Moet je echt doen, leren koken! Alle andere huishoudelijke karweitjes vind ik vreselijk, maar koken doe ik graag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:53 schreef Chicolate het volgende:
... Dat las ik nou net te laatIk heb nu bij de C1000 een saladepakket gehaald, en thuis uit de vriezer gehaktballetjes in zoetzure saus geplukt. Dat op 2 boterhammen gedaan, en dat was mijn maaltijd
Niet supergezond, maar beter dan het voorgestelde frietje halen xD
Stond in de winkel, besloot dat ik bij de sla nog wat vlees moest ... wilde kipfilet kopen ... bedacht me net op tijd dat daar kruiden op moeten en ik daar totaal geen verstand van heb ... dus daarom toch maar de vriezer in gedoken. Moet toch eens leren te koken![]()
kipfiletje kruiden is helemaal niet moeilijk hoor! Je strooit gewoon wat kipkruiden eroverheen en klaar is keesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan koken, zolang mn moeder instructies achterlaat ... maar met een kipfiletje zelfstandig aan de slag gaan en proberen dat te kruiden ... gaat me toch nog net iets te ver.![]()
(en stomme is, heb in de tussentijd best veel snoep naar binnen gewerkt, omdat ik zo'n honger had en zat te wachten tot ze thuiskwamen ... wat niet gaat gebeuren voor vanavond laat)
Goed bezig, maar hoezo gourmetten EN bbqen op 1 dagquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef Chicolate het volgende:
Hey welkomIs er nog iets bijzonders met oktober?
![]()
... ik ben tot nu toe heel goed bezig vandaag(het idee dat ik vanmiddag in bikini moet zal ook wel meespelen), geen grote mergpijp bij de koffie genomen, maar gewoon een glas cola light. Waar ik ook maar weer mee moet gaan minderen na vandaag, de hartkloppingen enzo komen weer terug, teveel caffeine.
Ik ga het bewijs leveren, gourmetten en BBQ'en op 1 dag kan prima slank
Als het goed gaat, op vakantie... naar een warm landquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef Chicolate het volgende:
Hey welkomIs er nog iets bijzonders met oktober?
![]()
Wij gaan vanavond ook gourmetten. Ben niet bang voor het vlees, ben niet bang voor de salades, ben aleen bang voor se saucjes... die zijn zo lekker en ik kan er bijna niet zonderquote:Ik ga het bewijs leveren, gourmetten en BBQ'en op 1 dag kan prima slank
Welnee... dat heb ik ook als man. Als je begint met buikspieren te kweken.. zijn de bovenste die het snelst en makkelijkst vorm krijgen. De onderste zijn gewoon keihard moeilijk omdat je buik daar is. Daarvoor moet je dus heel veel cardio doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
en het lijkt alsof ik de bovenste spieren van een sixpack heb, maar dat is gewoon vet in die vorm.
tzatziki is zooo lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:51 schreef Plukie86 het volgende:
Slanke bbq tip: maak tzatziki! Beetje yoghurt, beetje knoflook, beetje kommer (of een zakje mix voor dipsaus met tzatzikismaak, dan hoeft er geen knoflook in). Lekker bij stokbrood, of op een broodje hamburger als sausje!
@ Dizer: gebruik ketchup, dat is niet zo schadelijk. Of mayo light, dat heb ik sinds kort ook in de koelkast staan van Remia en scheelt echt een berg in vet en kcal. Want bij een bbq moet je toch een beetje genieten, nietwaar?
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee... dat heb ik ook als man. Als je begint met buikspieren te kweken.. zijn de bovenste die het snelst en makkelijkst vorm krijgen. De onderste zijn gewoon keihard moeilijk omdat je buik daar is. Daarvoor moet je dus heel veel cardio doen.
Oh Dizerquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
tzatziki is zooo lekker.
Ja, dat doe ik meestal ook wel hoor, aan de ketchup. Dat gaat nog wel. Plus het is niet erg dat er wat suiker in zit, want dan is dat het enige suiker dat ik zowat binnenkrijg dan.
Alleen knoflooksauce is zo lekker bij de BBQ.
Je kan zelf ook slanke knoflooksaus makenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
tzatziki is zooo lekker.
Ja, dat doe ik meestal ook wel hoor, aan de ketchup. Dat gaat nog wel. Plus het is niet erg dat er wat suiker in zit, want dan is dat het enige suiker dat ik zowat binnenkrijg dan.
Alleen knoflooksauce is zo lekker bij de BBQ.
Welnee joh! Ga je naat de sportschool? Indien zo, vraag aan een van de instrecteurs hoe je je buikspieroefeningen beter kan aanpassen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
NeeJe gaat me niet vertellen dat het echt spieren zijn ... (Hmmm je ziet ze wel beter als ik mn buik aanspan ... ) Maar ik wil geen sixpack
Ik ben een meisje!!! (en mn bh's gaan er strakker door zitten, bijkomend nadeel, mn al te kleine sportbh past nu dus echt niet meer) ... maar kan je dat krijgen als je nog maar 1 week buikspieroefeningen doet?
*denkt erover daar maar snel mee te stoppen voordat het erger wordt
ligt eraan hoeveel je wilt afvallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik nu begin met afvallen zou ik het dan redden voor de zomer van 2009?
Dat ben jij alquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef roooosje het volgende:
[..]
Afvallen, zodat ik weer een sexy moddafokka ben![]()
Uhm nee ... zit op een vechtsport en daar trainen we ze. Maar dat ging me altijd wat lastig af, dus doe nu een weekje lang al iedere ochtend even die oefeningen ... Nu gaat het me veel gemakkelijker af (moet sterke spieren hebben, krijg in dat gebied heel veel en harde trappen) Maar ik ga wel ff kijken hoe ik dat ga veranderenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee joh! Ga je naat de sportschool? Indien zo, vraag aan een van de instrecteurs hoe je je buikspieroefeningen beter kan aanpassen..
Zo lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
(oeh die knoflooksaus ga ik voorstellen hier, we hebben verse knoflook liggen zag ik)
Dat heb ik allemaal in huisquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:04 schreef roooosje het volgende:
[..]
Je kan zelf ook slanke knoflooksaus makenMet Light mayo, beetje yoghurt en een paar teentjes geperste knoflook
Jij gaat net zo gezond gourmetten als ik?quote:
Genoeg om te weten dat zomer 2008 kansloos isquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel je wilt afvallen
Surinaamse Bowlquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij gaat net zo gezond gourmetten als ik?... (mijd dan de satesaus. Heerlijk spul, wil niets anders ... maar oh zo slecht eigenlijk. Laat ik dit keer ook maar staan
Net als de enorme hoeveelheden stokbrood. Ik leef wel op de komkommer, tomaat, bowl (surinaamse, met drank, dus eigenlijk helemaal niet gezond
) en paar stukjes vlees. Oh en de cola light caffeinevrij natuurlijk
Wedstrijdje?![]()
Lichte pinda allergiequote:Op zondag 26 augustus 2007 12:26 schreef roooosje het volgende:
[..]
Surinaamse Bowl. Als je de Surinaamse pindasaus pakt, valt het wel mee met de calo's, geloof ik. Mijn ouders hebben van die zakjes meegenomen uit Suriname en volgens mij is dat anders dan die Remia en consorten aanbieden.
Dieettechnisch soms wel handigquote:
Ja maar wij gaan BBQ'enquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij gaat net zo gezond gourmetten als ik?... (mijd dan de satesaus. Heerlijk spul, wil niets anders ... maar oh zo slecht eigenlijk. Laat ik dit keer ook maar staan
Net als de enorme hoeveelheden stokbrood. Ik leef wel op de komkommer, tomaat, bowl (surinaamse, met drank, dus eigenlijk helemaal niet gezond
) en paar stukjes vlees. Oh en de cola light caffeinevrij natuurlijk
Wedstrijdje?![]()
quote:[..]
Dat wordt dus afblijven van:
- Worstjes
- Hamburgers
- Stokbrood (met of zonder boter)
- Alle sausjes, op de zelfgemaakte knoflooksaus na
- Wijn
Dan blijft over:
Vis
Kipfiletjes
Sla met slanke dressing
Surinaamse bowl
Stapels rauwkost (wortel, tomaat, komkommer)
Cola Light.
OMG, ik riep echt net nog naar mijn moeder of we Courgettes hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Chicolate het volgende:
Weet je wat je ook op BBQ/gourmet kan leggen? Paprika, courgette, champignons, ananas enzoOok allemaal superlekker (ananas zou ik wel inpakken in folie ofzo)
Ik heb trek in de courgettesen de ananas (rest lust ik niet hihi)
Hmm, misschien kan je het dan beter in het dieettopic proberen (BMI > 27) daar zitten meer mensen die veel willen afvallen of al een eind onderweg zijn. Mensen die veel afgevallen zijn en hier al (mogen) posten, lezen en posten daar ook nog wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat zomer 2008 kansloos is
Thx!!! Zal ik doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:02 schreef Liebe het volgende:
Zeg, nog ff een tip voor Deezer, koop nog ff snel Calvé extra light mayo, 15 kcal per eetlepel. (gewone mayo ongeveer 95 kcal), en ik proef zelf bijna geen verschil, vind de calve zelfs nog lekkerder.
Is dat niet een beetje overdreven?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Morgen dus 4 uur ipv 2 uur op de sportschool.
Dizer heeft tijd teveel... of hij begint een eetstoornis te ontwikkelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven?
Vind ik ook ja, gewoon nu weer goed opletten met eten en 2 uur sporten en het is er wel weer af hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven?
Nou ja, dat denk ik ook weer nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dizer heeft tijd teveel... of hij begint een eetstoornis te ontwikkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |