Je hebt het nog lang uitgehouden, niet eng dromen nu hèquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, ik kan Nadia niet meer aanzien.
Tot morgen.![]()
![]()
Zo zag ik d'r vroeger ongeveer uit na een krat bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Ook als hij nix doet, is het nix
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij heeft tenminste karakter, kan je van Slieko niet zeggen
Die lieve meid is veel te goed voor die alcoholistische kabouter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij heeft tenminste karakter, kan je van Slieko niet zeggen
Sorry, was mijn poes..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Mijn kat heeft in mijn bed gepist dus ik blijf nog even.![]()
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schat, al doe je nog zo je best, mij maak je niet wijs dat je op Dennis lijktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo zag ik d'r vroeger ongeveer uit na een krat bier![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()
Bak beter schoonmakenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigen schuld, die heeft Dennis horen zingen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..quote:
Dan vieren we dat DGK over 19 dagen jarig is??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..
4 sept. is een belangrijke dag APK, dan weet jij wel waarom.
C&W is wel iets speciaals.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Ik zit hier een beetje met onwijs goeie nummers te gooien en niemand die er wat van zegt![]()
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaaiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
En weer is de moderatie nergens te bekennen.
Zoek je iemand met een zweepje of zo??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Willen jullie hier [SC # 288] Nu met Commentaar verdergaan.
Bedtijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
oh, afgelopen nu, ze moeten stoppen?
En wat denk je van die DrH smiley reeksen? Die van jou is SC okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
oh, afgelopen nu, ze moeten stoppen?
Volgens mij ben jij de enige die dat programma kan ontvangen via digitenne ws??quote:
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wie ze is. Normaal speelt Mike Chapmann de bass bij Garth Brooks. Haar zie ik nu voor het eerst. Keek er ook wat vreemd vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef ppi het volgende:
Hee - vrouwelijke basspeler bij Garth, weet je zo ook wie dat is ?
Heb nu drie youtubes van je gezien, alle drie Country & Western.
Kan geen toeval zijn.
Hoe komt dat zo![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Schat, al doe je nog zo je best, mij maak je niet wijs dat je op Dennis lijkt![]()
Het is gewoon niet leuk meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel zeggen wat ik van de poststijl van een user vind maar dat levert me een ban opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
[..]
En wat denk je van die DrH smiley reeksen? Die van jou is SC ok![]()
Mike = Jaap??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wie ze is. Normaal speelt Mike Chapmann de bass bij Garth Brooks. Haar zie ik nu voor het eerst. Keek er ook wat vreemd van
En waarom country. Eigenlijk geen idee. Het is zo gegroeid, in het begin was het gewoon omdat het hier in huis vaak gedraaid werd. Later begon ik het ook echt wel te waarderen. Ik luister graag naar de teksten die ze zingen. Het kan mij verder niet zo heel veel schelen dat de rest van de wereld het niet mooi vind
Ik luister ook graag naar andere muziek hoor, maar het moet me wel een iets vertellen of voor me betekenen.
lol, zit je nu te mopperenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Niet overhaasten bij je zoektocht naar een trekzak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Mensen, het is niets en het wordt niets. Ik ga centjes verdienen voor een nieuwe trekzak![]()
Maak er een filmpje van en zet m op joeptoep!! Dan gaan wij m pluggen in de SCquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Mensen, het is niets en het wordt niets. Ik ga centjes verdienen voor een nieuwe trekzak![]()
nog een liedje.quote:
Truste Tulip, love youquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Ramses Shaffyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
nog een liedje.
op de plasma staat dat ze nog tien minuten hebben.
jaap maakt aids grappen nav het liedje van i'm mister blue.![]()
Nu iets over werk huil lach post drink slaap.
mooi weet iemand wie dat zingt?
R. Shaffiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
nog een liedje.
Met Country is het vooral dat je echt de goeie nummers er uit moet weten te halen. Heel vaak word het gecovert door bv rock artiesten en dan ineens vinden mensen het mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:17 schreef ppi het volgende:
C&W is wel iets speciaals.
Ik kan het wel waarderen als muziek en er zitten klassiekers tussen.
Maar tis niet mijn ding![]()
Stijlloos!!! Zo niet-RTL!!! Exit voor Jaap!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
nog een liedje.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegt geen idee wie ze is. Normaal speelt Mike Chapmann de bass bij Garth Brooks. Haar zie ik nu voor het eerst. Keek er ook wat vreemd van
En waarom country. Eigenlijk geen idee. Het is zo gegroeid, in het begin was het gewoon omdat het hier in huis vaak gedraaid werd. Later begon ik het ook echt wel te waarderen. Ik luister graag naar de teksten die ze zingen. Het kan mij verder niet zo heel veel schelen dat de rest van de wereld het niet mooi vind
Ik luister ook graag naar andere muziek hoor, maar het moet me wel een iets vertellen of voor me betekenen.
nee was iets van ajax toen ze kampioen werden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |