quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:54 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Het probleem is dat de zon daar niet opkomt, Maartel.
Nou ja, je kan vanaf het strand altijd nog richting oosten kijken. Maar dan kun je beter even iets verder landinwaarts lopen en op een duintop gaan staan. Dan kun je ook mooi uitzicht op de zonsopkomst hebben hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:54 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Het probleem is dat de zon daar niet opkomt, Maartel.
Ik ben een beetje jaloers op je dat jij nog aan de kust woont, ik ben opgegroeid in Velsen/IJmuiden ... Het is jammer dat Amsterdam niet aan de zee ligt ...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, je kan vanaf het strand altijd nog richting oosten kijken. Maar dan kun je beter even iets verder landinwaarts lopen en op een duintop gaan staan. Dan kun je ook mooi uitzicht op de zonsopkomst hebben hoor.
Niet gelezen, want ik was alweer aan het werk. Ja, ik moet nog veel. Na het weekeinde heb ik alles op inleiding en conclusie na wel af, maar er moeten nog veel formaliseringen uitgewerkt en geïncorporeerd worden (d.w.z., uitwerking van de onderzoeksresultaten in de taal van de een logica). Alleen heb ik hier echt feedback van mijn eerste begeleider voor nodig, dus dat gaat nog véél tijd kosten. Vermoedelijk zal ik er na 1 september nog wel mee bezig zijn, maar 1 september ligt er iig een versie die naar taalkunde kan om goedgekeurd (of afgekeurd) te worden voor wat betreft het taalkundige gedeelte.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:00 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je nog veel Claudia? Qua scriptie?
Daar kun je vast kwijtschelding voor aanvragen. Elke keer dat ik maar bezwaar aan kán tekenen doe ik dat ook, en stuur ik meteen een shitload aan papieren mee. Ik heb nog elke keer m'n kwijtschelding gekregen (zelfs één keer toen ik er geen recht op had, en één keer toen ik bergumenteerde "ja ik heb er nú wel geld voor, maar in die periode had ik er geen geld voor en dus mogen jullie nu niet van me verlangen dat ik betaal", en dat werkte ook nog).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:02 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Een aanmaning van 211,56 euro van de Stichtse Rijnlanden.
Nouja, ik hoef die shit eigenlijk sowieso niet te betalen, ik huurde eens een kamer, en toen ik mijn contract tekende is op vreemde wijze dat hele huis op mijn naam komen te staan, waardoor ik alle beslastingrommel over me heen kreeg. Maar in mijn contract staat dat de huisbaas al dat belastingspul betaalt. Het zat gewoon in de kamerhuurprijs inbegrepen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kun je vast kwijtschelding voor aanvragen. Elke keer dat ik maar bezwaar aan kán tekenen doe ik dat ook, en stuur ik meteen een shitload aan papieren mee. Ik heb nog elke keer m'n kwijtschelding gekregen (zelfs één keer toen ik er geen recht op had, en één keer toen ik bergumenteerde "ja ik heb er nú wel geld voor, maar in die periode had ik er geen geld voor en dus mogen jullie nu niet van me verlangen dat ik betaal", en dat werkte ook nog).
Wow! Goed bezig!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet gelezen, want ik was alweer aan het werk. Ja, ik moet nog veel. Na het weekeinde heb ik alles op inleiding en conclusie na wel af, maar er moeten nog veel formaliseringen uitgewerkt en geïncorporeerd worden (d.w.z., uitwerking van de onderzoeksresultaten in de taal van de een logica). Alleen heb ik hier echt feedback van mijn eerste begeleider voor nodig, dus dat gaat nog véél tijd kosten. Vermoedelijk zal ik er na 1 september nog wel mee bezig zijn, maar 1 september ligt er iig een versie die naar taalkunde kan om goedgekeurd (of afgekeurd) te worden voor wat betreft het taalkundige gedeelte.
En hoe zit het met jouw scriptie?
Mij ingefluisterd door een paradijsvogel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, zeg! Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |