Van Hleb.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet als vervanger van Flamini mag ik hopen
Eindelijk naar Spanje zo lijkt hetquote:'Real Madrid heeft Van der Vaart dit weekend binnen'
De transfer van Rafael van der Vaart naar Real Madrid lijkt nog slechts een kwestie van dagen. Komend weekeinde, als zowel Real Madrid als Hamburger SV in Londen is om mee te doen aan de strijd om de Emirates Cup, lijkt het akkoord er te komen.
Real-voorzitter Ramón Calderón vertelde in een interview met de Madrileense sportkrant AS dat hij geen grote problemen meer verwacht. 'Hij is een speler van wie Schuster erg gecharmeerd is en zijn komst is dichtbij. Het is zeker mogelijk dat we in Londen tot een definitief akkoord komen. Dit is een operatie die niet ingewikkeld is.'
Volgens collega-sportkrant Marca neemt HSV genoegen met een transfersom van tien miljoen euro en tekent de Nederlandse international, die zelf graag naar Real wil, voor vijf jaar.
Calderón is niet bang dat Real Madrid problemen krijgt met een Nederlandse clan van vijf spelers. 'Onze Hollanders zorgen goed voor zichzelf, zijn familiemensen en voorbeeldige profs. Van der Vaart is voor zover wij weten net zo'n gedisciplineerde gozer van onbesproken gedrag.'
Bron: Vi.nl
Inderdaad, belachelijk dat hij naar Real gaat als hij daar de kans voor krijgtquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zeggen dat Barcelona je droomclub is en dan flirten met Valencia en eventueel naar Real gaan. Beetje jammer.
Tja van der Vaart is goed maar niet zo goed dat hij kan zelf kan kiezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zeggen dat Barcelona je droomclub is en dan flirten met Valencia en eventueel naar Real gaan. Beetje jammer.
$$$$quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef SCH het volgende:
Snap er geen zak van dat ze allemaal naar Real willen.
De nederlandse en duitse competitie is niet te vergelijken met een spaanse of engelse.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Makkie voor VDVaart, die jongen speelt zich overal in de basis!
weet ik niet, ik denk dat de nederlandse en bijvoorbeeld ook de duitse competitie toch een verschil is qua niveau hoor. De engelse en de spaanse bijv is toch aanzienlijk hoger...quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat ik al zei makkie voor VDVaart, die speelt zich overal in de basis
afgelopen EK heb ik weinig verschil gezien tussen die 2 en was het samenstel erg goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Als je bij oranje het niveauverschil ziet tussen Sneijder en VdV weet ik sowieso niet of hij wel gaat slagen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |