Patient of volgeling van DrHquote:
Wat doe je gestresst meid. Hij was toch ook te laat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Misschien kan iemand ook zelf controleren of zijn topic op tijd of te laat is? Het is maar een suggestie hoor.
Jullie leken me juist erg gestresst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat doe je gestresst meid. Hij was toch ook te laat?
Speciaal voor jou [afbeelding] http://nl.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
Lees de SC even terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Misschien kan iemand ook zelf controleren of zijn topic op tijd of te laat is? Het is maar een suggestie hoor.
Neeh hoor, ik gooi gewoon graag met slotjes... Stiekem wil ik mod worden als ik later groot benquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Jullie leken me juist erg gestresst.
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de SC even terug.![]()
Nadia smelt van de stem van Dennis als hij zingt, maar ze walgt toch van hem.
Beetje humor moet kunnen lijkt me, ik ging er vanuit dat je m'n opmerking ook zonder knipoog wel als met knipoog zou inschattenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
Ik heb eens gelezen dat 1 concert van Garth net zoveel electriciteit gebruikt als een grote Amerikaanse stad in 1 dag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh hoor, ik gooi gewoon graag met slotjes... Stiekem wil ik mod worden als ik later groot ben![]()
Ik heb de ideale smilie voor je hier, je mag hem lenen: [afbeelding]
Verder nog een nummertje voor je http://nl.youtube.com/watch?v=S-jsG73iWbE
lijkt wel of ie knetter stoned isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Ook als hij nix doet, is het nix
[afbeelding]
De dagelijkse vendetta van Disana.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
De lust om te posten is mij volledig vergaan.
Wat een hunk....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Ook als hij nix doet, is het nix
[afbeelding]
Concerten zijn meestal stroomverbruikers. Maar Garth pakt graag groots uit. Dat is zeker zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Ik heb eens gelezen dat 1 concert van Garth net zoveel electriciteit gebruikt als een grote Amerikaanse stad in 1 dag.
Dat is lief van je Djokovic-fanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Djokovic-fan het volgende:
je laat je toch niet wegjagen door die lui disana je bent altijd welkom hoor vooral in dit topic word. je erg gewaardeert![]()
Garthquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh hoor, ik gooi gewoon graag met slotjes... Stiekem wil ik mod worden als ik later groot ben![]()
Ik heb de ideale smilie voor je hier, je mag hem lenen: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Djokovic-fan het volgende:
je laat je toch niet wegjagen door die lui disana je bent altijd welkom hoor vooral in dit topic word. je erg gewaardeert![]()
quote:
Een Garth fanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:01 schreef Paris_Texas het volgende:
Garth![]()
![]()
![]()
Absolute humor (textueel): http://nl.youtube.com/watch?v=YysruRm1_LY
Is dat die half dooie Country-Marianne sukkel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
Concerten zijn meestal stroomverbruikers. Maar Garth pakt graag groots uit. Dat is zeker zo.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Dat is lief van je Djokovic-fanIk doe het ook voor de andere users.
Die zijn gewoon jaloers op die prachtige lieve meid..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gezicht. En dan zijn er mensen die beweren dat Nádia elke dag kotst.
Hallo, met zo'n karakter ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zijn gewoon jaloers op die prachtige lieve meid..
Het is niet voor niets dat huppeltje haar broekje destijds omlaag trok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zijn gewoon jaloers op die prachtige lieve meid..
Ik zou met Nadia best een half uurtje koffie kunnen drinken. Ze lijkt me een aardige meid, alleen niet voor lang.quote:
Hee - vrouwelijke basspeler bij Garth, weet je zo ook wie dat is ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nergens anders terecht kan met mijn prammende vraag;quote:
Welterusten schatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, ik kan Nadia niet meer aanzien.
Tot morgen.![]()
![]()
Weltruste APK,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, ik kan Nadia niet meer aanzien.
Tot morgen.![]()
![]()
Moet het weer over tieten gaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nergens anders terecht kan met mijn prammende vraag;![]()
Komt er nog een BB dit jaar??![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nergens anders terecht kan met mijn prammende vraag;![]()
Komt er nog een BB dit jaar??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |