Allangquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:32 schreef Robin2130 het volgende:
Maarre is de ICM 4013 al in het wild te bekennen?
Feiburg met de ICEquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Weet iemand een orginele en leuke locatie waar ik met mijn vriendin heen kan gaan voor een weekendje? Het is een verrassing voor haar, maar wil eens iets anders dan het standaard Parijs en London...
Moet natuurlijk met de trein te bereiken zijn![]()
Hmm, word een beetje te prijzig... maar thnx voor de suggestie.quote:
quote:retour 2e klas
2 personen
totaalprijs
¤ 402,10
(prijs afhankelijk van definitieve beschikbaarheid)
Graag gedaan kerelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmm, word een beetje te prijzig... maar thnx voor de suggestie.
[..]
Je hebt in Rheine 2 soorten automaten, eentje voor het regionale verkeer, waar je dus alleen kaartjes naar bestemmingen in de omgeving kan halen en daaruit haal je ook het SWT en het NRW / NDRS ticket met papiergeld. Daarnaast heb je een automaat voor langeafstandsverbindingen, maar deze heeft niet altijd papiergeldinvoer. Je pinpas doet het iig niet, laat de ervaring weten. Enige optie die dan nog over blijft is het loket. Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:13 schreef Socios het volgende:
Weet jij of je in Duitsland uit de kaartautomaat een kaartje kan kopen naar een station in Nederland?
Overigens doet ook een creditcard wonderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Je hebt in Rheine 2 soorten automaten, eentje voor het regionale verkeer, waar je dus alleen kaartjes naar bestemmingen in de omgeving kan halen en daaruit haal je ook het SWT en het NRW / NDRS ticket met papiergeld. Daarnaast heb je een automaat voor langeafstandsverbindingen, maar deze heeft niet altijd papiergeldinvoer. Je pinpas doet het iig niet, laat de ervaring weten. Enige optie die dan nog over blijft is het loket. Succes in ieder geval!
Van mijn geplande 865 kwamen er uiteindelijk nog 713 terechtquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kom bij mijn reisje tot 613 tariefeenheden
ik denk aan stukjes plastic (tasjes oid) wat tegen de bovenleiding gewaait is en er nu een beetje omheen vast zitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:48 schreef Minisuisse het volgende:
14:18 uur Amsterdam<->Utrecht/Woerden Door plastic in de bovenleiding rijden er tussen Amsterdam en Utrecht minder treinen en rijden er tussen Breukelen en Woerden geen treinen. Vertraging: 15-30 minuten.
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Rondje is iets aangepast, hier de planning.quote:
Misschien op hetzelfde perron ja, en dan nog 300 meter lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Zug-Chef het volgende:
die overstap in Nijmegen is WEL cross, maar ik heb m wel eens gemist omdat de NS trein te laat binnenkwam in Nijmegen...
Als je voor in de trein stapt in die IC Zwolle - Nijmegen dan heb je een 15m crossplatform overstap, althans dat was begin juli nog wel zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien op hetzelfde perron ja, en dan nog 300 meter lopenCross is like dat hij aan de andere kant over 15 meter klaar staat
áls-ie al rijdtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie iedere dag weer wanhopige reizigers uit de IC Ut - Amf op hetzelfde perron binnenkomen als waar de stopper naar Ede-Wageningen staat te wachten, maar hij rijdt gewoon glashard voor je neus weg hoor
Ook nog zoiets jaquote:
Veolia heb ik al een flink aantal keren zien wachten op de trein uit Zwolle. Dat noem ik pas service!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
"Andere club he, hebben we niks mee te maken"
Vanochtend idd ook al op weg naar Lw gezien. Verder heb ik vandaag alle Olympische stellen gespotquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Wadloper het volgende:
Die Mendini is trouwens meer in Lw dan in Gn
Van 1b naar 35 toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Zug-Chef het volgende:
die overstap in Nijmegen is WEL cross, maar ik heb m wel eens gemist omdat de NS trein te laat binnenkwam in Nijmegen...
Met heel veel mazzel red je dit, maar het is zeer krap, omdat het Houtentrammetje niet altijd op tijd rijdt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef thats-me het volgende:
19:01 Utrecht CS 18b Stoptrein 6069 NS Mat'64
19:06 Houten 2
19:11 Houten 3 Lightrail 18169 NS Trammetje
19:14 Houten Castellum 1
19:16 Houten Castellum 1 Lightrail 18166 NS Trammetje
19:19 Houten 3
19:21 Houten 1 Stoptrein 6066 NS Mat'64
19:28 Utrecht CS 19b
Zou wel erg netjes zijn ja, binnen een half uur op en neer van Ut naar Htnc. Zeker nou het perron van spoor 2 ook nog ongeveer 400 meter naar het noorden verplaatst is... Van 2 naar 3 in 5 minuten wordt misschien nog wel het lastigste. Maar aan de andere kant, Htn - Ut is al een kwartierdienst, de volgende komt zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Met heel veel mazzel red je dit, maar het is zeer krap, omdat het Houtentrammetje niet altijd op tijd rijdt.
DD-AR.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanochtend idd ook al op weg naar Lw gezien. Verder heb ik vandaag alle Olympische stellen gespot![]()
Wat is dat Houten nu een kl*te station zeg. Wat trekken die A32 trammetjes hard op zeg en wat is het comfort daar ver te zoeken. Verder weet ik weer waarom ik DD-AR moet mijden![]()
een oom van mij is eens tussen 2 buffers gekomen, met zijn lijfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef Eix het volgende:
Laatst tussen een klapstoel gekomen met mn vinger in zo'n trein.![]()
Zag vandaag in doverse berichtgevingen dat er dus ook "slechts" 5 protossen zijn besteld. Dus ook geen reserve. Onder de noemer "Met nieuw materieel zijn de eventuele problemen toch snel opgelost"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook nog zoiets jade laatste tijd is het geregeld feest. Maar ja, een reservestel huren voor een jaar is te duur hmm
Laat de reiziger maar weer barsten
Hey dat zag ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja gisterochtend stond in Lw 38% (6 van 16 stuks) van de Arriva GTW 2/6 voor de deur bij Voith. Zegt genoeg dacht ik.
In Ut waren ze een CTA aan het onderhoud geven, zodat ik een aantal leuke platen heb kunnen maken. Kwamen door het onderhoud de meest leuke combi's voorbij.
Betekend dat automatisch dat die allemaal kapoet zijn? Ik heb wel eens vaker die GTWs afgerangeerd zien worden richting die loods, werd er toen ook voor gezet. Maar dan zijn ze dus kapoet ofzo ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja gisterochtend stond in Lw 38% (6 van 16 stuks) van de Arriva GTW 2/6 voor de deur bij Voith. Zegt genoeg dacht ik
Vet, straks 10 stellen voor de kippenlijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Zag vandaag in doverse berichtgevingen dat er dus ook "slechts" 5 protossen zijn besteld. Dus ook geen reserve. Onder de noemer "Met nieuw materieel zijn de eventuele problemen toch snel opgelost"
Suuuuuure!![]()
8aquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey dat zag ik ookdat was op 9b he?
Geen idee. 's Avonds stonden er nog 3 2/6 voor/naast de loods en stond er eentje half buitenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Betekend dat automatisch dat die allemaal kapoet zijn? Ik heb wel eens vaker die GTWs afgerangeerd zien worden richting die loods, werd er toen ook voor gezet. Maar dan zijn ze dus kapoet ofzo ?
Neh neh, die Plan Veetjes moeten per 1 september weg!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet, straks 10 stellen voor de kippenlijn
8 treinen per uur, per richting
Hee wat toevallig, op 9b waren ze ook bezig, rond 9:15 tenminste. Net toen de blokkendoos over spoor 10 doorkwam. En net toen ik op 11 stond te wachten op de IC naar Lw.quote:
1) 3 maanden lopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Neh neh, die Plan Veetjes moeten per 1 september weg!
Oja, die Proto's zijn er voorlopig nog niet, planning is eind november...
De rest mag je zelf bedenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |