dan wel als IC hoop ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan een rondje langs alle stations die daar genoemd worden![]()
nu.nl.quote:AMSTERDAM - Het treinverkeer tussen Nederland en Duitsland is donderdagavond ernstig ontregeld door een explosie op het station van het Duitse Emmerich.
Novum
Er zou een transformatorhuisje op een perron door onbekende oorzaak zijn ontploft, zegt een woordvoerder van spoorbeheerder ProRail. Het is nog niet bekend of bij de explosie mensen gewond zijn geraakt.
Omleiding
Twee internationale treinen tussen de twee landen kunnen de drukke grensovergang niet meer passeren en moeten omrijden. Dat zorgt voor uren vertraging. Goederenvervoer op het traject moet zoveel mogelijk wachten op de plaats van vertrek, meldt ProRail.
Ook het vervoer over de Betuweroute maakt gebruik van de grensovergang en ligt nu plat. Volgens de ProRail-zegsman zijn de gevolgen voor de Betuweroute echter minimaal omdat er nog niet veel treinen van gebruik maken.
Het treinverkeer blijft zeker tot in de ochtend verhinderd door de ontploffing.
dat blauwe draadje moest dus niet bij het gele draadjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu.nl.
WTFer was daar al zeker tot zaterdagochtend gezeik vanwege beschadigd spoor tussen Ah en Zv, maar nou wordt het wel erg lastig natuurlijk...
Ik ben toch blij dat zulke treinen niet rijdenquote:
Een stukje uit de lokale krant: Ede Stad over het inleveren van de NS treinenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Neh neh, die Plan Veetjes moeten per 1 september weg!
Oja, die Proto's zijn er voorlopig nog niet, planning is eind november...
De rest mag je zelf bedenken![]()
Nou en? Dat is nu ook zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:56 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Dan heb je dus gewoon structureel mat tekort ...
Die groene wordt biologisch gezien wel een erg lastig verhaal trouwensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
na de wadlopers. de maaslopers nu ook kiplopers![]()
die heeft veolia toch al ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die groene wordt biologisch gezien wel een erg lastig verhaal trouwens
wordt die witte dan wel gewassen ? anders issie intussen wel grijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Which reminds me, ik moet die groene en VOORAL die witte wadloper nog eens platen in Limboland, kan mooi wel in een weekendje in september ofzo
Hehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die groene wordt biologisch gezien wel een erg lastig verhaal trouwens
De wadjes van Veolia worden eens in de 1/2 weken gewassen. De 3226 krijgt meestal als het weer nodig is een nieuwe sticker. De volgende keer wordt dat namelijk 'Nog 2 maanden'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wordt die witte dan wel gewassen ? anders issie intussen wel grijs
je gooit er zo nieuwe diesel inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja diesel eruit enzo
de veenexpressjes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt er nou al eentje gered door een museumclub?
Ik weet er in Hgl nog 2 terzijde te staan ook trouwens
Ik had ze liever als IJssellopers gezien, maar jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wadjes zijn dus overal inzetbaar dat blijkt al weer
na de wadlopers. de maaslopers nu ook kiplopers![]()
Kloptquote:
Het slopen gebeurt toch duidelijk dichter bij Zwolle dan bij Amersfoort, dacht ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:44 schreef Wadloper het volgende:
Overigens is de 3216 geconserveerd in Onnen, alleen is er weer uit de spots gebleken dat hij in Zwolle staat momenteel. Erg vreemd, kunnen ze hem net zo goed meteen naar Amersfoort brengen
Een koper?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:44 schreef Wadloper het volgende:
In Amersfoort staan ze opgeslagen totdat er eventueel een koper zich meldt
als je er 3 pluk locs voor noppes bij krijgt mischienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
die krengen tiefen uit elkaar van ellende man. Ben bang dat niet eens de Stibans er eentje wil hebben
Toch lijkt het net een soort vissenkop. Zonder de rest van de vis eraan zeg maarquote:
De 3449 was vandaag al kaduuk. Stond om 8 uur op spoor 57 in Lw en om 19:45 stond ie op het putspoortje te Lw.quote:
9?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
@Fles: Wanneer ga jij je recordrondje met 9 vervoerders nu eens doen?
![]()
Ohw, vandaar die vertraagde Spurt vanochtend!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
De 3449 was vandaag al kaduuk. Stond om 8 uur op spoor 57 in Lw en om 19:45 stond ie op het putspoortje te Lw.
ja nou ja, dat soort dingen boeit me ook niet echt. Ik ben meer van de bordjes. De aanval op belgië gaat aanstonds beginnenquote:
ja kunst met al die bussenflikkers erbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb namelijk vandaag 10 vervoerders gedaan
Coo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, dat soort dingen boeit me ook niet echt. Ik ben meer van de bordjes. De aanval op belgië gaat aanstonds beginnen
ja.. als ik niet verhinderd was.. dan was ik met bieslook mee gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, dat soort dingen boeit me ook niet echt. Ik ben meer van de bordjes. De aanval op belgië gaat aanstonds beginnen
ik heb geen idee.. volgens mij niet hoor:pquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kunst met al die bussenflikkers erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |