quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand in FB even vragen om SC in COS te veranderen?![]()
Jij lijkt me over voldoende kwalificaties te beschikken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand in FB even vragen om SC in COS te veranderen?![]()
Ik ben even druk doende een uitgebreide felicitatiebrief te schrijvenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:08 schreef demins het volgende:
[..]
Jij lijkt me over voldoende kwalificaties te beschikken...![]()
Dan zullen de tranen wel over je gelaat biggelen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben even druk doende een uigebreide felicitatiebrief te schrijven
Wanneer jij binnenkort in Ermelo woont op niet al te grote afstand van Leandra, kunnen jullie mooi alle gezamenlijke problemen oplossen, sexueel, financieel etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit vaak in de familie, op te grote voet leven.....
quote:
Fuck te laat, hier kon ik op wachtenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zullen de tranen wel over je gelaat biggelen...![]()
ParisTexas tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
Wat een mooie OP!!
Wie is dit? [afbeelding] Komt me zo bekend voor![]()
Oh... is dat het??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit vaak in de familie, op te grote voet leven.....
Mijn basis voor een jawoord is niet in woorden te vatten, bij mij gaat het niet om betaalde of onbetaalde dekking. Kortom, je schiet te kort met je poging!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer jij binnenkort in Ermelo woont op niet al te grote afstand van Leandra, kun jullie mooi alle gezamenlijke problemen oplossen, sexueel, financieel.
Is al eeuwen een goede basis om elkaar het jawoord te geven.![]()
Mijn hand ging weer ongecontroleerd omhoogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
OKe er staat niet voor niets Chaoot bij mijn avatar. Ik ben zo vergeetachtig als de pest.![]()
Wel handig soms. Ik bleef veel dingen meerdere malen opnieuw.![]()
Hoe kun je dan te laat zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck te laat, hier kon ik op wachten![]()
Je handquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn hand ging weer ongecontroleerd omhoog
Was jij dat?![]()
Je bent het !! hoorquote:
Daarbij laat ik me niet uithuwelijken dus ook aan deze kant valt het voorstel niet echt lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn basis voor een jawoord is niet in woorden te vatten, bij mij gaat het niet om betaalde of onbetaalde dekking. Kortom, je schiet te kort met je poging!
Lol. Goed he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
LOL.
Ik zie nu eindelijk de manier waarop ik in Talitha's avatar in beeld ben gebracht. Wat heb ik lange benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |