dat dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
Hoop dat ie deze vorm tot (in de finale van) het EK vasthoudt.
quote:Rafael geniet op zijn eigen fandag
Door TIM VOS
BEVERWIJK - De international deed er niet moeilijk over tijdens het Rafael van der Vaart Straatvoetbaltoernooi dat al sinds 2003 jaarlijks wordt gehouden. De HSV-middenvelder was de hele dag druk bezig met fotosessies, handtekeningen uitdelen en prijsuitreikingen bij zijn oude voetbalclub BVV De Kennemers in Beverwijk. Van der Vaart: ,,Of je nou hier rondloopt, of op de bank dvd’s kijkt. Dat maakt echt niets uit voor mijn rust.’’
Van der Vaart vindt het vooral belangrijk om elk jaar weer zijn waardering te laten blijken voor de tachtig vrijwilligers die de organisatie van het toernooi mogelijk maken: ,,Dat zo veel mensen van mijn jeugdvereniging nog steeds voor me klaar staan is gigantisch. Want zonder die tachtig vrijwilligers zou dit toernooi er niet zijn. De organisatie liep dit jaar gesmeerd. Daardoor kon ik me volledig richten op het slot van de Duitse competitie bij HSV en de EK-voorbereiding van het Nederlands elftal.’’
Toon de Wit is voorzitter van de zevenkoppige organisatiecommissie. Samen met onder meer Ramon van der Vaart, de vader van Rafael, zorgt hij ervoor dat het toernooi, de accommodatie en de aankleding daarvan tot in de puntjes zijn geregeld. De Wit: ,,Ik ken Rafael al vanaf zijn jeugd, en neem dit daarom graag op me. Hij heeft altijd oprechte belangstelling gehad voor andere mensen. Vandaar ook dat in 2003 van Rafael uit het initiatief tot deze dag ontstond. 25 mei was voor deze editie de enige nog vrije dag in zijn agenda, maar ondanks alle drukte is hij er ook dit jaar weer bij.’’
,,Ik heb een hoop fans in deze regio. Ik moet er voor hen en mijn oude club zijn.’’
Toch is het niet verwonderlijk dat de 53-voudig international met zijn hoofd al bij het EK zit, dat maandag 9 juni echt van start gaat voor Oranje met de wedstrijd tegen Italië. ,,Het blijft bijzonder om uit te komen op zo’n groot toernooi. Als ik straks in Zwitserland ben, vind ik het mooi om erover na te denken hoe het EK in Nederland leeft, daar kan ik echt van genieten.’’
Het wel of niet slagen van het EK valt of staat met overwinningen. ,,Succes bepaalt toch voor een groot deel de stemming in de groep. Tot nu toe is de sfeer fantastisch, en die moeten we tijdens EK proberen voort te zetten. Maar dat lukt eigenlijk alleen door wedstrijden te winnen. En je moet een beetje geluk hebben.’’
Titelverdediger Griekenland is volgens hem een goed voorbeeld daarvan. ,,Die ploeg kwam in 2004 in een bepaald soort flow terecht en werd Europees kampioen.’’
Dat hij voor Hamburger SV dit seizoen al 44 wedstrijden speelde, merkt hij nog niet aan zijn gestel. ,,Ik voel me fit en heb nog geen last gehad van pijntjes.’’ In tegenstelling tot twee jaar geleden, toen de international met een blessure aan het WK in Duitsland begon. Nu dreigt met Robin van Persie hetzelfde te gebeuren.
Van der Vaart is daar niet zo bang voor. ,,Maar hij is wel op tijd fit, denk ik. Robin is bovendien, net als ik, een speler die geen wedstrijdritme nodig heeft. Als ik terugkom van een blessure speel ik vaak beter, omdat ik dan enorm gretig ben.’’
Voor welke club Van der Vaart na het EK speelt, is nog onduidelijk. Van der Vaart: ,,Ik heb tegen het HSV-bestuur gezegd dat ik wegga als er een mooie club langskomt. Maar ik móet niet weg. Ik heb het in Hamburg erg naar mijn zin en bovendien loopt mijn contract nog twee jaar door.’’
De kans lijkt erg groot dat Van der Vaart vertrekt uit Hamburg, want geïnteresseerde clubs hoeven volgens hemzelf niet meer de hoofdprijs te betalen. De speler denkt dat het een transferbedrag is dat in deze tijden van megabedragen wel te overzien is. Zeker voor een speler van zijn kaliber. Van der Vaart: ,,Twintig miljoen zal het niet zijn, nee.’’
Mocht hij na de zomer niet terugkeren naar Duitsland, dan heeft Van der Vaart in elk geval stijlvol afscheid genomen van zijn huidige club in de Bundesliga.
,,Na de laatste competitie-wedstrijd moest ik als aanvoerder de supporters toespreken. Die begonnen meteen te roepen dat Nederland snel naar huis zou gaan op het EK. Heb ik samen met Mathijsen de microfoon gepakt en hard ‘Hup Holland Hup’ geschreeuwd.’’
Hij trekt er een vrolijk gezicht bij. ,,Het blijft toch lachen met die Duitsers.’’
Zou wel erg verrassend zijn wanneer hij gewoon in Hamburg blijft.quote:Van der Vaart zegt nee tegen Tottenham
Door Sander Berends
Maandag, 07 juli 2008, 17:17
Rafael van der Vaart gaat niet naar Tottenham Hotspur. De 24-jarige middenvelder heeft een aanbod van de Engelse club naast zich neergelegd. ``De belangstelling bestaat al een tijdje, maar dat is niet de club waar ik graag naartoe wil. Tottenham is geen club waarvoor ik Hamburger SV wil opgeven", zegt hij in Sportweek.
Van der Vaart heeft nog een contract voor twee jaar in Noord-Duitsland. Naar verluidt mag hij volgend jaar voor een gelimiteerde transfersom van 1,5 miljoen euro vertrekken. ``De kans dat ik nu bij HSV blijf, is best groot", vertelt Van der Vaart. ``Zolang er geen clubs komen waar ik meteen nerveus van word, zie ik geen enkele reden om te vertrekken. En tot nu toe hebben die clubs zich niet gemeld. Volgend jaar is het rond deze tijd veel gemakkelijker om een mooie transfer te maken.
En kut voor Ajax, want 22% van een heel erg laag transferbedrag is wel verrekte weinig..quote:Op maandag 7 juli 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou wel erg verrassend zijn wanneer hij gewoon in Hamburg blijft.
wellicht in de winterstop nogquote:Op maandag 7 juli 2008 18:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
En kut voor Ajax, want 22% van een heel erg laag transferbedrag is wel verrekte weinig..
The Spurs vind ik voor Rafael ook niet echt een promotie. HSV en Spurs zijn toch wat gelijkwaardige clubs, spelen beide Europees voetbal. En HSV doet de laatst ejaren veel beter mee om de bovenste plaatsen dan Spurs. Waarom dan switchen?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou wel erg verrassend zijn wanneer hij gewoon in Hamburg blijft.
quote:HSV komt met deadline voor Van der Vaart
Hamburger SV heeft Rafael van der Vaart een deadline in het vooruitzicht gesteld. Als de aanvallende middenvelder in de week voor de eerste speelronde in de Bundesliga nog behoort tot de HSV-selectie, mag hij de club niet meer verlaten. De eerste speelronde in Duitsland staat 15, 16 en 17 augustus gepland.
De club van trainer Martin Jol hoopt zo te voorkomen dat het enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus nog snel op zoek moet naar een vervanger.
quote:Marca: Van der Vaart naar Real
Een levensgrote foto van Rafael van der Vaart siert donderdag de voorpagina van de Spaanse sportkrant Marca. Volgens het toonaangevende medium heeft de spelmaker van Hamburger SV zijn fiat gegeven aan een vijfjarig contract in het Santiago Bernabéu. Transfersom: twintig miljoen euro. Eerder deze week gaf de 25-jarige Oranje-international duidelijkheid over zijn toekomst: hij zou die Rothosen alléén verlaten indien een Europese topclub zich zou melden. Clubs van het kaliber Atlético Madrid of Tottenham Hotspur maakten geen kans, zo benadrukte de Nederlandse smaakmaker van de Bundesliga-club.
Volgens Marca wil Real Madrid in de komende dagen de komst van de Heemskerker afronden. Eerst zal Pedrag Mijatovic, technisch directeur van Real Madrid, met zijn Duitse collega Dietmar Beiersdorfer om de tafel zitten om vervolgens in overleg met voorzitter Ramón Calderón defitinief tot zaken over te gaan.
HSV-coach Martin Jol hoopt dat zijn landgenoot nog minimaal een jaar aanblijft. "Rafael was afgelopen seizoen bij dertig goals betrokken en heeft zich volledig vereenzelvigd met de club. Hij kan in één adem genoemd worden met Kaltz, Magath of Hrubesch", somde Jol drie gezichtsbepalende spelers uit de geschiedenis van HSV.
quote:Op de site van Bild reageert Van der Vaart, die momenteel vakantie viert in Spanje, zelf op de overgang. ,,Ik heb het ook gelezen en zal me daarover verder laten informeren. Meer kan ik op er dit moment nog niet over zeggen.''
quote:Lerby ontkent transfer V.d. Vaart naar Real
MADRID - Spelersmakelaar Sören Lerby heeft de berichten ontkend dat Rafael van der Vaart, één van de voetballers die hij vertegenwoordigt, een akkoord zou hebben bereikt met Real Madrid.
De Spaanse sportkrant Marca schreef donderdag dat de Oranje-middenvelder de volgende vijf seizoenen voor de Koninklijke zal spelen, mits de Madrilenen het met Hamburger SV eens worden over de transfersom, die rond de 20 miljoen euro zou moeten bedragen. ,,Er zijn veel clubs die belangstelling hebben voor Rafael en we zijn dat allemaal aan het bestuderen.
Maar Rafael is op dit moment op vakantie en er is nog niets besloten,'' zei Lerby, die donderdag toevallig in Madrid was en direct op de grote kop op de voorpagina van Marca ('Real strikt Van der Vaart') kon reageren. Lerby was aanwezig bij de officiële presentatie van één van zijn andere cliënten, John Heitinga, bij Atlético Madrid.
De Deense oud-voetballer voegde er wel aan toe dat Van der Vaart een voorkeur heeft voor de Spaanse competitie. Een jaar geleden belette HSV hem voor Valencia te tekenen, deze zomer heeft vooral Atlético Madrid serieuze belangstelling getoond. De voorkeur van de international gaat echter uit naar een grote club als Real Madrid of Barcelona.
,,Rafa zal het vanzelfsprekend leuk vinden in de Primera División te spelen, maar ik verwacht het besluit niet binnen een week,'' aldus Lerby.
Mocht de 25-jarige speler uit Heemskerk, zoon van een Spaanse moeder, voor Real tekenen, dan wordt hij daar de vijfde Nederlander na Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Royston Drenthe en Arjen Robben.
Vaak speelt er dan dus gewoon wat. Wel leuk voor Rafael, wordt ook eens tijd ook.quote:Meer kan ik op er dit moment nog niet over zeggen.
Hij heeft nog nergens getekend hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:35 schreef ASroma het volgende:
nee mensen dachten dat drenthe het niet ging redden, en das deels ook wel waar gebleken.....
denk dat er een beetje een overload aan aanvallende middenvelders is bij real, had hem liever naar atletico zien gaan bij johnny in het teamBij atletico was ie meteen een dragende speler geworden dat moet nu nog maar blijken bij real. Tevens is atletico op de weg terug om weer een bepalend team in de primera division en europa te worden
quote:Spaanse krant AS: 'Van der Vaart naar Real Madrid'
De Spaanse kranten komen inkt te kort in het transferfeuilleton rond Rafael van der Vaart (foto, links). Nadat het toonaangevende Marca afgelopen week groots uitpakte met alle details over de op handen zijnde overgang van Van der Vaart naar Real Madrid, doet AS het dinsdag dunnetjes over.
In het voorpaginaverhaal wordt bericht dat Real Madrid-voorzitter Ramón Calderón vorige week groen licht heeft gegeven voor de operatie Van der Vaart. Nog voor de soap Cristiano Ronaldo zijn vervolg beleeft, moet het Nederlandse contingent in de hoofdstad tot vijf zijn uitgebreid. Real verwacht dat Hamburger SV haar creatieve geest voor een bedrag van vijf tot zeven miljoen euro van de hand zal doen.
Zowel HSV als Van der Vaart ontkende vorige week soortgelijke berichtgeving in Marca. Onze landgenoot is thans op trainingskamp met Die Hanseaten in Langenfeld. Volgens AS blijft Van der Vaart nog wel even op Oostenrijkse bodem, want Real Madrid slaat haar tenten volgende week op in het nabijgelegen Irdning. (MA)
quote:V/d Vaart: Real? Graag, maar in 2009
Door ROGIER DEELSTRA
HAMBURG/ROTTERDAM - Rafael van der Vaart heeft zich uitgesproken over zijn toekomst. De aanvoerder van Hamburger SV laat vandaag in de Duitse krant Die Welt laten weten dat hij nog één seizoen bij de Duitse club blijft.
Na dat seizoen heeft Van der Vaart de wens om de overstap te maken naar een Europese topclub. ,,Het is dan voor mij tijd om de volgende stap in mijn carrière te zetten. Ik wil mijn droom om voor een echt grote club in Europa te spelen waarmaken. Dat heb ik ook altijd eerlijk gezegd."
De berichtgeving uit Spanje dat hij een voorcontract bij Real Madrid getekend zou hebben, spreekt Van der Vaart tegen. ,,Helemaal niet waar", is de Oranje-middenvelder furieus. ,,Maar als je mij vraagt: wil je ooit voor Madrid spelen? Dan zeg ik natuurlijk 'ja'. Wie wil daar niet spelen? Momenteel is dat echter niet aan de orde. Ik speel komend seizoen nog bij HSV."
Dat betekent dat de nieuwe trainer, landgenoot Martin Jol, een jaar lang gebruik kan maken van de voormalige groeibriljant van Ajax. Van der Vaart is positief over de Hagenaar. ,,Je ziet dat hij ervaren is. Hij blijft altijd rustig als het tegenzit. Hij praat veel en laat ons zien waar we ons nog kunnen verbeteren. Hij heeft veel gemeen met Huub Stevens."
Vanuit de top van de club wordt verwacht dat HSV komend seizoen meedoet voor de titel, valt te lezen in diverse Duitse voetbalmagazine's. Van der Vaart heeft daar geen boodschap aan. ,,Het is moeilijk te zeggen of dat lukt. Kampioen wil je altijd worden. We hebben in ieder geval een ploeg die iets kan bereiken, maar de concurrentie is ook heel erg sterk."
quote:Van der Vaart mag niet naar Real
HAMBURG - Rafael van der Vaart mag van Hamburger SV nog niet vertrekken naar Real Madrid. De club uit Duitsland sloeg donderdag een bod van zes miljoen euro op de Nederlandse middenvelder af, zo liet sportdirecteur Dietmar Beiersdorfer in de Duitse media weten.
De Spaanse kampioen vindt het bedrag echter voldoende, aangezien Van der Vaart na dit seizoen voor anderhalf miljoen mag vertrekken. In 2010 loopt zijn contract af. De verwachting is daarom dat er met HSV wel te praten valt. Saillant is dat beide clubs elkaar over anderhalve week op een toernooi in Londen treffen.
Ongelofelijk, dat betaal je toch meteen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geile transfersom. 6 miljoen
Beetje raar. Eerst zegt hij zelf dat hij pas in 2009 weg wilt gaan, dus transfer is helemaal niet aan de orde.quote:
Volgend jaar gratis, veel leuker.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Biedt dan meteen 12 miljoen en gooi er daarna nog 5-6 bij
Gelukkig spelen er bij Tottenham en Atletico zo weinig creatieve spelersquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben ik het wel mee eens Ryow, Ik ben echt een fan van vdV en hij is echt een wereldspeler maar hij moet gewoon wel zijn pure klasse wedstrijd op wedstrijd in de basis laten zien, dan pas kan hij echt belangrijk worden en dat wil hij ook zijn! Ik had hem liever bij Tottenham of Atletico gezien.
Simao, Reyes, Maxi Rodrigues, Luis Garcia. Bij Atletico is er echt geen plaats voor Van der Vaart hoor. En met de komst van Modric bij Tottenham is er ook niet echt noodzaak voor Rafael bij de Spurs.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet van het niveau vdVaart inderdaad.
Van Hleb.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet als vervanger van Flamini mag ik hopen
Eindelijk naar Spanje zo lijkt hetquote:'Real Madrid heeft Van der Vaart dit weekend binnen'
De transfer van Rafael van der Vaart naar Real Madrid lijkt nog slechts een kwestie van dagen. Komend weekeinde, als zowel Real Madrid als Hamburger SV in Londen is om mee te doen aan de strijd om de Emirates Cup, lijkt het akkoord er te komen.
Real-voorzitter Ramón Calderón vertelde in een interview met de Madrileense sportkrant AS dat hij geen grote problemen meer verwacht. 'Hij is een speler van wie Schuster erg gecharmeerd is en zijn komst is dichtbij. Het is zeker mogelijk dat we in Londen tot een definitief akkoord komen. Dit is een operatie die niet ingewikkeld is.'
Volgens collega-sportkrant Marca neemt HSV genoegen met een transfersom van tien miljoen euro en tekent de Nederlandse international, die zelf graag naar Real wil, voor vijf jaar.
Calderón is niet bang dat Real Madrid problemen krijgt met een Nederlandse clan van vijf spelers. 'Onze Hollanders zorgen goed voor zichzelf, zijn familiemensen en voorbeeldige profs. Van der Vaart is voor zover wij weten net zo'n gedisciplineerde gozer van onbesproken gedrag.'
Bron: Vi.nl
Inderdaad, belachelijk dat hij naar Real gaat als hij daar de kans voor krijgtquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zeggen dat Barcelona je droomclub is en dan flirten met Valencia en eventueel naar Real gaan. Beetje jammer.
Tja van der Vaart is goed maar niet zo goed dat hij kan zelf kan kiezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zeggen dat Barcelona je droomclub is en dan flirten met Valencia en eventueel naar Real gaan. Beetje jammer.
$$$$quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef SCH het volgende:
Snap er geen zak van dat ze allemaal naar Real willen.
De nederlandse en duitse competitie is niet te vergelijken met een spaanse of engelse.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Makkie voor VDVaart, die jongen speelt zich overal in de basis!
weet ik niet, ik denk dat de nederlandse en bijvoorbeeld ook de duitse competitie toch een verschil is qua niveau hoor. De engelse en de spaanse bijv is toch aanzienlijk hoger...quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat ik al zei makkie voor VDVaart, die speelt zich overal in de basis
afgelopen EK heb ik weinig verschil gezien tussen die 2 en was het samenstel erg goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Als je bij oranje het niveauverschil ziet tussen Sneijder en VdV weet ik sowieso niet of hij wel gaat slagen daar.
idd en zeg je dat Luca toni jack shit is omdat je het EK gezien hebt. Die jongen is denk ik de beste middenvelder van de Bundesquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
als je vdVaart geen topper vind kijk je geen duits voetbal
Robinho gaat misschien weg toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 van Guti, Sneijder, Robinho en Van der Vaart met Gago(Diarra) gaat in elk geval niet werken
Het is een goede voetballer, maar hij heeft nooit meer zijn topniveau van Ajax in 2004 gehaald. Sneijder is hem sindsdien voorbij geholt en kan het topniveau van Real aan. Bij VdV heb ik sterk mijn twijfels.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
als je vdVaart geen topper vind kijk je geen duits voetbal
Zou er maar niet vanuit gaanquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
afgelopen EK heb ik weinig verschil gezien tussen die 2
quote:Ajax-geld obstakel transfer Van der Vaart
Door David Kuipers
Zondag, 03 augustus 2008, 13:52
Als Real Madrid Rafael van der Vaart wil overnemen van HSV, dan moeten de Spanjaarden niet alleen de verlangde dertien miljoen euro betalen, maar ook het percentage dat Ajax zal verdienen aan de transfer. De Amsterdammers krijgen 12,5 procent van het transferbedrag als HSV besluit om haar sterspeler te verkopen. Dat liet Ajax contractueel vastleggen toen het Van der Vaart in 2005 verkocht. Real zal dus een bedrag van 14,6 miljoen euro moeten betalen voor de 25-jarige middenvelder.
HSV heeft al enkele dagen geen contact meer gehad met de Spaans landskampioen. Het recht dat Ajax bedong op een deel van de transfersom lijkt een belangrijk struikelpunt in de onderhandelingen tussen de twee clubs. Real deed wel een tweede bod op Van der Vaart, maar dat werd afgewezen.
Rafael van der Vaart denkt zelf dat zijn droomtransfer snel rond zal komen. "Op dit moment ben ik nog speler van Hamburg, maar ik verwacht dat de twee clubs snel tot een akkoord komen," aldus Van der Vaart in een interview met de Spaanse krant AS. "Voor mij is spelen bij Real Madrid een droom, en als dit akkoord er uiteindelijk is, ben ik een gelukkig man."
Zowel HSV als Real doen dit weekend mee aan de Emirates Cup in Engeland. Daar werd Van der Vaart gespot in de spelerstunnel in gesprek is met Real-voorzitter Vicente Calderon. De nieuwe trainer van de Duitse club, Martin Jol, zit behoorlijk met de transfersoap in zijn maag. Hij vindt dat Van der Vaart is afgeleid. Jol stelde de Nederlander daarom zaterdag ook niet op in de wedstrijd tussen HSV en Real, die de Spanjaarden met 2-1 wonnen.
Hij is niet veel beter geworden. Snap ook niet wat Real met hem moet of is de bank te leeg?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:18 schreef BB-boy het volgende:
Pfff 1,6 miljoen maar eventueel voor Ajax. Ik had op meer gehoopt.
Goh, zo'n reactie had ik van jou echt niet verwachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is niet veel beter geworden. Snap ook niet wat Real met hem moet of is de bank te leeg?
Kunnen we het er ook gewoon eens reeel over hebben? Hij is gewoon niet echt gegroeid na Ajax, kun je toch moeilijk ontkennen. Blijkt ook wel uit de bedragen die nu over tafel gaan. Minder dan Sulejmaniquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goh, zo'n reactie had ik van jou echt niet verwacht!
Moeten we hier serieus op ingaan? Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen we het er ook gewoon eens reeel over hebben? Hij is gewoon niet echt gegroeid na Ajax, kun je toch moeilijk ontkennen. Blijkt ook wel uit de bedragen die nu over tafel gaan. Minder dan Sulejmani
kijk eens naar voetbal en niet alleen naar kontjes okquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen we het er ook gewoon eens reeel over hebben? Hij is gewoon niet echt gegroeid na Ajax, kun je toch moeilijk ontkennen. Blijkt ook wel uit de bedragen die nu over tafel gaan. Minder dan Sulejmani
Ja. Wat is er onzin aanquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moeten we hier serieus op ingaan?
Reageer eens serieus flapdrol, wat een armoede.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
kijk eens naar voetbal en niet alleen naar kontjes ok
Als het Heerenveen--->HSV-->Real had geweest had je hem nu helemaal ingeprezen. Jou anti-alles wat met Ajax te maken/gehad heeft valt nogal erg op...quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als het Heerenveen--->HSV-->Real had geweest had je hem nu helemaal ingeprezen. Jou anti-alles wat met Ajax te maken/gehad heeft valt nogal erg op...
Maradona kostte ook minder dan Cristiano Ronaldo is Cristiano Ronaldo dan beter? nee met bedragen kijken ze ook nog hoelang iemand nog onder contract staan en dergelijke.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Reageer eens serieus flapdrol, wat een armoede.
Minder dan Sulejmani, dat is toch onvoorstelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |