Patient of volgeling van DrHquote:
Wat doe je gestresst meid. Hij was toch ook te laat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Misschien kan iemand ook zelf controleren of zijn topic op tijd of te laat is? Het is maar een suggestie hoor.
Jullie leken me juist erg gestresst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat doe je gestresst meid. Hij was toch ook te laat?
Speciaal voor jou [afbeelding] http://nl.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
Lees de SC even terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Misschien kan iemand ook zelf controleren of zijn topic op tijd of te laat is? Het is maar een suggestie hoor.
Neeh hoor, ik gooi gewoon graag met slotjes... Stiekem wil ik mod worden als ik later groot benquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Jullie leken me juist erg gestresst.
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de SC even terug.![]()
Nadia smelt van de stem van Dennis als hij zingt, maar ze walgt toch van hem.
Beetje humor moet kunnen lijkt me, ik ging er vanuit dat je m'n opmerking ook zonder knipoog wel als met knipoog zou inschattenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Ik heb eens gelezen dat 1 concert van Garth net zoveel electriciteit gebruikt als een grote Amerikaanse stad in 1 dag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh hoor, ik gooi gewoon graag met slotjes... Stiekem wil ik mod worden als ik later groot ben![]()
Ik heb de ideale smilie voor je hier, je mag hem lenen: [afbeelding]
Verder nog een nummertje voor je http://nl.youtube.com/watch?v=S-jsG73iWbE
lijkt wel of ie knetter stoned isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Ook als hij nix doet, is het nix
[afbeelding]
De dagelijkse vendetta van Disana.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
De lust om te posten is mij volledig vergaan.
Wat een hunk....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Concerten zijn meestal stroomverbruikers. Maar Garth pakt graag groots uit. Dat is zeker zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik heb eens gelezen dat 1 concert van Garth net zoveel electriciteit gebruikt als een grote Amerikaanse stad in 1 dag.
Dat is lief van je Djokovic-fanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Djokovic-fan het volgende:
je laat je toch niet wegjagen door die lui disana je bent altijd welkom hoor vooral in dit topic word. je erg gewaardeert![]()
Garthquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh hoor, ik gooi gewoon graag met slotjes... Stiekem wil ik mod worden als ik later groot ben![]()
Ik heb de ideale smilie voor je hier, je mag hem lenen: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Djokovic-fan het volgende:
je laat je toch niet wegjagen door die lui disana je bent altijd welkom hoor vooral in dit topic word. je erg gewaardeert![]()
quote:
Een Garth fanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:01 schreef Paris_Texas het volgende:
Garth![]()
![]()
![]()
Absolute humor (textueel): http://nl.youtube.com/watch?v=YysruRm1_LY
Is dat die half dooie Country-Marianne sukkel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
Concerten zijn meestal stroomverbruikers. Maar Garth pakt graag groots uit. Dat is zeker zo.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Dat is lief van je Djokovic-fanIk doe het ook voor de andere users.
Die zijn gewoon jaloers op die prachtige lieve meid..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gezicht. En dan zijn er mensen die beweren dat Nádia elke dag kotst.
Hallo, met zo'n karakter ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zijn gewoon jaloers op die prachtige lieve meid..
Het is niet voor niets dat huppeltje haar broekje destijds omlaag trok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zijn gewoon jaloers op die prachtige lieve meid..
Ik zou met Nadia best een half uurtje koffie kunnen drinken. Ze lijkt me een aardige meid, alleen niet voor lang.quote:
Hee - vrouwelijke basspeler bij Garth, weet je zo ook wie dat is ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nergens anders terecht kan met mijn prammende vraag;quote:
Welterusten schatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, ik kan Nadia niet meer aanzien.
Tot morgen.![]()
![]()
Weltruste APK,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()
Moet het weer over tieten gaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nergens anders terecht kan met mijn prammende vraag;![]()
Komt er nog een BB dit jaar??![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nergens anders terecht kan met mijn prammende vraag;![]()
Komt er nog een BB dit jaar??![]()
Je hebt het nog lang uitgehouden, niet eng dromen nu hèquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()
Zo zag ik d'r vroeger ongeveer uit na een krat bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij heeft tenminste karakter, kan je van Slieko niet zeggen
Die lieve meid is veel te goed voor die alcoholistische kabouter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij heeft tenminste karakter, kan je van Slieko niet zeggen
Sorry, was mijn poes..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Mijn kat heeft in mijn bed gepist dus ik blijf nog even.![]()
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schat, al doe je nog zo je best, mij maak je niet wijs dat je op Dennis lijktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo zag ik d'r vroeger ongeveer uit na een krat bier![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()
Bak beter schoonmakenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigen schuld, die heeft Dennis horen zingen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..quote:
Dan vieren we dat DGK over 19 dagen jarig is??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..
4 sept. is een belangrijke dag APK, dan weet jij wel waarom.
C&W is wel iets speciaals.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Ik zit hier een beetje met onwijs goeie nummers te gooien en niemand die er wat van zegt![]()
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaaiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
En weer is de moderatie nergens te bekennen.
Zoek je iemand met een zweepje of zo??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Willen jullie hier [SC # 288] Nu met Commentaar verdergaan.
Bedtijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
oh, afgelopen nu, ze moeten stoppen?
En wat denk je van die DrH smiley reeksen? Die van jou is SC okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
oh, afgelopen nu, ze moeten stoppen?
Volgens mij ben jij de enige die dat programma kan ontvangen via digitenne ws??quote:
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wie ze is. Normaal speelt Mike Chapmann de bass bij Garth Brooks. Haar zie ik nu voor het eerst. Keek er ook wat vreemd vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef ppi het volgende:
Hee - vrouwelijke basspeler bij Garth, weet je zo ook wie dat is ?
Heb nu drie youtubes van je gezien, alle drie Country & Western.
Kan geen toeval zijn.
Hoe komt dat zo![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Schat, al doe je nog zo je best, mij maak je niet wijs dat je op Dennis lijkt![]()
Het is gewoon niet leuk meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel zeggen wat ik van de poststijl van een user vind maar dat levert me een ban opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
[..]
En wat denk je van die DrH smiley reeksen? Die van jou is SC ok![]()
Mike = Jaap??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wie ze is. Normaal speelt Mike Chapmann de bass bij Garth Brooks. Haar zie ik nu voor het eerst. Keek er ook wat vreemd van
En waarom country. Eigenlijk geen idee. Het is zo gegroeid, in het begin was het gewoon omdat het hier in huis vaak gedraaid werd. Later begon ik het ook echt wel te waarderen. Ik luister graag naar de teksten die ze zingen. Het kan mij verder niet zo heel veel schelen dat de rest van de wereld het niet mooi vind
Ik luister ook graag naar andere muziek hoor, maar het moet me wel een iets vertellen of voor me betekenen.
lol, zit je nu te mopperenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Niet overhaasten bij je zoektocht naar een trekzak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Mensen, het is niets en het wordt niets. Ik ga centjes verdienen voor een nieuwe trekzak![]()
Maak er een filmpje van en zet m op joeptoep!! Dan gaan wij m pluggen in de SCquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Mensen, het is niets en het wordt niets. Ik ga centjes verdienen voor een nieuwe trekzak![]()
nog een liedje.quote:
Truste Tulip, love youquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Ramses Shaffyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
nog een liedje.
op de plasma staat dat ze nog tien minuten hebben.
jaap maakt aids grappen nav het liedje van i'm mister blue.![]()
Nu iets over werk huil lach post drink slaap.
mooi weet iemand wie dat zingt?
R. Shaffiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
nog een liedje.
Met Country is het vooral dat je echt de goeie nummers er uit moet weten te halen. Heel vaak word het gecovert door bv rock artiesten en dan ineens vinden mensen het mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:17 schreef ppi het volgende:
C&W is wel iets speciaals.
Ik kan het wel waarderen als muziek en er zitten klassiekers tussen.
Maar tis niet mijn ding![]()
Stijlloos!!! Zo niet-RTL!!! Exit voor Jaap!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
nog een liedje.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wie ze is. Normaal speelt Mike Chapmann de bass bij Garth Brooks. Haar zie ik nu voor het eerst. Keek er ook wat vreemd van
En waarom country. Eigenlijk geen idee. Het is zo gegroeid, in het begin was het gewoon omdat het hier in huis vaak gedraaid werd. Later begon ik het ook echt wel te waarderen. Ik luister graag naar de teksten die ze zingen. Het kan mij verder niet zo heel veel schelen dat de rest van de wereld het niet mooi vind
Ik luister ook graag naar andere muziek hoor, maar het moet me wel een iets vertellen of voor me betekenen.
nee was iets van ajax toen ze kampioen werden.quote:
Truste P_T.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik merk dat de streams me teveel aangrijpen, tijd om naar bed te gaan.
Welterusten allemaal en morgen gezond weer op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een creatieve groepssessie met mijn clienten:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak er een filmpje van en zet m op joeptoep!! Dan gaan wij m pluggen in de SC![]()
![]()
![]()
Slaap lekker![]()
Bel dan die scooter nog maar even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik merk dat de streams me teveel aangrijpen, tijd om naar bed te gaan.
Welterusten allemaal en morgen gezond weer op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had volgens mij Blues, Rythm and Blues (niet te verwarren met de huidige R&B), Jazz en Country en Western en natuurlijk Klassiek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met Country is het vooral dat je echt de goeie nummers er uit moet weten te halen. Heel vaak word het gecovert door bv rock artiesten en dan ineens vinden mensen het mooi.
Trustequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:25 schreef ppi het volgende:![]()
Je moet naar muziek luisteren die je mooi vindt.
Denk dat ik zo ga slapen, ben erg moe, dus alvast![]()
Ja achterlijk dat wanneer er echt tv wordt gemaakt dat niet mag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
Je ziet aan het gedrag van Jaap dat achter alles tegenhoudt. Op zich zou dit een interessante ontwikkeling kunnen zijn, want het biedt Dennis meer ruimte om met hem te bonden.
Door je smiley vraag ik me af waar je nu dan "aan" zit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
nee ik bel morgenochtend de koffieman.![]()
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:33 schreef ppi het volgende:
Je had volgens mij Blues, Rythm and Blues (niet te verwarren met de huidige R&B), Jazz en Country en Western en natuurlijk Klassiek.
Dat was zo rond 1945.
Deze stromingen waren nodig om de Rock &roll maar ook de popmuziek te laten onstaan - bla
En Country heeft zeker goede nummers en artiesten.
Veel sing a song writers,folk en rockhelden hebben Country and Western artiesten in hun rijtje met invloeden/voorbeelden staan.
Ik had geen idee, hoor het net pas voor het eerst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:35 schreef Coos het volgende:
Het is SC, dus ik mag effe spuien.
Allemaal vreemde namen hier behalve Danny, APK en veulen dan.
Weet niets van de dkg maar heb alleen iets met BB. APK zei dus dat het dit jaar weer komt maar enige bevestiging heb ik niet. Is het echt?? En wanneer en waar begint het dan?? Kan ik ook een beetje plannen jah??
Jouw naam ken ik wel van BB, ik weet ook niet of er een BB7 komt. Ik hoop het wel en dat zal dan eind september beginnen denk ik, net als andere keren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:35 schreef Coos het volgende:
Het is SC, dus ik mag effe spuien.
Allemaal vreemde namen hier behalve Danny, APK en veulen dan.
Weet niets van de dkg maar heb alleen iets met BB. APK zei dus dat het dit jaar weer komt maar enige bevestiging heb ik niet. Is het echt?? En wanneer en waar begint het dan?? Kan ik ook een beetje plannen jah??
Ik ben een overlevende vanaf het begin van Fok zonder ban dan. Behalve Danny dan.quote:
Mag ik vragen wat jouw avatar doet: de leuning hoog en laag stellen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben een overlevende vanaf het begin van Fok zonder ban dan. Behalve Danny dan.![]()
Maar op de een of andere manier vindt ik BB wel geinig. Ook omdat ik eik door alle BB's heen deelnemers heb leren kennen.
Hij welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:49 schreef Coos het volgende:
Ik ben een overlevende vanaf het begin van Fok zonder ban dan. Behalve Danny dan.![]()
Maar op de een of andere manier vindt ik BB wel geinig. Ook omdat ik eik door alle BB's heen deelnemers heb leren kennen.
Ik dacht dat ie zat te rukken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Mag ik vragen wat jouw avatar doet: de leuning hoog en laag stellen?
Als BB morgen zou beginnen, zou ik direkt overschakelen.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jouw avatar doet: de leuning hoog en laag stellen?
Eh, ja, dat was ook een mogelijkheid, maar ik had liever dattie dat dan zelf zeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie zat te rukken.
Verder ik ook ja
Hallo!!! Ik zei wat Annie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh, ja, dat was ook een mogelijkheid, maar ik had liever dattie dat dan zelf zei![]()
Dus tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Al dat geschuur aan je eikel.![]()
Joh in deze tijd mag je dat roepen hoor. Ik bedoel zelfs op tv doen ze het. Ik weet wel dat in de tijd dat jij jong was een kus op tv zelfs al na 4 seconden werd weggedraaid maar tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Eh, ja, dat was ook een mogelijkheid, maar ik had liever dattie dat dan zelf zei![]()
In mijn tijd deden rolstoelers niet aan seks!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Joh in deze tijd mag je dat roepen hoor. Ik bedoel zelfs op tv doen ze het. Ik weet wel dat in de tijd dat jij jong was een kus op tv zelfs al na 4 seconden werd weggedraaid maar toch![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
In mijn tijd deden rolstoelers niet aan seks!
He he, toen waren er nog geen rolstoelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
Is die ook al zo oud dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.![]()
Slaap lekkerquote:
Hij is uit het jaar nul... Nou dan ben jij toch net nog iets ouderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Is die ook al zo oud dan.
Ik heb nog een dinosaurus farm gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is uit het jaar nul... Nou dan ben jij toch net nog iets ouder![]()
It shows.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog een dinosaurus farm gehad![]()
Ja, dat is duidelijk toch?quote:
Toch ga ik er vanuit dat er wel weer een spin-off komt, ooitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk toch?
DGK is verkocht aan RTL, die houden hem misschien nog een paar maandjes aan en dan is het afgelopen.
Fons van Westerloo is niet het type van een nieuwe BB opzet, omdat zijn nivo ongeveer ligt op het kussengevecht en niet verder![]()
Dus na DGK, binnen nu en 4 maanden krijgen we wel vast ergens een FOK-eiland![]()
Daar geloof ik ook in. Het DGK idee an sich was fantastisch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch ga ik er vanuit dat er wel weer een spin-off komt, ooit![]()
Ik hoop het. Ik heb BB1, BB2 en BB5 echt helemaal gevolgd en dat was wel erg leuk. BB5 helemaal op FOK!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch ga ik er vanuit dat er wel weer een spin-off komt, ooit![]()
Dat is het: nostalgiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:25 schreef doka het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb BB1, BB2 en BB5 echt helemaal gevolgd en dat was wel erg leuk. BB5 helemaal op FOK!![]()
Ahh, nostalgie
Misschien gaat Veronica weer een BB doen, dat zal wel leuk zijn. Of als SBS De Bus 2 gaat maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is het: nostalgie![]()
Maar helaas is Westerloo niet zo innoverend bezig als John.
Hij is een fatsige let-it-be type, die alleen overzienbare successen binnenhaalt en geen herhalingen van een concept,die hij nooit kan overtreffen.
3 misschien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
Misschien gaat Veronica weer een BB doen, dat zal wel leuk zijn. Of als SBS De Bus 2 gaat maken.
Veronica kan dat vast niet betalen, gezien de programma's die ze uitzenden en een derde bus zal er niet komen, gezien de reacties daarop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
Misschien gaat Veronica weer een BB doen, dat zal wel leuk zijn. Of als SBS De Bus 2 gaat maken.
Jammerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Veronica kan dat vast niet betalen, gezien de programma's die ze uitzenden en een derde bus zal er niet komen, gezien de reacties daarop.
Als DGK stopt, dan is het echt over.
Slaap ze![]()
Het is wel droevig dat er al gevraagd wordt om een Bus 3quote:
Lijkt me FP materiaal dus: Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:52 schreef Cahir het volgende:
is jaap al dood?
Trustequote:
Wat? Wil jij ook een nacht kusje?quote:
ik ga naar bed voordat ik daar ook voor goed verbannen wordtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:18 schreef doka het volgende:
Ja, hier ook soms
Goed idee. Ik ook. Ik denk niet dat de boobies van KZ vanacht nog komenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ga naar bed voordat ik daar ook voor goed verbannen wordt![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:21 schreef doka het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ook. Ik denk niet dat de boobies van KZ vanacht nog komen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen
hoe is het met die man op eht dak afgelopen?![]()
heb ik coos gemist...en APK
Is Willem Alexander zelf ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:24 schreef Lobasca het volgende:
In Amsterdam heeft de politie een deel van De Dam afgezet. Op het dak van het Paleis staat een verwarde man. Hoe hij erop is gekomen is onduidelijk. De politie probeert hem naar beneden te krijgen. De brandweer is er ook en heeft een springkussen neergelegd.
ik zou optie 4 wel gaaf vinden eigenlijk..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Is Willem Alexander zelf ?
Of anders een paddo-toerist.
Of een actie van de "dwaze vaders"
Kz blijkt een man te zijn en tracht haar 23 puntenverbeterplan onder de aandacht te brengen.
Dat Kz eigenlijk een man is maar dat niemand dat mag weten bedoel je...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou optie 4 wel gaaf vinden eigenlijk..![]()
* nu echt weg is
dat ze hij op het dak van het paleis op de dam de verbeterpunten voor de cos staat aan te prijzen eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat Kz eigenlijk een man is maar dat niemand dat mag weten bedoel je...
Of toch dat 23 puntenplan ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ze hij op het dak van het paleis op de dam de verbeterpunten voor de cos staat aan te prijzen eigenlijk...![]()
vervelend voor die man die daar echt verward staat te wezen, maar het beeld van vebeter de cos op die manier vind ik erg grappig
Indien kz een man blijkt te zijn is dit wel een erg dramatische manier om uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Is Willem Alexander zelf ?
Of anders een paddo-toerist.
Of een actie van de "dwaze vaders"
Kz blijkt een man te zijn en tracht haar 23 puntenverbeterplan op deze wijze onder de aandacht te brengen.
Gluurderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef itsme het volgende:
Morgen.Goh wat heb ik lekker geslapen.
Gedroomd van Leandra en Marat.![]()
Morgen mein geiles schweinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogguh.
pleur?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Een bakkie pleur zou er absoluut ingaan op het moment.
Morgen. Ligt er aan wat je zoekt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef KZ-FAN het volgende:
goeden morgen![]()
ik ben nieuw hier en is dit wel het juiste topic ?![]()
Hockey liefhebber? Klein Zwitserland?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef KZ-FAN het volgende:
goeden morgen![]()
dank je wel voor je hulpquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Morgen. Ligt er aan wat je zoekt?
Dit is het lul over alles topic.
cos is meer lul over kapsalonnen topic.![]()
nee. deze was veel beter geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:09 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
dank je wel voor je hulp( is deze smiley ok bij deze post ?)
dank jequote:
Zoveel als je denkt dat er nodig zijnquote:
Dat dacht ik nu ook al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister was je er ook al met een andere naam![]()
Kz heeft dus 2 klonen, waarvan 1 fan van haarzelf is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Ik ben ook zo een dohoooosssssssssss![]()
Dag andy en Kz fan![]()
![]()
Sommige mensen zijn erg speels.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Kz heeft dus 2 klonen, waarvan 1 fan van haarzelf is?![]()
Hmmmmmm nog even over nadenken.
foutquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Kz heeft dus 2 klonen, waarvan 1 fan van haarzelf is?![]()
Hmmmmmm nog even over nadenken.
Ga je nu al wegquote:
KZ heeft 1 kloon aanbidderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn......... het feit dat KZ-fan's eerste postje in de FB was vond ik nogal veelzeggend.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef KZ-FAN het volgende:
goeden morgen![]()
Maaaaar ik zou de eerstvolgende kloon claimen, als zijnde de mijne. Dus ik ben nu spontaan KZ en Andy fan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
KZ heeft 1 kloon aanbidder![]()
en die is vandaag jarig![]()
![]()
![]()
Die andere tennisjostie ken ik niet![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Wie wil er tapenade, ik heb nieuwe gemaakt......... ik ben verliefd op mijn eigen creatie!
geen idee ? kikkers zijn vaak sloom van zichzelfquote:
Doe ik iets verkeerd ?quote:
Ooooh wat een lekker weerquote:
ja, je hebt als PI eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe ik iets verkeerd ?![]()
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooooh wat een lekker weer![]()
Zo speciaal is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja, je hebt als PI eenhartje en ik ben jaloers
![]()
![]()
en ja die Ianlurker heeft het al een keer gelinkt, maar ik blijf jaloers![]()
Maar ook op je fiets![]()
Dank voor je uitlegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo speciaal is het nou ook weer nietIn FB staat ergens een topic over andere PI's enzo
![]()
quote:
Geen idee ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Psycholoog op vmbo nivo ?
Hoe komt dat zo ?
![]()
De uren waren nog niet door mij uitgerekend, maar ik zei :quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Zou jij geen 48 uur wegblijven en daarna weer tekeer gaan als nooit te voren ?
Toch wel interessant, hij is psycholoog in Eemnes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee ?
Hij is off line, die nieuwejostieKZlikker![]()
Hoe kan een topic nou "op tijd" dan wel "te laat" zijn? Er is toch geen tijdstip vastgesteld dat een topic moet binnenkomen? Een topic kan wel, in vergelijking met een ander topic, eerder of later aangemaakt zijn. Als de topics hetzelfde onderwerp behandelen schijnen daar nogal discutabele regels voor te zijn, maar daar wil ik me verder verre van houden...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Tjeempie, ben je al onderweg? Dan ga ik snel douchen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet zo weg, ga iets liefs doen voor iemand en dat kost waarschijnlijk veel tijd. Dus heel misschien tot maandag![]()
![]()
Hij is zn verjaardag aan het vieren denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Toch wel interessant, hij is psycholoog in Eemnes.
Wie weet ben je hem gisteren wel zonder het te weten tegen het lijf gelopen toen je ook in Eemnes was.
![]()
Heb overigens nog steeds geen msn![]()
![]()
Hij heeft als ook zijn geboortedatum foutief vermeld in zijn profiel.
![]()
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:28 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe kan een topic nou "op tijd" dan wel "te laat" zijn? Er is toch geen tijdstip vastgesteld dat een topic moet binnenkomen? Een topic kan wel, in vergelijking met een ander topic, eerder of later aangemaakt zijn. Als de topics hetzelfde onderwerp behandelen schijnen daar nogal discutabele regels voor te zijn, maar daar wil ik me verder verre van houden...
Off-topic:
Weten ze al dat ze gaan stoppen???
Met mij neuken zeker voor backupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Tjeempie, ben je al onderweg? Dan ga ik snel douchen...![]()
![]()
![]()
Ben ook blij je weer te zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De uren waren nog niet door mij uitgerekend, maar ik zei :tot maandag
![]()
Dat wil niet zeggen dat ik zaterdag en zondag uitrust![]()
Maar blij je weer te zien![]()
Ik moet zo weg, ga iets liefs doen voor iemand en dat kost waarschijnlijk veel tijd. Dus heel misschien tot maandag![]()
![]()
Ga jij nou maar neukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met mij neuken zeker voor backup![]()
Hoi buuf,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd met het mooie weer!![]()
![]()
![]()
![]()
-edit- hoi hidiho, sorry...![]()
Ik kijk bij Nieuwe Topics, en op het moment dat ik het mijne opende was er nog niets. Dus dan open ik een topic, en daarna kijk ik opnieuw om te zien of het het eerste/enige is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar je kunt toch net voordat je een topic aanmaakt in een ander venster kijken of er al een topic is, voordat je op enter drukt.![]()
Ik heb 112 voor nodgevallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij is zn verjaardag aan het vieren denk ik![]()
En hij heeft wel MSN![]()
Maar ik alleen voor noodgevallenen flikker elke lul die in daar toelaat er meteen weer uit
![]()
Ach, die modjes moeten ook wat te doen hebben, nietwaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk bij Nieuwe Topics, en op het moment dat ik het mijne opende was er nog niets. Dus dan open ik een topic, en daarna kijk ik opnieuw om te zien of het het eerste/enige is.
Ga je ruzie zoeken ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi buuf,![]()
idd heerlijk weer en ik ben relatief goed gemutst(nog
)
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met mij neuken zeker voor backup![]()
Volgens mij hebben ze het de laatste tijd maar drukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, die modjes moeten ook wat te doen hebben, nietwaar![]()
![]()
Dat zou voor het eerst zijnquote:
Heb jij een linkje naar die vraag, ik zoek me hier de tering rotquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef ppi het volgende:
ps heb je nog een linkje naar je 23 verbeterpunten, kan ze zo niet terugvinden en wel ze zo graag nog een keer doornemen...![]()
Kut manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!![]()
soryy buufslet en Lithalikkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was jóúw back-up, warhoofd! Voor als al je frenetieke ferliefdheden uitgeraasd waren... Maar als je een lijder aan cystische fibrose, CF, voor slijmbal uitmaakt dan kun je dat gevoeglijk vergeten!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik meer een borstenman!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe is RUSTIG jij adhd'sterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
PPI schiet eens op![]()
slome junk lieverd![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb jij een linkje naar die vraag, ik zoek me hier de tering rot![]()
Neuksequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
PPI, slome slak![]()
ajb:
meerdan23maartemoeilijkleesbaar
Maandag ga ik er eens rustig voor zitten![]()
Moet nu echt weg, dag![]()
![]()
ohhhhhhhhhhhhhhh, diequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Doe is RUSTIG jij adhd'ster![]()
Ik begrijp er nix meer van en zit kip te eten en zometeen ga ik kluiven en dan kan ik de eerste minuten niet typen.
Waar wacht je nu op ?
Jje 23 22 puntenverbeterplan heb ik teruggevonden in het grote "hoe maak ik de COS beter"topic.
Wil je die link darling![]()
Waterquote:
Kleine gespierde hangtieten gluurder zul je bedoelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik meer een borstenman!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je, avapooierquote:
Tieten waartussenmee je een walnoot kan kraken!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kleine gespierde hangtieten gluurder zul je bedoelen![]()
![]()
![]()
Onder behandeling bij DrHquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dank je, avapooier![]()
![]()
is weg nu..............................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Softijs is heerlijk. Soms siroop of chocoladesaus erover![]()
Ik ga zo maar even een uurtje of twee pitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
PPI, slome slak![]()
ajb:
meerdan23maartemoeilijkleesbaar
Maandag ga ik er eens rustig voor zitten![]()
Moet nu echt weg, dag![]()
![]()
Deze is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En van die dunne besuikerde wafeltjes erin gestoken, en dan maar opscheppen![]()
Nog niet geprobeerd. En softijs met héte chocoladesausquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze is ook erg lekker![]()
[afbeelding]
Ik twijfel erover om die billen als desktop te nemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhh, die
Ik dacht die van mezelf, om mn leven te beteren![]()
Dag billenman![]()
![]()
Die ga ik nog eens proberen, Ben en Jerry's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze is ook erg lekker![]()
[afbeelding]
Ik hou meer van cremechocolade dan van dat harde dat meteen van je ijsje afvaltquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. En softijs met héte chocoladesaus![]()
Waarmee ik kom op... chocolademousse!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou meer van cremechocolade dan van dat harde dat meteen van je ijsje afvalt![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee ik kom op... chocolademousse!![]()
En waarom hebben wij die niet in nederland?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:23 schreef ppi het volgende:
Boerenjongensijs, met rozijnen en rumsmaak![]()
Of kaneel ijs, banaan is ook lekker, en chocolade ijs zeg ik ook geen nee tegen
Schepijs in Duitsland vind ik iha lekkerder als het schepijs hier in nl.
Veel uitgesprokener smaken in Germany.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wil ik toch wel eerst weten wat die gele slierten zijn... advokaat?
Hoeveel weeg jij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee ik kom op... chocolademousse!![]()
Jaaa, bananensmaak, heerlijk. Chocoladeijs staat me tegen. En citroen als het heel heet is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:23 schreef ppi het volgende:
Boerenjongensijs, met rozijnen en rumsmaak![]()
Of kaneel ijs, banaan is ook lekker, en chocolade ijs zeg ik ook geen nee tegen
Schepijs in Duitsland vind ik iha lekkerder als het schepijs hier in nl.
Veel uitgesprokener smaken in Germany.
Ik kan alles eten, altijd al zo geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |