Ja die wil ik ook voor mijn collectie, als ik weer thuis ben zal ik hem even saven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef pullup het volgende:
Mooie OP zussieDat is een van de weirdste smileys die ik hier gezien heb.
Best vreemd om een uur lang in een natte boxer rond te blijven lopen en niet zelf op het idee te komen om een andere aan te trekken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Haar broek was nog steeds helemaal nat. Brian trekt Amanda toch maar een droge aan ......
(cap komt later, photobucket heeft een service-break)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef SiRojK het volgende:
Mss is het leuk om deze even in de OP te zetten? : [ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
Vind je het gek, dat wijf drijft iedereen tot waanzin, ook de streamers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De stem door de luidsprekers wordt steeds wanhopiger : "Nadia, je microfoon".
Als je Amanda Balk bent, komen dat soort ideeën niet in je opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Meganog het volgende:
Best vreemd om een uur lang in een natte boxer rond te blijven lopen en niet zelf op het idee te komen om een andere aan te trekken...
Hij heeft ook al een keer tegen Huub "pleur op"gezegd, stoer toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sharon/Olga : "Je staat te knoeien"
Dennix : "Wil je wel even je mond houden"
Whooow, de eerste keer dat we Dennix stoere taal horen uitkramen ..........
Dan heb ik idd veel gemist tijdens mijn vakantie. Was Huub onder de indruk ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een keer tegen Huub "pleur op"gezegd, stoer toch?![]()
Wat denk je zelf, Huub stond stijf van angst.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb ik idd veel gemist tijdens mijn vakantie. Was Huub onder de indruk ?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef blomst het volgende:goedemorgen
Elke ochtend is Nadia in beeld.
vraag me af waarom?
En dan moet ze haar haar nog tangenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat heet: Streamers wegpesten.
Valt best mee hoor maar je moet wat doen om borsten en buik op hun plaats te houden vandaar de brede bandquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef StephanL het volgende:
Wat een veel toeters en bellen heeft Nadia aan zeg, lijkt wel een tutje of een kakker.
De manier om af te kicken van DGK, Naad in beeld, streams uit hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan moet ze haar haar nog tangen
THnx!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
done
![]()
Dank voor alle complimenten![]()
Houd u aan het Max van 3![]()
Zou goed kunnen ze heeft aangegeven een stemmetje als Naadje te willen hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Palma alweer niet aanwezig?
Zouden ze haar stembanden weer onder handen nemen?
Geen idee waar José is. Ze zei laatst tegen Natasja dat ze 2 maanden moest wachten op de 2e operatie, dus dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Palma alweer niet aanwezig?
Zouden ze haar stembanden weer onder handen nemen?
Het is in ieder geval wel lekker rustig, nu nog hopen dat Nadia stopt met zingen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar José is. Ze zei laatst tegen Natasja dat ze 2 maanden moest wachten op de 2e operatie, dus dat kan het niet zijn.
Mag ademhalen ook?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel lekker rustig, nu nog hopen dat Nadia stopt met zingen.
Wanneer was die lingerie-party ook weer? Kweenie, maar persoonlijk doe ik een beha na twee dagen dragen in de was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
die rode BH doet ze nooit meer uit.
Zou ze dat vod verplicht moeten dragen van Flens?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
die rode BH doet ze nooit meer uit.
Week moet kunnen tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer was die lingerie-party ook weer? Kweenie, maar persoonlijk doe ik een beha na twee dagen dragen in de was.
Sport ze er eigenlijk ook in?quote:
Ik begrijp dat de streams Naadloos zijn, dus kan ik ze weer aanslingeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als paardrijden sporten is; ja, want dat gaat ze nu doen.
Dat was een slappe-lul-camera! Maar nou niet meer dus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef StephanL het volgende:
Huh wat voor camera is dat op stream 1? Hij ging omhoog.
Ik denk dat ze dat ook expres doet. Dan krijgt ze ook aandacht van de regie. Twintig keer per dag dat iemand iets tegen je zegt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De stem door de luidsprekers wordt steeds wanhopiger : "Nadia, je microfoon".
Faken dat je dronken bent.. leuk! Faken dat je dood gaat.. niet leuk!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Jaap gaat faken dat hij dronken is en net doen of hij dood gaat. De bedoeling is dat iedereen zich rot schrikt.
Jaap moet dus TV maken.
Wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:34 schreef Meganog het volgende:
Ik dacht al...waar blijft de streamlock.
Ze zaten achter te slapen.
Huub en Jaap zaten al een tijdje te praten over tv maken, commentaar op hoe ze achter op dingen reageren.quote:
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub en Jaap zaten al een tijdje te praten over tv maken, commentaar op hoe ze achter op dingen reageren.
Tegenwoordig is dat al genoeg voor een lock.
Omdat je na maanden lang daar zitten ws schijt aan bepaalde dingen krijgt.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???
Of dat ze misschien onderhuids de redactie pesten omdat ze zelf niet met de saaiheid/ braafheid om kunnen gaan ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Omdat je na maanden lang daar zitten ws schijt aan bepaalde dingen krijgt.....
Vraag me af of ze zelf weten dat dit soort gesprekjes gelocked wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vroeger mocht dat ook niet volgens mij, maar werd er via de plasma een waarschuwing gegeven. Dus waarom doen ze het nu met een streamlock ? en belangrijker nog, waarom praten ze er over terwijl ze weten dat het niet mag en nooit heeft gemogen ???
Kán...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of dat ze misschien onderhuids de redactie pesten omdat ze zelf niet met de saaiheid/ braafheid om kunnen gaan ?
Denk het niet, maar ze weten wel dat het niet magquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag me af of ze zelf weten dat dit soort gesprekjes gelocked wordt.
In de papieren versie staat nog niets lijkt me, aangezien het interview vandaag in De Volkskrant staat. Morgen wellicht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:14 schreef Dreamboy het volgende:
Hebben ze zelf ook de Telegraaf gehad vandaag?
Ze zullen die telegraaf van morgen wel niet volledig krijgen maar dit nieuws gaan ze toch niet lang verborgen kunnen houden .quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de papieren versie staat nog niets lijkt me, aangezien het interview vandaag in De Volkskrant staat. Morgen wellicht.
Ik heb het altijd al voorspelt dat er geen winnaar komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weten de deelnemers vh spel al dat het spel waarschijnlijk niet uitgespeeld zal worden?
Ik denk dat er wel een winnaar komt, als is het maar via een sms-finale.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al voorspelt dat er geen winnaar komt.
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een winnaar komt, als is het maar via een sms-finale.
Als er bekend wordt bij de bewoners dat er geen winnaar komt lopen Jaap, Huub en Brian sowieso direct de deur uit lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze het eerlijk spelen wel ja, maar laat ik daar nu zo mijn twijfels over hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.
Dat gaat hem dus ook niet worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.
Waarschijnlijk gaat het dan alleen nog om het te winnen geldbedrag. De villa zou er pas na twee jaar uitgaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor het geldbedrag moest je er toch ook een jaar zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het dan alleen nog om het te winnen geldbedrag. De villa zou er pas na twee jaar uitgaan.
Dat contract zal wel waterdicht zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd wat er dan in het contract daarover staat die ze hebben getekend, ze kunnen RTL hiervoor misschien aanklagen of de Mol als ze het er niet mee eens zijn.
Ik verwacht dat dat door de juristen van De Mol wel goed zal zijn dichtgetimmerd. Kleine lettertjes waarin te lezen valt dat 'mocht het programma voortijdig eindigen, er geen rechten kunnen worden ontleend' oid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd wat er dan in het contract daarover staat die ze hebben getekend, ze kunnen RTL hiervoor misschien aanklagen of de Mol als ze het er niet mee eens zijn.
Er zal vast wel iets in het contract staan als: Wij behouden ons het recht voor het programma elk gewenst moment stop te zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
FOK! sluit de deuren niet, hoor. Er is veel meer dan enkel DGK te beleven, hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef Varen het volgende:
Ik mis ze nou al allemaal ( behalve Dennis en Nadia) en jullie ook![]()
![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren dat JdM zich heeft ingedekt...als de kijkcijfers niet denderend zouden zijn whatever dan kon hij vroegtijdig de stekker eruit trekken en dan zouden de deelnemers in ieder geval hun borg terugkrijgen indien ook al zaten ze er korter dan 1 jaar in.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet uit de pot vragen als ik zeker zou zijn dat Dennix ze niet zou geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub vraagt ze dus niet uit de pot.Zou toch slimmer zijn dan kan zijn moeder gauw komen.
Dat is waar.Maar dan zou ik ze aan niemand meer gunnen.Brian krijgt steeds uit die pot.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet uit de pot vragen als ik zeker zou zijn dat Dennix ze niet zou geven.
Weet ik, maar hier zit ik met allemaal DGK -verslaafden, ben ik zelf ook en dat geeft toch een bandquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK! sluit de deuren niet, hoor. Er is veel meer dan enkel DGK te beleven, hier.
Zal dat niet een enorme afknapper worden..? Saaie streams tot en met denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi, kunnen ze nog net voor het eind van het jaar een nieuwe bb starten![]()
![]()
En dat steeds in de camera kijkenquote:
Ja dat lijkt er idd op want ik weet niet waar hij anders al die punten vandaan heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar dan zou ik ze aan niemand meer gunnen.Brian krijgt steeds uit die pot.
Daar moeten wel een aantal aanpassingen plaatsvinden na de DGK om het interessant te krijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zal dat niet een enorme afknapper worden..? Saaie streams tot en met denk ik.
Mooie OP KZquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
done
![]()
Dank voor alle complimenten![]()
Houd u aan het Max van 3![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar moeten wel een aantal aanpassingen plaatsvinden na de DGK om het interessant te krijgen
Weekopdrachten en zuipen, verder geen luxequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar moeten wel een aantal aanpassingen plaatsvinden na de DGK om het interessant te krijgen
Volgens mij betaalt ie gewoon nooit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt er idd op want ik weet niet waar hij anders al die punten vandaan heeft.
Die is als enigste in het huis echt dag en nacht met de camera's bezig volgens mij..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat steeds in de camera kijken![]()
Jaap heeft toch binnenkort toch zijn halfjaardag?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets in het contract staan als: Wij behouden ons het recht voor het programma elk gewenst moment stop te zetten.
Haha, wij letten goed opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Maria44 het volgende:
Lieke wil even naar Nix met de brief van haar zus.
Huub stelt voor om het iedereen te laten lezen behalve Nix zodat ze onder het eten er grapjes over kunnen maken![]()
Samira is van de bikini's.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Samira(?) van Mundo in de jury van de bikinicontest hebben.
Ik zag het ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Haha, wij letten goed opmaar ik moet nu boodschappen doen
Ja, dat telefoontje moet natuurlijk gelockt worden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Samira(?) van Mundo in de jury van de bikinicontest hebben.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Samira(?) (styliste) in de jury van de bikinicontest hebben.
Er zit nu gewoon iemand te locken zodra het interessant dreigt te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Tuurlijk, lock kan er ook nog wel bij![]()
aangepast.quote:
Wat is er zo interessant aan een telefoongesprek met Samira?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit nu gewoon iemand te locken zodra het interessant dreigt te worden![]()
Waarbij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Tuurlijk, lock kan er ook nog wel bij![]()
Vergelijk het maar met dat gesprekje tussen D en N dan is ineens alles interessantquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er zo interessant aan een telefoongesprek met Samira?![]()
Ik vond het ook wel (een beetje) zielig voor haar dat haar moeder niet eens met haar wilde bellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Desii het volgende:
Volgens mij liet Huub een stukje uit de brief van zijn pa lezen aan Amanda..... dat als je uit de kooi komt, alles na 2 dagen weer normaal is.. dit i.v.m het heimwee wat Amanda heeft.
Hopelijk heeft ze er wat aan.... want ik vind Amanda (soms) een liefie
Is ook verwarrend, zeker omdat ik niet snap wat hij van Mundo zou willen weten. Als Dennix dat nou zou zeggen, zou ik het nog begrijpen, maar goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aangepast.Maar ik hoorde hem een minuut of 10 gelee, toen íe Stefan aan de telefoon wilde hebben, ook iets over Mundo zeggen... verwarrend (voor mij dan)
![]()
Goed puntquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met dat gesprekje tussen D en N dan is ineens alles interessant
Lieke moet echt eens leren om dr mond dicht te houden op sommige momenten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan weer niet wachten en verteld het nieuws al weer aan Dennis over
wat er in de brief stond.
Dennis. Oh ik hecht er niet zoveel waarden aan.
Lieke. nee het is je beste vriend he.
En weg is het bashmomentje aan de eettafelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe dom kun je zijn Liekequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke moet echt eens leren om dr mond dicht te houden op sommige momenten.
ik hoorde het ook en baalde van derquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Dreamboy het volgende:
Dat zal Jaap wel niet zo leuk vinden om te horenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Huub en Brian hebben een brief gekregen van iemand van Nowlive waarin staat dat het goed is dat H en B samenwerken, en dat H en B het het meest verdienen om te winnen.
idd, Jaap zijn reactie: als ik programma-maker was, ging ik gelijk de boel manipuleren om dat de veranderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal Jaap wel niet zo leuk vinden om te horen![]()
Jaap vond het idd "minder "quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal Jaap wel niet zo leuk vinden om te horen![]()
Wat leuk, allebei een ruitje aan.quote:
Yesss.... jipie .... thanxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef Desii het volgende:
Jaap en Huub gaan kletsen... hoop dat er streams meegaan
Je moet ook niet vragen of de streams meegaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Yesss.... jipie .... thanx![]()
Er is schijnbaar weer een idee, wat ze vanavond wilde doen, afgewezen..... wat een k.t-redactie
edit: streams eraf.......ik had het kunnen weten
Het idee van een door drank en te weinig eten bevangen Jaap mag niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
Er is schijnbaar weer een idee, wat ze vanavond wilde doen, afgewezen..... wat een k.t-redactie
Geen idee, streamlock toen ze begonnen te praten over het schuimbekken van Jaap.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het idee van een door drank en te weinig eten bevangen Jaap mag niet?
Hmmmm... het gaat er tegenwoordig wel heel stream-lockerig aan toe zo te lezen iedere keer... toch maar niet opnieuw betalen danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, streamlock toen ze begonnen te praten over het schuimbekken van Jaap.
Edit: Als ik het goed begrijp mag het idd niet.
iid, de moeite niet waardquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:52 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hmmmm... het gaat er tegenwoordig wel heel stream-lockerig aan toe zo te lezen iedere keer... toch maar niet opnieuw betalen dan![]()
Dat zal ook wel weer niet mogen van de FEBO.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef Desii het volgende:
De bedoeling is dat Nix met een blauwe bek, karaoke gaat zingen.
ik hoop ook dat het lukt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:04 schreef farceman het volgende:
Juist leuk als Nix daar met een blauwe tong loopt te zingen
volgens mij niet.... de streams de te zien de laatste wekenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef F04 het volgende:
Werkt Stijn trouwens nog bij DGK?
er gebeurde in ieder geval wat...nu bloed het spel dood.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een erg selectief geheugen met zijn 'Daarom hamerde ik altijd midden in de nacht op samenwerking met Nathanael".
Hij vergeet te vermelden dat Nathanael hem absoluut niet serieus nam, en zelfs schamper uitlachte.
Jaap is een lafbek, hij durft niks en wil alles checken bij de FEBO.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap loopt gewoon weg, die "plannen" van Huub ziet hij duidelijk als gelul.
Lopen mijn streams achter? Bij mij staat hij er nog steeds.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap loopt gewoon weg, die "plannen" van Huub ziet hij duidelijk als gelul.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef riri het volgende:
er gebeurde in ieder geval wat...nu bloed het spel dood.
Huub is de enige die nog wat bedenkt daar in de kooi...de rest is ingeslapen of hangt vortdurend voor de spiegel
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Jaap is een lafbek, hij durft niks en wil alles checken bij de FEBO.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een erg selectief geheugen met zijn 'Daarom hamerde ik altijd midden in de nacht op samenwerking met Nathanael".
Hij vergeet te vermelden dat Nathanael hem absoluut niet serieus nam, en zelfs schamper uitlachte.
Op de aftiteling bij RTL staat uitvoerend producent Stijn Bakkers..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef F04 het volgende:
Werkt Stijn trouwens nog bij DGK?
Heb het idee dat achter dat niet veel meer uitmaakt. Niks mag meerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef riri het volgende:
achter moet nodig ingrijpen in het vastzetten van het spel door Jaap...denk dat dat ook niet meer lang gaat duren...die merken ook dat er steeds meer streamers die betaalden af gaan vallen en niet meer kijken
heeft hij het ook van die blauwe snoepjes verteld????quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
En direct loopt Jaap naar Naad en Dennix om alles door te lullen.
Nathanael? die gast die jankend de poort uitliep toen Huub zn krukken wou verstoppen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die avond dat Huub met Nena door de fontein liep, ging Nathanael akkoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Welk belang heeft Jaap bij Dennis, denk jij? Ik kan me amper voostellen dat iemand ook maar enig belang bij Dennis heeft, nameijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap kiest duidelijk partij voor Dennis, logisch: daar ligt zijn belang.
Huub kan dat best wel tegen haar gezegd hebben.. de camera's staan niet altijd op Nadia en Huub gericht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef riri het volgende:
nadia liegt waar ze bij staat tegen jaap...huub praat helemaal niet zo over jaap met nadia
Bij het groepje van 5 horen, en niet bij het geïsoleerde groepje van 2.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk belang heeft Jaap bij Dennis, denk jij? Ik kan me amper voostellen dat iemand ook maar enig belang bij Dennis heeft, nameijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Die avond dat Huub met Nena door de fontein liep, ging Nathanael akkoord.
Maar er is niks meer van gekomen, omdat ze dus gingen matten.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:22 schreef avonne het volgende:
Huub en Nel schudden de hand
Dank voor je uitleg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
Bij het groepje van 5 horen, en niet bij het geïsoleerde groepje van 2.
Het is ook slim van Jaap absoluut niet mee te gaan in Huubs plannen, hij weet dat Huub dat op een bepaald moment tegen hem gaat gebruiken.
Natuurlijk gaat ie dat gebruiken. Hij wil die focking villa winnen. De rest is daar op vakantie. Want als je daar niet tegen kan heb je niets te zoeken in dat hok.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij het groepje van 5 horen, en niet bij het geïsoleerde groepje van 2.
Het is ook slim van Jaap absoluut niet mee te gaan in Huubs plannen, hij weet dat Huub dat op een bepaald moment tegen hem gaat gebruiken.
Dat is een andere Stijn. De Stijn, die DGK mede heeft opgezet, is Stijn Reijnders.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Op de aftiteling bij RTL staat uitvoerend producent Stijn Bakkers..
Jaap is gewoon een angsthaas en zet te veel schaakstukken inquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
Kut....... Jaap zegt dat het groenteverhaal mislukt is......
heeft huub ook niet gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef Darklight het volgende:
ik heb huub niet over Jaap horen roddelen
Natuurlijk weten de bewoners dat ''het spel'' binnenkort eindigt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef riri het volgende:
[..]
heeft huub ook niet gedaan
dat is de manier van dennix zijn spel spelen....onwaarheden vertellen...zou mooi zijn als jaap daar meteen op in zou spelen en zou zeggen daar confronteer ik huub dan mee....dan staat als zo vaak dennix weet te trillen op zijn benen
zoals ik al zei...Huub praat niet op die manier negatief over jaap zoals dennix en nadia hem doen voorkomen
Lieke mag het doen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda legt de bananen in de fruitschaal en gilt: Allemaal beestjes.
Het komt niet in haar op te kijken of er verrot fruit ligt en de schaal even schoon te maken.
Hoe steek je een blikje fris in de fik?quote:Tien: 15:01 - Stuntelende Huub
Na wat gestuntel van Amanda vanmorgen, is het nu tijd voor Huub om onhandig uit de hoek te komen. Hij speelt wat met een aansteker en ja, dat gaat wel eens mis… Hij steekt bijna een blikje drinken in de fik, maar gelukkig gaat het net goed.
Leeg blikje, op z'n kop houden. Met een aansteker onder de opening het blikje vol laten lopen met gas en dan een vlammetje erbij. Huub schrok er zelf van .........quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe steek je een blikje fris in de fik?
Onze held op sokken kan nog geen deuk in een pakje boter slaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef Desii het volgende:
Nadia zit Nix op te jutten om eens een uitdaging aan te gaan.... honkbal wordt hem niet, voetbal wordt hem niet.. boksen wordt hem niet (aldus Nix)
N: schaken dan?
N: ja, dat kan wel, maar ik moet eerst nog oefenen met Jaap
Volgens mij heeft Huub al meerdere keren aangegeven te willen schaken.... maar toen wilde Nix ook al niet.
Nix wil hem liever in elkaar rammen..... maar dat mag niet van "achteren"
Aha. Een beetje per ongeluk expres dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leeg blikje, op z'n kop houden. Met een aansteker onder de opening het blikje vol laten lopen met gas en dan een vlammetje erbij. Huub schrok er zelf van .........
Hij gaat zeker een wedstrijdje kwaken in een kikkerpak voorstellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Nadia loopt Dennix op te jutten om een weddenschap met Huub aan te gaan. Dennix zegt alleen overal 'nee' op.... van boksen tot schaken...ik verzin wel wat anders geeft hij als antwoord.![]()
![]()
![]()
Dit lijkt niet op een echt BSOLletje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ineens krijg ik het gevoel dat Amanda goed bezig is ......
[afbeelding]
Als ik zijn vriendin was zou ik kwakend bij hem wegspringen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat zeker een wedstrijdje kwaken in een kikkerpak voorstellen.
Loser.
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe steek je een blikje fris in de fik?
Gewoon omdat ik het zelf niet kon bedenken. Wees gerust: nadat ik een keer mijn jeans met een Zippo in de fik heb gestoken, heb ik het spelen met vuur wel afgeleerd.quote:
Ik trek helemaal nergens aan, dat laat ik wel aan Naad over.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef demins het volgende:
Dames, Heren ook: U trekt aan een dood paard!
Het is een dichterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix liggen weer kussend op bed. Naad begint weer te kreunen en het enige dat Dennix uit kan brengen is: Fucking hell.
Waar heb je last van skattie?quote:
Flens is nog niet aan haar trekken gekomen, gun haar even wat tijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een elende zeg en ze blijven maar ik beeld die 2
Van die 2 die ik niet noemen wilquote:
Was het maar waar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Mearloow het volgende:
nadia en dennis denken dat ze niet op de streams zijn
Ze doen waar ze voor zijn binnen gehaald. Het programma om zeep helpenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:37 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een geklef zeg.
allebij zo geil als de pest of spelen ze nou?
Dat gebeurt ook, aan het eind van het jaar: DGK in de mediaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef Jewscky het volgende:
Regie ,dit kan je toch niet zo door laten gaan,met die nad en nix,hier kan je de mensen toch niet voor laten betalen,wat een troep laten jullie zien,(het moet stoppen)![]()
Daar denkt Flens heel anders over zo te zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze doen waar ze voor zijn binnen gehaald. Het programma om zeep helpen
Dit klinkt veel beter..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Sn4yOQLntbw
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit klinkt veel beter..
http://nl.youtube.com/watch?v=8_75QsukDe8
+1quote:
Dit blijft goudquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit klinkt veel beter..
http://nl.youtube.com/watch?v=8_75QsukDe8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |