Ja die wil ik ook voor mijn collectie, als ik weer thuis ben zal ik hem even saven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef pullup het volgende:
Mooie OP zussieDat is een van de weirdste smileys die ik hier gezien heb.
Best vreemd om een uur lang in een natte boxer rond te blijven lopen en niet zelf op het idee te komen om een andere aan te trekken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Haar broek was nog steeds helemaal nat. Brian trekt Amanda toch maar een droge aan ......
(cap komt later, photobucket heeft een service-break)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef SiRojK het volgende:
Mss is het leuk om deze even in de OP te zetten? : [ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
Vind je het gek, dat wijf drijft iedereen tot waanzin, ook de streamers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De stem door de luidsprekers wordt steeds wanhopiger : "Nadia, je microfoon".
Als je Amanda Balk bent, komen dat soort ideeën niet in je opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Meganog het volgende:
Best vreemd om een uur lang in een natte boxer rond te blijven lopen en niet zelf op het idee te komen om een andere aan te trekken...
Hij heeft ook al een keer tegen Huub "pleur op"gezegd, stoer toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sharon/Olga : "Je staat te knoeien"
Dennix : "Wil je wel even je mond houden"
Whooow, de eerste keer dat we Dennix stoere taal horen uitkramen ..........
Dan heb ik idd veel gemist tijdens mijn vakantie. Was Huub onder de indruk ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een keer tegen Huub "pleur op"gezegd, stoer toch?![]()
Wat denk je zelf, Huub stond stijf van angst.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb ik idd veel gemist tijdens mijn vakantie. Was Huub onder de indruk ?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef blomst het volgende:goedemorgen
Elke ochtend is Nadia in beeld.
vraag me af waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |