abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52681631
... Dat las ik nou net te laat Ik heb nu bij de C1000 een saladepakket gehaald, en thuis uit de vriezer gehaktballetjes in zoetzure saus geplukt. Dat op 2 boterhammen gedaan, en dat was mijn maaltijd Niet supergezond, maar beter dan het voorgestelde frietje halen xD

Stond in de winkel, besloot dat ik bij de sla nog wat vlees moest ... wilde kipfilet kopen ... bedacht me net op tijd dat daar kruiden op moeten en ik daar totaal geen verstand van heb ... dus daarom toch maar de vriezer in gedoken. Moet toch eens leren te koken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52681935
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:53 schreef Chicolate het volgende:
... Dat las ik nou net te laat Ik heb nu bij de C1000 een saladepakket gehaald, en thuis uit de vriezer gehaktballetjes in zoetzure saus geplukt. Dat op 2 boterhammen gedaan, en dat was mijn maaltijd Niet supergezond, maar beter dan het voorgestelde frietje halen xD

Stond in de winkel, besloot dat ik bij de sla nog wat vlees moest ... wilde kipfilet kopen ... bedacht me net op tijd dat daar kruiden op moeten en ik daar totaal geen verstand van heb ... dus daarom toch maar de vriezer in gedoken. Moet toch eens leren te koken
Moet je echt doen, leren koken! Alle andere huishoudelijke karweitjes vind ik vreselijk, maar koken doe ik graag.

Tot nog toe gegeten vandaag:

-Glaasje verssap van de AH
-2 geroosterde boterhammen met filet Americain en komkommer
-cup a soup
-klein flesje smoothie puur fruit
-geroosterde boterham met halvanaise en komkommer
-50 gram garnalen met beetje halvanaise
-groene salade met sesamzaad en mosterddressing
-150 gram biefstuk
-100 gram sperziebonen
-optimelvla met 100 gram aardbeien

Dit allemaal hierboven en het is maar 968 cal.!! Nou ja tis nog vroeg, ik zal heus nog wel wat eten vanavond, maar het ziet er al best uit als veel.
pi_52682182
Ik kan koken, zolang mn moeder instructies achterlaat ... maar met een kipfiletje zelfstandig aan de slag gaan en proberen dat te kruiden ... gaat me toch nog net iets te ver.

(en stomme is, heb in de tussentijd best veel snoep naar binnen gewerkt, omdat ik zo'n honger had en zat te wachten tot ze thuiskwamen ... wat niet gaat gebeuren voor vanavond laat )
pi_52693774
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan koken, zolang mn moeder instructies achterlaat ... maar met een kipfiletje zelfstandig aan de slag gaan en proberen dat te kruiden ... gaat me toch nog net iets te ver.

(en stomme is, heb in de tussentijd best veel snoep naar binnen gewerkt, omdat ik zo'n honger had en zat te wachten tot ze thuiskwamen ... wat niet gaat gebeuren voor vanavond laat )
kipfiletje kruiden is helemaal niet moeilijk hoor! Je strooit gewoon wat kipkruiden eroverheen en klaar is kees
pi_52693889
Miss_S is weer eens op vakantie en het topic is weer stil.

Nouja, ik ben er ook weer eens. Ik heb wel regelmatig meegelezen hier, maar niet echt meer gepost. Mijn hoofd stond niet echt naar het letten op mijn eten, alhoewel ik best gezond en regelamtig at. Voor de vakantie had ik een historisch laag gewicht, vraag me niet hoeveel (de weegschaal van mijn ouders klopt niet met mijn eigen op mijn kamer, waar ik nu dus niet ben) maar het was ongeveer 63 kilo.

Tijdens de vakantie ben ik ongeveer 1,5 kilo in 3 weken aangekomen , wat helemaal te verklaren is door de vele stukken apfelstrudel en wienerschnitzel op vakantie. Ik heb daar ook erg veel gewandeld, dus de beentjes zijn wel goed getraind. Maar het Oostenrijkse eten was te lekker om te laten staan, en zeg nou zelf: na een wandeling (eerder een klim) van een paar uren mag je best een groot stuk apfelstrudel nietwaar?

Enfin, de vakantie is weer bijna over. Volgende week begint het studentenleven weer, met daarbij weer zelf boodschappen doen, zelf bepalen wat er op tafel komt en zelf bepalen wat en wanneer ik eet. Niet dat het nu ongezond was (mijn moeder is best afgevallen dankzij Sonja, dus ongemerkt deden we wel wat mee), maar toch komt er bij mij wel eens een koekje langs thuis.

Daarnaast heb ik mezelf voorgenomen om in september met bodywork aan de universiteit te beginnen, dus dan moeten die laatste kilo's er weer snel afgaan, hoop ik. Mijn nieuwe bloes is namelijk net te strak over mijn spekrichel, wat toch wel wat zonde is.

Plukie is back.
pi_52693895
Goeiemorgen

Het gaat hard hier, vanochtend al 57.6

Gisteravond hele avond op terras gezeten en terwijl Peter alleen bier dronk, heb ik de hele avond aan de cola-light gezeten
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:40:40 #107
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52693981
Hallo .

Dizer hier. Ik wou graag meeposten dals het mag .
Ben aardig op weg. Ik woog begin juli 98 kilo en zit nu op 90 a 92. Heb de afgelopen week niet gewogen dus weet het nog even niet. Ik wil graag op de 80 kilo komen. Waarom? Omdat ik dat ooit woog en ik voelde me daar prettiger in.

Ik ben aardig op weg. Ik eet heel erg gezond en ik sport veel .
Hopen dat die laatste 10 kilo nog gaat lukken voor oktober .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_52694010
welkom hier en veel succes Dizer
pi_52694047
Hey welkom Is er nog iets bijzonders met oktober?

... ik ben tot nu toe heel goed bezig vandaag (het idee dat ik vanmiddag in bikini moet zal ook wel meespelen), geen grote mergpijp bij de koffie genomen, maar gewoon een glas cola light. Waar ik ook maar weer mee moet gaan minderen na vandaag, de hartkloppingen enzo komen weer terug, teveel caffeine.

Ik ga het bewijs leveren, gourmetten en BBQ'en op 1 dag kan prima slank
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:44:41 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694053
Dank je Sylvana .
pi_52694091
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef Chicolate het volgende:

... ik ben tot nu toe heel goed bezig vandaag (het idee dat ik vanmiddag in bikini moet zal ook wel meespelen), geen grote mergpijp bij de koffie genomen, maar gewoon een glas cola light. Waar ik ook maar weer mee moet gaan minderen na vandaag, de hartkloppingen enzo komen weer terug, teveel caffeine.

Goed bezig, maar hoezo gourmetten EN bbqen op 1 dag
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:46:36 #112
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694094
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef Chicolate het volgende:
Als het goed gaat, op vakantie... naar een warm land .
Niet dat ik mag klagen hoor voor mijn gewicht / lengte maar toch .
quote:
Wij gaan vanavond ook gourmetten. Ben niet bang voor het vlees, ben niet bang voor de salades, ben aleen bang voor se saucjes... die zijn zo lekker en ik kan er bijna niet zonder . Maar het gaat wel lukken .
pi_52694140
Ik moet eerst met mn ouders gourmetten, in de middag. Daarna ''s avonds naar een tuinfeest, met een groep jongeren. Denk niet dat ik daar nog ga eten, maar dat is dus een BBQ (ja ik heb mn ouders al gezegd dat ik niet wil gourmetten, maar ze luisteren niet echt ... )

Oh en ik ben niet goed bezig eigenlijk, gister was een rampdag, ben nu weer zwaarder dan voor de vakantie (en het lijkt alsof ik de bovenste spieren van een sixpack heb, maar dat is gewoon vet in die vorm. Ha fijn, vriendlief vindt meisjes met sixpack BAH )
pi_52694170
Slanke bbq tip: maak tzatziki! Beetje yoghurt, beetje knoflook, beetje kommer (of een zakje mix voor dipsaus met tzatzikismaak, dan hoeft er geen knoflook in). Lekker bij stokbrood, of op een broodje hamburger als sausje!

@ Dizer: gebruik ketchup, dat is niet zo schadelijk. Of mayo light, dat heb ik sinds kort ook in de koelkast staan van Remia en scheelt echt een berg in vet en kcal. Want bij een bbq moet je toch een beetje genieten, nietwaar?
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:51:33 #115
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694175
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
en het lijkt alsof ik de bovenste spieren van een sixpack heb, maar dat is gewoon vet in die vorm.
Welnee... dat heb ik ook als man. Als je begint met buikspieren te kweken.. zijn de bovenste die het snelst en makkelijkst vorm krijgen. De onderste zijn gewoon keihard moeilijk omdat je buik daar is. Daarvoor moet je dus heel veel cardio doen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:53:04 #116
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694198
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:51 schreef Plukie86 het volgende:
Slanke bbq tip: maak tzatziki! Beetje yoghurt, beetje knoflook, beetje kommer (of een zakje mix voor dipsaus met tzatzikismaak, dan hoeft er geen knoflook in). Lekker bij stokbrood, of op een broodje hamburger als sausje!

@ Dizer: gebruik ketchup, dat is niet zo schadelijk. Of mayo light, dat heb ik sinds kort ook in de koelkast staan van Remia en scheelt echt een berg in vet en kcal. Want bij een bbq moet je toch een beetje genieten, nietwaar?
tzatziki is zooo lekker .
Ja, dat doe ik meestal ook wel hoor, aan de ketchup. Dat gaat nog wel. Plus het is niet erg dat er wat suiker in zit, want dan is dat het enige suiker dat ik zowat binnenkrijg dan .

Alleen knoflooksauce is zo lekker bij de BBQ .
pi_52694222
Als ik nu begin met afvallen zou ik het dan redden voor de zomer van 2009?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_52694376
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:51 schreef Dizer het volgende:

[..]

Welnee... dat heb ik ook als man. Als je begint met buikspieren te kweken.. zijn de bovenste die het snelst en makkelijkst vorm krijgen. De onderste zijn gewoon keihard moeilijk omdat je buik daar is. Daarvoor moet je dus heel veel cardio doen.
Nee Je gaat me niet vertellen dat het echt spieren zijn ... (Hmmm je ziet ze wel beter als ik mn buik aanspan ... ) Maar ik wil geen sixpack Ik ben een meisje!!! (en mn bh's gaan er strakker door zitten, bijkomend nadeel, mn al te kleine sportbh past nu dus echt niet meer) ... maar kan je dat krijgen als je nog maar 1 week buikspieroefeningen doet?

*denkt erover daar maar snel mee te stoppen voordat het erger wordt
pi_52694405
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik meestal ook wel hoor, aan de ketchup. Dat gaat nog wel. Plus het is niet erg dat er wat suiker in zit, want dan is dat het enige suiker dat ik zowat binnenkrijg dan .

Oh Dizer
Pretentieus geneuzel.
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:03:59 #120
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694436
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:02 schreef roooosje het volgende:

[..]

Oh Dizer
Roooosje, wat doe jij hier? .
pi_52694451
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Dizer het volgende:

[..]

Je kan zelf ook slanke knoflooksaus maken Met Light mayo, beetje yoghurt en een paar teentjes geperste knoflook
Pretentieus geneuzel.
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:04:54 #122
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694457
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee Je gaat me niet vertellen dat het echt spieren zijn ... (Hmmm je ziet ze wel beter als ik mn buik aanspan ... ) Maar ik wil geen sixpack Ik ben een meisje!!! (en mn bh's gaan er strakker door zitten, bijkomend nadeel, mn al te kleine sportbh past nu dus echt niet meer) ... maar kan je dat krijgen als je nog maar 1 week buikspieroefeningen doet?

*denkt erover daar maar snel mee te stoppen voordat het erger wordt
Welnee joh! Ga je naat de sportschool? Indien zo, vraag aan een van de instrecteurs hoe je je buikspieroefeningen beter kan aanpassen. .
pi_52694469
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef Dizer het volgende:

[..]

Roooosje, wat doe jij hier? .
Afvallen, zodat ik weer een sexy moddafokka ben
Pretentieus geneuzel.
pi_52694519
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik nu begin met afvallen zou ik het dan redden voor de zomer van 2009?
ligt eraan hoeveel je wilt afvallen
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:08:08 #125
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694523
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef roooosje het volgende:

[..]

Afvallen, zodat ik weer een sexy moddafokka ben
Dat ben jij al !
pi_52694551
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:04 schreef Dizer het volgende:

[..]

Welnee joh! Ga je naat de sportschool? Indien zo, vraag aan een van de instrecteurs hoe je je buikspieroefeningen beter kan aanpassen. .
Uhm nee ... zit op een vechtsport en daar trainen we ze. Maar dat ging me altijd wat lastig af, dus doe nu een weekje lang al iedere ochtend even die oefeningen ... Nu gaat het me veel gemakkelijker af (moet sterke spieren hebben, krijg in dat gebied heel veel en harde trappen) Maar ik ga wel ff kijken hoe ik dat ga veranderen

(oeh die knoflooksaus ga ik voorstellen hier, we hebben verse knoflook liggen zag ik)
pi_52694575
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

(oeh die knoflooksaus ga ik voorstellen hier, we hebben verse knoflook liggen zag ik)
Zo lekker
Pretentieus geneuzel.
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:10:46 #128
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52694577
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:04 schreef roooosje het volgende:

[..]

Je kan zelf ook slanke knoflooksaus maken Met Light mayo, beetje yoghurt en een paar teentjes geperste knoflook
Dat heb ik allemaal in huis .
pi_52694829
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:10 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat heb ik allemaal in huis .
Jij gaat net zo gezond gourmetten als ik? ... (mijd dan de satesaus. Heerlijk spul, wil niets anders ... maar oh zo slecht eigenlijk. Laat ik dit keer ook maar staan Net als de enorme hoeveelheden stokbrood. Ik leef wel op de komkommer, tomaat, bowl (surinaamse, met drank, dus eigenlijk helemaal niet gezond ) en paar stukjes vlees. Oh en de cola light caffeinevrij natuurlijk

Wedstrijdje?
pi_52694874
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ligt eraan hoeveel je wilt afvallen
Genoeg om te weten dat zomer 2008 kansloos is
stupidity has become as common as common sense was before
pi_52694891
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jij gaat net zo gezond gourmetten als ik? ... (mijd dan de satesaus. Heerlijk spul, wil niets anders ... maar oh zo slecht eigenlijk. Laat ik dit keer ook maar staan Net als de enorme hoeveelheden stokbrood. Ik leef wel op de komkommer, tomaat, bowl (surinaamse, met drank, dus eigenlijk helemaal niet gezond ) en paar stukjes vlees. Oh en de cola light caffeinevrij natuurlijk

Wedstrijdje?
Surinaamse Bowl . Als je de Surinaamse pindasaus pakt, valt het wel mee met de calo's, geloof ik. Mijn ouders hebben van die zakjes meegenomen uit Suriname en volgens mij is dat anders dan die Remia en consorten aanbieden.
Pretentieus geneuzel.
pi_52695031
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:26 schreef roooosje het volgende:

[..]

Surinaamse Bowl . Als je de Surinaamse pindasaus pakt, valt het wel mee met de calo's, geloof ik. Mijn ouders hebben van die zakjes meegenomen uit Suriname en volgens mij is dat anders dan die Remia en consorten aanbieden.
Lichte pinda allergie

Surinaamse bowl met vruchtjes, stukjes kokok en pinacolada ... Mjam.
pi_52695075
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Lichte pinda allergie
Ik ook
Pretentieus geneuzel.
pi_52695348
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:35 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ik ook
Dieettechnisch soms wel handig geen pindasaus, geen pindakaas, geen borrelnootjes ... nouja, soms eet ik wel borrelnootjes, maar na 4 stuks ben ik het ook wel zat om de borrel van het nootje te plukken

Eens in de zoveel tijd een enorme pindavreetbui. Dan ik een avond alleen maar M&M"s met pinda's, borrelnootjes en alles met pinda (vaak op verjaardagen) ... om de dag erna te besluiten dat NOOIT meer te doen, want dan verga ik van de buikpijn ( ... juist eten wat je niet mag ...)

Niet vandaag doen
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:57:54 #135
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52695529
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wedstrijdje?
Ja maar wij gaan BBQ'en .
Dat wordt dus afblijven van:
- Lamsboutjes
- Brood met boter
- Alle saucjes op ketchup na

Dan blijft over:
Kebab dat door mager vlees gemaakt is met heerlijke kruiden...
Salade (Tabuleh, libaneese salade)
Tzatziki
Cola light

.
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:00:04 #136
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52695567
Oh morgen wordt het feest voor me Want dan is het weer mijn beurt om te koken !

Dat wordt dus gegrilde Vis met gegrilde groente en een lekker zelfgemaakt tomatensaucje met basilicum, een beetje feta en veel tomaat En uiteraard een fruitsalade met witlof .

Ik hoop dat ik Doradefilet kan vinden .
pi_52695691
Ik ook ... daarna ... mijn lijstje zal zoiets worden:
quote:
[..]

Dat wordt dus afblijven van:
- Worstjes
- Hamburgers
- Stokbrood (met of zonder boter)
- Alle sausjes, op de zelfgemaakte knoflooksaus na
- Wijn

Dan blijft over:
Vis
Kipfiletjes
Sla met slanke dressing
Surinaamse bowl
Stapels rauwkost (wortel, tomaat, komkommer)
Cola Light

.
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:09:22 #138
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52695751
Oeh.. ik heb zoveel trek in van die gegrilde megagrote pepers .
pi_52695894
Weet je wat je ook op BBQ/gourmet kan leggen? Paprika, courgette, champignons, ananas enzo Ook allemaal superlekker (ananas zou ik wel inpakken in folie ofzo)

Ik heb trek in de courgettes en de ananas (rest lust ik niet hihi)
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:18:47 #140
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52695973
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Chicolate het volgende:
Weet je wat je ook op BBQ/gourmet kan leggen? Paprika, courgette, champignons, ananas enzo Ook allemaal superlekker (ananas zou ik wel inpakken in folie ofzo)

Ik heb trek in de courgettes en de ananas (rest lust ik niet hihi)
OMG, ik riep echt net nog naar mijn moeder of we Courgettes hebben !
Zo lekker .
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:32:52 #141
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52702888
Vandaag voor het eerst hardgelopen met Evy, ik begin maar bij les 14 en dat ging prima... straks even bekijken hoeveel ik heb gelopen, iets meer dan vorige week alleen nu met wat pauze's.

Edit: 4.46 Km dus

[ Bericht 7% gewijzigd door mordradead op 26-08-2007 17:41:34 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_52703355
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Genoeg om te weten dat zomer 2008 kansloos is
Hmm, misschien kan je het dan beter in het dieettopic proberen (BMI > 27) daar zitten meer mensen die veel willen afvallen of al een eind onderweg zijn. Mensen die veel afgevallen zijn en hier al (mogen) posten, lezen en posten daar ook nog wel.
Lees anders beide OP's door, daar staan ook veel tips en linkjes in.

Iig veel succes
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:02:53 #143
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_52703508
Zeg, nog ff een tip voor Deezer, koop nog ff snel Calvé extra light mayo, 15 kcal per eetlepel. (gewone mayo ongeveer 95 kcal), en ik proef zelf bijna geen verschil, vind de calve zelfs nog lekkerder.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_52703529
ontbijt: 2 rijstwafels
lunch: 2 sneeen brood met 20+ kaas, tomaat en komkommer
avondeten: kip met noedels, paprika, tauge en koriander

en dan tussendoor nog 1 tomaat en een stukje komkommer en een vitalineabakje gegeten
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:39:13 #145
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52707322
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:02 schreef Liebe het volgende:
Zeg, nog ff een tip voor Deezer, koop nog ff snel Calvé extra light mayo, 15 kcal per eetlepel. (gewone mayo ongeveer 95 kcal), en ik proef zelf bijna geen verschil, vind de calve zelfs nog lekkerder.
Thx!!! Zal ik doen .

BBQ was niet zo goed gegaan .
Heb aardig wat vlees naar binnen gehad. Inclusief hamburger + een ijs van chocolade
Mijn eerste terugval sinds een maand .

Morgen dus 4 uur ipv 2 uur op de sportschool .
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:43:55 #146
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52709625
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef Dizer het volgende:

[..]

Morgen dus 4 uur ipv 2 uur op de sportschool .
Is dat niet een beetje overdreven?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Licht Ontvlambaar zondag 26 augustus 2007 @ 21:47:20 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52709736
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dizer heeft tijd teveel... of hij begint een eetstoornis te ontwikkelen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52709756
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Vind ik ook ja, gewoon nu weer goed opletten met eten en 2 uur sporten en het is er wel weer af hoor
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:48:35 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52709790
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dizer heeft tijd teveel... of hij begint een eetstoornis te ontwikkelen
Nou ja, dat denk ik ook weer niet
Maar om nou 4 uur te sporten omdat je een hamburger en een ijsje ophebt, een béétje lol in het leven mag nog he?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Licht Ontvlambaar zondag 26 augustus 2007 @ 21:53:24 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52709983
Ik hoop het niet... En lol is zeker belangrijk in je leven. 4 uur sporten vanwege een hamburger en een ijsje vind ik persoonlijk lichtelijk overdreven
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')