frollo het volgende:
Lol, ik heb wel eens koffie gedronken in motel Nuland. Daar vlak naast zit bar Julia en daar hebben ze van die blauwe tl-balken boven de ramen. Weet iemand waarom dat is?
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/article1804841.ecequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je hebt niet het bericht gehoord van 60 vechtende jongeren in Den Bosch LXIV??
Jawel hoor. Maar dat is dan DB. En vechten is toch weer anders dan vernielen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Bar Julia is weg geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:07 schreef Frollo het volgende:
Lol, ik heb wel eens koffie gedronken in motel Nuland. Daar vlak naast zit bar Julia en daar hebben ze van die blauwe tl-balken boven de ramen. Weet iemand waarom dat is?
Dat zou ik ook denken, maar het maakt geen sense. Ik heb het over alle ramen hè, wat betekent dat de kroeg van binnen helemaal blauw is. Dat zou alleen ergens op slaan als de junks gewoon aan de bar zitten te spuiten.quote:
Het originele volkslied van Nuland gaat zo:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:07 schreef Frollo het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het originele volkslied van Nuland gaat zo:
Nuland, Nuland, koeien in de wei,
Varkens aan de trog,
kippen aan de leg. (2X)
De alternatieve versie is:
Nuland, Nuland, zuipen bij de Gijs,
Vreten bij de Valk,
Neuken bij de Juul
Wanneer we het dan toch over Nuland, v/d Valk en bar Julia hebben.![]()
Heb je daar geen foto van (bankje) of scan (artikel)?quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goed!!
Ik heb een tuinbank beschilderd, en die op de stoep van de drukste straat van Oss gezet, vast geketend aan het hek van ons museum. Er staat ook een email adres op vermeld.., maar nu een week later nog steeds geen enkele reactie....
Ik heb zelfs mezelf een berichtje gestuurd om te zien of het mailadres nog wel werkte
Ik zit te zoeken, maar ik heb geen foto van m'n bankje gemaakt toen hij klaar was, en ook niet toen hij op z'n plaats stondquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:50 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Heb je daar geen foto van (bankje) of scan (artikel)?
Foto's van hier zijn altijd zo clichee, wat je ook doet.
Kijk eens aan AR, gisteren nog een volkomen nobody en nu ben je al een klein opmerkelijk Os' dingetje! Omhoog in de vaart der volkeren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar ik heb geen foto van m'n bankje gemaakt toen hij klaar was, en ook niet toen hij op z'n plaats stond![]()
Heb wel wat video opnamens..
Scan van het artikeltje komt er aan. Het is niet van een kunstredactie ofzo hoor. Het is van een dagelijks rubriekje waar kleine opmerkelijke Osse dingetjes in staat.
Waarbij de politie er in slaagde om maar liefst één persoon te arresteren. Een gewonde. Dat stukje nieuws was ook meteen het hoogtepunt van de dag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Da's hartstikke makkelijk, hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef LXIV het volgende:
Jammer genoeg is deze computer van onvoldoende software voorzien om het plaatje van de telegraaf te rippen en online te zetten...
Komt vast ergens binnenkort wel, ze hebben al tien tekeningen. daarom krijg ik ook een gratis pasje altijd, zodat ik er gratis in kan, waar ik nooit wat aan heb, maar nu wel nu ik hier ben. Ook handig als je moet plassen, ze hebben mooie toiletten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
En wanneer kom je nou in het MoMa te hangen??
Met Lof, Frollo. En een plakplaatje van de meester.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:44 schreef Frollo het volgende:
Alle zes klassen?
Vind je dat de songteksten van Lou wel vaker dichtbij spreektaal liggen, of is dat alleen toevallig bij Rock and Roll het geval?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:38 schreef Gellius het volgende:
*kuch*
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
Ik had een geweldige meester, trouwens. Laat dat gezegd zijn. Eentje met een reusachtige baard, en hij gaf seksuele voorlichting aan de hand van de avonturen van Old Shatterhand en Winnetoe al staan de finesses van die metaforiek me niet meer helemaal helder voor de geest.
Prachtig toch! Wanneer je door de rijstvelden loopt en zo'n meisje baadt zich in een helder stroompje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's hartstikke makkelijk, hoor.
[afbeelding]
Ik had dan een erg preutse lagere school (of weinig indrukwekkende voorlichting) want het duurde in mijn herinnering tot de 2e klas middelbare school voor ik er wat over hoorde...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Uiteraard. In de vijfde klas, als het me wel heugt.
Volgens mij ging het er tot die tijd niet of nooit overquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:34 schreef LXIV het volgende:
Maar door vriendjes op straat had je voor jezelf vast al wel een verward en onjuist beeld opgebouwd van de voortplanting, niet?
Een lesbisch triootje???quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef hummus het volgende:
De steekwoorden van mijn dag vandaag: zelfreflectie, energie, flow, groepsdynamiek, "het hoort er gewoon bij" en "je gaat zeker nog op je bek".
Rara.. wat heb ik gedaan.
quote:
Heb je je portfolio al op orde met je competenties?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:30 schreef hummus het volgende:
Vandaag ga ik er weer mee verder - eerste collegeweek van de lerarenopleiding.
Ik reflecteer me suf. Nu al..
Helemaal precies weet ik het niet, maar het heeft er vast mee te maken dat wijzigingen normaliter samen met het document worden opgeslagen. Bij opslaan onder een nieuwe naam wordt het document opnieuw samengesteld en dat levert een efficiënter bestand op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
Word doet vreemd. Ik heb een bestand dat zogenaamd 200 mb groot is. Als ik hetzelfde bestand onder een andere naam opsla, en is het nog maar 20 mb.![]()
1 |
1 |
1 |
200 MB (of 20 MB dus, in zijn meest efficiënte toestand) is ook een flink bestand. Natuurlijk zou Word er zich niet in mogen verslikken, maar het verbaast me niet dat het toch gebeurt. Zitten er veel plaatjes in of zo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:49 schreef Claudia_x het volgende:
Frollo, duidelijke uitleg! Helaas moet ik het bestand voortdurend opslaan, want Word hangt ook voortdurend. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Control-s-en is tweede natuur geworden.![]()
Nee, daar is het niet voor.quote:Kun je in Adobe Acrobat ook tekst invoegen en wijzigen, of niet?
Misschien is Openoffice.org stabieler, ik durf het niet te beloven, maar je kunt het overwegen.quote:Ik ben Word zo zat.
Is toch altijd t.t.?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan de taalkundigen. Wordt een werkwoord in de gebiedende wijs gezien als een finiet werkwoord? (Ik heb begrepen van wel, maar dat vind ik gek, want er is geen tijdsaanduiding aanwezig, toch?)
Nee, maar wel veel tabellen. Ik denk dat Word daarop stukloopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef Frollo het volgende:
200 MB (of 20 MB dus, in zijn meest efficiënte toestand) is ook een flink bestand. Natuurlijk zou Word er zich niet in mogen verslikken, maar het verbaast me niet dat het toch gebeurt. Zitten er veel plaatjes in of zo?
De ANS spreekt nog wel over 'de imperatief van het plusquamperfectum'.quote:
Dat had ik ook gedaan, maar zelfs die deelbestanden zijn te groot en ook daar blijft Word voortdurend op hangen. Bovendien wil ik nu alles bij elkaar hebben, omdat het veranderen van een verwijzing gevolgen heeft en ik geen zin heb om alles nog eens na te lopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef broer het volgende:
Mijn ervaring met Word-bestanden openen in andere programma's is dat je altijd opmaakverschillen krijgt. Zeker als je met tabellen werkt. Kun je het bestand niet opknippen in hoofdstukken of paragrafen? Of werkt dat onhandig omdat je steeds heen en weer springt?
Nouja, "Tweejarige Educatieve Master - Praktijkjaar" dan. Ook goed.quote:
Nee, daar beginnen we morgen mee. Ik begreep dat het nogal veel geportfolio/ge-watkanik/gereflecteer wordt dit jaar. Maar goed, daar sla ik me ook wel doorheen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je je portfolio al op orde met je competenties?
Mag 'Had ( toch ) binnengekomen!' ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:32 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt misschien als een stomme vraag, maar kun je zeggen: Kwam binnen! Waarschijnlijk zou je dan zeggen: Was toch binnengekomen! Nietwaar?
Ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mag 'Had ( toch ) binnengekomen!' ook?
Dat bankje gaat nog groot worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kreeg bericht dat Omroep Brabant m'n bankje vandaag gefilmd heeft
Ik heb de videorecorder maar aan gezet, want ik ga nu slapen. Ik zal morgen wel kijken wat ze ermee gedaan hebben.
Weltrusten lieve mensen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kreeg bericht dat Omroep Brabant m'n bankje vandaag gefilmd heeft
Ik vind het niet gek klinken. Maar ik denk dat onder bepaalde omstandigheden "Kwam toch binnen!" ook goed kan zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mag 'Had ( toch ) binnengekomen!' ook?
Alleen het was gisteren niet op televisie... (heb zojuist de videoband bekeken)quote:
Ja natuurlijk!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alleen het was gisteren niet op televisie... (heb zojuist de videoband bekeken)
Zal ik ze emailen om te vragen of en wanneer het uitgezonden gaat worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |