idd, Jaap zijn reactie: als ik programma-maker was, ging ik gelijk de boel manipuleren om dat de veranderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal Jaap wel niet zo leuk vinden om te horen![]()
Jaap vond het idd "minder "quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal Jaap wel niet zo leuk vinden om te horen![]()
Wat leuk, allebei een ruitje aan.quote:
Yesss.... jipie .... thanxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef Desii het volgende:
Jaap en Huub gaan kletsen... hoop dat er streams meegaan
Je moet ook niet vragen of de streams meegaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Yesss.... jipie .... thanx![]()
Er is schijnbaar weer een idee, wat ze vanavond wilde doen, afgewezen..... wat een k.t-redactie
edit: streams eraf.......ik had het kunnen weten
Het idee van een door drank en te weinig eten bevangen Jaap mag niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
Er is schijnbaar weer een idee, wat ze vanavond wilde doen, afgewezen..... wat een k.t-redactie
Geen idee, streamlock toen ze begonnen te praten over het schuimbekken van Jaap.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het idee van een door drank en te weinig eten bevangen Jaap mag niet?
Hmmmm... het gaat er tegenwoordig wel heel stream-lockerig aan toe zo te lezen iedere keer... toch maar niet opnieuw betalen danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, streamlock toen ze begonnen te praten over het schuimbekken van Jaap.
Edit: Als ik het goed begrijp mag het idd niet.
iid, de moeite niet waardquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:52 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hmmmm... het gaat er tegenwoordig wel heel stream-lockerig aan toe zo te lezen iedere keer... toch maar niet opnieuw betalen dan![]()
Dat zal ook wel weer niet mogen van de FEBO.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef Desii het volgende:
De bedoeling is dat Nix met een blauwe bek, karaoke gaat zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |