Is die ook al zo oud dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Coos ook niet. Vandaar dat z'n hand aan de slag moet.![]()
Slaap lekkerquote:
Hij is uit het jaar nul... Nou dan ben jij toch net nog iets ouderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Is die ook al zo oud dan.
Ik heb nog een dinosaurus farm gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij is uit het jaar nul... Nou dan ben jij toch net nog iets ouder![]()
It shows.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog een dinosaurus farm gehad![]()
Ja, dat is duidelijk toch?quote:
Toch ga ik er vanuit dat er wel weer een spin-off komt, ooitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk toch?
DGK is verkocht aan RTL, die houden hem misschien nog een paar maandjes aan en dan is het afgelopen.
Fons van Westerloo is niet het type van een nieuwe BB opzet, omdat zijn nivo ongeveer ligt op het kussengevecht en niet verder![]()
Dus na DGK, binnen nu en 4 maanden krijgen we wel vast ergens een FOK-eiland![]()
Daar geloof ik ook in. Het DGK idee an sich was fantastisch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch ga ik er vanuit dat er wel weer een spin-off komt, ooit![]()
Ik hoop het. Ik heb BB1, BB2 en BB5 echt helemaal gevolgd en dat was wel erg leuk. BB5 helemaal op FOK!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch ga ik er vanuit dat er wel weer een spin-off komt, ooit![]()
Dat is het: nostalgiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:25 schreef doka het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb BB1, BB2 en BB5 echt helemaal gevolgd en dat was wel erg leuk. BB5 helemaal op FOK!![]()
Ahh, nostalgie
Misschien gaat Veronica weer een BB doen, dat zal wel leuk zijn. Of als SBS De Bus 2 gaat maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is het: nostalgie![]()
Maar helaas is Westerloo niet zo innoverend bezig als John.
Hij is een fatsige let-it-be type, die alleen overzienbare successen binnenhaalt en geen herhalingen van een concept,die hij nooit kan overtreffen.
3 misschien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
Misschien gaat Veronica weer een BB doen, dat zal wel leuk zijn. Of als SBS De Bus 2 gaat maken.
Veronica kan dat vast niet betalen, gezien de programma's die ze uitzenden en een derde bus zal er niet komen, gezien de reacties daarop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
Misschien gaat Veronica weer een BB doen, dat zal wel leuk zijn. Of als SBS De Bus 2 gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |