Zelf met gewichten klooien is als dat je graag autocoureur wilt worden maar liever zelf een invalidewagentje koopt dan een sportauto huurt om te trainen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef RebornVampie het volgende:
Ik ben op het moment langzaam aan het opbouwen. Ik ga nog een heel uitgebreid topic maken maar dat wil ik pas in een later stadium van mijn training doen. Ik ga in ieder geval morgen avond handgewichten (losse) en een boksbal halen. Nu zoek ik daar een trainingsschema in. Ik heb de hele OP gelezen en ik begrijp dat het beter is om naar de sportschool te gaan maar ook dit (vanwege persoonlijke redenen) wil ik in een later stadium doen.
Dus de vraag: hoe kan ik het beste opbouwen met handgewichten en met het trainen met een boksbal.
Alvast bedankt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:42 schreef Videopac het volgende:
OMFG: ik ben vanmorgen uit een broek gescheurd![]()
![]()
Ik denk alleen dat mijn vrouw dit een extra reden vindt om te stoppen met kt...
met die bokszak op je schoudesr rondjes gaan rennen door de straten en lompe dingen mee doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef RebornVampie het volgende:
Ik ben op het moment langzaam aan het opbouwen. Ik ga nog een heel uitgebreid topic maken maar dat wil ik pas in een later stadium van mijn training doen. Ik ga in ieder geval morgen avond handgewichten (losse) en een boksbal halen. Nu zoek ik daar een trainingsschema in. Ik heb de hele OP gelezen en ik begrijp dat het beter is om naar de sportschool te gaan maar ook dit (vanwege persoonlijke redenen) wil ik in een later stadium doen.
Dus de vraag: hoe kan ik het beste opbouwen met handgewichten en met het trainen met een boksbal.
Alvast bedankt.
Heb je een koelkast? De kipfilet die ik heb van de AH zijn in gesloten verpakking wel een week of 1,5 à 2 houdbaar. Dus kan je maandag voor de rest van de week meenemen. En aangezien ik toch een pakje per dag opmaak heb ik ook geen open pakjes liggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Gezien ik eigenlijk te lui ben om 's ochtends om 5 uur brood te gaan zitten smeren heb ik vandaag maar eens een bruin brood + een pot pindakaas meegenomen naar m'n werk. Opzich prima, maar iedere dag 8-12 broodjes pindakaas gaat op den duur wel vervelen....
Zijn er nog andere (lang houdbare) spullen met veel eiwit die ik als broodbeleg kan gebruiken hier?
Oja, en wat voor pindakaas bevat nu de meeste eiwitten? Calvé zit op 22/100gr, maar volgens mij kan dat beter
Ook geen slecht idee inderdaad!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Heb je een koelkast? De kipfilet die ik heb van de AH zijn in gesloten verpakking wel een week of 1,5 à 2 houdbaar. Dus kan je maandag voor de rest van de week meenemen. En aangezien ik toch een pakje per dag opmaak heb ik ook geen open pakjes liggen
Ik kan niet voor de situatie van Videopac praten maar mijn vriendin vindt het niet mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef Frautie het volgende:
[..]![]()
Beter thuis, dan tijdens 't squatten zelf
En ff serieus, je vrouw ziet toch dat je lichaam verandert? Vindt ze dat niet mooi?![]()
Ongeveer 20 gram per 100 gr.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee inderdaad!
Enig idee hoeveel eiwit per 100gr daarin zit?
Same here...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:13 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de situatie van Videopac praten maar mijn vriendin vindt het niet mooi.
"Ik vond je leuker als iel jongetje"
Same herequote:Jammer, maar geen reden om te stoppen.
Zeker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef Frautie het volgende:
[..]![]()
Beter thuis, dan tijdens 't squatten zelf
Ja, dat ziet ze wel, ze vind het alleen te ver gaan; ze wil geen "discoportier" als man.quote:En ff serieus, je vrouw ziet toch dat je lichaam verandert? Vindt ze dat niet mooi?![]()
Die foto is een look-a-likequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nog maar eens![]()
[afbeelding]
astalavista Baby![]()
Handige site trouwens...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ongeveer 20 gram per 100 gr.
Bron
Typfout hahaha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Handige site trouwens...
Toevallig zie ik daar ook staan dat patat 40gr eiwit bevat per 100gr... Waarom hoor ik daar zo weinig over? Heeft dat er mee te maken dat er nogal wat 'ongezonde' vetten in zitten oid?
Wel, de meeste aardappels en aardappelproducten zitten ook allemaal rond de 40/100gr... Ik denk dat het best eens zou kunnen kloppenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:28 schreef Baffer het volgende:
[..]
Typfout hahaha.
Daar klopt geen hol van.
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wel, de meeste aardappels en aardappelproducten zitten ook allemaal rond de 40/100gr... Ik denk dat het best eens zou kunnen kloppen
Ik neem sochtends gewoon een pakje (100gr) kipfilet mee naar werk, ligt de hele dag uit de koelkast naast me en om het uur of wat neem ik weer een boterham (of 2) en ik neem ook altijd 1,5l melk mee, ook de complete dag uit de koelkast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Zijn er nog andere (lang houdbare) spullen met veel eiwit die ik als broodbeleg kan gebruiken hier?
Ipv alleen maar nee kan je ook uitleggen dat in aardappel producten rond de 0-3 gr eiwitten zit oid en veelal koolhydraten. In patat/frites zit denk ik eerder 40gr vet / 100grquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:13 schreef BertV het volgende:
Ik kan niet voor de situatie van Videopac praten maar mijn vriendin vindt het niet mooi.
"Ik vond je leuker als iel jongetje"
Jammer, maar geen reden om te stoppen.
Sporten ze zelf ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |