En als het goed is is dat maken ook leukerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef es70 het volgende:
J.C.
Het is makkelijker (en sneller) om een kind te maken dan om een vragenlijst over dat kind in te vullen.
Hell, de gyneacoloog had zelfs nog minder tijd nodig om 'm uit zijn tijdelijke behuizing te sleuren.
Dat was veeeeeeeeel leuker, dit doe je niet voor je plezierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als het goed is is dat maken ook leuker![]()
Dan ga je morgen naar die school toe, sleur je de lerares achter haar bureau vandaan, vraag je haar vriendelijk doch dringend wat een "probleemkind" precies inhoudt volgens haar, en op ieder antwoord, of ze al heeft nagedacht over de invulling van "probleemmoeder"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef es70 het volgende:
J.C.
Het is makkelijker (en sneller) om een kind te maken dan om een vragenlijst over dat kind in te vullen.
Hell, de gyneacoloog had zelfs nog minder tijd nodig om 'm uit zijn tijdelijke behuizing te sleuren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef es70 het volgende:
J.C.
Dat is ook een goed planquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Kun je dat niet als algemene opmerking op het formulier zetten?
Of zeggen dat je "Yvonne" ofzo achter hen aanstuurt.. zul je eens zien hoe rap ze hun dossiertje zullen opbergenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook een goed plan
gewoon 320 keer "niet van toepassing" en bij de vraag "heeft u nog opmerkingen?" antwoorden:
"Ja. Krijg de pest met je vragenlijst. Mijn kind is okee. Sterf of ik laat je bannen."
Zoiets
Lijst is klaar, volgens mij wordt uit onze antwoorden wel duidelijk dat het de school is die een probleem met hem heeft, niet wijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar die school toe, sleur je de lerares achter haar bureau vandaan, vraag je haar vriendelijk doch dringend wat een "probleemkind" precies inhoudt volgens haar, en op ieder antwoord, of ze al heeft nagedacht over de invulling van "probleemmoeder"
Dan ga je naar de directeur en hem leg je hetzelfde dilemma voor
Afgezien van de nodige voorspelbaarheden geef je jezelf daarna even aan op het politiebureau voor wat moordjes om bestwil, en wacht je af wat er gebeurt
Maar je kan natuurlijk ook gewoon kijken of er een andere school is waar ze een normaal kind gewoon "normaal kind" durven noemen
Potver, ik heb de envelop al dichtgeplaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Kun je dat niet als algemene opmerking op het formulier zetten?
Bij de 86 hulpverleningsinstanties die eventueel ingeschakeld hadden kunnen zijn heb ik n.v.t. ingevuld, en dat ze daar best wel info vandaan mogen halenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook een goed plan
gewoon 320 keer "niet van toepassing" en bij de vraag "heeft u nog opmerkingen?" antwoorden:
"Ja. Krijg de pest met je vragenlijst. Mijn kind is okee. Sterf of ik laat je bannen."
Zoiets
Openscheuren, postzegel overplakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Potver, ik heb de envelop al dichtgeplakt. Anders had ik het erbij gezet
.
gruwelijke gloeiende. 86 hulpinstanties en maar EEN school? Wat is dit voor land?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij de 86 hulpverleningsinstanties die eventueel ingeschakeld hadden kunnen zijn heb ik n.v.t. ingevuld, en dat ze daar best wel info vandaan mogen halen.
Ik kreeg die lijst omdat er 'professionele' hulp ingeschakeld schijnt te moeten worden en hij dus aangemeld moet worden bij de schoolbegeleiding...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd. Waarom kreeg je zo'n lijst sowieso? Krijgen "alle ouders van probleemkinderen" zo'n lijst of zo?
MIJN probleem is dat ze mijn kind lopen te verzieken omdat hij volgens hun gedragsproblemen, 'een probleem tussen zijn oren, hij is niet normaal' heeft (dat tussen '' is letterlijk tegen me gezegdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
Maar wat is in hun ogen dan het probleem?
wtf?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
MIJN probleem is dat ze mijn kind lopen te verzieken omdat hij volgens hun gedragsproblemen, 'een probleem tussen zijn oren, hij is niet normaal' heeft (dat tussen '' is letterlijk tegen me gezegd).
Wat hun probleem is weet ik niet helemaal (behalve dat ze niet met 'm om kunnen gaan kennelijk...
Hoiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi
Nooit gehoord?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef leonieke het volgende:
Deze term had ik nog nooit gehoord (het fenomeen kende ik wel). Wel een grappige term!
Ik ben nog te jong hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit gehoord?![]()
na ja, wel een grappige term idd
Ze zijn pas in actie (nou ja, actiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
wtf?![]()
omg, ik kan me voorstellen dat je jouw kind daar liever zou willen weghalen, maar idd... lagere scholen, meestal één per gemeente.
Professioneel vind ik het alleszins niet van henen dan bekijk ik dat gewoon uit mijn visie als leerkracht (geweest dan toch, maar nu ook studentenbegeleider).
Ja, want terug naar de kleuterklas voelt niet als falen aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zijn pas in actie (nou ja, actie) gekomen nadat IK aan de bel had getrokken na die opmerking dat 'ie niet tof was... Hij was van school weggelopen (en dat doen 'normale' kinderen niet).
Er was al gezegd dat hij extreem faalangstig en extreem perfectionistisch is, en zij zetten hem voor straf terug naar de kleuterklas. Daar had hij dusdanig de tering over in dat hij de kuierlatten heeft genomen...
deal. ga ik dat ook niet doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Mijn bed opzoekenEn nee, ik ga vannacht niet wakker liggen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef es70 het volgende:
Ze zijn pas in actie (nou ja, actie) gekomen nadat IK aan de bel had getrokken na die opmerking dat 'ie niet tof was... Hij was van school weggelopen (en dat doen 'normale' kinderen niet).
Er was al gezegd dat hij extreem faalangstig en extreem perfectionistisch is, en zij zetten hem voor straf terug naar de kleuterklas. Daar had hij dusdanig de tering over in dat hij de kuierlatten heeft genomen...
Oh ja, ik moet ook nog steeds aan mijn laatste examen beginnenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga ook maar zo. Heb weer geen fuck gedaan hiero vanavond
Weet niet waar het aan ligt, maar 't is iig wel waar ik voor op moet passen.
Examen voor wat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ook nog steeds aan mijn laatste examen beginnen
Ik was allang blij dat 'ie naar huis gegaan was en de telefoon had opgenomen toen school belde om aan mij (ik werk ook niet 's ochtends, dat scheelt... die sufkutten hadden een oud mobiel nummer van mequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en groot gelijk heeftie zeg
Oorlog trappen
![]()
Kinderen zijn daar altijd heel erg eerlijk inIemand straffen voor vermeende faalangst, hoe verzinnen ze het
Bedreiging en poging tot wederrechtelijke vrijheidsberoving van een minderjarige vanuit ouderlijke machtquote:
Of nou ja, Duitsland voorlopig maar ff nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zondag maar eens een rondje echt diep belgie in.
oei niet best dan. Ik was hem een keer kwijt., pas geblokkeerd. Een paar uur later vond ik hem op me slaapkamerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Ynske het volgende:
oi, terug van de politieaangifte.
krijg komende week vrijdag pas mijn nieuwe pinpas
lekker handig, leven zonder pinpas
gelukkig maar dat mijn ouders nog niet met vakantie zijn
zeker niet best. rekening is geblunderd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef WEST het volgende:
[..]
oei niet best dan. Ik was hem een keer kwijt., pas geblokkeerd. Een paar uur later vond ik hem op me slaapkamer![]()
dat is zeker zwaar klotequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker niet best. rekening is geblunderd.
Mijn plan is in het water gevallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten. Mijn bed opzoekenEn nee, ik ga vannacht niet wakker liggen
![]()
![]()
nou, neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:55 schreef marcb1974 het volgende:
JIj gaat dan toch ter plaatse helpen
Coolityquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna weekend
Klinkt toch wel erg klokvast allemaal hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef leonieke het volgende:
En straks met de dienst samenzitten over de uurregeling.
mannenhockeyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
Hier ook dus
En vanmiddag weer hockey kijken
Nederland - Belgie
Die goal van Weusthof tegen Spanje hing er lekker in iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
puur als spelletje is het echt leuker dan dames hockey
Het dameshockey heeft weer andere dingen die leuk zijn om naar te kijken
Ik heb al aangegeven dat ik om 16u weg moet aangezien ik een aangetekende brief moet ophalen en de post maar open is tot 17u.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt toch wel erg klokvast allemaal hoor
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat ik om 16u weg moet aangezien ik een aangetekende brief moet ophalen en de post maar open is tot 17u.
Wie stuurt er trouwens een aangetekende zending naar phille en mij?Spannend
Naar die psych bedoel jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef Ynske het volgende:
moggeh
jeumig heb een k*tnacht en ochtend achter de rug.
maar goed dat kan er ook nog wel allemaal bij
volgende week vrijdag moet ik iig niet die psych toe.
zometeen maar eens een afspraak maken voor de fysio
wat? nee dat gedoe met dat geld.quote:
nee, het enige dat mogelijk is om eenmalig gebruik te maken van een telecheck, waarmee je dan geld op een afgesproken kantoor op kan nemen, nadat je dat met de klantenservice telefoninsch hebt geregeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
Maar kan je niet op het postkantoor geld pinnen na overleg van je ID?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat? nee dat gedoe met dat geld.
vanmorgen weer naar de PB gebeld, die 2 weken zijn niet haalbaar gaven ze aan, moet een formulier gaan invullen dat op het adres van mijn ouders gestuurd word, dat terugsturen samen met het procesverbaal van gister.
dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk vergoed word.
t is zoveel gedoe.
zie maar eens boodschappen/benzine te halen als je niet kunt pinnen. Pasje arriveerd volgende week, een geluk dat ik vrijdag weer richting mijn ouders zou gaan voor mijn verjaardag. Dan heb ik mijn pasje iig als zij op vakantie gaan.
dr komt zoveel op je af. en de emmer was al vol
En lukt dat wel een beetje? Krijg je wel hulp indien nodig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:07 schreef buzzer het volgende:
Naar omstandigheden gaat het best wel lekker met me.
ik ben thuis nog volop bezig met inrichten en alles op poten zetten, maar zo langzamerhand probeer ik alles wel weer op te pakken
Fysio kan ook heel lekker ontspannen zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:14 schreef Ynske het volgende:
fysio is ook geregeld. ook voor vrijdag
daar gaat mijn vrije dag, waarin ik rust wilde hebben om te zien of ik t aankan om mijn verjaardag te vieren
Mensen zeiden dat het leuk wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom heb je die in 1e instantie gemaakt dan
Je luistert toch niet naar een vrouwquote:
Nee, ik zeg toch ook. Mensen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je luistert toch niet naar een vrouw
Maar ja, aangezien jullie zelf van niks weten.. wie zou dat kunnen verstuurd hebben?quote:
Mannen komen niet op hyves, dus over mensen kan het niet gaanquote:
Hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:30 schreef Maruna het volgende:
boe
wat is het verschil tussen de Waalse en de Franstalige regering? En waarom zijn die ALLEBEI nodig?quote:België kent zes regeringen; naast de overkoepelende regering kent men een Vlaamse, Franstalige, Duitstalige, Waalse en Brusselse regering.
Mag ik ook gokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een lastige vraag juffrouw nieke?
*vingertje opsteekt
[..]
wat is het verschil tussen de Waalse en de Franstalige regering? En waarom zijn die ALLEBEI nodig?
Ja hoorquote:
Misschien omdat we zo'n mooie namen hebben?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, aangezien jullie zelf van niks weten.. wie zou dat kunnen verstuurd hebben?
EN nee, ik was het niet
De waalse regering is er voor alle personen die in Wallonie wonen. MAAR omdat er een aantal franstalige zo gek zijn geweest om in Vlaanderen te gaan wonen hebben ze daar een Franstalige regering voorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor
maar:
"1. er is geen verschil, 2. ze zijn allebei niet nodig en gewoon de zoveelste verkwisting van burgergeld" mag niet, want dat gok ik al
Die zijn idd leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef buzzer het volgende:
Van de week even een leuk speledingetje voor mezelf gekocht. Een spiegelreflexje
Franstalig: Wallonië + franstalig Brussel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een lastige vraag juffrouw nieke?
*vingertje opsteekt
[..]
wat is het verschil tussen de Waalse en de Franstalige regering? En waarom zijn die ALLEBEI nodig?
Je weet het duidelijk beter dan ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De waalse regering is er voor alle personen die in Wallonie wonen. MAAR omdat er een aantal franstalige zo gek zijn geweest om in Vlaanderen te gaan wonen hebben ze daar een Franstalige regering voor
Overlap van bijna 99% dus, maar wel nuttig natuurlijk
een Nikon D80 met grip en extra accu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn idd leuk
Heb je Canon of Nikon
ik gok hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je weet het duidelijk beter dan ik
Jullie moeten gewooon eens ophouden met jezelf zo kwellen en economisch jezelf keer op keer in de poten zitten snijden, dat gaat alleen maar van kwaad tot ergerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Franstalig: Wallonië + franstalig Brussel?
Je neemt meteen een goede ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
een Nikon D80 met grip en extra accu.
Morgen nog even een SD kaartje ophalen en dan kunnen we schieten
hoi Esquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef es70 het volgende:
Ik begin dat Sudoku gedoe geloof ik door te krijgen...
@ Buzzer: Ben je verhuisd of ben je aan het her-inrichten?
Die prijsverschillen vond ik relatief zo gering dat ik zoiets had van: dan maar in een keer goed. Nu er nog mee om leren gaanquote:
Leuk he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef es70 het volgende:
Ik begin dat Sudoku gedoe geloof ik door te krijgen...
Sudoku's zijn heerlijk om te doen..quote:
Hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Es
aan het herinrichten. We zaten midden in een hele grote opknapbeurt van het huis. De meubels hebben we nog samen uitgezocht...
Misschien komt dat nogquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Sudoku's zijn heerlijk om te doen..
overigens: kun je me niet eens een veldlesje fotograferen geven ? (misschien iets van een Lounge fotomeet o.i.d. ?
Dat leer je snel zat. En anders is er nog altijd FOT of een FOT-meetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die prijsverschillen vond ik relatief zo gering dat ik zoiets had van: dan maar in een keer goed. Nu er nog mee om leren gaan
Dat hoeft normaal gesproken ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef es70 het volgende:
Misschien komt dat nog. 'T was/is nu nog vooral 'ik moet dat gvd kunnen
'. Maar ik heb er nu al een heel stel afgemaakt zonder bij de oplossingen te spieken
.
Binnenkort in Artis danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Sudoku's zijn heerlijk om te doen..
overigens: kun je me niet eens een veldlesje fotograferen geven ? (misschien iets van een Lounge fotomeet o.i.d. ?
Van het weekend moet het afquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:23 schreef buzzer het volgende:
Met de meiden gaat het relatief wel goed eigenlijk. Ze zijn weer lekker naar school en hebben het daar heel erg naar hun zin. Nu probeer ik wat regelmaat in het huishouden in te bouwen, maar dat kan pas als alle spullen weer een plekkie hebben gevonden. Ik krijg het dus nog druk komend weekend
ik ben inderdaad volop aan het lurken in FOTquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat leer je snel zat. En anders is er nog altijd FOT of een FOT-meet
ik heb drie maanden zonder meubels gezeten, die zijn net woensdag gebracht, dus eigenlijk wil ik u wel weer over mijn spullen kunnen beschikken, dus ik ga er wel voor om het dit weekend in ieder geval beneden weer op orde te hebben. En dan ga ik ook weer zelf koken...squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Van het weekend moet het af.
Dat ze weer naar school gaan brengt al weer regelmaat (da's hier iig ook zo), lekker is dat.
Ik heb nooit beweerd normaal te zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft normaal gesproken ook nietAls je ergens een fout maakt loop je altijd vroeg of laat ergens anders wel vast
Daar rust niet echt zegen op hčquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb drie maanden zonder meubels gezeten, die zijn net woensdag gebracht, dus eigenlijk wil ik u wel weer over mijn spullen kunnen beschikken, dus ik ga er wel voor om het dit weekend in ieder geval beneden weer op orde te hebben. En dan ga ik ook weer zelf koken...s
Daarom gaan we er een soort loungemeet van maken, dan kan jij ook komenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar rust niet echt zegen op hč.
Pat gaat volgend weekend, maar die vergeet dan vast zijn fototoestel.
lijkt me prima, alleen niet de 22e, dan zit ik een weekend in Limburgquote:
Meets zijn er wel de komende tijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben inderdaad volop aan het lurken in FOT
ik hou de meetings in de gaten. Wat me wel leuk lijkt is te leren spelen met scherpte/diepte
Sjeezusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb drie maanden zonder meubels gezeten, die zijn net woensdag gebracht, dus eigenlijk wil ik u wel weer over mijn spullen kunnen beschikken, dus ik ga er wel voor om het dit weekend in ieder geval beneden weer op orde te hebben. En dan ga ik ook weer zelf koken...s
dank jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Drie maanden
. Tijd om er weer een fijn thuis van te maken dan
. Succes, ik hoop dat je afkrijgt wat je graag af wilt hebben...
Das niet zo vreemd hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
dank jeik ben er in ieder geval wel heel erg aan toe
ik had een oude bank en een salontafel bewaard. Het was net een echoput bij me thuis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeezus. 3 maanden dus op de vloer gezeten ofzo?
Dat had ik vanmorgen al nietquote:
De zon is hier al een tijdje wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
En 't is te lekker weer om binnen te zitten
Ik heb net even een korte periode in de zon gezetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zon is hier al een tijdje weg
Naaien nog welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, een uurtje nog, dan naai ik er tussenuit
tja ik dacht laat ik ook ff wat zeggenquote:
dat dan weer welquote:
Ik heb er ook om gelachen, en mijn collega's (die linux draaienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)ows_installeren.html
wat een klucht zeg
"jongens doneer ff, dan kan ik een Windowslicentie KOPEN"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb er ook om gelachen, en mijn collega's (die linux draaien) destemeer
Die vond ik nog het leukstequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"jongens doneer ff, dan kan ik een Windowslicentie KOPEN"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed van wel jaquote:En trouwens, op zijn enorme WindowsLicentie draait hij natuurlijk gewoon Linux in een VMbak, boejje
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Weten jullie wel dat het vandaag 1928 jaar geleden is dat de Vesuvius naar de klote ging?
Jij harteloos stuk schoremquote:
Nee. Maar wist jij dat opvoeden een k*tklus isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Weten jullie wel dat het vandaag 1928 jaar geleden is dat de Vesuvius naar de klote ging?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij harteloos stuk schorem
Een humanitaire RAMP ja! Zakken leeg en naar giro 555 jij. RENNEN!![]()
Hoe en vooral WAAROM moet ik dat weten?quote:
Hee, tegen jou kan ik nog zeggen 'bezint eer ge begint'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe en vooral WAAROM moet ik dat weten?
Maar vertel?
Nou ja, de waarheid mag toch gezegd worden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:35 schreef es70 het volgende:
Hee, tegen jou kan ik nog zeggen 'bezint eer ge begint'.
Storm werd gepest (en is niet zo adrem). Hij heeft maar 1 vriendje waar hij veel mee speelt, hij is dus (volgens anderen) homo.
Ten eerste maar even duidelijk gemaakt dat, als dat het geval zou zijn, dat okay is (maar voorlopig krijgt hij alleen nog een gek gevoel in zijn piemel van de achtbaan). En hem ten tweede voorzien van een weerwoord
.
Hij mag van ons dat het nog altijd beter is om homo te zijn dan schapenneuker.
Ze zijn nu NOG puin aan het ruimen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij harteloos stuk schorem
Een humanitaire RAMP ja! Zakken leeg en naar giro 555 jij. RENNEN!![]()
quote:
corrupte kut spaghetti freters verdimmequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zijn nu NOG puin aan het ruimen.....
Ben juist net weer soort van wakkerquote:
Wist je dat de maffia in Calabrie afgelopen jaar een omzat had van 36 miljard. Kunnen ze vast een hoop spaghetti van kopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
corrupte kut spaghetti freters verdimme![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist je dat de maffia in Calabrie afgelopen jaar een omzat had van 36 miljard. Kunnen ze vast een hoop spaghetti van kopen
De Pers gelezen toevallig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist je dat de maffia in Calabrie afgelopen jaar een omzat had van 36 miljard. Kunnen ze vast een hoop spaghetti van kopen
Popje liefje hartje duifje kwijledoosje van mequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Moppies!
ik zat de hele neukende dag in me neukende uppie (oh nee wachtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Hier was het vandaag 25 graden hoor Fles. Lekker in het zonnetje gezeten in de tuin.
koechiekoechiekhoequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Popje liefje hartje duifje kwijledoosje van me![]()
Dat is een hoop neuk in één zin. Maar dat is wel kut ja. Ik ken dat gevoel.. heel de dag uit het raam kijken naar dat mooie weer en dan mag je er zelf zogenaamd van gaan genieten en dan is het weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zat de hele neukende dag in me neukende uppie (oh nee wacht) in een neukend airco kantoor en toen ik om half neukend 5 naar neukend buiten mocht was het daar lekker weer ja. Maar 5 minuten later moest ik weer zoeen neukende bus in met neukende airco en daar was het neukend koud. En toen ik thuis kwam waren er alleen maar neukend grijze neukende wolken en neukend koude koudheid. Neuk
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja, heb je het tof gehad daar Sjeuwh?
Dan ga ik maar mee.quote:
24". Wow. Dát is vetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef buzzer het volgende:
Zo, ik ben thuis ook weer online
Echt een geweldige machine mijn nieuwe pjoeter, en 24" kijkt ook erg lekker
Ahhuh. Van hier en van de Koffiereeks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuuk en buzz
Kennen jullie elkaar eigenlijk?
Kee coolquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh. Van hier en van de Koffiereeks.
We werken beide op een school. Dus Buzz is m'n schoolbuzzzz.
Dat begrijp ik volkomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Kee cool
Overigens ben ik meer van de Treinnn, dat begrijp je
Rot jij nou eens gewoon op vervelend kut knaagdierquote:
Myxomatosequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een ontstoken oog. Ook tof. Dat jeukt al de tyfus.
Laatste keer wel, Hij vecht met Ynske om de Deep Shit Award denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, hoe is het met Pheno? Is hij nog steeds helemaal heel enzo?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Toch Buzz?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MyxomatoseDat was voor die kutkangoo bestemd
Dat euhm, eerste woord snap ik niet in zijn geheel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
MyxomatoseDat was voor die kutkangoo bestemd
Ik blijfquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot jij nou eens gewoon op vervelend kut knaagdier
Zakdoeken zijn niet zo heel prijzig hoor, dat valt best mee, heb ik gehoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef buzzer het volgende:
mijn neus schoon kunnen houden,
het was ook redelijk overdrachtelijk bedoeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zakdoeken zijn niet zo heel prijzig hoor, dat valt best mee, heb ik gehoord
http://en.wikipedia.org/wiki/Myxomatosisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat euhm, eerste woord snap ik niet in zijn geheel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Myxomatosis
een dodelijke ziekte die in Australie ooit opzettelijk verspreid is om de voortwoekerende konijnenplaag het hoofd te bieden. Nou ja, wie weet werkt hetook voor andersoortige loosheid
Skippy. Beste kerel. Luister eens. Als je hier in de Lounge komt is het altijd gewoon een geurspoor wat je komt achterlaten. En als mensen daar niet op reageren ga je zielig lopen doen. Prima als je hier een beetje leuk inhoudelijk mee komt lullen, maar als je alleen maar je hoi-en-doei-drol hier komt achter laten kant ik je dringend adviseren om een andere schijthoop op te zoeken, want dan ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.quote:
Ik begin dinsdag weer. Ik heb er wel zin in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef buzzer het volgende:
![]()
Ik heb de eerste week er alweer opzitten. Waar het normaal de eerste week beredruk is, heb ik deze week mijn neus schoon kunnen houden, en lekker kunnen internetten. Dat heb ik best gemist de afgelopen maanden, dus een echte straf was het ook niet...
Húú. Okéquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Myxomatosis
een dodelijke ziekte die in Australie ooit opzettelijk verspreid is om de voortwoekerende konijnenplaag het hoofd te bieden. Nou ja, wie weet werkt hetook voor andersoortige loosheid
Ik had er ook wel weer zin in, alleen de consequentie van deze rustige week is dat ik volgende week alle shit over me heen krijg. Ik heb bijvoorbeeld nog 64 uur vacature staan...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begin dinsdag weer. Ik heb er wel zin in.
U solliciteert?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef Frezer het volgende:
D'r loopt hier anders al jaren een myxomatosekonijn rond... Volgens mij zijn ze reistent geworden,.
Lekker ding isset he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef Frezer het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuks!
Ja meneer flash Zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Skippy. Beste kerel. Luister eens. Als je hier in de Lounge komt is het altijd gewoon een geurspoor wat je komt achterlaten. En als mensen daar niet op reageren ga je zielig lopen doen. Prima als je hier een beetje leuk inhoudelijk mee komt lullen, maar als je alleen maar je hoi-en-doei-drol hier komt achter laten kant ik je dringend adviseren om een andere schijthoop op te zoeken, want dan ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.
Leuk meelullen
storend aanwezig zijn
dat is eigenlijk wel een beetje het laatste wat ik erover zeg, als dit niet duidelijk is dan houdt het op
Eik wel ja,quote:
Senior Billekoek Receiverquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eik wel ja,. Alleen nu ben ik even de vacature kwijt
![]()
Ik ben op zoek naar een startersfunctie,quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef Frezer het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuks!
In het journaal hebben ze 163 keer "Taeke Taekema" uitgeproken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Even tussendoor,
Taekema maakt ze ook in de herhaling
En zondag tegen Spanje
Junior dan, mag ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een startersfunctie,!
Nou dat maken wij wel uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Het is zo ongeveer bijna bedtijd moppies..
Zondag. Ik zal zwaaien.quote:Morgen weer naar Breda.
Niet zeuren over Taeke vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
In het journaal hebben ze 163 keer "Taeke Taekema" uitgeproken..
Wat een fantastische carričre mogelijkheden hier!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Junior dan, mag ook![]()
met doorgroeimogelijkheid naar![]()
Trusten snoepie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Het is zo ongeveer bijna bedtijd moppies.. Morgen weer naar Breda.
Ja ehh ik heb het niet voor het zeggen hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat een fantastische carričre mogelijkheden hier!
Ik heb een watertje,quote:
Was gezellig!quote:
Mwoa, dat valt alles mee. De bonte was hangt al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je wel hoe vet ik ga uitslapen morgen?
Was jij dat waardoor ik wakker werdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:49 schreef Pheno het volgende:
Wakker worden
Waar ga je het doen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:08 schreef Ynske het volgende:
zat net ff te kijken welke cursussen ik wil gaan doen, is degene die ik het liefste wil pas in maart
dan maar eerst portret in september
centrum van de kunsten utrechtquote:
Die link is wel gaaf jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
centrum van de kunsten utrecht
dit is ook wel aantrekkelijk, maar kan ik nu helemaal niet betalen
okquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:49 schreef Pheno het volgende:
Wakker worden
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat valt alles mee. De bonte was hangt al.
Is er daar een speciale reden voor of gewoon omdat je bv goed geslapen hebt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Badder ze Fles. En euhm, sorry. Maar ik voel me schreeuwerig blij.
das engquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
OH OKEE, DAN MAG HET. OMDAT JIJ HET BENT.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
En dat keurt het dan onmiddellijk goed dat jij het ook doet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH OKEE, DAN MAG HET. OMDAT JIJ HET BENT.
Ga je eigen land besturen, Belgquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:24 schreef leonieke het volgende:
En dat keurt het dan onmiddellijk goed dat jij het ook doet?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je eigen land besturen, Belg
Mensen die een pak meer verdienen dan ik kunnen het nog niet. Waarom zou ik me er dan mee bezig houden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je eigen land besturen, Belg
Ik heb mijn stem uitgebracht, nu is het aan henquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsssk, je PROBEERT het nog niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |