abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52641591
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef RebornVampie het volgende:
Ik ben op het moment langzaam aan het opbouwen. Ik ga nog een heel uitgebreid topic maken maar dat wil ik pas in een later stadium van mijn training doen. Ik ga in ieder geval morgen avond handgewichten (losse) en een boksbal halen. Nu zoek ik daar een trainingsschema in. Ik heb de hele OP gelezen en ik begrijp dat het beter is om naar de sportschool te gaan maar ook dit (vanwege persoonlijke redenen) wil ik in een later stadium doen.

Dus de vraag: hoe kan ik het beste opbouwen met handgewichten en met het trainen met een boksbal.

Alvast bedankt.
Zelf met gewichten klooien is als dat je graag autocoureur wilt worden maar liever zelf een invalidewagentje koopt dan een sportauto huurt om te trainen.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:20:47 #32
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52642089
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:42 schreef Videopac het volgende:
OMFG: ik ben vanmorgen uit een broek gescheurd
Ik denk alleen dat mijn vrouw dit een extra reden vindt om te stoppen met kt...

Beter thuis, dan tijdens 't squatten zelf

En ff serieus, je vrouw ziet toch dat je lichaam verandert? Vindt ze dat niet mooi?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:09:54 #33
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52643034
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef RebornVampie het volgende:
Ik ben op het moment langzaam aan het opbouwen. Ik ga nog een heel uitgebreid topic maken maar dat wil ik pas in een later stadium van mijn training doen. Ik ga in ieder geval morgen avond handgewichten (losse) en een boksbal halen. Nu zoek ik daar een trainingsschema in. Ik heb de hele OP gelezen en ik begrijp dat het beter is om naar de sportschool te gaan maar ook dit (vanwege persoonlijke redenen) wil ik in een later stadium doen.

Dus de vraag: hoe kan ik het beste opbouwen met handgewichten en met het trainen met een boksbal.

Alvast bedankt.
met die bokszak op je schoudesr rondjes gaan rennen door de straten en lompe dingen mee doen
pi_52643284
Gezien ik eigenlijk te lui ben om 's ochtends om 5 uur brood te gaan zitten smeren heb ik vandaag maar eens een bruin brood + een pot pindakaas meegenomen naar m'n werk. Opzich prima, maar iedere dag 8-12 broodjes pindakaas gaat op den duur wel vervelen....

Zijn er nog andere (lang houdbare) spullen met veel eiwit die ik als broodbeleg kan gebruiken hier?

Oja, en wat voor pindakaas bevat nu de meeste eiwitten? Calvé zit op 22/100gr, maar volgens mij kan dat beter
pi_52643429
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Gezien ik eigenlijk te lui ben om 's ochtends om 5 uur brood te gaan zitten smeren heb ik vandaag maar eens een bruin brood + een pot pindakaas meegenomen naar m'n werk. Opzich prima, maar iedere dag 8-12 broodjes pindakaas gaat op den duur wel vervelen....

Zijn er nog andere (lang houdbare) spullen met veel eiwit die ik als broodbeleg kan gebruiken hier?

Oja, en wat voor pindakaas bevat nu de meeste eiwitten? Calvé zit op 22/100gr, maar volgens mij kan dat beter
Heb je een koelkast? De kipfilet die ik heb van de AH zijn in gesloten verpakking wel een week of 1,5 à 2 houdbaar. Dus kan je maandag voor de rest van de week meenemen. En aangezien ik toch een pakje per dag opmaak heb ik ook geen open pakjes liggen
Have fun...
pi_52643692
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Heb je een koelkast? De kipfilet die ik heb van de AH zijn in gesloten verpakking wel een week of 1,5 à 2 houdbaar. Dus kan je maandag voor de rest van de week meenemen. En aangezien ik toch een pakje per dag opmaak heb ik ook geen open pakjes liggen
Ook geen slecht idee inderdaad!
Enig idee hoeveel eiwit per 100gr daarin zit?
pi_52643715
Ik begin weer droger te worden door de hockeytrainingen. Die 7 uur rennen per week is toch ergens goed voor. Vanavond borst, biceps en wat squatten. Niet te veel want dit weekend toernooi.
pi_52644343
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef Frautie het volgende:

[..]

En ff serieus, je vrouw ziet toch dat je lichaam verandert? Vindt ze dat niet mooi?
Ik kan niet voor de situatie van Videopac praten maar mijn vriendin vindt het niet mooi.
"Ik vond je leuker als iel jongetje"

Jammer, maar geen reden om te stoppen.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_52645735
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Ook geen slecht idee inderdaad!
Enig idee hoeveel eiwit per 100gr daarin zit?
Ongeveer 20 gram per 100 gr.

Bron
Have fun...
pi_52645839
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:13 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik kan niet voor de situatie van Videopac praten maar mijn vriendin vindt het niet mooi.
Same here...
quote:
Same here
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_52645897
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef Frautie het volgende:

[..]

Zeker!
quote:
Ja, dat ziet ze wel, ze vind het alleen te ver gaan; ze wil geen "discoportier" als man.
(even voor de goede orde: ik weeg een kwart minder dan Ivosnivo en we zijn ongeveer even lang).
pi_52646222
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nog maar eens

[afbeelding]
astalavista Baby
Die foto is een look-a-like
pi_52646341
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ongeveer 20 gram per 100 gr.

Bron
Handige site trouwens...
Toevallig zie ik daar ook staan dat patat 40gr eiwit bevat per 100gr... Waarom hoor ik daar zo weinig over? Heeft dat er mee te maken dat er nogal wat 'ongezonde' vetten in zitten oid?
pi_52646452
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Handige site trouwens...
Toevallig zie ik daar ook staan dat patat 40gr eiwit bevat per 100gr... Waarom hoor ik daar zo weinig over? Heeft dat er mee te maken dat er nogal wat 'ongezonde' vetten in zitten oid?
Typfout hahaha.

Daar klopt geen hol van.
pi_52646481
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Videopac het volgende:

[..]

Die foto is een look-a-like
Stop met haten op Arnold, hij heeft veel voor de sport gedaan.

pi_52646494
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:28 schreef Baffer het volgende:

[..]

Typfout hahaha.

Daar klopt geen hol van.
Wel, de meeste aardappels en aardappelproducten zitten ook allemaal rond de 40/100gr... Ik denk dat het best eens zou kunnen kloppen
pi_52646553
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Wel, de meeste aardappels en aardappelproducten zitten ook allemaal rond de 40/100gr... Ik denk dat het best eens zou kunnen kloppen
Nee.
pi_52646849
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:

Ik neem sochtends gewoon een pakje (100gr) kipfilet mee naar werk, ligt de hele dag uit de koelkast naast me en om het uur of wat neem ik weer een boterham (of 2) en ik neem ook altijd 1,5l melk mee, ook de complete dag uit de koelkast.

Ik geloof niet dat het na een uur of 6 uit de koelkast gelijk bedorven is, in ieder geval heb ik nog nooit er last van gehad.
Wat ik ook wel eens wil doen, 1 liter melk in de blender en havermout, kwark en bananen erbij in en meenemen, vaak nam ik dit als ontbijt maar ook goed mee te nemen!
pi_52646878
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef Baffer het volgende:

[..]

Nee.
Ipv alleen maar nee kan je ook uitleggen dat in aardappel producten rond de 0-3 gr eiwitten zit oid en veelal koolhydraten. In patat/frites zit denk ik eerder 40gr vet / 100gr
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:50:40 #50
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52647040
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:13 schreef BertV het volgende:
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef Videopac het volgende:
Same here...
Same here
Sporten ze zelf ook?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_52647571
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef Frautie het volgende:

[..]

[..]

Sporten ze zelf ook?
Mijn vriendin heeft niks tegen op mijn uiterlijk, alleen vind ze het soms wel irritant dat ik zo zwaar ben (momenteel 45kg zwaarder)

Ook vraagt ze soms wel of het nou echt nodig zo hard te trainen aangezien ik dan een uur kapot ben na het trainen. Maar voor de rest vind ze het allemaal best
pi_52649567
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef Frautie het volgende:

[..]

[..]

Sporten ze zelf ook?
Ja, alleen niet zo fanatiek...
pi_52655178
J, hoe gaat het met je oog?
pi_52655231
Net 76 kg full squat gedaan. Vorm was niet helemaaaaaaaal goed maar hij ging hendig omhoog. Die 80kg gaat er zeer spoedig aan!
pi_52655917
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:32 schreef no-look het volgende:
Net 76 kg full squat gedaan. Vorm was niet helemaaaaaaaal goed maar hij ging hendig omhoog. Die 80kg gaat er zeer spoedig aan!
Ik wil niet vervelend doen, maar wat is nou het verschil tussen 76kg en 80kg? Gewoon toch volgende keer 80kg en dan met stappen van 5kg?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:27:11 #56
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52659705
zometeen nog ff zwaar deadliften squatten en de rest van benen en rug

kijken of het wat wordt na een werkdag van 8 uur en 5 uur auto rijden
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:32:46 #57
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_52659859
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef Fugie het volgende:
zometeen nog ff zwaar deadliften squatten en de rest van benen en rug

kijken of het wat wordt na een werkdag van 8 uur en 5 uur auto rijden
Dude, kun je niks dichter bij huis vinden?
ada fare stop stalking me
pi_52660351
Vandaag ook nog ff gesquat. maandje niet gedaan. topsetje van 6x140kg ging lekker. Volgende keer een dagje alleen benen.

Borst was zwaar. Met een kerel samen getraind die mijn gewicht heeft (ca. 105kg) maar 25 cm korter is. Kon nog redelijk bij blijven maar kan nu geen pen meer tillen
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:03:56 #59
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52662325
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dude, kun je niks dichter bij huis vinden?
doordeweeks zit ik in rotterdam, dan is het ongeveer 3 uur rijden per dag Maar op vrijdag rij ik altijd door naar middelburg en amersfoort middelburg is nou niet echt een klein stukkie

Maar vandaag wel gruwelijk getraint zeg. Deadlifts 5x110 5x115 5x115 en 1x130 en ik heb geprobeerd om mijn benen rechter te houden dan normaal en opzich voelde dat wel beter. Daarna beetje los lopen squatten voornamelijk op vorm enzo. Kuiten kon ik een plakje meer trainen (eindelijk).
Daarna mijn rug 80kg kunnen pakken met pulldown en dumbells bor's met 36kg

Kreeg ook een lekkere pomp in mijn biceps en mijn onderarmen voel ik ook aardig. Staand wrist curls met barbell achter je rug werkt best aardig
pi_52665013
Balspieren tvp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')