Ja die wil ik ook voor mijn collectie, als ik weer thuis ben zal ik hem even saven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef pullup het volgende:
Mooie OP zussieDat is een van de weirdste smileys die ik hier gezien heb.
Best vreemd om een uur lang in een natte boxer rond te blijven lopen en niet zelf op het idee te komen om een andere aan te trekken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Haar broek was nog steeds helemaal nat. Brian trekt Amanda toch maar een droge aan ......
(cap komt later, photobucket heeft een service-break)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef SiRojK het volgende:
Mss is het leuk om deze even in de OP te zetten? : [ZWAAITOPIC] Zwaai hier DGK in.
Vind je het gek, dat wijf drijft iedereen tot waanzin, ook de streamers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De stem door de luidsprekers wordt steeds wanhopiger : "Nadia, je microfoon".
Als je Amanda Balk bent, komen dat soort ideeën niet in je opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef Meganog het volgende:
Best vreemd om een uur lang in een natte boxer rond te blijven lopen en niet zelf op het idee te komen om een andere aan te trekken...
Hij heeft ook al een keer tegen Huub "pleur op"gezegd, stoer toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sharon/Olga : "Je staat te knoeien"
Dennix : "Wil je wel even je mond houden"
Whooow, de eerste keer dat we Dennix stoere taal horen uitkramen ..........
Dan heb ik idd veel gemist tijdens mijn vakantie. Was Huub onder de indruk ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een keer tegen Huub "pleur op"gezegd, stoer toch?![]()
Wat denk je zelf, Huub stond stijf van angst.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb ik idd veel gemist tijdens mijn vakantie. Was Huub onder de indruk ?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef blomst het volgende:goedemorgen
Elke ochtend is Nadia in beeld.
vraag me af waarom?
En dan moet ze haar haar nog tangenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat heet: Streamers wegpesten.
Valt best mee hoor maar je moet wat doen om borsten en buik op hun plaats te houden vandaar de brede bandquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef StephanL het volgende:
Wat een veel toeters en bellen heeft Nadia aan zeg, lijkt wel een tutje of een kakker.
De manier om af te kicken van DGK, Naad in beeld, streams uit hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan moet ze haar haar nog tangen
THnx!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
done
![]()
Dank voor alle complimenten![]()
Houd u aan het Max van 3![]()
Zou goed kunnen ze heeft aangegeven een stemmetje als Naadje te willen hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Palma alweer niet aanwezig?
Zouden ze haar stembanden weer onder handen nemen?
Geen idee waar José is. Ze zei laatst tegen Natasja dat ze 2 maanden moest wachten op de 2e operatie, dus dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Palma alweer niet aanwezig?
Zouden ze haar stembanden weer onder handen nemen?
Het is in ieder geval wel lekker rustig, nu nog hopen dat Nadia stopt met zingen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar José is. Ze zei laatst tegen Natasja dat ze 2 maanden moest wachten op de 2e operatie, dus dat kan het niet zijn.
Mag ademhalen ook?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel lekker rustig, nu nog hopen dat Nadia stopt met zingen.
Wanneer was die lingerie-party ook weer? Kweenie, maar persoonlijk doe ik een beha na twee dagen dragen in de was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
die rode BH doet ze nooit meer uit.
Zou ze dat vod verplicht moeten dragen van Flens?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
die rode BH doet ze nooit meer uit.
Week moet kunnen tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer was die lingerie-party ook weer? Kweenie, maar persoonlijk doe ik een beha na twee dagen dragen in de was.
Sport ze er eigenlijk ook in?quote:
Ik begrijp dat de streams Naadloos zijn, dus kan ik ze weer aanslingeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als paardrijden sporten is; ja, want dat gaat ze nu doen.
Dat was een slappe-lul-camera! Maar nou niet meer dus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef StephanL het volgende:
Huh wat voor camera is dat op stream 1? Hij ging omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |