abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52721609
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:30 schreef zakjapannertje het volgende:

probleem is dat de vraag naar woningen zoals die in die wijk wordt gebouwd veel groter is dan het aanbod kan bijbenen, dat het aanbod achterblijft komt omdat een wijk ontwerpen en aanleggen of een oude wijk renoveren meer tijd en moeite kost hier vergeleken met de buurlanden
Waarom kost het ontwerpen en het uitvoeren hiervan meer tijd dan in ons omringende landen?

(ow ik zie het al aan de content advertentie, daar staat een leuke architecten advertentie met een fututristische scheve woning in een bosperceel)
pi_52728628
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom kost het ontwerpen en het uitvoeren hiervan meer tijd dan in ons omringende landen?

(ow ik zie het al aan de content advertentie, daar staat een leuke architecten advertentie met een fututristische scheve woning in een bosperceel)
regelgeving en vergunningen overigens ook door het landschap wat vaak gedraineerd moet worden voordat er uberhaupt gebouwd kan worden.

Het is echt niet alleen de overheid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:28:07 #103
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52734631
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

OMdat het verhuizen van de daar wonende aso`s nu eenmaal veel tijd kost.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_52759532
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:28 schreef Napalm het volgende:

[..]

OMdat het verhuizen van de daar wonende aso`s nu eenmaal veel tijd kost.
Domme racistische opmerking.
Blood en Honour typje??
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:32:47 #105
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52762274
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef henkway het volgende:

[..]

Domme racistische opmerking.
Blood en Honour typje??
Waar lees je iets over ras? Dus is Henkie zelf niet een beetje dom?

En onwetend want het feitelijke opknappen van hele wijken in bijvoorbeeld Rotterdam is niet nieuwe kozijnen+likje verf maar juist het vervangen van de oude bewoners door een andere sociale klasse. Dat jij daar je ogen voor sluit maakt het niet minder waar.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_52764785
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef Napalm het volgende:

[..]

Waar lees je iets over ras? Dus is Henkie zelf niet een beetje dom?

En onwetend want het feitelijke opknappen van hele wijken in bijvoorbeeld Rotterdam is niet nieuwe kozijnen+likje verf maar juist het vervangen van de oude bewoners door een andere sociale klasse. Dat jij daar je ogen voor sluit maakt het niet minder waar.
Het is niet de bedoeling om wijken op te knappen, dat weet jij net zo goed als ik, het is de bedoeling om 3 miljard uit de pot te halen, van de corporaties, (de organisaties zonder winstoogmerk).

Het genoemde opknappen van Prachtwijken is een smoes en het opknappen zal zich beperken tot nieuwe bankjes en plantenbakken.
DE minister kreeg de opdracht om de corporaties te bewegen tot het doen van een storting in de pot, tegen ??
Maar de corporaties zeggen barst maar, want die voelen de verzelfstandiging die door de VVD is aangekondigd naderen
Dat weet jij net zo goed als ik. Dus je opmerking slaat nergens op
pi_52782118
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:16 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Onzin, het feit dat het aanbod achterblijft bij de vraag ligt geheel en al aan de ijzeren greep die de overheid op de woningmartk meent te moeten houden. Nergens anders aan.
in Almere heeft de overheid, meer dan elders zou kunnen, een ijzeren greep op de woningmarkt en daar vindt volop bouwactiviteit plaats:
quote:
Kavelwinkel

Dat de stad zo snel kan groeien heeft een vrij eenvoudige reden: de overheid bezit sinds de inpoldering grote stukken grond en kan vrij makkelijk hele projectplannen omgooien. Nieuwe bewoners kunnen voor een stuk grond gewoon naar de ‘Kavelwinkel’ in het stadhuis.

“Toen ik hier begon hebben we een hele wijk op zijn kop gezet. De complexiteit van het ‘vasteland’ heb je hier niet.”
http://www.nos.nl/nosjour(...)07_urban_almere.html
pi_52784248
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

in Almere heeft de overheid, meer dan elders zou kunnen, een ijzeren greep op de woningmarkt en daar vindt volop bouwactiviteit plaats:
[..]

http://www.nos.nl/nosjour(...)07_urban_almere.html
Inderdaad, ik woon zelf in Almere en kan bevestigen dat hier alles netjes geregeld wordt door de gemeente.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_52786986
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Inderdaad, ik woon zelf in Almere en kan bevestigen dat hier alles netjes geregeld wordt door de gemeente.
J azou mooi zijn als er een Almere bij kwam aan de kant van de Eemhof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')