Ja en die paprika in zo'n zakje is mooi voor je opgepoetst en dus duurder. Logisch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, die is gesneden en dus duurder. Logisch.
De kiloprijs staat aangegeven bij het ene product. De verpakte prijs staat aangegeven bij het andere product.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, de kiloprijs staat aangegeven en er staat aangegeven wat een paprika verpakt kost. En dat is 50 % meer dan de kiloprijs.
Nee. Ook 'grijs' rijden is 100% zwartrijden, en ook prijskaartjes verwisselen is 100% diefstalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
en ook bij "diefstal" heb je verschillende gradaties.
Ik vind diefstal van een chocoladereep van een andere gradatie dan diefstal van een autoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee. Ook 'grijs' rijden is 100% zwartrijden, en ook prijskaartjes verwisselen is 100% diefstal
Als ze dan die prijs aangeven als de prijs voor paprika's, heb ik daar geen moeite mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en die paprika in zo'n zakje is mooi voor je opgepoetst en dus duurder. Logisch.
quote:Verpakte appels zien er altijd lekkerder uit dan onverpakte.
Daarom zijn ze ook duurder, snappie?quote:De losse paprika's zien er namelijk gewoon echt niet uit. De verpakte zijn altijd vers en lekker stevig.
Kiloprijs voor paprika's zie je als je ze afweegt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De kiloprijs staat aangegeven bij het ene product. De verpakte prijs staat aangegeven bij het andere product.
Er staat geen kiloprijs bij beide producten. Waar haal je dat vandaan
.
Precies wat ik zeg de kiloprijs voor losse groente staat aangegeven en op een verpakt product kan je ook gewoon zien wat dat extra kost (redenen staan in m'n vorige post).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, de kiloprijs staat aangegeven en er staat aangegeven wat een paprika verpakt kost. En dat is 50 % meer dan de kiloprijs.
Er staat toch "paprika's voor prijs X" en "verpakte paprika's voor prijs y"?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze dan die prijs aangeven als de prijs voor paprika's, heb ik daar geen moeite mee.
Als dan de prijs voor losse, slappe paprika's lager is dan de normale (dure) prijs voor normale paprika's heb ik daar ook geen problemen mee.
Maar i.p.v. een slechte kwaliteit af te prijzen, steken ze de goede kwaliteit op.
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:31 schreef Troel het volgende:
Ben jij trouwens ook iemand die gaat miepen als je 's ochtends vroeg een verse paprika op de markt heb gekocht voor 55 cent, en je man aan het einde van de middag een zelfde soort paprika voor 35 cent mee krijgt?
Zoals ik hiervoor zeg. Dien er een klacht over in bij de C1000. Maar ga niet doen alsof een voorverpakte paprika hetzelfde is, ofdat je even het goedkope prijskaartje mag ophangen op de verpakte paprika. Als er dan niet een belletje gaat rinkelen dat je de boel aan het besodemieteren bent...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef Gia het volgende:
Maar i.p.v. een slechte kwaliteit af te prijzen, steken ze de goede kwaliteit op.
Ja, maar het zijn twee verschillende producten en ze mogen beide producten prijzen naar hun eigen inzicht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze dan die prijs aangeven als de prijs voor paprika's, heb ik daar geen moeite mee.
Als dan de prijs voor losse, slappe paprika's lager is dan de normale (dure) prijs voor normale paprika's heb ik daar ook geen problemen mee.
Jaha, geef dan die duurdere prijs aan als de normale prijs!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:33 schreef Karina het volgende:
Wat een topic zeg. Ik ga ook nog maar eens papegaaien wat iedereen al zegt en wat TS zelf ook al zegt:
[..]
[..]
Daarom zijn ze ook duurder, snappie?![]()
Er is niets afgeprijsd, het gaat om twee totaal verschillende producten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaha, geef dan die duurdere prijs aan als de normale prijs!
En de goedkopere prijs als de afgeprijsde prijs.
Het is je nooit opgevallen dat de kiloprijs bij de bak grabbelpaprika's staat en dat de verpakte paprika's in een andere bak liggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef Gia het volgende:
Tja, ik vind dat ik voor een normale prijs gewoon een goede kwaliteit product moet krijgen.
Als een product is afgeprijsd, dan mag het wmb van slechtere kwaliteit zijn.
Stel je komt in een kledingwinkel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef Gia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |