Ja, ik weet niet meer waar (heb er meerdere gedaan), maar ik schijn een hoge financiele inteligentie te hebben. Zal vast wel goed zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:46 schreef --- het volgende:
[..]
Al eens een test gedaan of je wel geschikt bent voor beleggen?
Credit Europe en YKB geven ook 4.5%quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Heb al vorige week een aanvraag ingediend bij de ATB, maar nog niets gehoord... Maar ja, er was laatst een uitzending van Radar o.i.d. waarin zij werden aangeprezen, dus ze zullen wel een hele stapel aanvragen te verwerken hebben. Het zal in elk geval een hele stap vooruit zijn in vergelijking met mijn huidige rente van 0.5% bij de Postbank (u mag nu rotte tomaten naar me gooien)
crediteurope.nl is sneller, en geeft ook 4.5%.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Heb al vorige week een aanvraag ingediend bij de ATB, maar nog niets gehoord... Maar ja, er was laatst een uitzending van Radar o.i.d. waarin zij werden aangeprezen, dus ze zullen wel een hele stapel aanvragen te verwerken hebben. Het zal in elk geval een hele stap vooruit zijn in vergelijking met mijn huidige rente van 0.5% bij de Postbank (u mag nu rotte tomaten naar me gooien)
Da's wel handy idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
crediteurope.nl is sneller, en geeft ook 4.5%.
Plus dat je hier gewoon afschriften krijgt, wekelijks zelfs! Combineer dat met een eigen rekeningnummer, en het is makkelijker dan ATB (inleggen met overmaken + codes en zo is maar lastig).
Kom ik ook weer lekker laat achter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
crediteurope.nl is sneller, en geeft ook 4.5%.
Plus dat je hier gewoon afschriften krijgt, wekelijks zelfs! Combineer dat met een eigen rekeningnummer, en het is makkelijker dan ATB (inleggen met overmaken + codes en zo is maar lastig).
Niets belet je te switchenquote:Op zaterdag 10 november 2007 08:30 schreef RJD het volgende:
[..]
Kom ik ook weer lekker laat achter.Heb net een paar maanden een account bij ATB.
Ga ik ook doen, me spaarrekening was tijd leeg maar heb ik weer 1000 euro gespaard en dan maakt 0.5 of 4.50 al aardig uit.quote:Op zondag 30 september 2007 20:24 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, wacht nog op bericht en dan gauw m'n centjes storten.![]()
Postbank plus sparen: 0.5% rente![]()
ATBank internetsparen: 4,5 % rente![]()
Kreeg toevallig gisteren een rekeningafschrift van mijn plusrekening... hou je vast... 4 EURO RENTE!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, me spaarrekening was tijd leeg maar heb ik weer 1000 euro gespaard en dan maakt 0.5 of 4.50 al aardig uit.
Gefeliciteerd! Dan kreeg je er vast ook 4 rentepunten bijquote:Op zondag 11 november 2007 10:45 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Kreeg toevallig gisteren een rekeningafschrift van mijn plusrekening... hou je vast... 4 EURO RENTE!!!
Bij Credit Europe krijg je een eigen rekeningnummer en bij ATB niet. Bij ATB moet iedereen op hetzelfde rekeningnummer storten met een persoonlijke stortingscode.quote:Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef J_Velsink het volgende:
Hey RemcoDelft,
Ik zit nu ik jou post heb gelezen te twijfelen tussen ATB en CreditEurope.
Ik snap alleen niet wat je bedoelt met "Combineer dat met een eigen rekeningnummer, en het is makkelijker dan ATB (inleggen met overmaken + codes en zo is maar lastig)"
Kun je me vertellen wat het voordeel is ten opzichte van ATB?
Jij krijgt maar 3,4% op je internet kwartaal rekening. Dat is toch nog altijd (veel) minder dan de 4,5% van bijvoorbeeld ATBank en Credit Europe. Zelfs als je die 3,4% per kwartaal krijgt weegt dat niet op tegen de 4,5% per jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:12 schreef keerweer het volgende:
Ik heb ook zitten zoeken naar de hoogste rente-spaarrekening,maar kom toch steeds bij de ABN AMRO uit. Deze keert, als een van de weinige, per kwartaal zijn rente uit. en 4 keer per jaar is uiteindelijk toch meer dan 1 keer per jaar...dacht ik zo
Internet kwartaal spaarrekening.
Rente wordt altijd teruggerekend naar rente per jaar, dus per kwartaal krijg je ca 0,8394%quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:45 schreef keerweer het volgende:
stel 100 euro per maand
kwartaal 1 300+3.4%=310.2
2 610.2+3.4%=631.43
3 931.43+3.4%=963.09
4 1263.09+3.4%=1315.03
EN BIJ 1 KEER PER JAAR :12 X100=1200 +4.5%=1254
Of ben ik nou gek??kan hoor, heb alleen maar MAVO...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |